2.5

5.6K 308 129
                                    

Karakoldan çıkarken peşimden kuzu kuzu gelen üçüne yansımadan bakıyordum.

Nihal:Gece gece uğraştığımız şeye bak!

Nalan:Nasıl oldu, ne oldu hala anlamadım...

C:Ben sana anlatayım Nalancığım.Bu Halil salağı sen şarkı söylerken kendisini kaptırmış, masadaki dekoratif yanan mumu devirip yangını başlatmış. Gerisini biliyorsun zaten

Barış:Ceren, magazine düşmeyiz değil mi?

C:Mekan sahibiyle iletişime geçip konuşacağım, çalışanlarını tembihlemesi için.

Halil yüzünden mekanda yangın çıkmıştı, polis geldiğinde yangının bizim masadan çıktığı dolayısıyla Halil,Barış ve Keremi karakola götürmüştü. Anneleri gibi avukatlıklarını yapmıştım saatlerce.

Mekan sahibinin koyu Galatasaraylı olmasından ötürü şikayetçi olmamıştı, imzalı forma ve vip yerden maç biletiyle sorunu halletmiştik.

Tüm gece Halile söverken o da kedi gibi masumlaşıyordu. Üzülüp üsteleyemezken Barış ve Kerem hala Halil'e kızıyordu.

Kerem:Ne aptalsın ya? Gece gece nerelere düştük sayende.

C:Kerem uzatma, bile isteye neden yapsın?

Kerem:Birisi görse paylaşsalar neler olur düşünsene Ceren? Normal birşey mi? Kavga etmedik yangın çıkarttık.

C:Ben ne güne duruyorum Kerem? Bunların olmaması için çabalayacağım, Halilin üstüne gitmen kızman sonucu değiştirmez. Bana güveniyorsan susabilirsin, zira güvenin var mı orası ayrı muamma.

Cümlemin arasında lafımıda koyduğum için mutluydum.

Halil, Nalandan özür dilerken Nihal ise Barışla arabanın o yöne doğru ilerliyordu.

Kerem yanıma adımladığında yüzümü avuçlayıp alnıma uzun öpücük bırakıvermişti. Yüzüme çarpan bu gece soğuğunda , onun sıcacık dudakları içimi eritiyordu.

Yine heyecandan kıpır kıpır olurken midem kasılmaya başlamıştı.

Kerem:Sana çok güveniyorum güzelim, o hata bi kere olur. Bilirsin birincisine kaza ikincisine hata üçüncüsüne ise tercih denilir. Ben ilkinden hata yapmışım, ve bundanda çok pişmanım.

Yüzüme yerleştirdiği ellerinine ellerimi yerleştirip tutmuştum, gözlerim bir anlık kalp şeklindeki pembe dudaklarına kayınca afallayıp toparlamıştım kendimi.

C:Gidelim mi?

Kerem:Gidelim yavrum

~

Samet:Haydi Hamza, yaparsın aslanım!

C:Abi sen Lucas'a bak asıl, Devrim buna iyi enerji veriyor.

Samet:Harbiden, perfonmansı yükselmeye başlamış.

Kerem Aktürkoğlu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin