"KEREM GOOOLLL! GOOLLL! HEMDE NE GOL!"
3-3 beraberlik olmuştu, Keremin 71.dakikada ki golüyle eşitlik gelmişti. Trübünler coşuyordu şuanda, bizde coşuyorduk.
"AYAĞINA DA , YÜREĞİNE DE , HAKKINA DA SAĞLIK KEREM AKTÜRKOĞLU!"
Nihal:SENİN ALLAHINA KURBAN!
Mert:Lan nasıl vurdu, kerataya bak sen!
İrfan:İyi goldü ama
Yerimde zıplıyordum, yanımda ki Nihalle birlikte.
Galatasaray-Manchester United maçına abim, İrfan ve Gözdede gelmişti.
Şampiyonlar Ligi maçı olduğundan izlemek istemişlerdi, tabii Altaydan dolayıda varlardı.
Kerem'in golüyle herkes şahlanmıştı resmen, ama o taraftarlara kırgın olduğundan her zaman ki hareketini bile yapmamıştı.
İyi gün taraftarları onu üzüyor ve yıpratıyordu. Elinden gelenin en güzelini yapmaya gayret gösteriyordu., çabalıyordu.Zaten iyiydi ama ne yazık ki bazı taraftarlar onu aşağıya çekiyordu.
Bugün ise attığı gol ile hem beraberliği getirmiş, hemde bu zihniyette düşünenlere cevap vermişti.
"GALATASARAY'IN 3.GOLÜ , 7 NUMARALI!"
"AKTÜRKOĞLU!"
"KEREM!"
"AKTÜRKOĞLU!"
"KEREM!"
"AKTÜRKOĞLU!"
"KEREM!"
Sesim kısılana kadar bağırıyordum, çok mutluydum. Abim ters ters baksada, Nihal eşlik ettiği için birşey olmamıştı. Tezahürat sanıyordu ama manitama yaptığım destekti.
Maç 3-3 berabere bitsede 1 puan almıştık.
Kalabalık ve yoğunluktan Kerem'i göremezdim ki abimde vardı.
Altay'ı görüp üstüne uçmuştum, abimlerde geldiğinde hasret gideriyorduk. Ne yazık ki gece yola çıkacaklardı, eskisi gibi aktivite yapmak istiyorduk ama nafile.
Maç sonu röportajları da bittiğinde, Nihal'i de alıp eve gelmiştik. Onu beklediğimiz için gecikmişti gelmemiz.
Tüm gün yoğunluktan telefonuma da bakmamıştım, Kerem'i kutlamak için yazmak istediğimde gördüğümde küçük (!) çığlık atmıştım.
İçimden abimin duymaması için dua ederken ses duymuyordum, oh.
Nasıl görmedim mesajı?
Kocacım ❤️🔥
Ekranımda da görmek istedim bu güzelliği ;)