13

11 5 13
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın<3

Changbin sessiz bir şekilde seungminin odasında dosyaları incelerken genç olan da bilgisayar başında yarın gireceği davanın ayrıntılarını gözden geçiriyordu.

Geçen hafta barda yaşananları biraz geç idrak etmişlerdi. Han jisung yıllardır aradıkları can dostları sonunda karşılarına çıkmıştı. Seungmin onun başka bir beden, başka bir yüzle karşısına çıkacağını düşünürken changbinin dediği çıkmıştı.

Küçük bedeni, küçük yüzü hiç değişmemişti. Karakter olarak onu gördüğü bir kaç dakikada çözemeselerde, isterse dünyanın en kötüsü olsun herşeyi hatırladıktan sonra onu bulduklarında herşeyden koruyacaklarına yemin etmişlerdi.

"Yarın ki duruşmada davalı tarafın avukatı kim?"

Seungminin changbinin sorusuna cevap vermeye fırsatı olmadan kapı küçük bir tıklatılmayla çalınırken seungmin kafasını bilgisayardan kaldırmadan gel komutu vermişti.

Jisung kapıyı yavaşça açmış ilk önce kafasını sonrada bedenini odaya doğru sürüklemişti.

"Merhaba, savcı kim seungmin?"
Changbin beraberinde seungmin kafasını kaldırıp içeriye giren bedene bakarken büyük bir afalama yaşamışlardı. Kendi ayaklarıyla onlara gelmişti küçük beden.

"Benim. Buyrun oturun."
Seungmin kendisini hemen toplarlarken küçüğe gülümseyip tamamen odaya da davet etmişti.

Jisung da saygıyla eğilip kendisini tanıtmıştı.
"Memnun oldum savcı kim. Ben avukat Ghim jisung. Sizinle yanlız bir görüşme yapmak istiyorum eğer zamanınız varsa."

Changbin duyduğu isimle kaşları çatılırken seungminin aksine havaya kalkmış ve şaşırdığını belli etmişti.

"Bende memnun oldum avukat Ghim. Çekinmeden konuşabilirsiniz. Seul emineyet müdürlüğünden başkomiser Seo changbin delilleri bulmamda yardımcı oluyor.yanında konuşmamız herhangi bir sorun teşkil etmez. Ben size nasıl yardımcı olabilirim?"

Karşısındaki iri cüsseliye kafasıyla memnun olduğunu gösteren bir hareket yaparken aynı hareket kendisinede de yapılmıştı.

Jisung odadaki iki adamdan da aldığı yoğun enerji ile başının ağrıdığını hissetmiş ama tepki vermek için doğru bir yer ve zaman olmadığı için derin bir nefes almıştı.

"Uzun yıllardır yurtdışında yaşadığım için buradaki hakim ve savcıları pek tanımıyorum. Gelir gelmez şirkette geçtiğim için hukuk bürosundan da pek tanıdığım yok."

Changbin dikkatle jisungun konuşmasını dinleyip hareketlerini incelerken seungminde konunun nereye varcağını düşünüyordu.

"Biraz araştırma yaptığımda Ghim grup bünyesinde yapılan nerdeyse tüm duruşmalara sizin savcı olarak atandığınızı öğrendim."
Diyerek sözünü tamamlamıştı.

"Evet çoğu duruşmada ben de vardım ancak mahkemede sunduğum hiçbir delil kabul edilmedi ve bu yüzden davacı değil davalı kişi kazandı."

Jisung derince yutkundu. Karşısındaki adamın ona bakışı boğazında yumru oluşmasına neden oluyordu. Sanki kendisi yüzünden haksız taraf kazanmış gibi hissetmişti.

"Bende bunun için buraya gelmiştim. Zaman aşımına uğramamış tüm dosyaları sizin yardımınızla ve yeni eklenen delillerle mahkemeye sunmak istiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz?"

Bu sefer ilk andan beri sessiz kalan changbin olaya dahil oldu.

"İlk geldiğiniz anda kendinizi Ghim olarak tanıtınız. Ghim grup bünyesinde çalışan bir avukatsınız ve kendi şirketimizin kazandığı dosyaları neden yeniden açma gereği duruyorsunuz?"

love seeking revenge  MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin