21

11 4 21
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen<3

Kun-woo'nun sahibi olduğu büyük otelin büyük salonunda herkes küçük masalara dağılmışken hyunjin, felix, chan ve minho fazla göze batmamak için en arkalara ilerlemişlerdi.

Ghim ailesinin evinden jisungun aşağı inmesi gerektiği için ayrılmışlardı ve minho istediği açıklamayı alamamıştı.
Gelin hanım derken neyden bahsediyorlardı tam olarak?

Garsonların ellerinde tutup herkese servis ettikleri kokteylerden birini eline alıp direk fondiplemişti. Bu akşam sarhoş olmadan bitmeyecek gibiydi.

Jisung ise salonda onun bu akşam Ghim ailesinin varisi olmasını kutlamak için gelen misafirleri zarifçe selamlayıp sohbet etmeye çalışıyordu.

Davet edilen herkesi tanıyordu. Salondaki herkes günahkardı, bir çok ailenin yıkımına sebep olan, insanların sebepsizce hapiste çürümseni sağlayan şeytanın yandaşçılarıydı. Bir çoğu ise şeytanı parmağında oynatan kendini iyi insan sınıfına koyan ne olduğu belirsiz cani yaratıklardı.

Son dedi içinden bu akşamdan sonra tüm maskeleri ortadan kaldıracaktı. Herkesin birer birer sakladığı yüzlerini ortaya çıkaracaktı.

"Hoş geldiniz!"
Heyecanla yanlarına vardığı kişileri selamlayan jisung onlarında bu gece buraya gelmesinden oldukça memnundu.
Seo changbin ve kim seungmin yanlarına yabancılık çekmesinler diye aldıkları jeongin ve chaeryeong ile aynı masada duruyorlardı.

"Bro ben çok heycanlandım. İşini hızlı bitir de içmeye gidelim. Rahatlatmaya ihtiyacım var."

Kravatını gevşeten jeonginle hepsi kıkırdarken jisung da onun omzunu patlatmıştı.
"Ben de Jeongin ben de çok heycanlıyım."

Gözleri tüm salonu süzerken arkalarda bir masaya toplanmış ve hararetli bir şekilde konuşan dörtlününde burda olmasıyla herşeyin tam olduğuna emin olmuştu.

Tek eksik Han dedesiydi. Bu geceyi onsuz atlatamazdı. En büyük destekçisi oydu.

Han grup olarak büyük bir avukatlık bürosu açmasında ve korenin en iyi avukatlarını Han soyadı altında toplamasında büyük bir yardımı dokunmuştu. Üstüne üstlük kızını verdiği için yatırımcı olduğu şirketten de elini kolunu çekip onları bir başına bırakıyordu.
Tabi yaptıkları yolsuzlukların belgelerini almayı da ihmal etmemişti.

Han dedesinin de giriş yapıp büyük babasıyla selamlaşmasının ardından Kun-woo sahneye çıkma zamanın geldiğini düşünmüştü.

"Evet saygı değer misafirlerimiz hepinize bu özel gecede bize eşlik ettiğiniz için teşekkürlerimi sunuyorum."
Salondan alkış sesleri yükselirken Kun-woo derin bir nefes alıp gülümsemiş ve devam etmişti.

"Bir çok kişisinin de bildiği üzere bu büyük daveti sevgili torunum jisung için organize ettik. Şahsen tanımsanızda adını çokça duyduğunuza emin olduğum torunum uzun soluklu eğitim hayatının sonuna gelip bütün aile üyelerini en çokta beni gurulandırdı ve ülkemize Ghim grubun adını daha fazla duyurmak için geri döndü."

Tekrar alkış sesleri yükselirken konuşma yapılan platformun önünde dedesinin konuşmasını dinleyen Byung-ho sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu.

Bu geceden sonra o farenin ölmek için yalvarmasını sağlayacaktı. Annesine bile bırakmayacak ve onu mahvedecekti.

"Şimdi sevgili torunum jisungu hem kendisini tanıtmak hem de şirketle ilgili planlarını anlatması için mikrofonu alması için sahneye davet ediyorum."

Jisung yanındakilerin bol şans dilekleri ile ceketinin önünü ilikleyerek sahneye ilerlemiş ilk büyükbabasına sonrada onu izleyen misafirlere doğru saygıyla ilerlemişti.

love seeking revenge  MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin