Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen<3
Ateşler içinde kıvranan beden yatırıldığı yatakta üstündeki yorgana iyice sığınmaya çalışırken, chan ateşinin her geçen dakika artığını fark ederek üstündeki kalın yorganı çekmiş ve ince bir örtü sermişti.
Minho elindeki bezi ıslatıp yeniden anlına koyarken birşeyler mırıldanan esmer çocuğun yüzüne dikkat kesilmişti.
Böyle hayal etmemişti. Yavaş yavaş intikam duygusu kanına işlerken güzel çocuğun bu hale düşeceğini bilmiyordu. Eğer tahmin edebilseydi, onun bu kadar acı çekeceğini ön görebilseydi canı pahasına onu korumaya çalışırdı.
"Uyandı mı?"
İçeriye giren hyunjin telefonu cebine sıkıştırırken olumsuz mırıltılarla dudak büzmüştü."Jeongin aradı Kun-woo'nun adamları onları takip ediyolarmış. Savcı kim birkaç günlüğüne evine davet etmiş."
Hala sızlanan bedenin havale geçirmemesi için üzerindeki örtüyü çeken chanla minho küçüğünü kaldırıp ceketi kollarından sıyırmaya başlamıştı.
Gömlekte üzerinden sıyrılırken jisung gözlerini aralayıp gözyaşlarını akıtmaya başlamıştı.
"Yalvarırım kimseye söyleme."
Onun sızlanışlarıyla ve göz yaşlarıyla bu kadar kötü durum da olması minhonun da gözlerini yaşlarla doldururken esmer çocuğu sadece iç çamaşırlarıyla bırakmışlardı."Bu böyle olmayacak duş aldıralım. Yoksa baygınlık geçirecek."
Hyunjinin dediği ile chan oturan küçüğüne yaslanmış jisungu belinden tutup kaldırırken minho odadan çıkıp banyonun kapısını aralamış ve chanın sırtladığı jisungu yavaşça klozetin üstüne oturtmayı başarmışlardı."Şimdi bir kişiyi üç kişi yıkamak saçma olacağı için taş kağıt makas yapıyoruz ve kaybeden onunla beraber soğuk suyun altına giriyor.
Hyunjin hemen ellerini hazırlarken minho başını olumsuz anlamda salamıştı.
"Siz kıyafet ve ilaçları ayarlayın, bir de yanık kokuyor felixi kontrol edin ben onunla ilgilenirim."Hyunjin fikirleri değişmeden banyodan koşarak çıkarken chan da minhonun bunu istediğine emin olduktan sonra çıkmış ve kapıyı kapatmıştı.
Minho kendi tişörtünü sıyırıp bir köşeye bıraktıktan sonra esmer çocuğun donmayacağı ancak kendisine gelmesine yardımcı olacak kadar soğuk suyu ayarlayıp duş başlığını da ayarlandıktan sonra klozetin üstünde kendinden geçmişçesine sızlanan bedene ilerlemişti.
Kolarını tutup boynununa doladıktan sonra kendi kolları da belini sarmış ve küçük adımlarla duşa kabinin içine girmişlerdi.
"Çok soğuk, üşüyorum."
Minho sanki tek bir beden olmak istermiş gibi kendine sırnaşan bedeni sararken soğuk suyun sırtını ıslatmasına izin vermişti."Birazdan daha iyi olacaksın. İyileşeceksin."
Jisung sıcaklığına sığındığı adamın boynunda nefeslenirken başını iki yana salamıştı."İyileşmek istemiyorum. Isınmak istiyorum."
"İyileşmek istemiyorum. Seni istiyorum."Beyninde yankılanan sesle bir bebek gibi sızlanan çocuğa gülerken kendi isteği dışında gözlerinden yaşlar akıyordu. Duygu patlaması yaşadığını düşündüğü için ve kimsenin fark etmediğinin bilince rahatça tüm göz yaşlarını akıttı esmer gencin beline sıkıca sarılırken.
"Ateşin düştüğü an ısınman için herşeyi yapıcağım tamam mı? şimdi sadece rahat dur."
Gözlerinin önüne düşen kıvırcık saçları arkaya doğru iterken duş başlığını eline alıp vücudunun diğer kısımlarını da soğuk suyla geçmişti.
"Söz mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love seeking revenge Minsung
FanfictionBir insanı sevebilirsiniz , eğer onu yeterince iyi tanımıyorsanız. Tabi bazen bu teori değişebilir de Bir insanı sevmeye de bilirsiniz en nihayetinde , eğer onu yeterince iyi tanımıyorsanız.