Eight.

416 24 76
                                    

Okuldayım ve dışarda çok güzel yağmur yağıyor tam bölüm yazmalık ya.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Hürkan önümden yürümüş ve bende onun arkasından otoparka inmiştik, arabanın kapısını benim için açtığında hafifçe gülümseyerek arabaya binmiş benim peşimdende hürkan binmişti. Arabayı çalıştırıp üniversite otoparkından hızla çıktı çok iyi araba sürüyordu, adamı izlerken bile içime araba sürme isteği doğuyordu. Gözlerim yavaşça yüzüne çıktı ve bakışlarım dudaklarına kaydı, aklıma kütüphanede yaşadıklarımız gelince içimde yine bir heyecan duygusu oluşmuştu, Onu tekrar öpmek istiyordum hatta daha çok öpmek istiyordum. Kesinlikle bu adama kapılmıştım. Zaten kapılmamış olsam onunla öpüşmezdim bile yani gerçekten onu hayatımda istiyordum."küçüğüm?" Dediğinde bakışlarım gözlerine çıktı sanırım bana seslenmişti ve bende onu duymamıştım.

"Efendim hürkan?" Dediğimde yüzündeki tebessüm ile yola bakıyordu, sanırım gerçekten ona adı ile seslenmem hoşuna gidiyordu. "İlişkimiz, belki senin için biraz hızlı olacak ama seni üniversitede ilk gördüğüm gün ilgi odağıma girdin, normalde böyle hissetmezdim ama sanki kalbim seni görüp yeniden atmaya başladı." Dediğinde dudaklarım büküldü ben bu adamı harbili yer yutardım, şuan gözüme oldukça tatlı gelmişti. "Ama biliyorsun ben profesörüm ve sen benim öğrencimsin, yani eğer gerçekten benimle bir ilişki istiyorsan bunu saklamamız gerekecek." Dediğinde bunu zaten tahmin etmiştim eğer biri dahi öğrenirse ikimizinde hayatı yok olabilirdi. Onun elinden öğretmenlik hayatını benim elimden ise öğrencilik hayatımı alırlardı.

"Bunun farkındayım" dediğimde başını anladım dercesine salladı ve elini benim elimin üstüne koyarak elimin üstünü okşadı. "O zaman sen biraz düşün eğer gerçekten bir ilişkimiz olsun istersen sana herşeyimi feda edebilirim, ama eğer olurda vaz geçersen unuturum, öpüşmemizi, kalbimi ve seni unuturum gerçek bir profesör öğrenci ilişkisi yaşarız o kadar, o yüzden sana düşünmen için 2 gün veriyorum bugün zaten Çarşamba, Perşembe günü dersin yok. O gün iyice düşün ve cuma günü bana cevabını söyle tamam mı?" Dediğinde gülümseyerek başımı salladım. Yolun geri kalanı ise benim müzikçalardan müzik açmam ve yerimde hafifçe oynayarak dans etmem ve hürkanın bana arasıra bakarak gülümsemesi ile geçmişti.

Araba evimin önünde durduğunda yavaşça ona döndüm
O ise önce evi incelemiş ardından ehliyet kemerini çıkarmıştı, bakışları bana döndüğünde hevesle ona baktım onu öpmek istiyordum benim cevabım aslında çoktan belliydi ama yinede 1 gün bile olsa düşünmek benim için yeterli bir zamandı tabi sonuç değişir miydi? Hiç sanmıyordum. "Kucağıma gel" dediğinde boğazıma birşey takılı kalmış gibi öksürmeye başladım hadi ama! Birden bire öyle şeyler söylerse kalp krizi bile geçirebilirdim! Hürkan gülümseyerek bana bakmış ve "Seni öpmeden bırakmak istemiyorum dudakların biraz bağımlılık yapıyor" diyerek kaslı baldırlarına hafifçe vurmuş ve beni tekrar kucağına çağırmıştı.

Eh fırsat bana altın tepsi ile sunulurken benim o sunumu elimin tersi ile iteceğimi düşünüyorsanız, tabiki de çok yanılıyorsunuz. Sanki bu günü yıllardır bekliyormuşumcasına kucağına geçmek için hareketlendim hürkanda belimden tutarak bana yardımcı oldu ve sonunda kucağına oturdum. Şimdi hürkan ile yüzlerimiz karşı karşıyaydı. Kalçam ise onun tam kasıklarının üstündeydi elleri belimi buldu ve hafifçe sıkıştırdığında dayanamayarak dudaklarına atıldım. Sonuçta ilk öpücük ondandı artık diğer tüm öpücükleri ben başlatabilirdim hatta bundan mutlu bile olurdum. Dudaklarımız hırsla kavuştu ve hürkan benim alt dudağımı çekiştirerek emerken bende onun üst dudağını çekiştirerek emdim.

Dili ile ağzımı aralamam için küçük bir işaret verdiğinde hemen onu kabul ettim ve ağzımı araladım. Dili hızlıca ağzımda turladı, yanaklarıma vuruş yaptı ve dilimle dilini kavuşturdu dillerimiz bile resmen öpüşüyorlardı. Ellerim hızla saçlarına çıktı ve saçlarını çekiştirerek hırsla onu öpmeye devam ettim, dudakları o kadar güzeldi ki hipnoz olmuşum gibi hissediyordum. Hürkan belimi hafifçe sıkarak beni kendine bastırdığında ağzının içine inledim ve bende onun alt dudağını ısırdım oda ağzımın içine inlediğinde yavaşça ayrıldık birbirimizden. "Senden cevap bekleyeceğim küçüğüm" dedi hürkan ve benim dudaklarıma son bir öpücük bıraktıktan sonra şişmiş dudaklarım ve kızarık yanaklarımla arabadan indim.

Kim Açtı bu grubu
(Katılımcılar 7 kişi)

+99 mesaj

Emir
Peki Kaan ve Mert'in arkadaşız diyip bir gözümüzün önünde öpüşmedikleri kalmış olması gerçeği.

Ali
Aaa emir onlar arkadaş bir kere.

Umut
Ya neden çocukları utandırıyorsunuz siz ikisini shiplediğinizden beri resmen hiç kavga etmiyorlar.

Emir
Aman ne güzel işte biraz kafa dinleyelim ben her gün bunları çekmek zorunda mıyım?

Ömer
Tabikide değiliz.

Emre
Arkadaşlar bişey söyleyeceğim.

Mert
Sizde çok abartıyorsunuz duyanda hergün aptal aptal nedenlerden kavga ediyoruz sanacak.

Kaan
Öyle değil mi zaten Mert?

Ali
Olum tam mutlu oldum dedim ne güzel 2 gündür kavga etmiyorlar galiba rekor kıracaklar dedim yine mi kavga edeceksiniz

Emre
Arkadaşlar bişey söyleyeceğim.

Emir
Eğer kavga ederseniz birde üstüne ben sizi döverim yeter ulan buda kafa yani.

Ömer
Bu yavşaklık abidesine katılmak inanın hiç istemiyorum ama bazen çok haklı konuşuyor birde emirin üstüne ben döverim sizi.

Umut
Bu arada Ömer döverim diyorsa öldünüz bence kavga etmeyin ayrıca bu grubun en büyük yavşaklık abidelerinden biri emir biri ali

Emre
Arkadaşlar bişey söyleyeceğim.

Ali
Başladı benim mesai.

Ömer
Umut birazcık sal şu çocuğu

Mert
Oğlum Ali senin yüzünden nefes alamıyor o kadar korkuyo senden bencede Bırak biraz dinlensin çocuk.

Emir
Bu arada birşey diyeceğim emre nerde?

Emre
Sonunda emir. Bir saattir yazıyorum ama görmüyorsunuz. O yüzden hiç uzatmadan söyleyeceğim.

Biz hürkanla öpüştük.
Herkes tarafından görüldü*

Selaaaaaaam

Nasılsınııııız

Ayy bölüm nasıldı güzeldi dimi? Tek oturuşta yazdım biraz ellerim acıdı ama sizin için yazıyorum iştee.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin