Merhabalar, evet yanlış görmüyorsunuz a Teacher's Love'nin final bölümündeyiz bu zamana kadar yanımda duran herkese çok teşekkür ediyorum bölümün sonunda uzun uzun konuşalımm.
Yazım yanlışları varsa affola.
Son kez iyi okumalar...
❋
Mansur Ark - Maalesef
1 yıl 2 ay sonra-
Sonunda o gün gelmişti, ben bugün mezun oluyordum 2 yıldır çektiğim çile en sonunda bugün son buluyordu. Bu 1 yıl 2 ay boyunca neler mi yapmıştım? Öncellikle 2 ay boyunca deli gibi çalışmış ve okullar açıldığı anda başlayan birkaç sınava girmiştim, 2 ay boyunca gece gündüz demeden ders çalışmış hatta bu yüzden 1 kere hastanelik olmuştum. O yüzden de hürkan bana çok kızmıştı ama o zaman yapabileceğim tek şey ders çalışmaktı ve iyiki de çalışmıştım, üniversiteyi resmen derece ile bitiriyordum. Hürkanla olan ilişkimiz ise sanki hiç yokmuş gibiydi. Elbette ki konuşmuş ve çokca buluşmuştuk ama sadece bu kadardı mezun olana kadar kendimi rahat hissetmiyordum ve şuan biraz da olsa rahatlamıştım.
Hürkan ise 2 ay boyunca özel dersler vermişti ve bende zamanında özel derslere başvurduğum için bende onun özel derslerine katılmıştım. Geriye kalan 1 yılda ise derslerime girmiş birçok sınavı birincilik ve ikincilikle geçmiştim bu durum yüzünden birçok profesör benimle konuşmuş ve ilk döneme göre çok daha iyi olduğumu söylemişlerdi, birçok profesör hürkandan uzak duruyordu ah evet hürkan ile bilinen 'eski ilişkimiz' profesörlerin kulağınada gitmişti ilk başta kimse bunu önemsememiş ardından yavaş yavaş hürkandan uzaklaşmışlardı, zaten eskidende pek samimi değillerdi ama artık hürkanı gördüklerinde yol değiştirecek kıvama gelmişlerdi. Hürkan ise bu durumdan oldukça memnundu kimse ona karışmıyordu ve gereksiz sohbetlere girmiyordu.
Kısaca okuldaki herkes bizden birazcık uzaklaşmıştı bu ikimizi de mutlu ediyordu, onun dışında bu bir yılda Mert ve Kaan kendi aralarında yüzük takmışlardı pekâlâ Türkiye'de eşcinsel evlilik yasak olduğu için sadece yüzükleri vardı ama mezun olduktan sonra başka bir ülkede evlenmeyi düşünüyorlardı. Hürkanla biz ise daha evlenmek için çok genç olduğumuzu söyleyip gülüyorduk ilerde hürkanla evlenebilirdim ama şuan olmazdı hem ben daha hürkan gibi diplomamı alıp profesör olmamıştım bile. Hürkana bu hayalimi söylediğimde beni desteklemiş ve beni biraz bu konuda çalıştırmıştı kariyer planı olarak kendime hürkanı örnek alıyordum. Hürkan ise mezun olduğum zaman bir sürprizi olduğunu söyleyip duruyordu, süprizimi merak ediyordum ama onuda bugün öğrenecektim zaten.
❋
Şuan ise mezuniyetim için hazırlanıyordum bizimkilerle birlikte benim evimde toplanmış ve mezuniyetimiz için toplu hazırlık yapıyorduk resmen. Kendimi evlenecek olan gelin gibi hissediyordum aklıma gelen düşünceyle hafifçe kıkırdadım ben gülerken emir bana dönmüştü "emre gülmeyş bırakır mısın? Ayrıca sen ne giyeceğine karar verdin mi? Cübe ve kep siyah ve mavi karışık olacak o yüzden buna uygun birşeyler giysen çok güzel olursun" dediğinde onu onaylamış ve dolabımdaki birkaç karışık rengi Emir'e göstermeye başlamıştım en sonunda emir krem rengi kumaş pantolon ve koyu mavi gömlekte karar kılmıştı aslında bu gömlek benim değil hürkanındı ama hiç sıkıntı olmazdı. Ben giyindikten sonra diğerleride yanlarında getirdikleri kıyafetlerini giymişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...