Aşk çok garip birşey ya bana çok güzel bakıyor ama bana oyun mu oynuyor? Yoksa aşık mı? Anlamıyorum helppp
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
❋
2 hafta sonra-
Hürkan'ın emir'in evine çiçek göndermesinin üstünden iki hafta geçmişti. Ben eski evime dönmüştüm ve taşınırken hürkan bana her konuda yardım etmişti, gerçekten kalbimi tekrar kazanmaya çalışıyordu bende şımarıyordum ama o bunu seviyor olmalı ki beni daha da çok şımartıyordu. İki hafta boyunca hürkan her boş zamanında yanıma gelmişti okulda yan yana gelemiyorduk çünkü hürkan işini kaybedebilirdi ve bende eğitim hayatımı bu yüzden ben mezun olana kadar kaçak bir ilişki yaşamak zorundaydık. Ayrıca bu iki haftanın içinde aileme bir sevgilim olduğunu söylemiştim bugün ise hürkanı ailem ile tanıştırmaya gidecektim.
Hürkan'a bunu söylediğimde önce çok gerilmiş ve ben yapamam diyip durmuştu, zar zor ikna etmiştim koskoca adam resmen benim ailemden korkuyordu bu yüzden onunla çokça dalga geçmiştim. "Güzelim gülmeyi bırakır mısın artık?" Diyen hürkan ile ona döndüm yoldaydık. Antalya'ya gidiyorduk hürkan okuldan izin almıştı zaten hergün okulda olduğu için müdür hemen izni vermişti. "Hürkan senin o hallerin aklıma geldikçe kahkaha atasım geliyor bence benim bir suçum yok" diyerek gülmeye devam ettim. Hürkan tek elini bacağıma koyarak sıktı ve "o güzel ağzını kapat ve biraz uyu sevgilim yoksa sağa çekip ağzını farklı yollarla kapatacağım" dediğinde yanaklarım hemen yanmaya başladı. Uzun süredir bırakın sevişmeyi bunun hakkında konuşuyorduk ve inanın bana buna çok ihtiyacım vardı.
Bunu çok düşünmemeye çalışarak gözlerimi kapadım ve dünyanın belkide en rahatsız olabilecek pozisyonunda uyuyakaldım. Hürkan'ın yüzüme bıraktığı minik öpücüklerle gülümseyerek dönmeye çalıştım kafam boşluğa doğru düşünce hızla gözlerimi açtım. Bir anlığına koltukta değilde kendi yatağımda yatıyormuşum gibi hissetmiştim. "Sevgilim geldik" diyen hürkanla hızla yerimde doğruldum evimdeydim. Hızla gülümseten hürkanda bana bakarak gülümsedi ve elimden tutarak arabadan inmeme yardım etti. Hızla evin önüne geldik ve ben heycanla kapıyı çalarken hürkan yanımda buz kütlesi gibi kasılmıştı. Annem ve babam birlikte kapıyı açtılar ve bizi gördükleri anda ikiside kocaman gülümsedi.
❋
Annemlerle sarıldıktan sonra içeriye geçtik, hürkan hâlâ oldukça gergindi bu yüzden elini hafifçe okşayarak kulağına eğildim "sevgilim bu kadar çok gerilme lütfen" dediğimde hürkan derin bir nefes almış ve gülümseyerek başını sallamıştı. Hürkanla yan yana oturduk ve annemle babamda karlı koltuklarımıza oturdular. "Ee anlatın bakalım nasıl tanıştınız?" Diyen babamla hürkan hızla herşeyi anlatmaya başladı, beni ilk üniverste tanıtımında gördüğünü ve o zamandan beri ilgisini çektiğimi söylemişti bende bunu ilk defa duyuyordum hürkan bana hiç anlatmamıştı bu yüzden biraz şaşkındım. "Deniz bey ben Emre'ye gerçekten çok aşığım belki siz bunu geçici bir heves olarak görüyor olabilirsiniz ama ben emreyle evlenme hayalleri bile kuruyorum" dediğinde babam hafifçe gülümsedi "hürkan seni sevdim ama eğer oğlumu üzdüğünü duyarsam benden çok çekeceğin var bunuda sakın unutma"
Uzun konuşmamızdan sonra annem biraz daha burda kalmamızı istemişti ve bizde kabul etmiştik hürkan geldiğinden beri odamı görmek istediği için ona odamı göstermeye karar vermiştim. Kapıyı yavaşça açtığımda hürkan hızla odayı incelemeye başladı. Duvarlarımdaki posterler hâlâ eskisi gibi duruyorlardı, küçük yatağım ve oyuncaklarımda öyle annem her eşyanın saklanmasını istemişti ve hiçbirini atmaya kıyamamıştı, bu odada geçirdiğim günleri hatırlayınca mutlulukla gülümsedim gerçekten güzel bir çocukluk geçirmiştim. "Emre burası çok güzel sanki sen hâlâ bir çocukmuşsun gibi saklanmış herşeyin. Emre Antalya'dan sonra bende seni aileme götürmek istiyorum benimle gelir misin?" Demişti hürkan'ı ailesi hakkında konuşurken görmek çok zordu bu yüzden kabul etmiştim.
Hürkana odamı gösterdiğim günden bir gün sonra ailemle vedalaşarak yola çıkmıştık çünkü hürkan'ın izninin bitmesine 1 gün kalmıştı ve hürkan'ın ailesi ile tanışmak için biraz heycanlıydım antlayadan daha çıkmamıştık sanırım ailesinde burada yaşıyordu. Hürkan arabayı bir mezarlığın önünde durdurduğunda geçte olsa herşeyin farkına vardım. Hürkan ailesi hakkında konuşmuyordu çünkü onlar ölmüştü ve büyük ihtimal hürkan benim ailemle tanışırken o yüzden bu kadar fazla gergindi ama hürkan bana öldüklerinden hiç bahs etmemişti. "Emre üzgünüm sana daha önce bahsetmem gerekiyordu ama bu konuyu her açtığımda zararlı ben çıkıyorum bu yüzden bu konuyu hiç açmadım ama artık ailemle tanışmanı istiyorum, yüz yüze olmasada."
❋
Arabadan indikten sonra hürkan elimi tutarak beni ailesinin mezarlığına götürmüştü, mezar taşında yazan 'Güğen ailesi' yazısı ile içim burkuldu, "Anne baba size birini getirdim benim için çok önemli birini baba şimdi burda olsan hemen vurursun hafifçe kafama 'önemliyse neden daha önce tanıştırmadın?' derdin, size daha erken gelemediğim için beni affedin olur mu? Emrede sizinle tanışmayı çok istedi bu yüzden heycanlanmayın hemen" diyen hürkanla ağlama isteğimi bastırmaya çalıştım ama çok çok zordu. "Merhabalar emre ben, öncellikle umarım iyi bir yerdesinizdir ve umarım bizi izlerken mutlusunuzdur size kesin bir söz veremem belki ama hürkanı daima seveceğimi söyleyebilirim gözünüz arkada kalmasın hürkan benimle birlikte ve ben ona çok iyi bakacağım."
Hürkan hafifçe gülümsedi ve şu sözleri söyledi;
"Emre'm iyiki benimlesin hayatımın en kötü tarihinde gördüm ben seni, anne ve babamın ölüm yıldönümünde gördüm seni ve o zaman aşık oldum sana sen bu hayatın getirebileceği en büyük iyikimsin."
❋
Marabaaaa nerdeyse her kitapıma fotoğrafımı koymaktan aldığım keyfi tahmin edemezsiniz hfjşfkpfjfl
Selaaaaaaam
Nasılsınızzzz
Bölümlerin artık sıkıcı olduğunun bende farkındayım ama finale az kaldı ve benimde aklımda pek bir fikir olmadığı için böyle oluyor lütfen finale kadar sabırlı olun.
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçarrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...