Diğer bölüm resmen a Teacher's Love veda edeceğiz🥺
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
❋
Kim açtı bu grupu
(Katılımcılar 8 kişi)Mert
Emre'nin çığlıkları yüzünden uyuyamıyorum resmen birde ses yalıtımı olacak ama ben demiştim size.
(01.23)Kaan
Yani dün gece uyumama nedenin bu muydu ben hiçbir şey duymadım çünkü
(10.14)Emir
Günaydın daha karga bokunu yemeden neden bu kadar bildirim var sorabilir miyim?Ömer
Aşkım yukarıyı okumadın galibaEmir
Yo okudum hatta bende duydum ama emre utanmasın diye söylemiycektimEmre
Çok iyi arkadaşlar edindim hepsi kaype çıktı, ayrıca siz sapık gibi bizi mi dinliyorsunuz sizi gerçekten boğarım.Ali
Yoo neden seni dinleyelim sadece bütün otel senin sesin yüzünden uyuyamadıkSevgilim
Bu konu hakkında daha ne kadar konuşmayı düşünüyorsunuz ayrıca abartmayın ses duyduysanız bile çok az duymuşsunuzdur çünkü ben sizin inlemelirinizi çok az duydum ve inanın bana hepiniz çığlık atıyordunuz.Emir
Al işte adamın üstüne gidersen oda senin herşeyini söyler tabiUmut
Ama yalan değil bende dün çok ses duydum ama hepsi çok az geliyordu yani sese odaklanmadığın sürece duyulmaz bileEmre
O zaman Mert bizim odamızı dinleyen bir sapık alın bunu içeriMert
Ne alakası var kardeşim yaEmir
Çok alakası var MertKaan
Olamaz sevgilim bir sapık hemen yakışıklı güvenliği arayalımÖmer
Oo nai nai oo nai naiUmut
Amaan neyse onu bunu boşverinde biz ne yapacağız son 1,5 haftamız kaldıAli
Harbiden ya buraya gelirken herşey okeydi ama şimdi gelince insan yavaş yavaş sıkılmaya başlıyorEmre
Jetski'ye falan binebiliriz isterseniz ya da burda güzel bir orman varmış büyük değil orda gezebilirizMert
Aynen sonra ayılar falan yesin biziKaan
Ölü taklidi yaparsan birşey olmazEmir
Bence jetski'ye binelim biraz aksiyon olur işte sonrada oteldeki resepsiyona sorarız burada neler yapabiliriz diyeEmre
O zaman hazırlanın❋
1,5 hafta sonra
Emre-
Sonunda bir şekilde tatilimizin sonuna gelmiştik bu 1,5 hafta boyunca ne kadar aptalca şey varsa yapmıştık resmen ilk önce jetski'ye binmiştik ve hepimizin en az bir kere boğulma tehlikesi yaşamıştık ardından konuştuğumuz gibi otel resepsiyonuna neler yapabileceğimizi sormuştuk kadın korku evine ya da lunaparka giedebileceğimizi söylemişti. Bizde ilk önce korku evine gitmiştik ama 3. Odadan Ali bağırmaya başlamış ve görev için onu seçtiklerinde hiç yerinden kıpırdamamıştı ve oyun bitmişti yani paramız birazcık boşa gitmiş gibi olmuştu. Sonra 2 gün dinlenmiş ve lunaparka gitmiştik en korkunç aletlere binerek en az 5 kere kusmuştuk ve o günün sonunda bizim için hastanede bitmişti. Sonra ise aklımıza neler gelirse onları yapmıştık.
Bu 2 hafta boyunca hepimiz çok eğlenmiştik ama artık dönme zamanımız gelmişti okulların açılmasına daha 2 ay falan vardı ama zaten bu tatilin çok uzun sürmeyeceğini hepimiz biliyorduk ben bu 2 ay boyunca hep sınavlarıma çalışacaktım malum mezun olmama 1 yıl kalmıştı neyseki doğa ve bilim 2 yıllık bir bölümdü ve ben zorda olsa bir yılımı tamamlamıştım. Hürkanda bu 2 ay boyunca özel derslerine geri dönecekti öğrencilerin birkaçının zorlandığı şeyler olduğu için geri dönmesi daha iyi olacaktı. Emir ve Ömer ise 2 ay boyunca ailelerinde kalacaklarmış çünkü ikisininde ailesi biraz baskıcı olduklarından onları yanlarında görmek istemişlerdi.
Şuan ise geri dönüş yolundaydık bu sefer dönüşümlü olarak sürmeyecektik hürkan dün çok güzel uyuduğu için 8 saat boyunca sürebileceğini söylemişti ve sürücü koltuğuna oturmuştu eh bende hemen yanına oturmuş en küçük esnemesinde onun yerini almak için bekleyecektim. İlk 3 saat boyunca ben kendi telefonumdan kısık sesli bir müzik açmış ve şarkı söyleyerek yolumuzu yarılamıştık. Neredeyse 4 saattir hürkan kullanıyordu arabayı bende şuan yanımdaki poşetten çıkardığım paketi açarak Birtane bisküvi alıp hürkanın dudaklarına uzattım hılzıca yedi, açıkmış olması normaldi "Yoruldun mu? Ben geçeyim istersen zaten az kaldı ben sürebilirim" dediğimde hafifçe gülümsemiş "Bebeğim dün çok uyumadın emin misin?" Demişti yorulduğunu hemen anladım ve onu onayladım.
❋
Sonunda evimize gelebilmiştik son 4 saattir araba kullandığım için kollarım ve bacaklarım çok hafif ağrıyordu ama herşeye oldukça değmişti yaklaşık 1 saat önce İstanbula gelebilmiş ve 3-4 dakika öncede evimize gelebilmiştik. En yakın ve bizimki olduğu için ilk biz inmiş bizimkilere veda ettikten sonra eve girmiştik. Aslında burası hürkanın eviydi ama benim evimde çok uzak değildi ve en azından son bir gece daha onunla beraber uyumak istiyordum bu yüzden onunla beraber burda inmiştim. Hürkan hızla valizini kapının yanına bıraktı ve beni kucağına aldı gülerek kollarımı boynuna doladım. Hürkan kucağında benimle birlikte yatak odasına girdi ve beni yavaşça yatağa bıraktı uzun bir süre ayrı kalacak gibi görünüyorduk bu yüzden biraz hüzünlüydük.
Hürkan dudaklarıma öpücük bıraktı ve şunları söyledi;
"Emre'm seninle uzun süre ayrı kalacağız belki ama biliyorsun her zamanki gibi yine birbirimize kavuşacağız."
❋
Selaaaaaaam
Nasılsınızzzz
Evet biraz saçma bir bölüm oldu gibi ama olsun zaten diğer bölüm final
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçarrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...