Six.

445 25 56
                                    

Okulda bölüm yazıyorum çünkü müdür yardımcısı yok ve bizde telefonları kimseye vermedik. O yüzden bolca bölüm yazmaya çalışacağım.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Kalbim Maraton koşar gibi atıyordu. Çünkü Hadi ama bu adam resmen benimle flörtleşiyordu ve ben bu adama istemsizce kapılıyordum. "Peki profesör" dediğimde dudaklarına güzel bir tebessüm yerleşti ve bende o tebessüme bakarak iç çektim, başımıza çok iş açılacaktı bir eğitmen ve bir öğrenci olduğumuz için ilişki yaşamamız zordu ama biz resmen imkansıza doğru koşuyorduk. Bu umrumda değildi tek istediğim mutlu olmaktı hemde onunla. profesör ayağa kalktığında hızla aklımdaki düşünceleri yok ettim. Kesin yanaklarım kızaracaktı!

Profesörümün gülüşü kulkalrıma ulaştığında ona doğru döndüm adam sırıtıyordu, görmüştü işte, rezil rüsva falan olmuştum. Hızlıca arkamı dönüp gitmek için bir adım attığımda koluma dolanan bir el beni durdurmak için oldukça yeterli olmuştu. "Utandın mı sen?" Diyen ve eğlendiği çokça belli olan sesi ile konuşmuştu, profesörüme yumruk atsam ne olurdu ki? Çünkü tam olarak şuan onu yumruklamak istiyordum. Evet utanmıştım çünkü komplocu beynim bana olmayacak şeyler hayal ettiriyordu! Lanet girsin sana beyin! "Bırakır mısınız gideceğim" dedim ters ters evet koskoca profesöre resmen trip atıyordum hemde nazlı nazlı.

Yine küçük bir kıkırtı kulaklarıma ulaştığında bu sefer sinirlenmek yerine büyülenmişcesine o kıkırtıyı dinledim, yukarda Allah vardı ki adam çok güzel gülüyordu, gülerken sesinin tınısı bile değişiyordu. "Üzgünüm sanırım seni biraz kızdırdım ama kalbini alacağım tamam mı?" O böylesine tatlı ve yumuşak konuşursa ben erir giderdim, başımla onu onayladığımda dudak kıvrımları hafifiçe yukarı kalktı "Peki öyleyse hadi sınıfa gidelim küçük bebek" büyülenmişcesine onu izliyordum, bana bebeğim demesine bile takılmamıştım galiba kalbim çoktan beyaz bayrak çekmişti.

Odadan ptofesörüm ile beraber çıkmıştım ve sonra onunla beraber gökbilim sınıfına yürümüştük, aslında dışardan biraz sert duruyordu ama onunla konuştukça ve onun iç yüzünü gördükçe ona daha çok ısınmıştım, derse girmiştim ve sonra garip bir programım olduğu için edebiyat sınıfına gidecektim, sonra ise geometri sınıfına gidecek ve en son yine gökbilim sınıfına gidecektim. Karmakarışık bir program yapmışlardı bu yüzden bile başım ağrıyabilirdi. Şuan ise sırada oturuyordum ve profesörümü dinlemeye çalışıyordum.

Profesörüm bugün sanki ayrı bir enerjik gibiydi, gözleri benimle her buluştuğunda bana çapkınca bakıyor benim utandığımı gördüğünde ise gülerek dersini anlatmaya devam ediyordu, bence bu adamın benim kalbime büyük bir kastı vardı onun yüzünden kalbim çok hızlı atıyordu ve bu kadar hızlı atması benim için biraz kötü olabilirdi. "Hepinizin konularını seçtiğini düşünüyorum, mallasef bugün garip bir programımız var o yüzden akşam ki son dersimizde sizi gruplara ayıracağım ama önce söyleyin bakalım kimler hangi konuları seçtiler?" Dediğinde sınıftakiler tüm dikkatlerini ona verdiler.

Profesör tek tek herkese seçtiği konuyu sorarken en sonunda bakışları benim üzerimde durdu ve yavaşça "Karaaslan" dedi adam sadece soy adımı söylüyordu ama benim kalbim bunun için bile küçük bir kuş gibi çırpınıyordu. Kalbim çok arsızdı profesörü için bile bu kadar hızlı çırpınıyordu. Hızlıca "Astronomlar listesi" dediğimde dudaklarına çapkın bir gülüş yerleşti. Bunu seçtiğini sabahta söylemiştim aslında ne seçtiğimi biliyordu ve sadece tekrar duymak istemişti. Kafasını anladım dercesine salladı ve yüzündeki çapkın gülüşü ile masasına ilerleyip kağıda birşeyler yazdı ardından da ders işlemeye devam ettik.

En sevdiğim yere gelmiştim yani kafetarya'ya. Günümün yüzde yarısı kafetaryada geçiyordu, yanımda emir oturuyor ve Ömere laf atıyordu insanlarla uğraşmak hoşuna gidiyordu. Edebiyat dersi ve birde üstüne geometri derslerine girmiştim. Edebiyat dersinde kafamı sıraya koyup uyumuştum aslında asla uyumayı düşünmüyordum ama kafamı sıraya koyduğum anda uyumuş kalmıştım, geometri dersinde ise yanımda Mert ve kaan vardı ve hep kavga ettikleri için derse olabildiği kadar odaklanmamıştım. "Emre şu kıza baksana" diyen emir ile gözlerim emirin gösterdiği kıza kaydı. Tipik bir üniversiteli kızdı, anlamsızca bakışlarımı Emire geri çevirdim "Bu kız senin profesörüne yürümüş biri" dediğinde gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

Şaşkın şaşkın Emire bakarken aslında neye şaşırdığımı bile bilmiyordum çünkü bu emirdi ayaklı bir dedikodu makinesiydi nerde ne var ise bulurdu, bakışlarım tekrar kız döndü "nerden öğrendin sen bunu ayrıca profesör ne demiş peki?" Dediğimde emir bir kolunu omzuma doladı ve kulağıma biraz daha yaklaştı "Seninki onu terslemiş ve öğrencim ile ilişki yaşamam diyerek onu red etmiş, ayrıca istihbarat vermiyorum" dediğinde içimde küçük bir hüzün parçası oluştu. Öğrencisi ile ilki yaşamıyordu yani biz gerçekten imkansızdık bunu biliyordum ama resmen yüzüme vurulmuştu bu yüzden birazcık hüzün ile yemeğime devam ettim.

Son dersteydik canım profesörüm birşeyler anlatıyordu ama onu dinlemiyordum, hatta yüzüne bile bakmıyordum kendi kendime nazlanıyor ve trip atıyordum. "Gruplarınızı belirledim şimdi size onları söyleyeceğim" dediğinde başımı kaldırdım ve sonunda gözlerimiz onunla buluştu bana bakarak konuşuyordu, kaşları ise çatıktı önce birkaç isim söylemiş ardından "Miray, İnci, Berk ve emre siz dördünüz astronomlar listesi konusunun ilk grubu olacaksınız birbirinize numaralarınızı verin ve konuşun" demişti sonra ise diğer grupları açıklamıştı.

Profesör diğer grupları açıkladıktan sonra yanıma grup arkadaşlarım geldi ve birbirimize numaralarımızı vererek bir grup açtık, sonra ise ders bitti profesör yavşa yavaş hazırlanırken ben ondan önce çıkmak için hızlı hazırlanıyordum, son defteride çantama koyduktan sonra çantamı omuzuma taktım o sırada sınıfın boşaldığını fark ettim oysaki hızlı hazırlanmıştım, hâlâ kendi kendime trip atıyordum tam sınıftan çıkacakken profesörüm kolumu hafifçe tuttu ve beni kendine çevirdi ardından ise şunları söyledi.

"Bana trip atıyorsun karaaslan ama banua bunun nedenini söylemeden seni bırakmayacağım. Kütüphaneye gidiyoruz hem derdini anlat hemde süprizini sana vereyim."

Selaaaaaaam

Nasılsınızzzzz

Bölüm nasıldıııı? Bence çok güzeldi açıkçası yine içime sinen bir bölümdü ayrıca daha uzun oldu güzel oldu yaa.

Yıldızıma basar mısınız?⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin