Twenty-eight

162 12 13
                                    

Bu arada son 2 bölüm kaldı aşırı duygusal hissediyorum kendimi 🥺
Ayrıca bu bölüm hürkandan birazda ondan okuyalım yaa

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Hürkan-

Antalya'ya gelmiştik, neredeyse 5 dakika önce kalacağımız otelin önünde durmuştuk ve herkes karavandan çoktan inmişken ben Emre'yi uyandırmaya çalışıyordum eğer uyanmamaya devam ederse onu kucağıma alır götürürdüm ama sonra emre bana kızardı herkesin gözü önünde bunu yaptığım için, beni kendine yakıştırmadığı için değil insanlar ne der diye çok fazla düşündüğü için bu tarz konularda daha dikkatli olmaya çalışıyordum. "Emre uyan artık yoksa seni kucağıma almaktan hiç çekinmem" dedim ve Emre'nin büzülmüş dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

Emre en sonunda mırıldanarak gözlerini açmayı başarmıştı. "Geldik mi?" Diye fısıldadı başımı sallayarak onayladım onu yataktan kalktı ve küçük merdivenden inerek yüzünü yıkamak için tuavlete girdi. Bende aşağıya indim ve dışarda vazlizleri çıkaran bizimkilere baktım tam o sırada belime biri sarıldı tabikide emreydi, onunla beraber el ele karavandan indik ve bizimkilerin yanına giderek kendi valizlerimizi aldık, herkes sonunda valizini aldığında otele giriş yaptık emre zaten çoktan rezervasyon yaptırmış olduğu için hızlıca resepsiyonda duran kadının yanına ilerleyip anahtarları almıştı. Biz 137 numaralı odada kalacaktık bu yüzden bizimkilerle akşam yemeğinde buluşma kararı aldıktan sonra odalarımıza gittik.

Odaya girdiğimiz anda emre kendisini hemen yatağa atmıştı hâlâ uykusu olması beni güldürürken "sanırım valizlerin kendi kendini boşaltacak" dediğimde huysuzca homurdandı şuan gözüme öyle tatlı geliyordu ki onu ısırabilirdim. Ben kendi valizimi açarken emrede yataktan kalkıp yanıma gelmiş ve kendi valizini açmıştı, ben tek tek Emre'nin benim için neler koyduğuna bakarken Emre'nin elinde gördüğüm kısa şort ile kaşlarım çatıldı. "Emre'm lütfen bana bunu burda giyeceğim deme o dolgun kalçalarına ve baldırlarına biri baktığı anda katil olurum" dediğimde emre gülmüş "belki giyerim çok kıskançsın" diyerek benimle alay etmişti ama tek sorun ben şaka yapmıyordum. Eğer gerçekten o şortu giyerse kötü şeyler olabilirdi.

O günün akşamı bizimkilerle birlikte yemek yedikten sonra odamıza çekilip güzel bir uyku çekmiştik yemek sırasında neler yapabileceğimiz hakkında birazcık konuşmuş ve en sonunda denize gitmeyi uygun bulmuştuk. Antalya zaten 7/24 sıcak olduğu için erkenden denize gitmek bizim için daha iyi olacaktı, Emre'nin bizim için hazırladığı havlu, şort ve güneş kremi olan çantayı ondan aldım ve otel odasından çıktık. Denize tabikide mükemmel karavanımızla gidecektik. Gidene kadar yolda bir sürü şarkı dinlemiş bizimkilerde şarkılara eşlik etmişlerdi. Sahile geldiğimizde hızla arabadan eşyaları alarak inmiş ve ilk bulduğumuz boş yere büyük örtüyü sererek üstüne eşyalarımızı bırakmıştık.

Sonra ise hepimiz üstümüzdeki tişörtleri çıkartarak koşarak denize ilerlemiş ve ilk kim girecek diye yarış bile yapmıştık, ilk giren kişi Ali olmuştu girdiği anda bağırarak suyun çok soğuk olduğunu söylemişti ama şuan bizede tam olarak bu lazımdı, emre tam denize koşacakken kolundan tutarak hızlıca çantadaki güneş kremini aldım ve güzelce sürdüm sırtına ardından oda bana güneş kremi sürdü en azından denizden sonra yanmakla uğraşmayacaktık. Emreyle el ele tutuşarak denize girdik ve emre suyun soğukluğu yüzünden aynı Ali gibi bağırdı ben ona gülerkende yüzüme su fırlattı. "Akşam yemek yemeye gidelim" diyen emir ile hepimiz onu onayladıktan sonra yüzmeye devam etmiştik.

Denizden sonra sözleştiğimiz gibi akşam yemeği yemek için önce odalarımıza çıkarak hazırlanmış ardından da aşağıya inmiştik ve emre o siktiğimin şortunu giymişti. Şuan otelin küçük restorantında bizimkilerle birlikte oturmuş yemek yiyorduk ve Emre'ye giymemesi için resmen yalvardığım şort ile tam yanımda oturuyordu. Emre'yi çok iyi tanıyordum büyük ihtimalle ona bunu defalarca kez söylememden hoşlanmamış ve yine kendi bildiğini okumuştu. Tabikide bundan sonra Emre'ye karışamazdım ama eğer tek bir kişi bile dönüp Emre'ye bakarsa o zaman bu gece bizim için pekte güzel bitmeyebilirdi. "Ya yemekten sonra bar kısmına mı geçsek?" Diyen Mert ile hepimizin bakışları ona döndü. "Olmaz şimdi orda biri size yavşarsa kavga çıkar ve buda bizim otelden kovulmamıza yol açabilir" dediğimde Kaan, Ali ve Ömer beni onaylamıştı.

Bara gelmiştik. Daha doğrusu zorla resmen bara getirilmiştik. Her ne kadar inkar etsekte çok değerli sevgililerimiz iki dudak büzmeyle bizi bara getirmişlerdi hepimiz beyci olduğumuz için içimden küfürler ediyordum şuan. Oturduğumuz masaya çoktan içkilerimizi söylemiştik eh madem geldik en azından biraz yatışmak için içmemizde bir sakınca yoktu. içkilerimiz geldikten sonra hepimiz shot atmıştık "ohaa kafam yok oldu" diyen emre ile alnına küçük bir öpücük bıraktım, içkiye çok dayanıklı olmadığını biliyordum. Biz içmeye devam ederken bardakiler çoktan ayaklanmış dans etmeye başlamışlardı. Emir dans etmek için Ömer'i ikna etmeye çalışırken umut'ta Ali'yi ikna etmeye çalışıyordu.

Bir şekilde izin aldıklarında ikiside yanıma gelerek Emre'yi kaldırmaya çalışmışlardı ilk başta izin vermemiştim ama emre gözlerini sahte bir şekilde doldurup dudaklarını büzünce izin vermek zorunda kalmıştım. Sonra ise merte bir şekilde masadan kalkmış ve emrelerin yanına gitmişti. Onlar dans ederken biz gözümüzü bile kırpmadan onları izliyorduk eğer biri onlara yaklaşırsa hepimiz onu öldürebilirdik. Onlar biraz daha dans ettikten sonra yorulmuş olmalılar ki masamıza doğru gelmeye başlamışlardı hepimiz derin bir nefes verdik kesinlikle rahatlamıştık. Birden önlerine bir adam çıktı ve Emre'nin koluna dokunarak birşeyler söyledi emre onu nazik bir şekilde kendinden uzaklaştırdığında adam bu sefer Emre'nin beline dokunmuştu ve bende daha fazla kendimi tutamayarak ayaklandım.

"Hayırdır kardeşim bir sıkıntın mı var?" Dediğimde adam bana dönmüş ve hızlıca beni incelemişti "seni ilgilendirmez sadece şu güzel çocuk ile dans etmek istiyorum" dediğinde yakasından tutarak kendime çektim onu "O güzel çocuğun sevgilisi var ama" diyerek adama kafa attım. Emre hızla çığlık atarken adamı yere bıraktım ve Emre'nin elinden tutarak hızlıca bardan çıktık.

Kim açtı bu grupu
(Katılımcılar 8 kişi)

Mert
Emre'nin çığlıkları yüzünden uyuyamıyorum resmen birde ses yalıtımı olacak ama ben demiştim size.
(01.23)

Selaaaaaaam

Nasılsınızzzzz

Bu bölüm uzundu biraz ve hürkandan açıkcası sonlara doğru giderken hürkandan bir bölüm daha okuyalım istedim umarım beğenmişsinizdir.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin