Yalı çapkını iyice bozdu mu bana mı öyle geliyor acaba.
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
❋
Kim Açtı bu grubu
(Katılımcılar 7 kişi)Emre
Biz hürkanla öpüştük.
Herkes tarafından görüldü*Emir yazıyor...
Mert yazıyor...
Kaan yazıyor...
Ömer yazıyor...
Ali yazıyor...
Umut yazıyor...
Emir çevrimiçi
Mert çevrimiçi
Kaan çevrimiçi
Ömer çevrimiçi
Ali çevrimiçi
Umut çevrimiçi
Emir
Hürkan kim lan?!Mert
Lan ne zaman tanıştın ne zaman öpüştün adamla amk.Kaan
Lan zilli kiminle öpüştün düzgünce anlat lan.Ömer
Hürkan dediğin kişi umarım düşündüğüm kişi değildir emre.Emre
Şey düşündüğün kişi.
Doğa ve bilim profesörüm hürkan gügen ile öpüştüm.Emir
NEHHHHHH
Emir çevrimdışı*Kaan
LAN EMİR BAYILDI!Mert
SENİN YAPACAĞIN İŞE SOKAYİM EMRE YA!Ömer
Emirin burnuna biraz kolanya koklattırın uyanır drama Queenlik yapıyor.Umut
Emre şunları boşver nasıl oldu onu anlat.Emre
Ya şimdi şöyle ki.Hürkan bir dersinde yanıma oturup kendi istediği konuyu seçmemi söylemişti. Bende onun dediğini yaptım ve o konuyu seçtim oda bana bir süprizi olduğunu söyledi. Sonra ise emir bana dün kafetarya da bir olay anlatmıştı bir kız hürkana açılmış ve hürkanda 'ben öğrencilerimle ilişki yaşamam' diyerek o kızı red etmiş.
Herkes tarafından görüldü*Sonra bende istemsizce adama biraz trip attım işte dün şey oldu ben sınıftan çıkmadan kolumdan tutup beni kütüphaneye götürdü kapıyı kitledi. Sonra ona neden trip attığımı falan sordu anlattım sonra yanaklarımı öptü bende şey dedim 'daha fazlası yok mu?' dedim oda beni dudaklarımdan öptü.
Herkes tarafından görüldü*Sonra arabayla beni evime bıraktı ve şey dedi 'O zaman sen biraz düşün eğer gerçekten bir ilişkimiz olsun istersen sana herşeyimi feda edebilirim, ama eğer olurda vaz geçersen unuturum, öpüşmemizi, galbimi ve seni unuturum gerçek bir profesör öğrenci ilişkisi yaşarız o kadar o yüzden sana düşünmen için 2 gün veriyorum bugün zaten Çarşamba, Perşembe günü dersin yok. O gün iyice düşün ve cuma günü bana cevabını söyle tamam mı?' dedi.
Herkes tarafından görüldü*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...