Heyooo bu bölüm önceki bölümün aksine text değil uzunca bir düz yazı.
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
❋
Adımlarım hızlıydı gökbilim sınıfını bulmaya çalışıyordum. En son profesörüm bana istek atmıştı ve bende o isteği gördüğüm anda heycandan resmen kalp krizi geçirmiştim, ardından hemen bizim gruba ss atmıştım ve bizimkilerin söylediğine göre profesörümüz benimle ilgileniyordu. Kafamı hızla iki yana sallayarak telefonumu açtım saat 15.00'tü 10 dakika sonra ders başlayacaktı ve ben hâlâ sınıfımı bulamamıştım, kocaman okulda kaybolmadığıma şükrediyordum. Bizim gruptan kimse gökbilim seçmediği için tek gidiyordum sınıfıma. İsterdim ki yanımda bizimkilerden biri olsun.
"Karaaslan" diyen sesi duyduğumda duraksadım ve yavaşça arkama döndüm, profesörümü görünce kalbim birden at kovalarmış gibi hızla çarpmaya başladı, "Profesör?" Dediğimde bakışlarım üzerindekilere kaydı, üstünde ilk 3 düğmesinin açık olduğu beyaz bir gömlek vardı, Evet beyaz gömlek! Tekrar evet 3 düğmesi açıktı! Derince yutkundum. Altında kahverengi kumaş pantolon vardı, yerdim, yalardım, yutardım. Gözlerim kayıyordu resmen, bakışlarımı tekrar profesörümün gözlerine çevirdim o da beni inceliyordu.
Kızardığına oldukça emin olduğum yanaklarıma bakıyordu, "Sınıfı bulamadın sanırım hm?" Dediğinde yavaşça kafamı onaylar anlamda salladım. "Peşimden gel Karaaslan" dedi ve arkasını dönerek hızlı adımlarla ilerledi, bende hızla peşinden ilerledim telefonumun melodisini duyunca hızla cebimden telefonumu çıkardım ve arayan kişiye baktım. Emir arıyordu hiç şaşırmadım, profesörüm bana yandan bir bakış attığında yavaşça telefonumu açtım.
❋
"Efendim emir?"
"Yavrum buldun mu sınıfını?"
"Ya emir bana yavrum demeyi tahminen ne zaman bırakacaksın ayrıca şuan sınıfıma gidiyorum."
"Olmaz sana iltifat etmediğimde kalbim ağlıyor" hafifçe gözlerimi devirdim.
"Emir sus Allah rızası için sen neden aradın beni?"
"Ha şey ya bende gökbilim sınıfına gelsem diyorum"
"Emir lütfen sen gelme bende biraz sensizliğin nasıl bir şey olduğunu anlayayım."
"Of peki kapatıyorum"
"Kapat emir"Telefon sonunda kapandığında derin bir nefes verdim. Profesörüm kaşları hafifçe çatık bir şekilde bana bakıyordu, adama rezil olmuştum resmen "Burası gökbilim sınıfı Karaaslan, eğer tekrar yolu bulamazsan beni bulman ya da daha dün kabul ettiğin instagram hesabımdan yazabilirsin." O böyle söylediğinde yanaklarım kızarmaktan patlayacakmış gibi hissetmiştim. "Peki profesör" dedim ve ondan önce sınıfa girdim hemen arka sıralardan boş olan bir sıraya yerleştim çantamı sıraya bırakırken gözlerim sınıfa giren profesörümde takılı kaldı.
O ise öncelikle sınıfa bakmıştı, bunu her zaman yapıyordu sınıfa girdiği ilk an sınıfa bakıyor ve öğrencileri resmen analiz ediyordu. Bakışları bende durdu bir süre boyunca bakıştık ve en sonunda tebessüm ederek çantasını masaya bıraktı ve yüzüne tekrar ifadesizliğini kondurdu. Ardından tahtanın önüne geçerek dersini anlatmaya başladı, bende onu dinlemeye çalışıyordum. Bakışlarım yine baldırlarına kaydı lanet girsin ki adamın oldukça kaslı baldırları vardı. Hemde oldukça kaslı!
❋
Kafeterya'ya inmiştik. Profesörümüz dersi 5 dakika önceden bitirmişti, bende bizimkileri arayarak onları kafeterya'ya çağırmıştım, canım emirim bana çikolata almıştı, yerdim, ısırırdım, öperdim ben bu çocuğu. Hızla boynuna sarıldım "emre eğer böyle sırnaşacaksan ben hep sana çikolata alırım be" dediğini duyduğumda omzuna hafif bir yumruk geçirdim o sürede üstümde bir bakış hissettim. Sert bir bakıştı, hızla etrafıma baktığımda kafetarya kapısının biraz önünde bana ve sarıldığım Emire çatık kaşlarla bakan profesörümü gördüm.
Oldukça sinirli gözüküyordu, yavaşça emirden ayrıldığımda hatta aramıza küçük bir mesafe koyduğumda onunda sinirli ifadesi yavaşça yok oldu hatta bana resmen piç smile attı, ardından arkasını döndü ve kafetaryadan çıktı, normalde kafetaryaya inmezdi ya da ben görmezdim ama bugün inmişti bu işte bir terslik olabileceğini düşündüm. O kadar zamandır kafetarya'ya inmeyen adam neden bugün inmişti? Kafamı yavaşça iki yana salladım ve emirin bana aldığı gofretin paketini açarak yemeye başladım.
❋
Zil çalmıştı ve ben gökbilim sınıfına ilerliyordum, bugün sadece gökbilim dersim vardı bu yüzden oldukça rahattım. Nedense profesörüm ile ders işlemek bana zevk veriyordu ben sınıfa girdikten birkaç dakika sonra profesörüm sınıfa girdi, yavaşça çantasını masaya bıraktı ve tahtanın önüne geçti "Evet bugün dersi güzelce anladığınızı düşünüyorum malum sınıfımız o kadar fazla kişi değil o yüzden benim aklıma grup olma fikri geldi size belli başlı konular vereceğim ve siz hangi konuyu seçerseniz o konudan 3 arkadaşınız ile bir grup projesi yapacaksınız." O böyle dediğinde sınıftaki herkes heycanlanmıştı nedensizce bende heycanlanmıştım.
"Evet şimdi konuları veriyorum; Astronomlar listesi. Uzayın keşfi.
Uluslararası Astronomi Birliği. Kozmoloji. Amatör astronomi. Doğal uydular. Teleskoplar, gözlemevleri ve gözlem teknolojisi. Ve sonuncusu Radyoastronomi. Bu 8 konudan birini seçeceksiniz ve ben sizi farklı gruplara ayıracağım her konuda 2 grup olacak ve gruplar 4 kişiden oluşacak. Anlamadığınız birşey yoktur diye düşünüyorum. Şimdi konunuzu seçin yarın grupları belirleyelim." Dediğinde sınıftakiler fısıldamaya başladılar bu sınıfta tanıdığım yoktu ve tek oturuyordum ama asla bundan mutsuz değildim.Derin bir nefes aldım ve hangi konuyu seçeceğim hakkında birazcık kafa yordum. İstediğim 2 konu vardı birincisi; Astronomlar listesi, ikincisi ise Uzayın keşfiydi. İkisi hakkında da biraz düşündükten sonra seçeceğim. Konuya zorda olsa karar verebilmiştim Uzayın keşfini seçecektim. Açıkcası merak ediyordum ayrıca grup çalışması olacaktı belki iyi bir iş çıkarabilirdik. Sıraları dolaşan profesörümü yeni fark etmiştim neredeyse 15 dakikadır düşünüyordum kesinlikle beynim eror verecekti. Profesör yanıma geldi hatta yanıma yavaşça oturdu bakışlarım ona kaydığında sadece şunları söyledi.
"Yerinde olsam Astronomlar listesini seçerdim. Eğer onu seçersen sana küçük bir süprizim olabilir."
❋
Selaaaaaaam
Nasılsınııııız
Bölümü çok güzel yerde kestim kendimle gurur duyuyorum eheh.
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçarrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanficBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...