Bu bölümde bolca cinsellik olacak o yüzden eğer hoşlanmıyorsanız okumayabilirsiniz hikayenin akışını değiştirecek birşey olmayacak. Ben smut'un başlayacağı yere zaten uyarı koyacağım isteyenler oradan sonrayı okumayabilirler.
Bu arada ben bölümü 24 ocakta yazıyorum umarım 25 ocakta yani doğum günümde paylaşabilirim.
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
❋
Gördüğüm görüntü gözümün seğirmesi için yetmişti, içimde patlayan öfke ve sinirler dudaklarımdan "hürkan" fısıltısı dökülmesine yaradı, ardındansa kapıyı çarparak "profesör!" Diyerek bağırdım hürkan benim sesimi tanımış olmalı ki kızı hızlıca üstünden itti. Bakışları bana dönerken benim bakışlarım sadece kızdaydı eteğini yukarı çekiyordu ve biraz daha çekiştirirse iç çamaşırı gözükecekti, dudaklarında ki dağılmış ruju silerek bana baktı ve yavaşça bana yaklaştı "Hiçbirşey görmedin!" Diyerek tısladı ağzımdan alaycıl bir gülüş çıktı. "Ah, profesörü duvara sıkıştırıp öptüğünü tabiki de herkese anlatacağım," elimi yavaşça at kuyruğu yapmış olduğu saçına attım ve çektim.
Kızın başı aşağıya doğru düşerken ağzından küçük bir çığlık çıktı "ancak sen benim sevgilimi öptüğün için asla benim elimden kurtulamayacaksın ve eğer bu sırrı birine paylaşırsan seni kendi ellerimle öldürmekten hiç çekinmem!" Diyerek fısıldadım ve kızın saçını bıraktım, kız hemen saçını düzelti ve bana düşmanca bakarak kapıyı açıp çıktı, gözlerim yavaşça hürkan'a döndüğünde içimde bir kıskançlık volkanı patlamış gibi hissettim. Neden bir kızın onu öpmesine izin vermişti? Ona trip atsam haklı sayılmaz mıydım? Ya da siktir edin tripi ona çok güzel bir ceza çektirecektim.
"Yürü!" Diyerek bağırdığımda hürkanın şaşırdığını anlamıştım, onun yerinde bende olsam bende şaşırırdım çünkü sesim çok sert çıkmıştı. Hürkan hiç kımıldamadan duvarın önünde durmaya devam ettiğinde onu arkamda bırakarak hızla dışarı çıktım, okulun koridorunda hızlı adımlarla yürürken emir hızla koluma girdi "dökül" dedi sadece bende derin bir nefes vererek "bir kızı ve hürkanı öpüşürken gördüm" dediğimde emirin ağzından büyük bir 'ne' nidası döküldü. "Emir sessiz olsana!" Dediğimde emir başını sallamış ve bana zorla detayları anlattırmıştı. Bütün yolu onunla konuşarak gelmiştim ve şimdi en iyi yaptığım şeyi yapacaktım. Rol yapacaktım.
❋
Son kez aynaya bakarak üstümdekileri tekrar kontrol ettim, üstümde v yaka sıfır kollu hafif taşlı siyah tişört vardı, altımda ise tıpkı üstümdeki gibi hafif parıltılı siyah dizlerinde birçok yırtık olan kot vardı, ah nereyemi gidiyordum? Tabiki de partiye! Hürkan eve 1 saat önce dönmüştü ama o gelmeden önce emir beni aramış ve bu geceki partiye gitmemiz gerektiğini söylemişti eh, bende hemen kabul etmiştim çünkü fırsat elime bir kere geçerdi. Yavaşça yatak odasından çıktım ve salona girdim, salona girdiğim anda hürkan'ın bakışları üzerinde yavaş yavaş dolaştı. "Bebeğim?" Dedi sakince "partiye gidiyorum çok geç kalmam" dedim ve masanın üstündeki telefonumu alarak arkamı döndüm.
Tabi hürkan hemen kolumdan tuttu ve tek kaşını kaldırarak bana baktı "bebeğim keşke banada haber verseydin" dediğinde ağzımdan alaycıl bir gülücük döküldü "Neden sana haber vermeliydim ki? Sadece bir parti abartma birşey olursa çaldır." Dedim ve kolumu ondan kurtararak hızla evden çıktım. Sabah gördüğüm görüntüden sonra kendime engel olamıyordum ve bu yüzden kendimi de hiç suçlu hissetmiyordum açıkcası, çünkü ben kıskanç bir insandım ve o kızın hürkanı öpmesi birde beni tehdit etmeye çalışması çıldırmam için yeterliydi. Partiye geleli belkide 45 dakika falan olmuştu ama biraz sıkılmıştım. Emir yanımda hafif hafif dans ederken aynı zamanda içiyordu ve benimde içmemi istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...