Bir önceki bölümde söylemiştim ama kimse görmemiş final ya 25. Ya da 30. Bölümde olacak🤧
Bu arada bölümde cinsellik var ona göre okuyun lütfen.
Yazım yanlışları varsa affola
İyi okumalar...
❋
"Sessiz kalabilir misin?"
Hürkan böyle söylediğinde nabzım öyle bir hızlandı ki kalbim duracakmış gibi hissettim. "Evet durabilirim" diyerek fısıldadım hürkan çapkınca gülümsemiş ve bir elini pantolonumun içine sokmuştu, gözlerim yavaşça salonda gezinirken bize yan gözle bakan emir'i görünce içimden küfür ettim. Hürkan elini yavaşça iç çamaşırımın içine sokunca kalçamı hafifçe yukarı kaldırdım. Hürkan hızla kalçamı avuclayarak deliğimi okşamaya başladı bir elimi ağzıma kapatarak inledim. Hürkan yavaşça bir parmağını içime itti "otur" diyerek fısıldadı. Ona itaat ederek parmağının üstüne oturdum.
Elimi ağzıma daha sert bastırırken inlemem oldukça boğuk bir şekilde çıkmıştı, hürkan gülerek ikinci parmağınıda içime ittirerek daha çok inlememi sağlmaştı. "Sikiyim hürkan" diyerek fısıldadım, hürkan çenemi tutarak başımı filme doğru çevirmemi sağladı. Filimdeki çift sevişmeyi bırakmış bir masada aileleriyle konuşuyorlardı büyük ihtimalle sevgili olduklarını açıklıyorlardı. Gözlerim bizimkilere kaydığında Kaan ve Mert'in sarılarak filmi izlediklerini gördüm, emir ve Ömer ise yan yana koltuklarda oturuyorlardı ve emir Ömer'in gögsüne yatmıştı bu görüntü beni biraz şaşırtsa dahi pek sesimi çıkaramadım.
Gözlerim son olarak Ali ve umut'a kaydığında öpüştüklerini gördüm salon salon değil çiftleşme yuvasıydı resmen. Başımı hürkana çevirdiğimde hürkanda parmaklarını yavaşça içimden çıkardığında homurdanmaya başladım "hürkan çıkarma parmaklarını" dediğimde hürkan yavaşça bacağına vurmuş ve beni kucağına davet etmişti ama yapacağı şeyi anında anladığım için onu red etmiş ve "evimize gidelim" demiştim tabi bunu duyan hürkan hızla yerinden kalkmış ve beni elimden tutarak hızla sinemadan çıkmıştık. Gözlerimi kendi evimizde ve kendi yatağımızda açtığımda mutlulukla gülümsedim çünkü dün sinemadan sonra arabanın arka koltuğunda işi pişirmiştik.
❋
Kahvaltıdan sonra hürkan yine okula dönmüştü bende birkaç gün sonra gitmeye devam edecektim, devamsızlık hakkım bitmişti neredeyse gözlerim birden açıldı ve tarihe baktım sonra içimden büyük bir siktir çektim bugün hürkanın doğum günüydü ve B12 eksikliği olan ben tabikide bunu unutmuştum ama hürkanda hiç çaktırmamıştı belkide doğum günü kutlamayı sevmiyordu ama bu pekte önemli değildi, ben onun doğum gününü kutlayacaktım!
Yeni bir grup kurdunuz
Süprayzzzz
(Katılımcılar 7 kişi)Emir
Bu grup ne lan?Emre
Bugün hürkanın doğum günüymüş ve ben unuttum, neyse bize gelin buraları bir güzel süsleyelimÖmer
Emre emin misin? Bence hürkan doğum günü kutlayan bir insan değilEmre
Olsun ben yinede kutlamak istiyorumEmir
Tamam yaparız birşeylerMert
Umarım bu işin sonu kötü bitmez.❋
Mert'in söylediklerine gülerek telefonu koltuğa bıraktım gülüyordum çünkü hürkan bu zamana kadar bana hiç sesini yükseltmemişti bile, o yüzden oldukça rahattım, telefonumu koltuktan alarak yavaşça mutfağa adımladım. Kendime güzel bir tarif videosu açarken videodaki malzemeleri tezgaha çıkarıyordum, tezgahın üstü tamamen dolduğunda tarifi yapan kadını izleyerek yaptıklarının aynısını yapmaya çalıştım kendimce doğum günü pastası yapıyordum. Tabanın üstüne krema sürerek yavaşça çilek ve muz koydum ikisindende orantılı koymuştum çünkü neli sever tam olarak bilemiyordum.
Pasta bittikten sonra buzdolabına koymuştum, zaten ben buzdolabına koyduktan birkaç dakika sonra bizimkiler gelmiş ve evi süslemeye başlamıştık emir ve Ömer balon şişirirken Kaan ve mert oynaşıyorlardı "Hey çifte kumrular hadi oynaşmayı bırakın da işinize bakın" dediğimde yüzlerini asarak ayrıldılar. Ben tekrar mutfağa geçtim ve Ali'nin getirdiği hazır kurabiyeleri büyük bir tabağa dizmeye başladım. Hepimizin işi bittiğinde bana kıyafet seçmek için yatak odasına girmiştik emir ve mert ile, bana mükemmel kombin seçeceklerini düşündüğüm için onları seçmiştim diğerleri ise içerde oyun oynuyorlardı.
"Emre bugün çok seksi olman lazım adam doğum günü sevmiyorsa bile seni görünce herşeyi unutması lazım" diyen emir ile hafifçe gülümsedim "hürkan bana kızamaz o kadar çok abartmayalım ama yinede ona güzel görünmek istiyorum" dediğimde ise emir ve mert birbirlerine vurarak gülmeye başlamışlardı, yanımdaki yastığı hızla yüzlerine savurduğumda emir ayağa kalkarak dolaba ilerlemiş, hürkanın kırmızı saten gömleklerinden birini yüzüme doğru fırlatmıştı. Mert'te ayağa kalkarak pantolonlarıma bakmış ve siyah dar pantolonumu emir gibi yüzüme fırlatmıştı, derin bir nefes alarak üstümdekileri hızla değiştirmeye başladım.
❋
Hürkan'ın gelmesine 25 dakika falan kalmıştı hatta normalde geldiği saatten daha geç geliyordu bu yüzden birazcık endişeliydim "ya çok abartıyorsun emre" diyerek söylenen Ali'ye hızla döndüm ve "İlk defa hürkan'ın doğum gününü kutlayacağım ayrıca hürkan seviyor mu onu bile bilmiyorum bence endişeli olmam oldukça normal" dediğimde "sakin ol küçük enişte" diyerek gülmüştü Ali'yi severdim bu yüzden yüzüne vurmak yerine göğsüne hafif bir yumruk atmayı tercih ettim.
Dışardan gelen araba sesi ile hızla dolaptan birkaç dakika önce çıkardığım pastayı elime aldım ve kapının önüne geçtim, bizimkilerde hızla ışığı kapatarak arkama geçmişlerdi hürkan gelip ışığı açtığında konfeti patlatacaklardı. Anahtar sesini duyduğumda heycandan bayılacakmış gibi hissetmeye başlamıştım ama pek takmadım ve sonunda kapı açıldı, hürkan hızlıca ışığı açtığında konfeti patladı ve "İyiki doğdun Sevgilim" diyerek bağırdım. Bizimkilerden hemen arkamdan "İyiki doğdun" demişlerdi. Hürkan kaşları çatık bir şekilde bir bana birde elimdeki pastaya bakıyordu ve kalbimi paramparça edecek o sözleri söyledi ve en kötüsü ise yaptığı haraketti.
"Sana kim siktiğimin doğum gününü kutlamak için sürpriz yap dedi ha!?"
Ve bunları söyledikten sonra duvara fırlatılan pasta.
❋
Selaaaaaaam
Nsılsınızzzzz
Bir önceki bölüm yok ya kaos yazmam dedikten sonra ben ay valla ben iflah olmam
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Teacher's Love
FanfictionBir kütüphane köşesindeydik. Okulun kütüphanesinde karşımda doğa ve bilim profesörüm, kaşları çatılı bakışları dudaklarımda ve tek birşey söyledi "Neden sen benim sevgilim değil de öğrencimsin?" Yaş farkı! Öğrenci öğretmen ilişkisi! #1 Mengola #1 hü...