Twenty

287 13 25
                                    

Daha kızılcık şerbetini bitirmeden sırf Tahir için Sen anlat Karadeniz izlemeye başladım.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Sabah gözlerimi hürkan'ın yüzüme bıraktığı öpücüklerle açtım, gözlerimi tekrar kapatarak arkamı döndüğümde hürkan kıkırdayarak beni tekrar kendine çevirmişti ikimizde hala çıplak olduğumuz için alt vücütlarımız yavaşça birbirine sürtündü "off aşkım uykum var" diyerek tekrar döneceğim sırada beni belimden tutarak tekrar kendisine çevirmiş ve dudaklarıma ard arda öpücükler bırakmaya başlamıştı. "Sevgilim hadi uyan ve kahvaltımızı yapalım sonra sen ne istersen onu yaparız hm?" Dediğinde bu fikir aklıma yatmıştı çünkü birazcıkta açıkmıştım kollarımı açarak "kucağına al benii" dediğimde hürkan yavaşça kalçamı kavrayarak beni kucağına almış ve banyoya girmiştik.

Duştayken hürkanla biraz yaramazlık yapmıştık ve sonuç onu ağzımda misafir etmem ile bitmişti. Şuan ise ben kahvaltı masasında oturuyor üstü çıplak olduğu için sırt kaslarını göstere göstere pankek yapan sevgilimi izliyordum, sırtına daha dikkatli baktığımda kendi tırnak izlerimi gördüm ve bu kıkırdamama yetmişti. Hürkan tek kaşını kaldırarak bana baktığında "sırtında ki izlerim hoşuma gitti" dedim bu dediklerim hürkanı gülümsetirken telefonumdan gelen bildirimle kaşlarımı çatarak telefonuma baktım.

Kim Açtı bu grubu
(Katılımcılar 7 kişi)

Emir
Nabersinizz?
Uzun zamandır konuşmuyoruz tabi gruptaki çiftler sağ olsun hiç gelmiyorlar.

Mert
Sevgilimle mutlu olduğum için özür dilemeyeceğim

Ali
Bendee

Umut
Emir sanki senin en son flörtleştiğin biri vardı

Ömer
Harbiden seni geçen bir kızla görmüştüm

Emir
Şu gruba sevgilimi de alır mısınız?
Telefonuma bakıp duruyor

Emir sevgilim isimli kişiyi grupa aldı.

Sevgilim
Gençler?
Selam.

Emir
Profesör bize gençler diyorsunuz ama siz bizden daha gençsiniz

Sevgilim
Ah bana profesör demeyi bırakabilirsiniz samimi olalım istiyorum

Emre
Ay hürkan sikicem ama seni nereye kayboldun

Mert
Peki bizim gerginliğin içinde Emre'nin rahatlık seviyesi

Ömer
Harbiden ayrıca emre neden küfür ediyorsun adama

Emir
Sen mi hürkanı sikersin yoksa hürkan mı seni?

Sevgilim
:)

Emre
Ya hürkan!
Neden sinirliyim hemen söyliyeyim bu sevgilim olacak şahıs bana yemek hazırlarken birden ortadan yok oldu.

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin