Two.

517 29 113
                                    

Düğünde yeni bölüm atıyorum kıymetimi bilin.

Ben bu kitapı yazarken heycanlanıyorum yaaa normal midir bu.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Bu yıl sadece derslerime odaklanacaktım değil mi? Bu söylediğimin hemen üstünü çiziyoruz çünkü karşımda oldukça mükemmel duran profesörüm vardı. Emir beni hafifçe sarsarken bakışlarım ona döndü "Kanka adama için düşermiş gibi bakmayı kesecek misin?" Dediğinde utançla irileşti gözlerim "Ne alaka" diye sesizce söylendiğimde emir hafifçe gülmüş ve saçlarımı karıştırmıştı tam o sırada bir çift kahverengi gözlerle karşılaştım profesörümün gözleri.

Kaşları hafifçe çatıktı ve bize bakıyordu hafifçe boğazını temizleyerek bizim oturduğumuz sıraya yaklaştı o sırada emir çoktan elini saçlarımdan çekmişti, profesör tam önümüzde durdu ve Emire bakarak sordu "Adın ne?" Dedi otoriter ve sert çıkan sesi yüzünden bacaklarımı birbirine bastırdım bu istemsizce olan birşeydi. "Emir yiğit" dedi emir, profesörümüz hafif bir sırıtışla devam etti "Peki emir öyleyse az önce konuştuğum konuyu bana özet geçebilir misin?" Dediğinde emir gözlerini büyütmüştü.

Dersi dinlemediğini elbette anlamıştım, aslında bende pek dinleyememiştim ama bana sorsa birşeyler söyleyebilirdim yani sanırım. Profesör "Bende öyle düşünmüştüm" dedi ve gözleri birkaç saniyeliğine bana takıldı tam ağzını aralayacakken vaz geçmiş ve geri yerine yani tahtanın önüne geçerek konusunu anlatmaya devam etmişti bende onu dinlemeye çalıştım ama ne kadar başarılı oldum işte orası nafileydi.

Ders biteli neredeyse 15 dakika olmuştu ve bizde bu sürede kafeteryaya inmiştik, boş bir masa bulduğumuz için şanslıydık "Peki Emre'nin tüm ders boyunca hocanın baldırlarına bakmasına ne diyorsunuz" diyen Ömer'in sesini duyduğumda hızla başımı kaldırdım, bunu nasıl görmüştü ki? Hem o kadar çok bakmamıştım sadece dikkatimi çekmişti. "Öyle birşey olmadı" dediğimde emir gülerek bir kolunu belime sararak kulağıma eğildi "Utanınca çok şirin oluyorsun" dediğinde şaşkınca ona baktım bana yürümekten asla sıkılmıyordu.

"Ama hoca da hoca yani. Hoca deme koca de" diyen Mert'in sesi ile kaanın bakışları ve benim bakışlarım ona döndü "Ne alaka?" Diyen kaanla içten içe sırıttım. Kaan kıskançtı ama bu arkadaşlar arasında olacak bir kıskançlık mıydı burasını ben bilemiyordum. "Mert haklı adama benimde dibim düştü, hem yanımıza gelip adımı sordu ya o an ıslanmış olabilirim" diyen emir ile yüzümü ekşittim tam bir sapıktı. "Çok abartıyorsunuz sadece adamı incelerken gözlerim kaldı baldırlarına takılı kaldı o kadar" dediğimde bizimkiler güldü.

Aramızda bu konular önemli değildi, bizim için isteyen istediği kişiden hoşlanırdı ve bizde buna saygı duyardık. Mesela emir biseksüel'di. Ve hepimiz bunu biliyorduk ve ona saygı duyuyorduk, bu yüzden emir eşcinsel bir ilişki içerisine girerse en çok ben sevinirdim. "Neyse konuyu kapatın da daha çok utanmasın çocuk" diyen ömerle hafifçe gülümsedim. Ömer abim gibiydi her zaman beni korur ve kollardı. Biri beni üzmeye çalışırsa ilk Ömer durdururdu onu.

Yemeklerimizi yedikten sonra bizimkiler okulu kırmayı tercih etmişti ama ben onlara katılmamıştım çünkü gerçek anlamda derslerime odaklanmam gerekiyordu. Tekrar doğa ve bilim sınıfına ilerledim yakışıklı profesörüm ile son bir dersim daha vardı. Hızlıca sınıfa girmiş ve arka sıralarda bir yere oturmuştum benden 2-3 dakika sonrada profesörümüz girmişti. Yine gözleri önce sınıfta gezindi ve bakışları yanımda ki boş sıralara kaydı ardından bana döndü bakışları. "Emre Karaaslan dı değil mi?" Dediğinde şaşırdım bu adam benim adımı nerden biliyordu ki.

"Evet profesör" dediğimde hafifçe gülümsedi "peki Karaaslan şu yanındakilerin nereye gittiğini bana söylemek ister misin?" Dediğinde hafifçe yutkundum resmen soru sorarken bile emir verecek bir otoriteye sahipti. "Bir ders daha görmektense gitmeyi tercih ettiler" dediğimde 'anladım' dercesine başını salladı ve derse geçti. İlk söylediği ise doğa ve bilimin konusuydu "Konusu doğal gerçekliktir (realite). İnsan düşüncesinden bağımsız olarak var olan her şey doğal gerçekliktir. Fizik başta olmak üzere, maddeyi inceleyen kimya, canlıyı inceleyen biyoloji, gök cisimlerini inceleyen gökbilim ve Yerküre'yi inceleyen yerbilim, doğa bilimlerinin temel alanlarıdır."

Onu dikkatle dinlerken aynı zamanda not alıyordum çünkü akşam grupta benden not almak için ağlayacaklardı. "Hepinizin bir bilim dalı seçmesi gerek, size hangi derse gireceğimi söylemeyeceğim çünkü bu sorunla öncedende karşılaştım o yüzden istediğiniz bölümü seçin ve sonrada bana söyleyin adlarınızı yazacağım" dediğinde hafifçe kalemimin ucunu dişlemeye başladım. Hangisini seçecektim ki? Acaba benim profesörün hangisini seçmişti.

Bakışlarım ona kaydığında onu dikkatle inceledim belkide seçtiği bilim dalını böyle bulabilirdim ama tabiki bunun olma olasılığı %15 falandı ama şansımızı denememiz gerekiyordu sonuçta. Nedensice içimden gökbilim seçmek geldi oldum olası uzayı ve gezegenleri sevmiş bir insandım bu bilim dlaına yoğunlaşmak benim için güzel olabilirdi. Hafifçe sınıfa baktığımda yarısının boşalmış olduğunu gördüm 5-6 kişi kalmıştık. Profesörümüz ise dikkatlice telefonuna bakıyordu acaba eşi falan var mıydı?

Başımı hafifçe salladım ve sınıftan çıkmak için hazırlanan kızlara baktım, hepsi önce profesöre seçtikleri dalı söylemiş ardından çıkmışlardı yanlızdık. Şuan sınıfta sadece ikimiz vardık. profesörüm telefonunu bıraktı ve dikkatlice bana bakmaya başladı, hızlıca eşyalarımı topladım ve ceketimi üstüme geçirdim, askılı çantamı sağ omzuma taktığımda bakışlarım halrn daha beni dikkatle izleyen profesörüme kaymıştı. Yavaş yavaş ona adımladım ve yüzündeki küçük sırıtışı gördüm. "Söyle bakalım Karaaslan hangi dalı seçtin" dediğinde hafifçe yutkundum ve "gökbilim" dedim.

Yüzünde oluşan sırıtış ile bana baktı ve "Oldukça güzel seçim Karaaslan" dedi.

Selaaaaaaam

Nsılsınızzzzzzz

Bölüm güzel miydi? Sizce kurgu nasıl ilerliyor biliyorum daha ikinci bölümdeyiz ama şimdiden aralarında bir gerilim var gibi bu arada hürkan profesör olduğu için ilk bölümlerde hep 'profesör' olarak geçecek ama ilerde hürkan adına kavuşacağız.

Yıldızına basar mısınız?⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin