Twelve.

368 26 86
                                    

Abla diyorum ya; Ne yaptı bilmiyorum ama kör kütük aşıktım. Parası pulu yerin dibine batsın. Yemin ediyorum 10 milyonumda olsa ben bu adam bunu feda ederdim. Bana deseydiki "ipek biz bu dünyada seninle kovuşmamız imkansız, ölmemiz gerekiyor." Canımı verirdim ölürdüm onun için. (Eğer bu sesi ezbere bilmiyorsanız sizi çok ayıplıyorum.)

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Emre-

Hürkan bana şaşkınca bakarken ben ona arsız arsız bakıyordum çünkü gerçekten böyle birşey yapmayı düşünüyordum. Yavaşça üstümdeki tişörtü çekip çıkardığımda hürkanın gözleri irileşti "bebeğim yapma daha ilişkinin başındayız bunu yapman ne kadar doğru olur?" Dediğinde biraz utanmıştım tamam doğru birşey olduğunu savunmayacaktım ama ne yapabilirdim ki? Bu adam benim aklımı karıştırıyor ve normalda asla yapmayacağım tarzda şeyler yapmak istememe neden oluyordu evet onun suçu değildi ama bananeydi ki. Oflayarak ellerimi yüzüme kapamıştım acaba onu evden kovsam çok mu kaba olurdu?

Hürkan hemen yanıma geldi ve kollarını belime dolayarak bana sarıldı, saçlarıma kondurduğu küçük öpücüklerle derin bir nefes verdim. Hürkan beni ben olduğum için seviyordu herşeyimle seviyordu; arsızlığımla, kırgınlığımla, şımarıklığımla bile seviyordu onun yüzünden kalbim çok hızlı atıyor ve beni resmen ölüme sürüklüyordu çünkü bu adam tamamen gerçek olamayacak kadar mükemmel ve düşünceli bir adamdı. "Bebeğim utanma tamam mı? Ben senin sevgilinim böyle şeyler yapmak istemen normal, her ne kadar ilişki için hızlı ilerlemiş olsakta seninle flörtleşmek isterim tabi sende istersen?" Dediğinde hızla başımı salladım benden belki 7-8 yaş büyüktü ama sırf bana uyum sağlamak için bu tarz flört işlerine girişmek bile istiyordu. Ey aşk sen nelere kadirsin.

"Hürkan biz seninle zaten sevgiliyiz basit flört işlerine ihtiyacımız yok zaten ister istemez her güzel sözünde beni etkiliyorsun ve flörtleşiyorsun o yüzden endişelenme" dediğimde hürkan gülümseyerek boynuma küçük bir öpücük kondurdu. "Bu kadar boş konuşmak yeterli eğer gerçekten benden özel ders almak istiyorsan şunu bilmelisin ki sevgilim dahi olsan seninle oynaşmam ve gerçekten ders işleriz bunu istiyor musun?" Dediğinde hiç düşünmeden başımı salladım çünkü onunla daha çok vakit geçirmek istiyordum ayrıca bilmediğim birçok konu vardı ve bunları öğrenmem gerekiyordu. Eh, sevgilim profesördü neden internet öğrenmeye çalışacaktım ki?

Gerçekten aralıksız 1,5 saat ders işlemiştik. Başım ağrıyordu çünkü sevgilimin anlattığı herşeyi anlamıştım ve beynim bu tarz şeylere alışık olmadığı için şuan bana ağrı veriyordu. "Sevgilim yetmez mi!" Diyerek sızlandığımda hürkan bana bakarak kıkırdamış ve beni yavaşça kucağına almıştı. Başımı yavaşça boynuna yasladım hürkan saçlarımı öpmüş ve belimi okşamıştı başımı yavaşça kaldırdım ve bana bakan kahverengi gözlerle karşılaştım hürkan yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Küçük ve masum olan öpücüğü hızlıca tersine çevirdim. Alt dudağını kavrayarak hızlıca emmeye başladım üzgünüm ama karşımdaki kişi hürkan olunca ister istemez yükseliyordum.
Kalçamı hızlıca kasıklarına bastırdım ve hürkanın ağzıma doğru inlemesini sağladım.

Kalçalarımın altında hissettiğim sertliğe kendimi daha çok bastırırken aynı hazla hürkanla öpüşüyordum. Hürkan belimi tutarak beni kendisine daha çok bastırdı ve en sonunda dayanamayarak üstümdeki tişörtü çıkarmak için elleri tişörtümün ucunu buldu. Dudaklarımız ayrılırken öpüşmekten hızlanmış soluklarımız birbirimizin dudaklarına çarpıyordu. Hürkan gözlerime baktı ve gözlerimde her ne gördüyse dudaklarından küçük bir hırlama çıktı. Hızlıca üstümdeki tişörtü çekip çıkardı ve karşısında üstü çıplak kalmış olan bana birkaç saniye bakakaldı. Ben kollarımı boynuna doladığımda ise transtan hızlıca çıktı ve başını boynuma gömerek boynumu ısırarak emmeye başladı.Ağzımdan çıkan iniltilerle hürkan kendini daha çok kaptırmış ve boynumdan ayrılarak iştahla göğüs uçlarıma inmişti.

Oysa kendisi oynaşmayacağımızı söylüyordu ama şuan resmen beni yiyip bitiriyordu. Hürkan sağ göğüs ucumu ısırarak çekiltirdiğinde "Ahm hürkan!" Diyerek çığlık atmış bulundum, kendimi hürkana daha çok bastırırken aynı zamanda saçlarını çekiyordum. Hürkan bir elini yavaşça eşofmanımın içine soktu ve göğüs ucumdan ayrılarak fısıldadı. "En azından seni rahatlatalım bebeğim" dedi ve eşofmanımın içinde olan o eli yavaşça iç çamaşırımın içine girdi. Beni tüm çıplaklığımla kavradığında ağzımdan kocaman bir çığlık kaçtı. Hürkan büyük eli ile yavaşça beni okşuyor ve gözlerimin içine bakıyordu. Hızlıca beni çekiştirmeye devam etti ve ben sona yaklaştığımı hissettiğimde çığlık attım ve o daha sert bir şekilde bana dokundu en sonunda ise onun eline boşaldım ve yorgunlukla gözlerim kapandı.

Sabah gözlerimi araladığımda bana sarılarak uyuyan bir hürkan görmek beni biraz şaşırtmıştı. Dün onun elleri arasında orgazm olmuştum ve şuanda üstümde başka kıyafetler vardı, dün ben yorgunluktan uyuyup kaldığımda beni temizlemiş ve kıyafetlerimi değiştirmiş olmalıydı. Bana gerçek bir bebek gibi davranıyordu ve ben bundan çok hoşlanmaya başlamıştım. Hürkanın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve komidinin üstündeki telefonumu alarak hızlıca bildirimlere baktım. Bizim gruptakiler yine çıldırmış gibi mesaj atmışlardı. Gözlerim hâlâ uyuyan hürkana kaydı ve yavaşça bizim grubu açarak mesajlara baktım.

Kim Açtı bu grubu
(Katılımcılar 7 kişi)

+99 mesaj

Emir
Mert bıktım senden herşeyi inkar edip duruyorsun bir kere gerçekleri söylesene!

Ömer
Emir biraz sakin ol bize söylemek istemiyor demek ki zorlama çocuğu

Ali
Olum biz bu adamın en yakın arkadaşları değil miyiz amk?

Umut
Ömer haklı söylemek istese çoktan söylerdi kapatın şu konuyu

Emre
Hey! Neler oluyor?

Emir
Ooo emre bey siz bu gruba girer miydiniz ya?

Umut
Birşey yok emre ya

Emir
Nasıl birşey yok amına koyim Mert resmen gözümüzün önünde kaanı öptü sonra pişman olup özür diledi gerizekalı.

Emre
NEEEEEEEEEEE!

Kaan
Kapatın şu konuyu.

Ömer
Bencede en azından bu grupta konuşmayın.

Umut
O zaman size bambaşka bir haber vereyim

Emir
Ne haberi lan benim bilmediğim?

Emre
Emirin bilmediği dedikodu mu varmış?

Emir
Bende şaşkınım şuan

Umut
Okula yeni birileri geliyormuş ama duyduğum kadarıyla pek tekin insanlar değillermiş.
Herkes tarafından görüldü*

Selaaaaaaam

Nasılsınıııııııız

Bölüm saçma mı oldu sizce? eğer öyle olduysa lütfen fikirlerinizi belirtin ki bende birşeyleri düzeltebileyim.

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçarrr...

A Teacher's Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin