[الفصل الثالث]

387 8 0
                                    

[صغيرة في عالم المافيا]

[الفصل الثالث]

___________________________________

: "هو احنا رايحين فين؟؟؟."

قالت جميلة بتساؤل و رد سليم بجديه: "رايحين قصري."

صمتت جميلة قليلا و قالت بصوت هادئ: "انا عارفة ليه مامي سبتني و سافرت و خلتني اعيش عندك."

نظر لها سليم و هتف : "ليه؟؟."

جميلة بنبره حزينه: "عشان تحميني من عمي و ابنه... مش كده؟!."

رد سليم متنهدا: "ايوه.. لكن اوعدك بأني مش هسمح لحد يقربلك طالما نفس في صدري."

"صمتت جميلة و نقلت نظرها إلي نافذة السيارة تحدق بالشوارع بشرود، و سليم لم يحب ان يضغط عليها و ركز في القيادة"

"بعد مرور نصف ساعة وصلوا إلي المنزل، فتحت باب السيارة لتنزل بحذر لارتفاع السيارة لكنها وقعت علي ركبتيها ليضحك سليم و نظرت له بتذمر لطيف"

"نزل سليم و هو مازال يضحك و تقدم نحوها ليساعدها علي النهوض و مد كفه لها"

جونغكوك سليم: "اديني ايدك."

عقدت ذراعيها أمام صدرها قائله بتذمر لطيف: "لا مش عايزة منك مساعدة... دي اصلا عربيه حماره زي صاحبها."

عض سليم علي شفتيه بغيظ و قال بضيق:"غلطتي اني بساعدك اصلا."

ثم جلب حقيبتها من الخلف و قال: "قومي."

"نهضت و هي تمتم بكلمات متذمره لتقف بجانبه و يتبين فرق الحجم بينهم"

ضحك سليم و هتف: "الله..دا انتي حتي موصلتيش لصدري."

"عبست جميلة بملامحها بلطافه ثم دهست قدميه بقدميها بعنف ليتأوه بخفة"

سليم بحده: "انتي عملتي اي دلوقتي يا اوزعه انتي."

جميلة بتذمر: "دا عشان بتتريق علي طولي يا حمار."

"كور سليم قبضته بعنف و هو يرفعها عاليا لكنه انزلها بحده علي وجهه"

سليم بحده: "أنا فعلا حمار عشان بساعدك.. اتحركي قدامي لجوا يا طفلة يا قصيرة."

جميلة بحده: "أنا مش قصيرة او طفلة يا ابو طويلة."

"زفر سليم بعنف ثم امسكها من ملابسها و سار بها داخل المنزل بخطوات سريعه و هي تمتم بكلمات متذمره"

فتح له الحارس باب المنزل و قالت إيون بصوت عالي: "سيب التيشيرت بتاعي يا حمار أنت."

سليم بتحذير: "اتأدبي شويه يا طفلة."

"نظر الخمسه لما يحدث بصدمه و اندهاش، من تلك الفتاة التي جلبها معه إلي القصر"

أول من تحدث مالك بدهشه: "مين البنت دي يا سليم؟؟؟؟."

صغيرة في عالم المافياحيث تعيش القصص. اكتشف الآن