[الفصل ٢٥]

119 4 0
                                    

[صغيرة في عالم المافيا]

[الفصل ٢٥]
____________________________________

" خرجت حور من منزلها و اخذت بخطواتها متجهه صوب سيارتها لكن قبل ان تصعد إليها وجدت اكتر شخص تبغضه في هذا العالم كله "

: "حور انا عايزك اتكلم معاكي."

و بنبرة باردة اجابت حور: "معنديش وقت لامثالك،و اتفضل بقي غور من هنا ."

ضحك رفعت و هو يردد بسخرية: "و لو ممشتش هتعملي اي؟؟ مفيش هنا اي راجل هينقذك مني و عشان كده امشي معايا بهدوء."

تحدثت حور ببسمه مستفزة: "اسفه مش بمشي مع راجل ناقص."

اتحدت ملامح رفعت ليمسكها من ذراعها بقوة المتها و هو يردد بتحذير: "اتحركي قدامي يلا ."

حاولت افلات ذراعها منه و هي تردد بحده: "و أنا مش همشي معاك، و ابعد عني بقي."

: "قالتلك ابعد عنها."

" كان صوت يونس المرعب، ابتلع رفعت ريقه بخوف بمجرد ظهور يونس امامه و ابتسمت حور علي ملامحه المرتعبه رغم المها "

"أبعد يونس يده بعنف ثم قام بتجميع اصابعه علي شكل قبضة ثم لكمه بقوة في وجهه، ليرتد رفعت إلي الخلف بعنف ساقطا ارضا"

"ركل يونس قدمه و معدته، و عيناه اشتعلت بغضب شديد، دهس علي يده بقوة تكاد تحطم عظامه بها"

: "انا مش حذرتك قبل كده متقربش منها؟؟ شكلك ناوي تموت علي ايدي انهارده."

"قرفص يونس بجانبه و اشعل سيجارته و هو ينظر له بهدوء ارعب رفعت الذي يفتح نصف عينيه و هو يكاد يفقد الوعي بسبب الضرب المبرح"

اطفيء يونس السيجارة بيده المجروحة و هو يردد ببسمه بارده غير عابيء بصرخات رفعت: "
قسما بالله لو شوفتك قربت منها تاني لكون اقتلك ساعتها بجد... وابقي شوف مين بقي الي هينقذك مني. "

: "ارجوك سيبني.. وانا مش هقرب منها تاني."

" تحدث رفعت و هو يصرخ بألم لكن يونس لم يتحرك من مكانه و استمر فيما يفعله و ابتسمته تتسع بشكل مرعب "

تحدثت حور و قد اشفقت علي رفعت قليلا: "خلاص يا يونس كفايه اوي لحد كده."

نظر لها يونس و هو يردد بهدوء: "يعني اسيبه؟."

أومأت حور برأسها عده مرات و هي تردد: "ايوه سيبه هو خلاص اتعلم الدرس."

و ببسمه قال يونس: "بس شكله لسه متعلمش ومحتاج دورس زيادة!."

هزت حور رأسها بيأس و نظر يونس إلى رفعت الذي يأن بألم و قال: "ها اتعلمت الدرس ولا لسه؟!"

نفي رفعت و هو يبكي من الألم: "اتعلمت والله العظيم اتعلمت.. سيبني بقي ابوس ايدك."

"تركه يونس ببطيء شديد ثم نهض ينفض يعدل سترته و ابصق علي رفعت ثم فجأة ركل معده بقوة أكبر لتعلو صرخات هاري المؤلمة"

صغيرة في عالم المافياحيث تعيش القصص. اكتشف الآن