[الفصل العاشر]

230 4 0
                                    

[ صغيرة في عالم المافيا] 

[الفصل العاشر] 

____________________________________

"استدارت بجسدها باكملة لتري من الفاعل وجدت رجل يصفق لها و علي وجهه ابتسامة اعجاب"

: "بنت شجاعة و قويه مشفتش زيها قبل كده." 

ابتسمت الفتاة بتهكم قائله بحده: "و انت مين انت كمان؟!!... معقول تكون زي المعاتيه دول." 

قالت و هي تهم بضربه و عاد الشاب إلي الخلف سريعا قائلا: "لا طبعا، اقسملك اني مجرد زبون." 

تسألت الفتاة بأستغراب: "تقصد اي؟؟."

: "انتي بتشتغلي بالمطعم اللي ورا دا؟؟." 

قال و هو يشير إلي المطعم و اجابت الفتاة بجديه: "

ايوه بشتغل فيه، تعالا ورايا. "

"ثم اتجهت إلي المطعم و اتبعها ببسمه واسعة "

اشارت له ليجلس علي طاولة ما بجانب النافذة و قالت: "اتفضل، تحب تطلب اي؟؟."

"جلبت دفتر صغير حتي تدون طلبه و اعطاها طلبه ببسمه لطيفة." 

و قبل ان ترحل قال الشاب: "بالمناسبة إسمي حمزة الشافعي." 

تحدثت الفتاة بابتسامة جانبيه: "و انا مسألتش عن اسمك." 

"ثم رحلت حتي تعطي الطلب للشيف، و ابتسم حمزة باتساع رأي اسمها علي قميص العمل" 

: "طلع اسمك تاج، مممم كده المكان دا هيكون ملجأي الفترة الجاية." 

"اعجبته!!." 

____________________________________

"في القصر و الهدوء يعم المكان و هذا نادرا ما يحدث في هذا القصر" 

"و من حيث لا تدري كان صوت الرصاصات هو من يصدح في المكان و يهتز القصر بصرخات اسد " 

: "يا ابن ال*.....* حذرتك قبل كده من دخول اوضتي." 

"كان هذا صوت يونس الغاضب و هو يركض خلف اسد و يمسك سلاحه يطلق بعض الرصاصات و ينوي قتله هذه المره بجديه"

"كان اسد يركض باقصي سرعه لديه يحاول النجاه بحياته قبل ان يتم قتله علي يد يونس " 

صرخ اسد باعلي صوت لديه: "اقسملك اني اسف يا يونس، سامحني المرادي." 

رد يونس بغضب و هو مازال يركض خلفه و يطلق الرصاصات: "كل ما بتدخل اوضتي بتكسرلي حاجه عزيزة عليا، بس قسما بالله ما انا ساكت و هقتلك المرادي بجد." 

"اتجه اسد نحو الدرج لتتعثر قدمه و يسقط بكامل جسده علي طول الدرج" 

"وقف يونس اعلي الدرج يشاهد ما يحدث امامه ببسمه مستمتعه، وصل اسد إلي اخر الدرج و هو يصرخ بألم" 

صغيرة في عالم المافياحيث تعيش القصص. اكتشف الآن