[صغيرة في عالم المافيا]
[الفصل ٢٦]
____________________________________
" دخلت حور مع شقيقتها الصغيرة تالا من باب المنزل و هي تضحك معها و تحمل عده حقائب بيديها "
: "انا حبيت عمو حمزة اوي يا حور."
قالت تالا ببسمه لطيفة و هتفت حور بإبتسامة: "والله؟.. طب بالنسبة لعمو يونس؟."
عبست تالا بملامحها بلطافه: "لا محبتهوش عشان بيخوف وبيضايق عمو حمزة علي طول."
ضحكت حور ولم تعلق لتسمع صوت أمراة تكرهها:" شكلكم مبسوطين أوي انهارده. "
"تلاشت ابتسامة كلا من حور و تالا عندما وجدوا امامهم أكثر إمرأة يكرهونها بالعالم كله "
و بنبرة باردة تحدثت حور: "انتي بتعملي اي هنا؟؟؟؟"
اقتربت تلك السيدة ببسمه خبيثة و هي تردد: "جيت عشان نتكلم شويه يا... بنتي."
"مفيش اي حاجه نتكلم فيها."
ضحكت والدتها بسخرية و هتفت: "لا طبعا في، وهي اني هاخد بنتي معايا."
" تجمد الدم في جسد حور بعد استماعها إلي تلك الجملة و في الحال امسكت بكف تالا التي تشبثت بها بقوة و هي تنظر إلي والدتها باعين خائفة "
تحدثت حور و هي تجز علي اسنانها بغضب: "انا لا يمكن اسمحلك تعملي كده."
ردت والدتها بابتسامة متهكمه: "انا مش باخد رأيك يا حور، انا هاخد بنتي وغصب عنك وعنها، ودا عقاب ليكي عشان خليتي حبيبك الو*....* يعتدي علي جوزي بالضرب."
تحدثت حور بغضب شديد: "اولا الراجل دا مش حبيبي، ثانيا بقي هو ضربه عشان جوزك الحقير كان عايز يخطفني، امتي بقي هتفوقي من وهمك، امتي هتعرفي ان البني ادم دا اتجوزك بس عشان فلوسك وعشان يعرف يقرب مني."
" غضبت والدتها بشدة و رفعت كفها حتي تصفعها لكن حور امسكت بكفها جيدا و هي تنظر لها بغضب شديد، بينما تالا تمسكت بكف شقيقتها أكثر بخوف "
: "تعالوا هنا فورا."
" هتفت والدتها بصوت عالي ليقتحم المنزل عده رجال بطول الحائط "
تحدثت والدتها ببسمه صغيرة: "يلا خدو تالا بنتي لعربيتي لغايت ما اجي."
" شهقت تالا بعنف عندما امسكها احد الرجال لتتشبث بها حور بكل قوتها و هي تصرخ بالرجل ان يتركها "
:"حور متخليهمش ياخدوني يا حووووور. "
" دفع الرجل حور بقوة لتسقط ارضا بعنف لتزحف مادلين نحو الرجل و هي تترجاه بان يترك شقيقتها، بينما كانت تالا تصرخ و تبكي و تنادي باسمها، اثناء نظرات والدتها الشامتة "
: "سيبوها حرام عليكم.. ابوس ايدكم سيبوها."
" اردفت حور و هي تبكي بقهر،لتنهض بصعوبة و كانت تتبع الرجل لكن والدتها امسكتها من خصلات شعرها بعنف "
أنت تقرأ
صغيرة في عالم المافيا
Randomمقدمه: " 'ضابط ماهر يحصل علي ملف قضية جديدة و لكن قضيته هذه المره القبض علي أشهر مافيا في العالم و لحسن الصدف تكون اعضائها الذين كانوا اصدقائه المقربين في الماضي و أيضا ابناء اعمامه،فهم من عائلة واحدة عائلة الشافعي، فهل يستطيع فعلها!؟ أم لا؟!..' ...