Seperti biasa, setiap pagi Tiara akan menemani Aryan sampai lah petang. Lengan sasa itu dilap dengan kain basah. Itulah tugasnya setiap hari.
"Haishh lah awak, hampir 2 minggu dah ni kenapa tak bangun lagi"
Dia meletakkan tangan Aryan ke perutnya, kandungannya hampir cecah sebulan. Dia tidak sabar menunggu kelahiran anak pertamanya.
Disaat dia sedang kusyuk berbual dengan anaknya tiba-tiba Aryan mencelikkan matanya sambil mengusap perut kempis Tiara. Tiara tercengang dengan perbuatan Aryan. Dia memandang Aryan yang sudah sedar.
"Awak??"
"Ye sayang, i'm here"
Segera tubuh sasa itu dipeluk oleh Tiara. Sungguh dia rindukan semua tentang Aryan. Setelah sekian lama dia menunggu dengan penuh kesabaran akhirnya Aryan sedar jua.
"Bila lagi awak sedar??"
"2 hari lepas, sempat lah dengar budak tu membebel" usik Aryan lalu bangun dari perbaringannya. Dia sudah sedar 2 hari yang lepas sebaik sahaja Tiara pulang. Dia menunggu hari yang tepat untuk mengejutkan isterinya itu.
"Aku nak minta maaf dengan apa yang dah berlaku ni"
"Tak apa Tiara dah lama maafkan" Tiara tersenyum kecil
"Anak daddy ni buat apa" perut kempis Tiara diusap lembut
"Main bola"
"Daddy minta maaf tak jaga anak daddy ni betul-betul. Tak pasal-pasal daddy kehilangan twins hmm" lembut sahaja suara Aryan
"Awak dengar saya cakap??"
"Dengar lah, power jugak lah aku sampai boleh twins tapi tak ada rezeki tapi tidak mengapa masih ada di lain hari" Aryan mengukirkan senyuman nakal
"Tak padan baru bangun dah gatal"
"Aku gatal dengan kau je"
"I miss you sayangggg" tubuh kecil Tiara dipeluk lebih erat. Tiara ketawa kecil melihat Aryan seperti kanak-kanak.
+×
Selepas beberapa hari, Aryan telah dibenarkan pulang. Semua menyambutnya dengan baik. Berita tentang Frank dan Raisha juga telah tersampai kepadanya.
Selesai sahaja makan malam, Tiara menunggu Aryan dibirai katil. Dia ingin menanyakan soalan yang pernah ia tanyakan kepada Rayyan dahulu. Tetapi dia takut Aryan marah kepadanya.
"Tak tidur lagi??"
Tiara menggelengkan kepalanya
"Ada apa-apa nak tanya ke?? "Tubuh kecil Tiara diangkat letak di atas ribanya
"Ermmm kalau saya tanya jangan marah ye??"
Aryan mengangguk
"Awak pembunuh ke??"
Sudah tiba masanya dia memberitahu hal ini kepada Tiara. Sudah lama dia ingin memberitahu hal ini tetapi dia ingin mencari waktu yang sesuai.
"Ye, aku seorang pembunuh tetapi aku membunuh ada sebab. Jangan takut dengan aku, aku tak akan sakitkan kau" Aryan memandang Tiara dengan penuh mendalam
"Aku slow-slow berubah tapi bagi aku settlekan dulu masalah ni"
"Nak settlekan apa?? Bukankah dah selesai ke??"
"Aku nak tanya siapa heret kau pergi jumpa Carlo "
"Alice"
"That's why aku kata belum selesai sayang, ada hutang yang perlu dibayar"
"Jangan sakitkan dia boleh??"
"Dia dah sentuh kesayangan aku, sebab dia anak aku mati sayang so dia kena lunaskan hutang yang dia lakukan"
"Tapi...
"Tak ada tapi-tapi come I miss you so bad"
Tiara tersenyum dia melayankan sahaja permintaan Aryan itu.
+×
"ARGHHHH"
Bilik itu dipenuhi jeritan yang menahan kesakitan.
"Sakit??"
"Please Ryan I tahu salah I, I janji tak akan kacau hidup you lagi"
"Selepas apa yang kau buat baru kau nak menyesal hah?? Masa dkt Itali aku dah warning kau awal-awal tapi kau degil tak ikut sekarang baru nak menyesal"
"Please Ryan"
"Lepas kau dah bunuh anak aku, kau ingat aku nak lepaskan kau macam tu je??"
"Oh no semestinya tidak, kau dah sentuh kesayangan aku jadi kau kena tahu akibatnya"
Aryan mendekati Alice dengan pisau ditangannya. Dia memerhati pipi Alice yang dia pernah lukakan. Dia mula menoreh pipi itu dengan cukup dalam. Bukan setakat itu sahaja, perut Alice ditendang bertubi-tubi sehingga gadis itu lunyai.
Terlihat Alice seperti nyawa-nyawa ikan, dia mengarahkan anak-anak buahnya untuk masukkan tubuh Alice ke kandang harimau.
"Done, cau luh bini tunggu "
Kali ini hanya dia sahaja yang berada di markas itu. Rayyan sibuk membantu Frank berjumpa dengan ustaz manakala Andre dan Zaqriel berada di syarikat membantu mana yang patut.
Done bab 44
Jumpa di bab yang terakhir ye. Jangan lupa vote yaaaaa
YOU ARE READING
MY HUBBY MR. MAFIA [ C ]
Action⚠️ NO PLAGIAT ⚠️ Dia Aryan Benjamin seorang lelaki bermata biru yang berasal dari Itali. Dia seorang yang kejam dan tiada perasaan atau lebih tepat icerberg. Ramai orang mengenalinya sebagai usahawan berjaya tetapi ramai yang tidak mengenalinya dari...