"Demek yaşlı kurt sensin. Aslında Coşkun'un blöf yaptığını düşünüyordum" dedi Fabrio. Haldun'un sakladığı bıçağı sezebiliyordu. O yüzden onu oradan çıkarmak yerine önce konuşmayı tercih etmişti. "Kimsin sen? Düşmanım olamayacak kadar gençsin."
10 yıldır tutsak olduğu bu mahzende onu ancak başka bir düşmanı ele geçirmek için bu kadar zahmete girer diye düşünüyordu. Belinde sakladığı bıçak sana güvenmiyorumun başka bir mesajıydı. "Kim olmamı istersen o olurum Haldun Yurter!"
"Coşkun Meltem'e yem attığını söylemişti. Bu imkansızdı zaten. Peki sen! Sen ne istiyorsun benden?" diye sordu Haldun. Meltem'den ve yaşadıklarından bi haber karşısında duran öldü sandığı karısının üvey oğluna bakıyordu.
"Yemi aldık Haldun. Sana bunun imkansız olduğunu düşündüren neydi?" Fabrio, bu hikayede bilmediği bazı gerçeklerle ilgilenmese de Haldun'un ne demek istediğini merak etmişti. "Meltem öldü. Onu kendi ellerimle gömdüm." Haldun o günü hatırlarken hala o dehşeti gözlerinden okunabiliyordu.
"Melo'yu canlı canlı gömdün mü?? Senden bu yüzden mi bu kadar nefret ediyor. Sen karnındaki çocuğunu düşünmeden karına bunu nasıl yaptın?!!" Fabrio sinirlenmişti. Eli belindeki silaha giderken onu büyüten kadına bunları yaşatan adama hoşgörülü yaklaşmaması gerektiğini düşündü.
"Ben karımı neden canlı canlı gömeyim!! Meltem. Meltem yaşıyor mu gerçekten? O adi pislik doğru mu söylüyordu."
İki tarafının da kafası iyice karışmaya başlamıştı. Bir taraf karısını henüz ölmemişken gömdüğünü diğer taraf da Meltem'in öldüğünü düşünen ve bunun yasını tutan adamın gerçekliğini sorguluyordu.
"Eski karın Haldun!! Evet buraya Meltem'in emriyle geldim ve seni ona götüreceğim. Sen de ona hasret kaldığı çocuğunun yerini söyleyeceksin!" Fabrio tutsak olduğu yerden onu çıkarırken duyduğu tıkırtı ile kapıya doğru baktı. Yüzü kan içinde olan mavi gözlü kadın öfke ile ona bakıyordu.
"Sen!!" dedi Fabrio.
"Siktir!"
Haldun'u almaya gelen bu kadın kim diye düşünürken kız bir anda ateş açmaya başlamıştı. Adamlar silah sesleri duyduğu için içeri girdiğinde Fabrio onlara engel olarak kaçan kızın arkasından bakıyordu. Onun aradığı kız olma ihtimali onu heyecanlandırmıştı. Dani yüzü kan içinde yanına geldiğinde bunu cidden o kız mı yapmıştı diye düşündü. Kesinlikle tam Meltem'in kızıydı.
"Kızı kaçırdık."
"Ne kızı?" diye sordu Haldun.
Hala ayakta olması bile mucize olan adama bakan Fabrio "Büyük ihtimalle kızın da bu yemi yutup seni kurtarmaya geldi" dedi. Haldun'un gözleri büyürken Dani de şaşırmıştı.
"O Meltem'in kızı mı?"
"Suratına bakarsak tam onun kızının yapacağı işti bu" dedi Fabrio.
Haldun'un kızının gerçekten gelmesi ve Coşkun'la karşılaşma ihtimali kalbini sıkıştırmıştı. Onun olmamasını dilerken Fabrio'nun arkasından çıkan Dani, Haldun'u çekiştirerek "Acele et!" demişti.
🪢
Sessiz bir araba yolculuğu sonrası eve varmışlardı. Fabrio Haldun'u arabadan indirirken orada olduğunu bildiği bıçağı alarak "Aptalca bir şey yapmanı önermem" dedi.
Kapıda onları karşılayan Lily saçı sakalı birbirine karışmış, leş gibi kıyafetleriyle eve girmekte olan Haldun'u görünce şaşırmıştı. Abimin iş dediği şey bu muydu diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI
Mystery / Thrillerİntikam ile büyüyen taraflar, acıdan yeşeren bir çiçek ve geçmişin izleri...Karanlık bir dünyanın insanıysan ölüme ve dehşete hazırsındır.. . . . Karanlıkta büyüyen çocuklara aydınlığı anlatamazsın...