"Tebrikler oyuncular, 1.seviyenin açık dünyası olan 'Kamp Alanında Vahşet' senaryosunu tamamladınız. Senaryonun alt metnini tamamen bulduğunuz için temizleme oranınız %100. 5 fener kazandınız. Tam puan kazandınız için fenerler dönüştürülüp yeni eşya üretiliyor. Süzülen fener kazandınız. 'Fedakar aşık' senaryosuna yardımınızdan dolayı katil Adrew size maskesini hediye ediyor. Asosyalin maskesini kazandınız.Ödüller verildi. Dinlenme alanına dönülüyor."
Nihayet!
.
.
.
.Gözlerimi kırptığımda, oyuna ilk girdiğimde olduğu gibi kendimi dinlenme alanında buldum. Etrafa baktığımda tek odalı olan dinlenme odası bir eve dönüşmüştü. Tek katlı villa diyebiliriz. Diğer farksa yanımda takım arkadaşlarımın olmasıydı. Beraber yaşayacağımız için bu kadar büyükmüş meğerse.
"Hoşgeldiniz oyuncular. Bölümü başarıyla tamamladığınız için tebrikler. Oyundan ilk çıkanlar sizlersiniz. Siz harici dört kişi kurtuldu, üçü tekneyle, biri ise sabaha kadar hayatta kalarak. Aslında muhteşem performans gösterdiğinizi söylemeliyim. Açık dünyaların alt metnini bulmak çok zordur, hele ki %100 tamamlamak. Hem kaçmak hem de ipucu bulmak zordur. Ayrıca bulduğunuz şahsi senaryo. Biliyorum bu konu hakkında soracak sorularınız var ama sorularınıza cevap veremem, bunun için seviyeniz çok düşük. Ki bir şey açıklamasam bile çoğu şeyi çözdünüz. Gerçekten zekisiniz. Her neyse çok fazla konuştum. Bu kadar yetenekli oyuncular görmeyeli uzun zaman olduğu için heyecanlandım. Şimdi asıl konuya gelirsek, ilk olarak takım ismi seçmeniz gerekiyor. İkinci olarak da 2.seviyenin ilk bölümü olan kapalı dünya'ya girmek için 8 saatiniz var. Oyun başlamadan gelip bilgi vereceğim. Öyleyse iyi dinlenmeler oyuncular." Bir anda konuşup, bir anda giden yöneticiye boş boş baktım. Aklımda olan tüm sorular ağzıma tıkılmıştı. Açıkçası ilk turda olduğu gibi sorular sorabileceğimi sanmıştım.
"Bu neydi şimdi?" Diyen Çınara kafa salladım bilmiyorum manasında.
"Neyse şu ödüllere bakalım." Açelya'nın sesiyle ödüller aklımıza geldi. Hepimiz salonda bulunan koltuklara oturduk. Envanteri açtım.kazandığımız eşyaya baktım, 'süzülen fener'. Çınar açıklamasını okumaya başladı.
"Büyük başlarınızın ödülü olan bu muhteşem eşyanın adı 'süzülen fener'dir. İsminin basit olduğuna bakmayın işlevi çok yüksektir. Küre şeklindeki fener size elinizi kullanmadan etrafı aydınlatmanızı sağlar. Sizinle birlikte haraket eder. Ayrıca ışığın seviyesini ayarlayabilirsiniz. Topu aşağı veya yukarı okşayarak ışığın seviyesini ayarlayabilirsiniz. Kırılmaz veya enerjisi bitmez. Sonsuza kadar kullanabilirsiniz. Sizi takip ettiği içinde kaybolma derdi olmaz. Ortak eşyadır." Diyerek açıklamayı bitirdi Çınar.
"Çok iyi bir eşya lan. Kaçarken fener sürekli sarsılıp duruyordu bunda öyle bir problem olmaz." Dedi Tuğrul.
"Aynen öyle, ayrıca elimizden düşürme gibi derdimizde yok. Kırılmaması da güzel bir ayrıntı." Dedi Açelya
"Sonsuza kadar kullanabilirisiniz diyor. Su da geçirmiyor o zaman. Denizli olaylarda işe yarar." Dedim
Çınar eşyayı çıkarıp eline aldı, beyaz bir küreydi. Hafifçe okşadığında küre yanıp havaya süzüldü. Aşırı güzel ve ilginçti. Bir süre topa baktıktan sonra Çınar kalkıp yürümeye başladı. Küre nereye gitse onu takip ediyordu.
"Çok iyi, hadi diğer eşyaya da bakalım. Başlıyorum, 'Asosyalin Maskesi' katil Adrew'in yüzünü saklamak için kullandığı insan maskesidir. İnsan yüzü sizleri rahatsız edebileceği için onu normal maskeye çevirdik. Bir asosyalin en büyük hayali nedir, görünmez olmak! Tabi sizi görünmez yapmayacak bu maske. Ama varlığınızı silikleştirecek. İnsanlar sizi fark etmeyecek. Kalabalıktaysanız garip hareketler yapsanız bile fark edilmeyeceksiniz. Gölgelik veya karanlık bir alana mı saklandınız ? görünmeyeceksiniz. Ayriyetten kokunuz, nefesinizin sesi veya ayak sesiniz maskeyi taktığınızda yok olur. Kullanım süresi on dakika, yeniden kullanma süresi ise altı saat. Ortak eşyadır." Açelya açıklamayı bitirip eşyayı çıkardı. Koyu kırmızı renkli yüz şeklinde bir maskeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Oyunu BxB
Misterio / SuspensoDediler, madem kabul ettin son şansı, gir oyuna da kazan ölümle olan yarışı. -------- Bu hikâye yirmi altı yaşındaki otopsi yardımcısının, dört kişiyle beraber yeniden yaşamak için yarıştığı oyunun hikayesidir. Azrail'in tırpanını boynunda hissetme...