Merhabaaa. Bu mesajlaşma bölümünü hemen açıklayayım size. Ben zamanında bu hikayeyi yazarken de tepkiler hep güzeldi ve bölümlerin kısalığından hep devamı istenirdi. Ben de aynı gün içinde uzun bir şeyler yazamayacağım için ufak mesajlaşma sahneleri atardım gece uyumadan önce.
Bu da o bölümlerden biri. Her bölümde yok. Bazı bölümlerin var mesajlaşma sahneleri.
Normal bölüm gibi.Oy verdiyseniz keyifle okuyun ve o tatlı yorumlarınzdan beni mahrum bırakmayınız. ♥️
...
Eve girdiğimde annem kapıda bekliyordu. Hatta yolumu gözlediğini taksiden inerken fark etmiştim. Camın bir köşesine merakla yaslanmış beklerken beni gördüğü an kapıya doğru koştu ve ben daha anahtarı çevirmeden o kapıyı açtı.
Kadın bu anı bekliyordu kaç gündür. Onu da anlayabiliyordum. Üzerimde bir Leylalık vardı. Tatlı bir yorgunluk.
"Ne oldu, nasıl geçti, beğendiniz mi birbirinizi?" Ben daha dış kapıyı kapatmadan o sorularını sıralamaya başladı bile.
"Anne" dedim tatlı bir tebessümle. Zıtlaşamayacak kadar sarhoş hissediyordum kendimi. "Bir soluklansam önce."
"Aman Leyla gören de sanır on kilo taş taşıdın. Taksiyle gittin, oturdun, taksiyle geldin. Neyin soluğu. Sanki iş yap dedim. Konuşmakla ağzın aşınmaz. Anlat çabuk."
O kadar meraklı ve heyecanlıydı ki yalan söylemeyeceğim istemsizce mutlu oldum. Ben gönlümü onun yönüne çevirince sanırım beni destekleyen herkesi içime katmak istedim.
"Pek bir şey olmadı ki." Dememle kaşları çatıldı. "Ne demek olmadı?"
Ben tam cevap verecekken babam anneme seslendi. Annem suratını astı. "Tam da sırasıydı yani." Bana döndü ve alamadığı havadislerin kıvranışıyla ikinci kez seslenen babama doğru yürüdü. "Baban uyusun konuşuruz."
Başımı salladım bende. O babamın yanına giderken ben de odama geçtim. Çantamı kapı arkasına asarken üzerimdekilerden kurtulup rahat bir şeyler giydim. Yüzümdeki hafif makyajı temizleyerek telefonu elime aldım.
Merve'den bir sürü mesaj vardı.
İleti:
Leyla geldin mi?
İleti:
Leyla gelince haber ver.
İleti:
Leyla uzun sürdü. Kesin siz oldunuz.
İleti:
Dönüp de beni unuttuysan sana arkadaşlık hakkımı helal etmeyeceğim. Bu kadar uzun ne yaptınız. Gün mü aldınız ne yaptınız?
İleti:
Benimle bu kadar vakit geçirmedin.
İleti:
Leylaaaaaa...
Gülümseyerek okurken hepsini "Geldim." Yazdım.
Bir bildirim düştü ekrana.
Kimden: Akın.
İleti:
Çevrimiçi olduğuna göre eve gittin sanırım.
Telefonu elinde benim aktifliğime bakması içimi kıpır kıpır etti.
Kimden: Leyla
Mesaj: Evet yeni geldim sayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem: Leyla Gecesi
Romance"Leyla!" Günlerin yer değiştirdiği o saatlerde, gecenin en karasında, bir ruhun kilitli kalmış sokaklarındaydık. "Burada ne arıyorsun?" Başkası için kül olan bir yüreğin yeniden yanacağını düşünmezdim ona kadar. Sigaranın külünün düştüğü zeminde a...