13 | Mulan

11 1 0
                                    


Hayat sen Plan yaparken, Planlarını öyle bir değiştirir ki. Ya beklediğinden daha güzel olur yada beklediğinden daha kötüsü.
Hayat sana oyun oynar çünkü burası Dünya.
Harbi Dünya nasıl bir şeydi ki?

Dünya acıyla dolu olan bir yerdir.

Mahir karşındaki Rüyayı ben sanıyordu. Şaşkındı. Bunu Rüyadan beklemiyordu çünkü Mahir hiç bir zaman Rüyanın Aşkına karşılık vermedi, onu peşindeki Ergen kızlarından gibi gördü.

Ve Rüyayı ben sanıyor..

Ve benim Kalbim acıyor.

"Rüya..?"

Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Buğulu görüyordum her tarafı ama yine de onun tepkisini görmek istiyordum. Belki inanmazdı.

"Efe..?"

O an Mahirin yüzüne hayal kırıklığı oluştu.

Haklıydı. İlk Kelimeyi, Anonim bir Kızdan ilk kelime Mahir olmasını beklerdi. Efeyi herkes kullanırdı, ama Anonimi özel yapan şey zaten Mahir demesi değil miydi?

Rüya bunu neden yaptı? Nereden biliyordu ki, Mahirin bir Anonimle yazıştığını?

"Seni görmeyi beklemiyordum açıkçası."

Bende beklemiyordum Mahir..

"Niye? Beğenmedin mi beni?"

"Yok! Yani güzel Kızsın..ondan değil de.. neyse boş ver."

Sonrasında da gülümsedi.
Rüya ona elini uzattı.

"Eh o zaman tanışalım!"

Mahir o Ele bir süre baktıktan sonra tuttu. Elini tuttu.. sonrasında da bana doğru döndüklerinde hemen bedenimi ve bakışlarımı başka yöne çevirdim.

Kalbim.. acıyordu.

Başkasının Elini tuttu.

Göz yaşlarım benden izinsiz akarken hemen gitmelerini diliyordum. Ve tahmin ettiğim gibi de oldu, yanımdan geçip gittiler.

Beni görmeyen Mahir, Ruhumu da görmedi.

Ağlamaya başladım. Evet oraya bir yere oturup ağladım. Kendimi Kuzey Tekinoğlu gibi hissediyordum.

Ben öylece oturup ağlarken biri yanıma oturdu. Kim olduğuna bakmadım bile.

"Adın neydi senin Anonim Kız?"

Gelen Gökaydı. Dolu gözlerimle ona çevirdim başımı.

"Ne önemi var ki?"

Sesim titriyordu. Kahretsin! Kimseye böyle görünmek istemiyordum.

"İnkar etmiyorsun artık?"

Başımı hayır anlamında salladım. Zekiydi, gördü her şeyi bence. İnkar edecek gücüm de yoktu zaten.

"Sevdiğini gizlersen başkasıyla izlersin Anonim Kızı.."

Sonrasında da ekledi, alayla karışık.

"Yoksa Buzlar Kraliçesi mi demeliydim?"

Gökaya ters ters baktım. Dalga geçmenin sırası mıydı? Ama doğru diyordu, ben buzlar kraliçesiydim.

"Ne kadar ikonik dimi? Karşımda Buzlar Kraliçesi olan Nami değer Bacımız şu an da Salya Sümük ağlıyor."

Sonrasında da kıkırdadı. Komik mi?

"Ne gülüyorsun ya?!"

"Hiççç!"

Ve sırtımı sıvazladı. Bir Dost edasıyla.

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin