25 | keşke

9 3 0
                                    

Hayat acılarla doluydu. Bazen seçtiğin olmuş o yol, hem başkasına hemde sana çok zarar verir.
Acı çekersin ama zorunlusundur.
Çünkü seçtiğin yolda acılar vardir bazen. Ama sonunu bilmeden çektiğin o acıda haykırırsın.
Oysa sonunu bilsen, o acıyı çekerken bile doya doya çekersin.
Çünkü yolun sonunda, çektiğin acıyı unutursun.
Aklına bile gelmez o acılar.

Ertesi gün..

Dün ona cevap yazamadım. O da yazmadı. Birlikte ekrana öylece baktık.

Eğer bir şey yazsaydım, ona Mahir derdim.
Serserim derdim.
Yine kendim olurdum onun yanında.
Bu ikimizi de yakardı. Ya yakardı yada her şeyin başlangıcı olurdu bizim için.

Gökay onu Eve bırakınca bana haber verdi, ama anlattığına göre sürekli adımı sayıklamış.
Ben onun adını içimden bile geçirmeye utanırken o adımı sayıkladı, ezberlercesine hemde!

Sabah en halsiz halimle kalktım. Denizi uyandırdım, bu bir hafta içinde yaptığım gibi. Rutin halime gelmişti bu durum.

"Kalk lan Keşe Kafa!"

Yastıkla yüzüne yüzüne vurdum. Deniz ise somurttu.

"Nehir ya! Yapma şunu!"

"Banane kalk sende!"

Tekrar kafasını yastığa gömünce birden üstüne atladım. Üstüne atlamamla beni kenara devirdi ve gıdıklamaya başladı. Nereye uğradığımı şaşırırken Kahkaha attım. Hatta bağırdım!

"Ahhahaha! Ne yapıyorsun!? Ahahahha De- Deniz!"

"Seni küçük canavar! Bana saldırmaya kalkarsın ha? Bana bana!"

"Ahahahahha! H-Hayır! Hahahha sal hahahah saldırmayacaktım!"

Kahkaha atarken birden odaya Melisa girdi. Onun girmesiyle Deniz durdu.

"Vay bensiz eğlence he?!"

Bunu der demez o da üstümüze atladı. Resmen ezildim onların altında! Ayağım!

"Ayağım Yamuldu! Melisa!"

"Melisa kalk lan!"

Deniz daha çok eğlenirken ben nefes almak için cebelleşiyorum! Malum en alta kalan benim!

"Kalkın ikinizde! Hayvanlar! Dağ ayıları! Ayağım diyorum! Yamuldu! Ah!"

Ellerimle onları itmeye çalışırken Melisa kahkaha attı ve sonrasında da istediğime uyup kalktı.

"Zayıf bir Kızım ben, nasıl ayağın yamuldu?"

"Ama ikiniz Öküz gibisiniz!"

Diyip kalktım. Nefesimi düzene sokarken Denizin uzun zaman sonra kahkaha attığını fark ettim.
Uzun zaman derken bu bir hafta içinde.
Onun bu haline tebessüm ettim.
O da bana bakınca gülüşü tebessüme dönüştü.

"İyiki geldin Nehir."

Gülümsedim.
Size geldim. Ama size gelirken bir başkasından gittim.
Bu düşünceleri sonraya itip ayağa kalktım.

"Hadi Melisa biz çıkalım, Denizde üstünü giysin."

Bende ona iyiki geldim diyemedim. Yüreğim buna izin vermedi.

Biz Melisa'yla çıkarken Melisa bana döndü.

"Nehir.."

"Efendim?"

"Bir şey soracağım."

İlk defa yüzünde ciddiyet vardı, bu beni az da olsa meraklandırdı çünkü kendisini ruh hastası sanırdım.

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin