Bazen darbe en güvendiğin ve 'yapmaz' dediğin İnsanlardan gelir. Sen 'yapmaz' dersin ama bir bakmışsın asıl en güvendiğin İnsan yapmıştır.
Hayat bu, beklemediğin şeyler bir anda oluveriyor.Duyduklarımın karşısında öylece Denizin suratına bakıyordum.
"Rüya gece Mahirde kalmış" Dedi.
Ama benim Mahirim öyle bit şey yapmaz ki.Etrafım dönmeye başladığında hafif geriye doğru tepelendim, fakat Deniz beni hemen tuttu. Etrafım kararmaya başlıyordu ve aklımda aynı cümle yankılanıyordu.
Ve sonrası da karanlık..
"Nehir!"
"Nehir aç gözünü!"
"Hemşire!"
Son duyduklarım Denizin feryatlarıydı. Sonrası zivri bir Karanlık.
Sevde
"Melisa daha iyi mi peki?"
"Bilmiyorum ki Neho en son 3 saat önce çevrimiçiydi."
Gökayın soruma verdiği cevapla Denize 33 mesajımı attım. Ona Rüya Mahirde kaldı dediğimden belli mesajlarıma bakmıyordu. Aramalarıma da geri dönmüyordu.
Sevdemm: Aşkım, Melisadan haber varmı bari onu söyle!
"Ay yok Deniz de cevap vermiyor!"
"Aldatıyor kesin seni."
Gökayın cevabıyla gözlerimi devirdim ve havalimanda ona atacak bir şey aradım.
"Bak beni delirtme Çoçuk!"
Gökay benim taklidimi yapınca birden ayağa fırladım fakat Tahir hemen araya girdi.
"Ya Çoçukca hareketler yapmayın! Oturun şurada!"
"Sen onu bu kafası bozuk Arkadaşına söyle!"
"Dedi kafası olmayan Kız."
"Bak Gökay! Elimde kalırsın diyorum!"
"Bende hiç bir şey yapamazsın diyorum."
"Yav sizin derdiniz ne?!"
Tahir'in isyanıyla geri yerime oturdum.
"Canım sıkılıyor abi ya, Neho da cevap vermiyor.. eh Efeye de bir şey diyemiyoruz. Ne yapsın bu Gökay?"
"Mümkünse sussun abi."
Tahir'in haklı cümlesine kafa salladım.
"Susmak bilmez ki, anca boş yapar!"
"En azından boş yapıyorum ama boş bir insan değilim canım."
"Laf mı soktuğunu sanıyorsun şuan sen?"
Sırıttı.
"Evet."
Telefonuma Denizden bildirim gelince hemen sırıttım.
"Ay Deniz yazdı!"
Gökay tekrar ağzını bana eğerken ben onu takmayıp mesaja tıkladım fakat okuduğum şeyle yüzümdeki sırıtış silindi.
"Noldu, aldatmış mi seni senin Aşkiton?"
Gökayın alayla sorduğu soruya ona sinirle baktım.
"Nehir bayılmış!"
Söylediğim şeyle Gökay hemen ayağa kalkarken, Tahir de tek kaşını havaya kaldırıp tek bir soru sordu:
"Sebep?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Nehiri | Texting
RomantizmNehir Adında bir deli dolu bir Kız, Okulda platonik olduğu çoçuğa yazmaya başlar. Onunla gizemli bir şekilde yazışırken, beklemediği Olaylar onu bekler. Hesabı birden çalınan Nehirin yerine geçen bir Kız, sevdiği Çoçuğa ondan önce açılır. Nehir b...