Bazen Arkadaşların boş yere seni meraklandırır ve sen öylece boş boş beklersin. Meraktan çatlarsın hatta.Sevde geleceğim dedikten sonra hemen evi toplamaya başladım. Annem evde yoktu, bu işime de gelirdi zaten. İçki şişeleri attım ve camları havalandırdım o pis koku gitsin diye.
Bu sırada Evi topladım odamla birlikte.Sonrasında da oturup usulca Sevdeyi bekledim, beklerken Hurma gözlüme yazmaya da ihmal etmedim. Dün o söylediklerimden sonra yazmadı. Bende yazmadım. Şimdi de o konuyla devam etmeyeceğim. Çünkü İnsanlar anlık o konuyla konuşurlar sonrasında da konunun devam etmesi daha çok bunaltır, acıttır. Bunun yerine en boş halimle yazdım ona.
Fleuvenhr: ne yapıyorsun Aslanım?
M.Efee: bence ne yaptığımı biliyorsun Aslan.
Aslan mı? O ne gız?
Fleuvenhr: bugün Okula gelmedim Aslan parçası.
M.Efee: ah öyle mi?
M.Efee: kimi kandırıyorsun sen ya?
Fleuvenhr: ciddiyim, gelmedim.
M.Efee: bugün bana not yazan kimdi ya o zaman İsimsiz?
M.Efee: yok birgün beni seveceksin bilmem ne?
M.Efee: tacize giriyor artık bu durum!
M.Efee: ve aşırı ergence.
M.Efee: bu oyunları bırak istersen
M.Efee: şımarık küçük Kızlara harcayacak zamanım yok.
Fleuvenhr: ben yapmadım diyorsam yapmadım!
Fleuvenhr: tamam sana platoniğim ama o kadar değil!
Fleuvenhr: bana harcayacak zamanın yoksa baştan yazmasaydın!
Dün her şey çok güzeldi.. niye şimdi bok gibi davranıyor yine?
M.Efee: bak Kızım
M.Efee: eğer sana umut verdiğimi düşünüyorsan sil aklından o düşünceyi.
M.Efee: hele dünki meseleyi de unut
Fleuvenhr: UNUT DEDİĞİN HERŞEY BENİM İÇİN NE KADAR KIYMETLİ OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUN Kİ SEN?
Fleuvenhr: HAYATIM BOK GİBİ AMA BU BOK HAYATIMDA TEK GÜZEL OLAN ŞEY SADECE SENSİN MAHİR!
Fleuvenhr: ama sen yine bana bok gibi davranacaksın!
Bir süre cevap vermedi. Cevrimciydi ve yazmıyordu. Sohbet ekranda mıydı değil miydi bilmiyorum. Tek bildiğim kırılmış kalbimin çok hızlı atması. Yutkunamamam. Ağlama hissiyle taşmam.
M.Efee: Her şey*
Uzun süre sonra yazdığı tek şey buydu ve sonrasında da çevrimdışı oldu. Bu benim daha çok sinirlenmeme sebep oldu. Engelleyecektim. Tam Engelleme tuşuna basacakken zil çaldı. Ama yine de bastım. Engelledim onu. Madem onun için zaman harcanmasıydım. Madem onun gözünde değerim yoktu ve beni istemiyordu o zaman hayatına hiç girmemiş bir şekilde çıkardım.
Sonrasında da Kapıyı açtım.
Gelen Sevdeydi."Haayyy!"
Diyip içeriye girdi. Ağlamadım. Yutkunamadım. Hislerimi yine içime attım. Sevdenin yanında ağlamak istemiyorum. Ama nedense engellediğim için pişmanlık hissi geldi. Kıyamıyorum ki. Ama o beni takmıyor bile.
"Hay."
Sesim tok ve neşesiz çıktı. Sevde bunu anlardı ama anlamadı. Bugün anlamadı nedense. Yada bu halim artık ona normal geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Nehiri | Texting
Lãng mạnNehir Adında bir deli dolu bir Kız, Okulda platonik olduğu çoçuğa yazmaya başlar. Onunla gizemli bir şekilde yazışırken, beklemediği Olaylar onu bekler. Hesabı birden çalınan Nehirin yerine geçen bir Kız, sevdiği Çoçuğa ondan önce açılır. Nehir b...