29 | Sürpriz

13 2 0
                                    


"Sevde! Deniz!"

İsimlerini öyle bir yüksek sesle söyledim ki, herkes sustu. Sevde saldırma modundan çıkıp hemen bana döndü. Gökay alay etmeye bırakıp, ciddi bir şey olduğunu anlayınca bana baktı, belki ilk defa beni böyle ciddi gördü. Deniz ise pür dikkat bana bakıyordu, ama o alışkın bu hallerime. Tahir ise yine ofladı.

"Yine ne oldu?"

"Sus soğuk nevale! Eğlenceyi kaçırırız yoksa!"

Tahir tek kaşını kaldırıp Melisa'ya döndü.

"Sen az önce bana soğuk nevale mi dedin?"

Gökayı tutmayı bırakmış Melisa'ya sorgular bir ifadeyle bakıyordu. Ama Melisa onun aksine sırıttı.

"Değil misin?"

"Ben nereye düştüm ya?"

Tahir kendi kendine söylenirken onları dinlemeyi bırakıp bu gaddar ikiliye döndüm.

"Siz sevgili misiniz?!"

Sevde yutkundu. Deniz ise onun aksine gayet rahat bir şekilde cevap verdi, tabi cevabını da verirken elini sevdenin omzuna atmaya ihmal etmedi.

"Evet?"

"Evet mi? Ne zamandan belli bu iş? Benim niye haberim yok?"

Kırılmıştım. İnsan bana söyler dimi, haber verir! Yabancı değilim! Saksı hiç değilim! Görümceyim ben burada!

"Şey.. Nehir.."

"Bugünden belli tekrar Sevgiliyiz Nehir, sorun ne?"

Afalladım.

"Tekrar mı?"

"Evet?"

Rahatı beni sinir ediyordu!

"Nasıl tekrar ya? Siz önceden de mi birlikteydiniz?! Bana niye söylemiyorsunuz?!"

Sevdeye baktığımda bana üzgün bakıyordu ama zerre umrumda değildi. Önceden Sevgiliyse bana niye söylemedi? Ayrıca ne kadar öncedendi sonuçta Sevde Denizin nerde olduğunu bile bilmiyordu bir süre!

"Nehir açıklayabiliriz.."

"Niye açıklıyoruz ki?"

Diye bir soru yöneltti Deniz ve bana döndü.

"Sen bana sordun mu Mahir Efeyle sevgili olurken?"

Hayretle ona bakarken buldum kendimi. Ne dediğinin farkında mıydı?

"Aynı şey değil! Kiminle sevgili olursan ol umrumda değil ama Sevde benim Arkadaşım!"

"Nehir özür dilerim, daha önce demeliydim ama.."

Sevde cümlesini bitirmedi.

"Ama?"

"Nehir abartıyorsun."

Diye araya girdi Deniz. Sıkıntıdan iç çekiyordu.

"Abartıyor muyum?"

Sinirden ellerim titriyordu. Arkadaşım Kardeşimle sevgili ve haberim yok ama ben abartıyor muydum? Bence hiç de abartmıyorum az bile tepki verdim!

"Gençler sakin olun.."

"Sen karışma!"

Diye çırladı Sevde Gökaya. Asıl ona çırlamak lazım!

"Bağırma Gökaya!"

Diye bende çemkirdim ona. Zavallı çocuğun bir suçu yok, sadece gergin ortamı yumuşatmak istiyor ve karşımdaki bencili sevmekten başka bir bok da yapmıyor!

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin