12 | Haksızlık

15 2 0
                                    

Bu Bölüme iki Şarkı öneriyorum

B. Anıl Emre Daldar
Rüya gibi

İyi Okumalar

Bazı Kararlar vardır, arasında kalan. Verilemeyen. Hangi Karar kaderini değiştirir? Hangisi kötü yöne etkiler ve hangisi senin için en hayırlısı bilemesin.

Ya Mahirin karşına çıkınca beni beğenmezse? Ya ondan sonra onu tamamen kaybedersem?

Hadi beğendi diyelim. Beni seven yanımda kalmaz ki. Hatta beni seven olmaz. Ama o Mahir Sevendi. Mahir Efe Seven.. Belki beni de severdi.

Çok Heyecanlıydım.
Hiç olmadığım kadar.

Bir Karar var ve o Kararı veremiyorum!

Okuldayım. Koridorda ve önümde Mahir ile Tahir vardı. Mahir herzamanki gibi değildi, daha mutlu ve gözlerinin içi gülüyordu. Buna ben mi sebep olmuştum?

Beni daha önce görmüştü.
Acaba karşına çıkmazam mı şimdi? Ya beni tanırsa? Anlarsa? Ne tepki verecek?
Onların konuşmalarını duyabiliyorum.

"Bugün çok mutlusun?"

Diye sordu Tahir. Olmasa mıydı? Somurtsa mıydı? Bu nasıl saçma bir soruydu be?

"Evet.. bugün belki hayatımın Aşkı ile tanışçam. Tabi karşıma çıkarsa ama bence çıkacak."

Hayatımın Aşkı mı? Oha! Abart abart! Daha beni görmedin bile!

Tahir anlamayarak aynı benim verdiğim tepki gibi Mahire bakıyordu.

"Efe iyi misin?"

Mahir gözlerini devirdi.

"Hay Efeyi siksinler."

İlk defa ağzından küfür duyduğum için garipsedim ve yanlarından geçecekken baş belası olan Gökay geldi. Beni görünce hemen bana doğru koştu. O bana doğru geldikçe ben arka arkaya gidiyordum. Deli miydi ayol bu? Ne diye üstüme doğru koşuyor?
Birden gelip beni tuttu ve bağırdı.

"Efe buldum! Bu kız işte! Buz dolabı olan Kız bu!"

Ben ne olduğunu başta algılayamadım. Etrafıma baktığımda herkesin bize baktığını gördüm.
Herkesin gözleri şu an bizim üstümüzdeydi! Ben gözlerin benim üstümde olmasından nefret ederdim! Etrafa kaçamak bakışlarımı attıktan sonra sinirle Gökaya bakıp kolumu hırsla çektim.

"Ne saçmalıyorsun ya?!"

Mahir hemen yanımıza gelip beni görünce diyeceği şeyden vaz geçti sanırım. Ağzı o şekli aldı ve bana şaşkınca baktı.

Evet, ona görünmek istemezken Gökay yüzünden beni gördü! Üstelik bunu ikimiz de planlamıyorduk. İkinci karşılaşmamız Gökay tarafından olmasını! Ben belki Bahçeye gelirdim onun yanına ve gözlerini kapatırdım.. 'İsimsiz Kız değil, Adım Nehir. Mahirin Nehiri' diyebilirdim. Ama yok!

"Sen bir dur be! Efe sana bahsettiğim Kız bu."

Benden mi bahsetmiş? Ne diye bahsetti Allah bilir! Bu çoçuk kadar takıntı birini görmedim!

Mahir kendisini toparlayıp Gökaya baktı.

"Oğlum, Mal mısın? Ne tutuyorsun Kızı?"

Sonrasında bana dönüp nazik bir şekilde konuştu. Bense tekrar aşık oldum.
Arkadaşlar bugün yine aşık oldum!

"Kusura bakma, Arkadaşım beyninden biraz sakat da."

Gökay alayla karışık hayal kırıklığıyla Mahire baktı.

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin