Ertesi gün
Okulda Sıkıntından patlayacaktım!
O kadar çok alışmışım ki Mahire yazmayı, ona yazamayınca eksik hissediyorum kendimi.
Zaten yalnızdım şimdi daha da yalnız oldum.Hesap nasıl kapandı diye araştırmalar yaptık ama bulunamadı maalesef. Ben mi kapattım diye sorguladım kendimi bir an. Ama yok öyle bir şey yapmadım!
Biri çalmış ve kapatması olması lazım. Geri de alamıyorum hesabımı ki zaten artık hiç alamayacağım.
Mutsuz bir şekilde otururken, birde gözüme sokmak isterlermiş gibi Kantine Rüya ile Mahir girdi.
Ağlama krizine girmek istiyorum! Ben yerime bir Kız geçiyor ve Sevdiğim çocukla sanki benmişim gibi konuşuyor! Sinirlerimi bozmaya başladı bu Kız!Rüya sürekli sırıtıyordu, bir an benle göz göze gelince sinsi bir sırıtma gönderdi bana.
Bu da nedemek oluyor? Her şeyi biliyor dimi? Yılana bak! Bide nispet yapar gibi hemen Mahirin koluna sarıldı. Mahire baktığımda bana baktığını gördüm. Fakat koluna Rüya sarılınca ona dönüp bir şeyler diyip kolunu çekti. Sonrasında tekrar bana baktı. Göz göze geldiğimizde içime yayılan Elektriği hissettim. Daha doğrusu kıvılcımı.
Dışardan nasıl gözüküyordum? Sinirli? Somurtkan? Ayyyy.. beni böyle görmesi iyi olmadı. Ne düşünecek kim bilir.
Hemen gözlerimi kaçırıp başka şeylere baktım. Başka Öğrenciler.. Kantindeki Tosta.. Çaya.. Cheesecake mi o?
Ve bum! Biri yanıma oturdu. Bakma Nehir, bakma.. dayanamadım baktım. Mahir oturdu. Gözlerim Rüyayı aradı fakat onu bulamadı.
Tekrar Mahire baktığımda bana dikkatle baktığını gördüm. Noluyoruz be?
Beni hiç görmeyen biri üç defa karşıma çıktı.Allah'ın hakkı üçtür diyerek çocuğu öpsem mi?
Neyse, ilk kim konuşacak yarışı mı yapıyoruz? Niye konuşmuyor? Gerginleşmeye başlıyorum yavaş yavaş.
Birbirimize oturmuş amacı olmayan iki insan gibi boş boş bakıyorduk. Ama sanki Mahir yüzümü inceliyor gibime geliyor bana, çünkü bende onunkini inceliyorum."Selam."
İlk konuşan ben oldum. Waow Nehir ne kadar da mantıkça? Yanına oturan ilk kişiye 'hayırdır gardaş' demek yerine 'Selam' diyorsun. Senin gibi Zek-
"Selam Mulan Prensesi."
İsi.. Zekisi.. ne? Mulan Prensesi mi?
Anammm. Doğru ya ben ona bana Mulan Prensesi diyebilirsin demiştim. Ama böyle beklemiyordum. Cidden beklemiyordum. Bir şeyler anlar mı diye test etmek istedim ama tepki vermeyince bende gitmiştim o gün.Şaşkın ifademi görünce sırıttı.
"Niye şaşırdın? Mulan Prensesi?"
Ay dur be! Biz deki de Kalp be Adam! Elimi kalbime de koyamıyorum.
Öksürdüm. Evet yaptığım ilk şey öksürmek.
Sonra gülümsedim hafif ama. Çok hafif."Şaşırmadım?"
He yok bende nenem! Lan oğlum çocuk buna inanır mı? Sanki az önce Tren görmüş Tavşan gibi bakmıyordum.
Tekrar sırıttı sonra bana doğru eğildi.
Eğilirken bacakları bacaklarıma sürtündü."Yalancıyı..?"
Mesajlaştığımız an gelince bende gülümsedim. Çekinmedim, bende ona doğru eğildim. Bu sefer benim bacaklarım onunkilerine sürtündü. İlk temasımızdı. Heyecandan bayılmıyorsam karizmam bozulmasın diyedir.
"Sevsinler."
Bunu dediğim an benim dudağımın yanı kıvrılırken onun dudakları şaşkınca hafif o şeklini aldı. Eee? Kim şaşırıyormuş Mahir bey!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Nehiri | Texting
RomanceNehir Adında bir deli dolu bir Kız, Okulda platonik olduğu çoçuğa yazmaya başlar. Onunla gizemli bir şekilde yazışırken, beklemediği Olaylar onu bekler. Hesabı birden çalınan Nehirin yerine geçen bir Kız, sevdiği Çoçuğa ondan önce açılır. Nehir b...