Planlarımda gece yatmayıp ders çalışmak vardı ama uykuya yenik düşmüştüm.
Bir yks öğrencisi olarak uyku düzenim berbattı. Bir an önce toparlanmam gerekiyordu. Ama ben müthiş derecede bir erteleme hastasıydım. Off hayat hiç yardımcı olmuyorsun...
Şuan ki ruh halim bir şarkı olsaydı kesinlikle Dolu Kadehi Ters Tut - Hiç İyi Değilim olurdu.
Yani her şarkı sevgililere özel olacak diye bir kural yok öyle değil mi??
Aklım şuan çok karışıktı ya uyuyup elenecektim ya da uyumayıp eleyecektim.
İkinci seçenek daha cazip sanki. Ama çok uykum var. Şöyle düşün kızım eğer uyumazsan dengen bozulur ve ilerleyen günlerde daha kötü olursun.
Benim bi dengem yok ki zaten!
Uzun uğraş ve düşüncelerden sonra uyumaya karar verdim. Çünkü en iyisi bu gibi duruyordu.
Hayatımı düzene sokmam gerektiğini biliyordum. Ama düzenden kastım özel hayatım değil ders çalışma hayatım.
Bir gün 6 saat bir gün 7 bazen ise 10 saat çalışıyordum. Artık rayına oturması gerekiyordu.
Yarı uykulu bir şekilde odamın kapısının tıklandığını duydum.
"Abla uyudun mu?"
"Ses gelmiyor herhalde uyudu."
"Oğlum ne yapacaksın uyuyup uyumadığını? Bırak uyusun uykusuz ve çok yorgundu bugün."
Bu Karan'ın sesiydi.
"Off ya canım sıkılıyordu biraz ona bulaşacaktım. Neyse ki sen varsın Karan abi."
"Oğlum küçüğümsün demem yapıştırırım bir tane haa."
Bir anda odaya daldı ve yatağıma zıpladı.
"Abla kardeşin elden gidiyahh."
"Abla uyansana yaa. Bak öldürüyorlar beni hem de kim tahmin et."
"Etmişsin gibi varsayorum."
"Evet doğru Karan abi."
Offlayarak doğruldum.
"Sırf beni gıcık etmek için dünyaya geldin değil mi? Allah'ım neydi benim günahım yarabbim?"
"Ne var Deniz? Ne istiyorsun bi sal beni yaa. Uykum var zaten."
"Ama abla..."
"Ne abla ne abla? Seni öldürmemem için tek mantıklı neden söyle bana!"
"Karan abi burda. Şahit var öldürürsen hapis yatarsın."
"Lan Allah'ın gerizekalısı. Tek başıma öldürsem yatmaz mıyım hapis hem ben niye hapis yatacakmışım, dünyayı senin gibi gereksiz birinden kurtarıyorum."
"Kırılırdım bu dediklerine ama sen şuan uykusuz olduğun için böyle diyorsun biliyorum."
"Yooo. Hiçte bile. Gayet ciddiyim."
"Yav he hee."
"Denizzz."
"Duruuu."
"Lan ben sana kaç kere dedim adımla hitap etme bana diye. Abla diyeceksin yavrucum."
"Off tamam be."
Biz tabi böyle kavgamızı ederken Karan hunharca kahkaha atıyordu. Evet hunharca.
"Sen ne gülüyorsun lan ?"
"Harbiden lan."
"Size tabi ki başka neye olacak."
"Ne varmış bizde?"
"Evet alt tarafı abla kardeş arası ufak bir münakaşa."
"Tabi canım aynen ondan."
"Çıkın odadan yoksa elimden bir kaza çıkacak."
"Ama abla."
"Ama Duru."
"Aması falan yok. Çıkın dedim. Uyuyacağım yeter."
Onların çıkmasını beklemeden yorganı kafama kadar örttüm. Ama Deniz hâlâ ayak ucumda oturuyordu.
"Deniz hadi ablacım gidin artık ve bir daha da izinsiz odama girme müsait olmayabilirdim."
"Haa sen kesin koalalı pijamalarını giydin ondan bu telaş. Ama abla rahat ol Karan abi yabancı değil ki."
"Koalalı pijama mı?"
"Evet ablamın meşhur pijamalarından biri."
Deniz'e ayağımla bir tekme attım. Yere yapışması gerekiyordu ama anlaşılan Karan tutmuştu.
"Vallahi canisin sen gerçekten kime çektin bilmiyorum."
"Boş konuşma çık git artık."
"Yemedik odanı kızım."
"İyi geceler ablacım."
"Sen gidersen iyi olacak geceler."
Aniden çıktı odadan ama Karan hâlâ burdaydı. Kaldığının farkına varıp
"İyi geceler Duru."
"İyi geceler Karan."
Sonra o da odadan çıktı ve bende uyku moduna geçiş yaptım.
---------
Günaydın herkese 🌼
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alayım?
Bugün dershanemin zorunlu etütü var o yüzden gün boyu yokum. Akşam belki bir bölüm daha atabilirim ve en yakın zamanda bölüm sayısı ve günlerini ayarlayacağım.
Bir sonraki bölümde görüşürüüz. Satır aralarını doldurmayı unutmayın olur mu 💖
İg: venusunmavisi
YOU ARE READING
ŞAHESER | Texting
Short StoryBirbirlerine anonim olarak yazan ve bundan bihaber olan Duru ve Karan, aralarında üçüncü bir kişi varmış gibi acı çeker. 251223'