1.1

519 42 25
                                    

Karan'dan

Başını omzuma yaslamış uyuyan Duru'ya baktım. Çok güzel uyuyordu. Aslında o her şeyiyle beni kendine aşık ediyordu ya neyse.

Başını omzuma koymakla kalmamış daha bir sokulmuştu göğsüme. Şikayetçi miyim?

Asla.

Ama otobüse binen amca ve teyzeler malesef yanlış anlayabiliyordu. Aman canım anlasınlar bana ne! Sevdiğim kız rahat ben mutluyum kime ne?!

İneceğimiz durağa az kalmıştı. O yüzden artık Duru'yu uyandırmam gerekiyordu.

"Duru uyan artık güzelim." Güzelim mi? Bu benden bile habersiz çıkmıştı ağzımdan.

Uykusu hafifti. Hemen gözlerini açmıştı.

"Geldik mi?" diye sordu uykulu sesiyle.

"Evet, hadi gel."

"Uyku sersemisin elimi tut istersen." diyerek elimi uzattım.

Hiç sorgulamadan tutmuştu o da.

"Teşekkür ederim Karan. Her şey için." dedi gülümseyerek.

"Ne demek küçük hanım, vazifemiz."

"Hayda. İyi de gidiyordun, ne küçük hanımı ya. Siz iki kuzen beni delirteceksiniz. Tamam anladık, boyumuz kısa ama napayım ben mi istedim kısalığı." diyerek sıraları taramalı tüfek gibi.

Bu hali o kadar tatlıydı ki yanaklarını sıkmamak ve öpmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Gülmesene ya."

"Çok tatlısın napayım." Bu açık sözlülük de neyin nesiydi diye sorguluyordum beynimi şu an.

Bir anda durdu. Çok mu ani söylemiştim?

"Utanmak."

"Utanacağın başka şeyler var ama." dedim ağzımın içinde.

"Ne dedin anlamadım." Oh, duymamıştı. Aşk sarhoşu olmuştum sanırım bugün.

"Utanma diyorum." diye geveledim bir şeyler.

Kafasını yere eğerek buruk a gülümsedi. "Bazen çok boş konuştum gibi hissediyorum ve o anlardan biri de şuan sanki."

"Ne alaka Duru?"

"Ne bileyim, boş ver." Sözü biter bitmez telefonu çaldı.

"Efendim anne?"

...

"Geliyorum."

...

Kısa bir an bana döndü ve gülümsedi sonra. "Karan var yanımda."

....

"Ciddi bir durum mu?" diye sordu endişeyle. Kime ne olmuştu ki şimdi?

...

"Tamam söylerim." Ve telefonu kapattı.

"Ne oldu ne diyor Melek Teyze?" dedim endişeyle.

"Şimdi sakin ol, tamam mı?" dedi önce.

"Duru korkutma beni ne oldu?"

"Babaannen... Biraz rahatsızlanmış, annenler onun yanına gitmek zorunda kalmışlar. Ama sakin ol, durumu gayet iyiymiş." dedi tane tane.

"Nesi varmış?"

"Tam söylemedi annem ama hastaneden çıkmışlar sadece bu gece gelmeyeceklermiş. Annem dedi ki Karan bizde kalacak."

ŞAHESER | TextingWhere stories live. Discover now