Özel Bölüm-2

86 8 4
                                    

İkinci özel bölümümüz vatana millete hayırlı olsun ndbdhdh.

Bölüm şarkıları ;

🎶Aydilge - Sade Şarkı

🎶Harun Kolçak, İrem Derici - Gir Kanıma

🎶Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak

🎶Güliz Ayla - Bahsetmem Lazım

🎶Arctic Monkeys - I Wanna Be Yours

-----------

Aitlik duygusu.

Ailemizin yanında başlayan ve seçtiğin doğru kişiyle yaşayacağın o duygu.

Kalbinizin diğer tekini bulduğunuz kişi yanında hissettiğiniz duygu.

Bundan 4 ay önce mezuniyet gecemde Karan bana evlenme teklifi etmişti. Şimdiyse isteme ve nişan hazırlıkları yapıyorduk.

Nişanlılık olayını fazla uzatmayacaktık çünkü biz yeterince sevgili döneminde kalmıştık. Bir an önce sınıf atlamamız gerekiyordu.

Bu sabah kurduğum alarmımla kalkmış, günlük rutinlerimi halletmiş ve kahvaltı yapmak için Karan'ı bekliyordum. Bugün tüm günü onunla geçirecektik.

Evimiz için gereken her şeyi kendimiz seçip almak istemiştik. Bu duruma annem ve Leman annede tamam demişti. Bazı özel alınacaklar hariç diğerlerine yardım edeceklerdi. Tabak çanak falan. Çünkü ben onlardan hiç anlamazdım. Bana kalsa ana yemek tabağında çorba da içilebilirdi.

Karan'dan beklediğim mesaj gelince ayakkabılarımı giyerek aşağı indim. Kapıdan çıkmadan önce babamla karşılaştım.

"Kızım, çıkıyor musun?"

Son günlerde çok durgundu. Sebebi de bendim. Evlenme teklifi aldığımı öğrendiğinden beri sanki kutuplara taşınıyormuşum gibi tepki vermişti. Karan'ı seviyordu ama Karan'ın beni sevmesini istemiyordu. Sanırım babamın benim turşumu kurma gibi planları vardı ve Karan bunların üstüne çamaşır suyu dökmüştü.

"Evet baba, alışverişe gideceğiz Karanla."

"Paran var mı peki?" dedi ve cebinden kredi kartını çıkardı.

"Unuttun mu ben de artık maaşlı bir çalışanım. Ve param var babacığım merak etme."

Evet, KPSS'den geçmiş ve şu an bir ortaokulda çalışıyordum.

"Merakım o değil ki kızım..." dedi ve devamını getirmedi.

"Baba..." dedim ve gidip kocamanından sarıldım.

"Ya sen ne çabuk büyüdün de evleniyorsun. Ben senin turşunu kuracaktım."

Hah işte ben size ne demiştim.

"Ama o Karan efendi geldi aldı seni benden." Hem sinirliydi hem de üzgündü.

"Baba bu konuları konuşmamış mıydık? Karan'ı bu kadar sevip neden böyle yapıyorsun?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ŞAHESER | TextingWhere stories live. Discover now