4.1

88 15 0
                                    

Bölüm şarkıları; 

Duman - Senden Daha Güzel

Pinhani - Dünyadan Uzak

Bu bölüm yazar bakış açısıyla olacak.

Keyifli okumalar!

Okulun orkestrası ile sahneye doğru yol aldı Ceyda, Duru ve Seval hoca. Seval hoca ortada, bir yanında Ceyda diğer yanında Duru olacak şekilde sahnede yer aldılar. "Büyük bir alkış istiyorum. Önce Ceyda için,"

Salonda alkış sesleri yükseldi.

"Ve Ravza Duru için."

Salonda alkış sesleri tekrardan yükselirken seslerin ortasında Duru şarkıya başladı.

Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel
Kimselere de bakmadım ben
Aklımdan geçen
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel
OohOooh
Senden daha güzel
OoohOooh
Senden daha güzel
OooooOooh

Senden daha güzell

Aradan otuz saniye falan sonra Ceyda söze girdi. Seval hoca ise arada 'Oooh' kavramlarını seslendiriyordu.

Sana nerden rastladım
Oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Sende daha güzel
Kimselere de takmadım
Ölsem değişmem
Kendimi tanımadım ben
Senden daha güzel
Oohhh
Senden daha güzel
Oooohhhh

Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel
Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Ooohhh
Senden daha güzel
Ooohh

Hepsi bir andan "Senden daha güzel" diyerek şarkıyı bitirdi. Ve salondan alkış sesleri ve ıslık sesleri yükseldi. "Bir daha! Bir daha!"

Seval Hoca eliyle kalabalığı susturarak konuşamaya başladı. "Arkadaşlar teşekkür ederiz ama ben artık bundan sonrasında yokum. Ceyda ve Duru size şarkı söyleyecek. Keyifli dinlemeler."

Seval hocanın sözünden sonra Duru gitarını eline aldı ve yerine oturdu.

Son üç iki bir!

Bir yol var ama her yerde tuzak
Bir yol daha var, dönmek de yasak
Deryaya yakın, dünyadan uzak
Deryaya yakın, dünyadan uzak

Satırları birini Ceyda birini Duru okuyordu.

Gel vazgeçelim hiç zorlamadan
Sen aklı selim, ben yorgun adam
Bir yer bulalım, dünyadan uzak
Bir yer bulalım, dünyadan uzak

Bu satırdan sonra ikisi de aynı anda söylemeye başladılar.

Yine gözümüz yükseklerde
Hayat geçiyor perde perde
Doydum artık bana müsaade
Bir yer bulalım, dünyadan uzak

Yapamadığım bir çok şey var
Hem tatminsizim, hem günahkar
Sen beni bu şehirden kurtar
Bir yer bulalım, dünyadan uzak

Gitardan son seste çıkınca salondan tekrardan alkış sesleri yükseldi. Kızların şarkısı da bittikten sonra Seval hoca sahneye çıkıp gösterinin bittiğini duyurdu. Ve kızlara teşekkür etti. Kızlar hocalarıyla konuştuktan sonra aşağı aşıklarının yanına indiler.

Karan hemen Duru'ya sarıldı ama Berk'in boynu büküktü. Çünkü daha Ceyda'nın da ondan hoşlandığını yeni öğrenmişti.

Karan Duru'ya sarılıp tebrik ederken Alp ile Eslem de Ceyda ile konuşuyordu. Karan ve Duru ayrılmayınca olaya Alp el attı. "Karan okuldayız." diyerek yakasından çekmeye çalıştı kuzenini. "Off." diyerek el mahkûm ayrıldı Duru'dan Karan. Duru da onun gibi huysuzdu.

Karan'dan ayrılan Duru kuzeni Berk'in durumunu görünce ona doğru kaş göz hareketi yaptı. Ceyda'yı göstererek. Bu bir nevi gidin konuşun demekti. Olayı anlayan Berk, Ceyda'ya biraz yaklaşıp koluna vurdu hafifçe.

Ceyda sırıtarak önünden yürüyen Berk'i takip etti. Kantine doğru ilerlediler. Aynı anda ikisi de eline havaya kaldırıp konuşmaya çalışıyorlardı ama olmuyordu. Sürekli denk geliyorlardı ve laflarını devamını getiremeden susuyorlardı.

"Ceyda, ben daha fazla dayanamayacağım. Söylüyorum direkt."

"Berk ben ne zamandan beri sana hep söylemek istiyorum ama yeter şimdi söyleyeceğim." İkisi de aynı anda "Seni seviyorum." dediler. Sonra karşısındaki insan da onunla aynı cümleyi mi kurdu diye birbirlerine baktılar.

İkisi de aynı şeyi söylediğini fark edince gülmeye başladılar. Ve Ceyda bir anda Berk'e sarıldı. Berk'in ise karşılık vermesi uzun sürmedi. Sarılmaları bitince Berk elini Ceyda'ya uzattı. Ceyda ise tereddüt etmeden tuttu.

Onların ilişkileri de böylece başlamış oldu.

Instagram: venusunmavisi

ŞAHESER | TextingWhere stories live. Discover now