Steaguri în carouri fluturau în timp ce muzica latină răsuna. Mașinile de lux alergau ca niște lei care răcnesc. Toate acestea sunt semne anunță că noul sezon a început. Tinerii drogați de adrenalină se adună pe celebra pe pistă de curse, numită The Hollows de către specialiștii din industrie, unde toată furia lor poate fi dezlănțuită si fiecare dorință va fi îndeplinită plin nelimitat
Ceasul digital uriaș de pe panoul publicitar de la marginea câmpului indica 1:15, adică mai erau doar cincisprezece minute înainte de primul tur al competiției care va incepe. În mod tradițional, este meciul de deschidere cu echipele de top. Cel mai bun din sezonul precedent si, desigur, numele fiecărei echipe pe care este postat Anunțul competiției a fost ceea ce a atras atât de mulți oameni să se adune în mijlocul vremii toride.
„Bine ați venit tuturor la Marea deschidere, un eu nou pe teren.Mașini de curse care sunt mai, interesante și ieșite din lumea asta. Hallows.
Comentariul unui crainic profesionist îi entuziasmează pe concurenți și pe spectatori. Aclama tare cu tinerii care s-au împrăștiat pe toată pista.
Zona a venit să ocupe locuri în tribune știind că nu va dura prea mult să aștepte...concurenții. În prima rundă, își vor aduce copiii scumpi și iubiți pentru a se arăta tuturor, ceea ce este deja o binecuvântare.
-Dacă crezi că sezonul trecut a fost aprig. permiteți-mi să vă spun că acest sezon este cu siguranță mai fierbinte pentru că avem o echipă complet nouă, energică, care vine să concureze în multe competiții de viteză, inclusiv T9, Million miles, Six-Z și starul în ascensiune a verii, An Blackburn!!!
Fanii noii echipe de curse au aplaudat tare. Treziți focul atât pentru urale cât și Concursii se pot încălzi cât ai clipi. Concurenții care așteptau pe margine s-au adunat s-a întors și a făcut cu mâna fanilor mult. Sigur, sunt ca stelele noi în industria curselor pe care merită să fii atent. Dar în comparație cu seniorii care au mai multă experiență în Industria care există de mult timp. Acest nivel de popularitate nu este deloc șocant.
-Se poate spune că începătorii din acest sezon merită să țină cont de fiecare echipă. Dar, desigur, astăzi nu avem doar o nouă generație de tineri energici. Echipa de seniori și-a creat deja o legendă. Multe sezoane revin încă pentru a crea legende noi în acest sezon. Strigă cu voce tare pe Deadline, Quarterback, Race Chaser...
Pentru că indiferent din ce domeniu este favoritul dar când venim în acest domeniu.... Persoana reală este încă o persoana reală toată ziua. Iar cel adevărat nu va lăsa pe nimeni să vină sa îi detroneaze cu ușurință tronul
„În legenda King of The Hollows... X-Hunter!!"
Aclamațiile mulțimii au sunat mai tare decât oricând, arătând cât de mare a fost numele final al echipei. Nu există nimeni care să nu știe și chiar dacă nu este mare fan, toți cei care vin să vadă meciul de pe acest stadion cu siguranță au parte de un a scop comun... Asta înseamnă să vedem apariția unei mașini frumoase de lux la care alte echipe nu pot ajunge, iar faimoasele abilități de curse ale echipei sunt, prin urmare, cunoscute drept „jucători adevărați"
-Au mai rămas zece minute.
Dar se pare că acum vânătorii care trebuiau să rămână aici vor vâna în altă parte.
-Oh, va veni în curând.
Un tânăr înalt, în uniformă de concurent, s-a ridicat și a sorbit din cafea cu o expresie obișnuită, în timp ce personalul de pistă alerga până transpira, deoarece pilotul, Tonma, dispăruse în ultimele zece minute. înainte de începerea cursei.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...