Special 2: Ziua Părinților 🔥

92 3 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️

- Ce-i asta?

-Prunc...

Charlie îşi apăsă vocea ferm. Iubitul l-a văzut pe Charlie venind cu cineva. Stătea pe canapea și văzu chipul lui Charlie, alternând cu micuța creatură care îl ținea de mână cu o expresie îngrijorată pe față.

- Cine este?

Întrebă o voce mică cu ochi limpezi. Asta însemna că micuțul nu putea înțelege situația. Părea, de asemenea, confuz de ce îl adusese Charlie în această cameră. A spus că îl va duce într-un loc distractiv, dar locul ăsta nu părea deloc distractiv.

-Unchiul...

Charlie și-a ținut gura, refuzând să termine de vorbit. După ce s-a întors și i-a văzut expresia, părea că era pe cale să se repeze și să-și sugrume capul. Prin urmare, a trebuit să-și schimbe rapid pronumele înainte ca scena crudă din imaginația sa să devină realitate.

- Acesta este Phi Babe.

-Babe? spuse băiețelul, repetând cuvintele lui Charlie și întorcându-și capul spre persoana care stătea pe canapea în ignoranță.

— Da, Phi Babe, repetă Charlie.

-Salută-l pe Phi Babe.

- Bună, Phi Babe. Numele meu este Martin, am patru ani.

Micul om a salutat și s-a prezentat părea să vorbească exact așa cum l-a învățat tatăl său și trebuie să fi spus asta de multe ori înainte ca să poată vorbi atât de dezinvolt .

Babe, care a văzut că băiețelul s-a prezentat pe deplin, nu a răspuns. Se uită la băiețelul într-un costum de marinar care îl ținea de mână pe Charlie . Între timp, Charlie este foarte mulțumit de reacția lui, pentru că știe că iubitul lui nu este foarte bun cu copiii. În plus, încă nu se confruntase niciodată cu un copil, așa că habar nu avea cum vor decurge lucrurile astăzi.

Poate că ar fi trebuit să aibă grijă de părinți în loc de copii, dar cine știe, ceea ce s-a întâmplat nu a fost deloc ceea ce credea Charlie. Babe deschise brațele și se uită drept la Martin și ceea ce a fost și mai surprinzător a fost că Martin însuși și-a dat drumul la mână, apoi l-a părăsit și a alergat imediat spre Babe. S-a urcat și el și s-a așezat în poala iubitului său nu  părea să  îi fie deloc frică.

- Ce-i asta?

- Numele tău în Martin? l-a întrebat Babe pe băiețel cu o voce scăzută.

De obicei, oamenii vor zâmbi și vor scoate sunete mici așa cum fac alți adulți când vorbesc cu copiii. Dar Babe i-a vorbit ca de obicei ca și cum ar fi vorbit cu un adult.

-Unde sunt parintii tai?

- Tata a plecat în Dubai

— Atunci de ce nu a mers Martin cu el?

— Martin se teme să nu zboare. Răspunse clar Martin

— Deci, ești aici să-l deranjezi pe Charlie și să concurezi cu mine?

- Babe.

Strigă din nou Charlie. Când Babe a început să vorbească cu Martin ca un adult, Charlie s-a apropiat și s-a așezat lângă ei,

- Nu vorbi așa cu un copil.

- Opa

Babe a raspuns linistit, înainte de a se intoarce pentru a face contact vizual cu copilul din poala lui si a continua sa vorbeasca

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum