Capitolul 5⚠️🔥🔞

108 1 0
                                    

Plictisit

Foarte plictisit.....

Super  plictisit....

În capul lui Babe, era doar acest cuvânt scris cu litere mari. Astăzi totul se simțea plictisitor, pentru că s-a trezit mai devreme decât de obicei, fără a fi nevoit să se bazeze pe un ceas cu alarmă. Planurile de a merge pe pistă au fost complet distruse, deoarece The Hollows a trebuit să închidă pista pentru întreținere în acel moment toata întâmplarea asta nu ar fi deloc deranjanta, daca n-ar fi nemernicul prost care a îndrăznit sa dispară de dimineață.

-Da, nenorocit prost pe nume Charlie.

Celebrul concurent s-a plimbat prin cameră fără să știe ce să facă. Dintr-o dată se simți neobișnuit să fie singur. De fapt, el a fost mereu singur toată viața, dar din cauza ultimelor luni a avut un copil prost care îl urmărea în fiecare zi și locuia în camera lui. Astăzi, copilul a dispărut și a simțit că camera este prea liniștită. Orice ar fi făcut, nu a vrut să o facă. Dar dacă nu spune nimic, se plictisește. Părea că era cu adevărat nebun.

Nu știa unde plecase Charlie. Băiatul nu i-a spus nimic decât  înainte de culcare că va fi plecat cu afaceri toată ziua azi Toată ziua, ceea ce însemna că va termina atât de târziu încât  va trebui să doarmă în propria lui cameră în noaptea aceea. Prima dată când a auzit, nu a simțit nimic. A crezut că este normal ca cineva să aibă probleme care trebuie rezolvate. Doar pentru că nu a stat o zi, nu a fost mare lucru. El însuși avea multe lucruri de făcut.

Dar când s-a trezit și nu la putut găsi... Nu știa ce simțea.

Charlie se trezește de obicei înaintea lui în fiecare zi. Copilului îi place să se trezească devreme pentru a face mișcare. Apoi a stat și a lucrat, bătând la uși și vorbind la propriul computer, iar când Babe se trezea, începea să aibă grijă de el. Începând de la prepararea micului dejun până la lucruri simple, pentru că un copil ca Charlie nu va putea face mai mult decât atât. După aceea, intrau în ceartă și făceau câteva scântei pentru că era ca un câine tânăr care avea mereu nevoie de căldură. Uneori fac sex dimineața, dar uneori este doar îmbrățișare și sărut, în funcție de starea de spirit a bărbatului. În timpul zilei, în acest timp, Charlie îl ducea la o plimbare aproape în fiecare zi. Chiar mai sârguincios decât cel care era un concurent profesionist.

Dar vorbind despre sex, s-a gândit că poate se simțea anxios din cauza timpului în care se afla este pe un nivel ridicat. Chiar dacă simptomele nu sunt atât de severe încât să nu poată opri ca în prima zi. Dar pofta lui era încă mai mare decât de obicei. În această dimineață, a trebuit să se masturbeze de 3 ori înainte ca pofta să se potolească. În mod surprinzător, el folosește de obicei filme pentru adulți pentru a se stimula până la punctul culminant. Dar astăzi, nu a avut nevoie să-l folosească deloc. S-a întins în pat și a simțit mirosul lui Charlie pe perne și pături. Acest lucru îi permite să-și imagineze o scenă în capul lui și a ajuns la punctul culminant fără a fi nevoit să încerce ca înainte.

Voia să știe dacă copilul i-a insuflat niște trăsături ciudate de personalitate?

Babe zăcea slăbit pe canapeaua din sufragerie. S-a întins și s-a uitat în continuare în tavan pentru că nu știa ce să facă. Chiar și când a deschis aplicația de film, s-a gândit inițial ce voia să facă. Dar se pare că nu avea deloc interes să-l privească. S-a așezat și a derulat căutând un film pe care să-l urmărească mult timp și nu a putut alege unul până când a renunțat.

În capul lui, se tot gândi la ce făcea Charlie acum. Chiar dacă știe că nu este treaba lui și probabil că alți oameni nu vor să știe. Altfel, Charlie nu ar folosi cuvântul afaceri ca scuză. Nu se putea abține să nu se întrebe ce fel de afacere ar putea avea un copil ca Charlie care era ocupat să lucreze la computer, să conducă și să facă sex cu el în fiecare zi. În plus, nu-l văzuse niciodată pe Charlie interesat de altceva.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum