⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Urmează un capitol extrem de sensibil
Evacuarea a fost un lucru abstract pe care mulți oameni și-l doreau, dar numai într-o anumită formă pentru că uneori, acea pace poate fi umplută cu durerea singurătății și amintirea lucrurilor care nu s-ar putea repeta niciodată.
În cei treizeci și unu de ani de la nașterea lui, Babe nu asistase niciodată la o înmormântare, deoarece nu avea rude, așa că nu era sigur câți invitați ar trebui să vină să ofere condolente. Potrivit lui Babe, nu ar trebui să fie atât de multe, astfel încât să creeze o atmosferă haotică și nici prea puține, astfel încât persoana care a plecat să se simtă singură. Dar cine știa cum se va simți persoana care zăcea în sicriu în legătură cu propria sa înmormântare?
La înmormântarea lui Charlie participă opt persoane, printre care Babe, Jeff, Alan, North, Sonic, Jay, Dean și Yoshi. Opt tineri în costume negre îngrijite stăteau în jurul unei pietre funerare albe pe care era gravat cuvântul „Charlie”, pentru că asta era tot ce știau. Charlie pe care îl cunoșteau nu avea nume de familie sau dată de naștere. Știau doar că avea 22 de ani, deși nu s-a putut confirma dacă acest lucru este adevărat sau nu. Chiar și Jeff, care a fost alături de el toată viața, a spus că nimeni nu știa data nașterii lui Charlie, nici măcar Charlie însuși nu și-o amintea.
Băiatul nu a sărbătorit niciodată o zi de naștere și, din această cauză, Jeff avea să sărbătorească ziua lui Charlie în același timp cu a lui în fiecare an, dar probabil că nu ar mai avea acest obicei din acest an încolo.
La înmormântarea lui Charlie nu a participat un preot ca la înmormântările altora, deoarece Charlie nu era religios, așa că nimeni nu a venit să spună cuvinte înduioșătoare pentru a-și lua rămas bun de la decedat. Au fost doar opt bărbați care au pus flori și mici cadouri în jurul mormântului după ce muncitorii din cimitir au venit să-l ajute la îngropare. Au stat doar în picioare și s-au uitat la mormânt în tăcere. Nimeni nu s-a gândit să spună nimic, mai ales Babe. Nu scosese un cuvânt de când a plecat Charlie. Alpha nici nu s-a dus să vadă cadavrul lui Charlie și a lăsat toate deciziile de înmormântare pe seama lui Jeff și Alan, pe care toată lumea le putea înțelege pentru că în acest moment, nici măcar nu putea auzi numele lui Charlie fără să plângă.
Babe stătea uitându-se la piatra funerară. Ochii celebrului concurent păreau atât de goi, încât nimeni nu putea ghici ce era în inima lui, dar cu siguranță nu era un sentiment bun. Fața care anterior strălucea puternic dispăruse, de parcă ar fi fost o altă persoană. Acum era doar Babe care părea palid și slăbit, cu ochi umflați și roșii, buze uscate și crăpate, care picură sânge din ele, dar nimeni nu îndrăznea să spună nimic.
Chiar dacă a încercat să se abțină, în cele din urmă Jeff nu mai suporta atmosfera tristă. Micul Omega a plâns în tăcere înainte de a-și îngropa fața în pieptul lui Alan, care stătea lângă el. Căpitanul înalt l-a tras pe tânărul de 20 de ani și l-a îmbrățișat. Și ia frecat ușor capul fără să spună nimic pentru că știa, că oricât de mult l-ar fi mângâiat, această durere nu va dispărea niciodată complet. Singurul lucru care putea ajuta la vindecarea acestor sentimente frânte era ceva la fel de invizibil ca timpul.
Vântul a suflat încet, iar soarele nu a strălucit puternic, deși era deja după-amiază. Indicând că norii întunecați care plutesc deasupra capetelor lor se vor întoarce în curând și se vor transforma în ploaie. Ploaia a înmuiat totul dedesubt, dar chiar dacă ar fi, ei nu știau dacă ploaia va avea suficientă putere pentru a spăla tristețea din inimile celor care au experimentat pierderea.
După ce a stat în doliu o vreme, Alan s-a întors și a dat din cap către North și ceilalți care stăteau în spatele lui, indicând că era timpul să părăsească acest loc. Tânărul înalt i-a șoptit lui North să-l invite pe micuțul Jeff să aștepte mai întâi în mașină. Cealaltă parte a auzit asta și a dat din cap și l-a luat de mână pe Jeff să-l urmeze împreună cu ceilalți. Acum, în fața mormântului erau doar Alan și Babe.
Babe își târâi slab picioarele, iar alfa slăbănog stătea pe pământ lângă piatra funerară albă pură a lui Charlie. Și-a înclinat capul spre piatra funerară, înainte de a-și mișca mâna să o târască încet prin pământul proaspăt îngropat și să o atingă fără teamă să-și murdărească mâinile. A atins petalele florilor împrăștiate, viu colorate, de parcă încă nu-i venea să creadă că s-a întâmplat.
-Opt oameni...
Acestea au fost cuvintele care au ieșit din gura lui Babe pentru prima dată de când Charlie l-a părăsit. Vocea lui neobișnuită devenise răgușită până la îngrijorare, dar Alan nu a putut să nu se simtă fericit când Babe a spus în sfârșit ceva
-Ce vrei să spui?
-Oamenii care au venit la înmormântarea lui Charlie. Babe a răspuns în timp ce ridica mâna și atingea ușor piatra funerară. Babe și-a târât palma înainte și înapoi încet, de parcă ar fi atins corpul lui Charlie
-Charlie nu are frați.
-Chiar și în ziua în care a fost întins în groapa din pământ, doar opt persoane au venit la înmormântarea lui. Imediat ce a terminat de vorbit, lacrimile i-au curmat pe obraji lui Babe. A fost un strigăt liniștit. Nu erau suspine, nici tremurături ca în prima zi. Totul era automat, de parcă corpul lui era obișnuit să plângă, pentru că din prima noapte în care a plecat Charlie, el nu s-a putut opri nici măcar o secundă din plâns.
-Dar asta ar trebui să fie suficient pentru Charlie. Alan respiră încet, încercând să nu se înece în emoțiile unei pierderi atât de mari. În acest moment mai trebuia să aibă grijă de doi oameni care aveau simultan inima zdrobită.
-Copilului nu-i plac oamenii martiri, doar întâlnirea cu oameni de pe teren îl face nervos.
-Este adevărat, îi este frică de oameni...
-Chiar dacă au fost doar câțiva, toți cei care au venit astăzi sunt cu adevărat familia lui.
Babe și-a întors privirea spre ochii lui Alari când a auzit acele cuvinte. Deși durerea nu dispăruse, se simțea puțin mai confortabil. Știa că Alan îl iubea cu adevărat pe Charlie. Din această cauză, căpitanul acceptase un începător ca Charlie în echipa X, o echipă care era importantă pentru Alan.
-Pur și simplu îmi pare rău pentru el, a spus Babe cu o voce slabă în timp ce se uita la grămada de flori de pe mormânt, pe care le-au adus astăzi cadou lui Charlie.
-Charlie a luptat singur toată viața lui, Alan
-Până în ziua de azi, nu se mai poate lupta cu mine. Nu vreau să fie singur. Nu vreau să dispară pentru că în lumea asta sunt doar câțiva oameni care îl cunosc.
Nu avea rude și prieteni nicăieri. Dacă ar dispărea brusc...
-Mă tem că într-o zi, nimeni nu-și va aminti că a fost odată un copil pe nume Charlie în aceasta lume.
Vocea lui Babe nu se putea opri din tremurat. Alan ridică privirea spre cer, încercând să-și rețină lacrimile ce se întâmpla acum, era foarte greu de suportat pentru el, pentru că, dacă era sincer, Babe nu era diferit de Charlie. Elevul lui preferat nu mai avea familie. Nimeni nu știa dacă mama face parte din lume pe undeva sau nu. Tatăl său era probabil mort și chiar a avut șansa să participe la înmormântare. Cât despre Babe, era singur și a creat totul cu propriile mâini. Nu mai căutase dragostea sau relația de mult înainte să-l cunoască pe Charlie
Viziunea lui Babe s-a schimbat la scurt timp după ce Charlie a intrat în viața lui. Acei ochi păreau strălucitori din interior și nu doar pentru a-și întări propria protecție. Colțurile gurii i s-au întors, de asemenea, mai des decât înainte, făcându-i pe toți să spună că zâmbetul lui Babe s-a schimbat. Celebrul rege arăta mai tânăr și mai inocent, ca un adolescent care tocmai își găsise prima dragoste nici măcar Alan însuși nu s-a gândit niciodată că va vedea într-o zi această versiune optimistă și fericită a lui Babe.
Uneori, el credea că Babe nu era deloc pesimist, ci doar vedea realitatea așa cum este ca un om. Acest lucru făcea ca realitatea nu atât de roz să pară mai acceptabilă și mai iertabilă. Dar acum, nu era sigur dacă ar putea ierta acel adevăr crud când această lume i-a luat cea mai mare bucurie a lui Babe atât de repede.
-Atunci ține-l minte bine. Spuse Alan în liniște. Se uită la floarea mică albă pe care nu o recunoștea care creștea lângă mormântul lui Charlie, o senzație de scufundare în pieptul lui.
-Un copil ca Charlie nu s-ar aștepta ca cineva să-și amintească de el.
-Pentru el... dacă încă îți amintești și te gândești la el în fiecare zi, atunci este suficient.
Cuvintele lui Alan l-au făcut pe Babe să închidă încet ochii și să ridice mâna pentru a deranja mormântul lui Charlie, de parcă ar fi vrut să comunice cu tânărul pe care îl iubea. Indiferent cât de mult timp ar fi trecut, Charlie va rămâne persoana pe care o iubea și de care i-ar fi fost dor pentru totdeauna.
-Nu mă pot opri niciodată să mă gândesc la asta...
Babe a vorbit cu o voce blândă înainte de a deschide ochii și s-a întors pentru a da trei săruturi lente și blânde pietrei funerare albe. Alan nu știa ce înseamnă sărutul, dar de ce era sigur era că Charlie va înțelege și recunoaște cu siguranță semnificația lui.
-Ești sigur că poți să o faci singur?
Alan ridică mâna pentru a opri ușa înainte ca Jeff să o închidă. Proprietarul camerei, care a stat tăcut, a oftat încet și s-a uitat la fața bărbatului care a întrebat de când au părăsit cimitirul.
-Ai de gând să mă mai întrebi? Întrebă Jeff cu o voce obosită. Ți-am spus, pot să rămân singură.
-Poți dormi la mine acasă. Persoana numită Unchiul spuse cu o expresie îngrijorată, făcându-l pe Jeff sa se scarpine în cap. S-a săturat deja de durerile de cap azi, de ce mai avea de-a face cu această persoană care se uita mereu la el ca pe un copil?
-Măcar nu ar trebui să fii singur.
-Dar vreau să fiu singur.
Alan s-a uitat la chipul calm al băiețelului, a înțeles că probabil că Jeff își dorea puțin timp în pace. Și, nu s-a putut abține să nu se gândească la neașteptat. De fiecare dată când îl lăsa pe Jeff singur, Alan se simțea atât de îngrijorat că, dacă nu făcea nimic, acest copil ar putea face ceva de neimaginat. Oamenii cărora le plăcea să spună lucruri cu o expresie goală ca aceasta erau cei mai înfricoșători oameni.
-Există un câine în casa mea. O siluetă înaltă a vorbit brusc despre un câine, făcându-l pe Jeff să-și încrunte sprâncenele în ușoară confuzie.
-Un mare danez foarte mare.
-Asa de?
-Nu vrei să te joci cu câinele?
-Mi-e frica de câini.
Răspunsul acela îi făcu gura căscată lui Alan; nu știa ce să mai spună.
-Atunci nu trebuie să te joci cu câinii. Unchiul Jeff a spus cu o expresie lipsită de emoții.
-Te poți întoarce acum.
-Casa mea are și piscină. Sunt și două piscine, interioară și exterioară.
-Deci, este un moment bun să-mi arăți casa?
-Nu mă arăt, dar vreau să te invit să joci
-De ce vrei să mă duci atât de rău acasă?
Alan clipi la întrebarea simplă a micului omega. El credea că Jeff știa deja că este îngrijorat, dar din expresia de pe chipul lui și din privirea iscoditoare din ochii lui, părea că micuțul nu înțelegea nimic.
-Ti-am spus ca nu vreau sa fii singur, a raspuns Alan linistit, sunt o mulțime de camere in casa mea. Poți dormi in orice camera. Nu te deranjez. Vreau doar sa te apropii de mine.
-Phi Babe i-a spus unchiului să facă asta?
-Ce legătură are asta cu Babe?
-Nu știu, dar P’Babe trebuie să fie îngrijorat
-Ei bine, așa e, a spus Babe, a explicat omul nervos, ceea ce nu se potrivea cu personalitatea căpitanului echipei pe care o respecta toată lumea. A cerut ajutor pentru că ne-a văzut apropiați.
-Suntem apropiați?
-Oh, deci nu suntem aproape?
-Unchiul se înțelege ușor cu toată lumea. Jeff oftă încet în timp ce se gândea ce ar trebui să facă. Cum a putut să-l facă pe bătrânul ăsta să nu-și mai facă atâtea griji? Chiar acum se simțea ca celălalt care era aproape tutorele lui.
-Nu sunt un cuișr pentru toată lumea.
-Dar de ce ești aproape de mine?
-De multe ori împărțim gustări.
-Ce răspuns este acesta?
-Nu vorbi așa cu adulții. Spuse Alan ferm, în timp ce lui Jeff nu părea să-i pese prea mult. Micul Omega a ridicat ușor din umeri ca și cum ar fi vrut să spună, deci ce?
-Toți adulții sunt încăpățânați așa? întrebă Jeff cu o expresie fermă pe față.
-Nu sunt încăpățânat, doar întreb.
-Ti-am spus, nu mă duc. Daca nu încetezi sa întrebi, înseamnă ca esti încăpățânat!
Căpitanul respiră adânc, la fel de mizerabil ca Jeff. Dacă Jeff a spus că este încăpățânat, Alan a vrut să spună și că persoana cu care se certa acum nu era mai puțin încăpățânată decât el. Chiar dacă era îngrijorat de această persoană, aceștia s-au comportat complet nepreocupați.
Jeff s-a uitat la fața celeilalte persoane de parcă ar fi așteptat să vadă dacă Alan îl poate înțelege sau nu, dar bărbatul mai în vârstă a ales să se uite la el de parcă ar fi spus că nici el nu va ceda. În cele din urmă cei doi s-au transformat într-un război al privirilor care a durat câteva secunde înainte de a se termina cu cedarea lui Jeff. Până la urmă, a renunțat doar pentru că nu știa cum să dezamăgească un bătrân ca Alan.
-Nu voi merge la tine acasă, dar dacă nu vrei să fiu singur, atunci unchiul poate să stea aici și să privească. Jeff avea încă o expresie dreaptă în timp ce deschidea ușa făcând loc ca bărbatul în vârstă să intre în cameră. Alan părea destul de surprins de alegerea lui Jeff, dar în retrospectivă nu a fost o alegere rea. Sa stea aici l-ar face probabil pe Jeff mai confortabilă și în același timp, prezența lui l-ar ajuta să se simtă mai în largul lui. Cel puțin nu l-ar fi lăsat singur într-un moment ca acesta
Alan a intrat în cameră cu o expresie ușor calmă pe față. Nu mai intrase niciodată în camera unui copil în vârstă de student ca asta, așa că s-a simțit puțin ciudat, camera lui Jeff nu avea prea multe, iar din observațiile lui, Alan s-a gândit că băiatul era probabil destul de organizat pentru că, deși camera era mică , nu părea prea aglomerat sau dezordonat până în punctul în care nu era loc pe unde să meargă. Totul era bine aranjat, iar camera avea și un parfum slab.
-De ce stai doar în picioare? Spuse Jeff cu voce joasă când l-a văzut pe Alan stând stânjenit în mijlocul camerei, în loc să treacă și să stea pe canapea.
-Oh, da, stau. Alan a răspuns de parcă tocmai și-ar fi dat seama că s-a comportat din întâmplare ciudat, așa că bărbatul înalt a trebuit să zâmbească timid înainte de a merge și de a se așeza pe canapea, privind prin cameră de parcă nu știa unde să-și pună ochii.
-Camera ta e drăguță.
-Este atât de mică, ce e atât de bun la asta? Micul omega care tocmai ieșise din dormitor a vorbit încet înainte de a așeza laptopul pe care îl ținea pe masa joasă din fața canapelei. Jeff s-a așezat pe podea, vizavi de Alan, în loc să stea lângă el pe canapea. Părea că lucrează la ceva, de parcă nu i-ar păsa că stă aici un bătrân cu capul ridicat.
-Ei bine, pentru că ești un copil.
-Și copiii mici trebuie să locuiască în camere mici?
-Sau vrei o cameră mai mare?
- Dacă vreau, atunci ce? Jeff se uită la fața lui Alan cu o expresie calmă, dar bărbatul mai în vârstă a simțit un indiciu de enervare în ochi. Ai de gând să-mi cumperi?
-Dacă ți-aș cumpăra, l-ai accepta?
Răspunsul îl făcu pe tânărul omega să se încruntă. Jeff nu înțelegea de ce Alan voia să-și arate bogăția. Dacă cealaltă parte și-ar putea permite o mașină de zeci de milioane sau să construiască o casă de o sută de milioane, nu avea nimic de-a face cu el, o persoană normală care se oferea să cumpere un apartament și să-l dea altcuiva fără condiții a fost pur și simplu bizar
- Păstrează-l doar pentru a-ți întreține soția. A răspuns Jeff, deschizând cu nonșalanță laptopul și pregătindu-se să-și facă față propriei sarcini, în loc să mai piardă timpul certându-se cu bătrânul.
-Trebuie să am o soție ca să-l cumpăr?
-Poate că nu ai nevoie să ai o soție. Dar de ce mi-ar cumpăra unchiul?
- Pentru că ești fratele mai mic al lui Charlie. Alan a răspuns imediat de parcă ar fi fost un răspuns rezonabil.
Charlie, îl consider ca pe propriul meu frate.
-Nu. Am doar un frate mai mare. Este suficient. Spuse Jeff cu o față dreaptă, fără să-i pese măcar că Alan își exprimă îngrijorarea ca „frate”.
Micul Omega a continuat să-și concentreze privirea asupra a ceea ce era pe ecranul laptopului. Ochii lui s-au dus de la stânga la dreapta de parcă ar fi citit ceva, în timp ce mâna îi apăsa ușor pe mouse-ul bluetooth cu o expresie serioasă pe față. Alan nu știa ce să spună, așa că a stat acolo și l-a privit pe Jeff lucrând așa, incapabil să facă nimic.
După ce Charlie a plecat, pe lângă faptul că a regretat despărțirea și simpatia lui pentru Babe, Alan și-a făcut griji și pentru Jeff. Charlie a spus odată că Jeff nu are rude sau cunoștințe și că îl avea doar pe Charlie. S-au întâlnit în casa aceea și erau apropiați ca niște frați. Charlie s-a poziționat adesea drept cel care să-l protejeze și să aibă grijă de Jeff, iar Jeff a acționat ca ancora și ghidul lui Charlie, dar acum Charlie nu mai era acolo. Jeff își pierduse irevocabil fratele și tutorele personal.
Dintr-un motiv oarecare, Alan a simțit că nu poate să tacă în legătură cu această problemă. S-ar putea să fi reușit să facă asta pentru că avea o experiență ca cineva căruia îi plăcea să se amestece în afacerile altora, cum ar fi atunci când a ales să il ajute pe Babe în ziua în care toată lumea a avertizat că copilul va fi un necaz pentru el, dar a putut, nu lăsa copilul care se luptă să lupte singur. De aceea l-a putut avea pe Pit Babe acum.
- Îți faci cursurile? Întrebă Alan după ce stătea întins liniștit pe canapea o vreme. Nu știa ce să facă pentru că nu era nimic de făcut aici. Singurul lucru pe care îl putea face acum era să-l convingă pe proprietarul camerei să vorbească.
-Hmm... a răspuns Jeff încet, încă fără să-și ia ochii de la ecran, arătând că era un copil care a studiat cu sârguință. Chiar dacă tocmai se întorsese de la înmormântarea fratelui său, tot putea să se așeze și să se întoarcă la îndatoririle sale așa. Alan și-a imaginat că, dacă era el, probabil că s-ar întinde trist și ar vrea să tacă.
-În ce te specializezi?
-Știința marină.
-Știința marină? Alan a fost destul de surprins de acest răspuns. Privind fața tânărului, nu credea că va face așa ceva pentru că părea foarte specializat, dar, în același timp, i se părea și foarte fermecător.
-Asta înseamnă că studiezi marea?
-Da, răspunse Jeff încet, privind cu atenție ecranul laptopului de parcă s-ar uita la ceva important.
-Totul despre mare este știință.
- Îți place marea? Alan a continuat să pună întrebări cu interes, chiar dacă Jeff nu părea să fie în chef să răspundă la întrebări, el a răspuns la fiecare întrebare fără să se plângă.
-Îmi place.
-De ce?
-Nu am fost niciodată acolo.
- Oh, de unde știi dacă îți place?
- Am văzut-o, dar n-am fost niciodată acolo. Micul Omega a răspuns înainte de a scoate telefonul din buzunar și de a apăsa butonul de mâzgălire. Cealaltă persoană părea atât de ocupată încât era complet liber și din această cauză, Alan era recunoscător în inima lui că cel puțin Jeff era încă dispus să vorbească cu el.
-Dacă studiez asta, voi învăța multe despre mare. Când lucrez, pot fi alături de mare.
- Te duci la mare?
-O voi face semestrul viitor.
- Este încă mult timp.
-Nu-i nimic, am așteptat toată viața, de ce nu mai pot aștepta doar câteva luni?
-Jeff a răspuns cu o atitudine de parcă nu ar fi simțit nimic. Dimpotrivă, Alan însuși a simțit sensibilitatea din acea propoziție. Poate ceea ce s-a întâmplat în trecut l-a făcut pe Jeff să crească așa. Poate că acest vis a fost un impuls pentru Jeff să facă ceva, dar reflectă și diferențele dintre oamenii din această lume.
Unii copii s-ar putea să aibă amintiri frumoase despre mersul la plajă cu familia, în timp ce alții au fost nevoiți să muncească din greu pentru a studia doar pentru că vor să vadă marea cu ochii lor cel puțin o dată în viață.
În această lume, poate că au fost mulți oameni norocoși, dar numărul de oameni ghinioniști pe care îi cunoștea era mai mare.
- Bine, mai așteaptă puțin, nu va fi o problemă.
- Unde este acum mașina lui Charlie?
-Alan clipi rapid, confuz de întrebare. Când vorbea cu el, Jeff părea să se gândească mereu la altceva, iar acum întreba despre o problemă complet fără legătură.
- Unchiule, știi unde e?
-Știu. Răspunse Alan, arătând în continuare o expresie confuză.
-De ce întrebi?
- Mă poți duce să-o văd?
-De ce? replică Alan cu o expresie mai serioasă când îl văzu pe Jeff încă arătând suspicios despre accidentul lui Charlie.
-Poliția mi-a spus să-l păstrez și să nu lase pe nimeni să-o vadă până ei nu au terminat de adunat dovezi.
-Am vrut doar să merg să văd. Promit că nu voi atinge nimic.
-Toți ceilalți sunt și curioși în legătură cu asta, dar aceasta este treaba poliției. Alan încercă să explice calm.
-Nu ar trebui să așteptăm? Ar trebui să te liniștești mai întâi. Dacă sunt evenimente, poliţia va veni şi ne va informa.
-Vreau doar să văd mașina fratelui meu. Nu am spus că voi face nimic. Când Alan a încercat să-l convingă, Jeff s-a comportat ca și cum nu s-ar fi gândit serios la lucrurile pe care Alan le bănuia că le gândește.
- Să nu crezi că nu știu.
- Ei bine, chiar nu știi.
-Jeff...
- Nu mă poți duce să văd? Micul Omega se uită la fața lui de aproape patruzeci de ani cu o sclipire în ochi, de parcă asta l-ar ajuta să înmoaie inima lui Alan.
- De ce vrei să-o vezi? Întrebă Alan încet.
- Nu are rost să te uiți la asta, Jeff. Mașina a fost distrusă.
-Totul este distrus.... Și acesta este și motivul pentru care P’Charlie a murit. Deci de ce nu pot să mă duc să-o văd?
Alan a tăcut, încă nu știa cum să facă față acestei situații. Cumva, a simțit că Jeff nu ar trebui să fie lăsat să intre acolo, deoarece mașina era considerată o dovadă importantă pentru anchetă, până la urmă. Dacă ar afla poliția, cu siguranță ar avea probleme. În plus, era într-o stare de paragină și, în opinia lui, Jeff nu avea nevoie să vadă bucata de metal care l-a luat pe fratele său. Nu a fost o amintire bună.
Când Alan a văzut privirea din ochii interlocutorului său, Alan s-a înmuiat brusc. Poate că acest copil a vrut doar să-și amintească de fratele său. Dacă l-a luat pe Jeff și l-ar fi privit de departe, s-ar putea să nu fie nicio problemă.
- Unchiule, te rog ia-mă. Repetă Jeff când începu să vadă expresia blândă de pe chipul lui Alan. Îți promit că dacă mă iei, voi fi mai puțin furios.
- Deci, recunoști că ești încăpățânat?
-Știam asta de mult. N-am spus că nu sunt încăpățânat!
Sincer să fiu, atitudinea lui Jeff nu părea ca cineva care cerșea. Dar era ciudat că simțea dorința de ai face pe plac altora așa.
-Atunci asta înseamnă că data viitoare trebuie să vii să te joci în apă la mine acasă, bine?
-Dacă ar fi adulți acolo, probabil că nu ar fi o problemă, nu?
De data asta a fost mai rău decât atunci când s-au luptat. Dormitorul era atât de familiar. Perdelele erau aproape complet închise, chiar dacă acum era zi și soarele strălucea. Afară era lumină puternică, dar nu a ajuns în cameră pentru că proprietarul a închis intenționat draperiile. Proprietarul nu era pregătit să primească lumină puternică.
Babe stătea pe podea, lângă patul lui, cu spatele îndreptat spre lateralul patului și capul sprijinit de sertar, de parcă n-ar fi avut puterea să se susțină. Starea lui actuală nu era diferită de hainele uzate care fuseseră complet transformate în cârpe. Chiar dacă corpul lui era învelit într-o pânză scumpă, nu l-a făcut să se simtă diferit de o cârpă
Alfa slăbănog stătea cu un picior ridicat și o mână sprijinită pe genunchi. Babe ținea una dintre mănuși. Mănușile negre de fapt nu erau atât de vechi, dar nu mai erau utilizabile erau rupte și erau urme de arsuri. Încheietura, care anterior avea litera C brodată cu fir alb, căpătase o culoare maro închis, pentru că proprietarul nu a avut grijă de ea așa cum promisese.
Alan i-a dat-o când l-a verificat pe Charlie în camera de tratament. În acel moment Babe nu s-a dus să vadă starea lui Charlie la morgă. Voia doar să vadă dacă puștiul prost era gata să se trezească și să-l salute. Dacă ar fi stat așa acolo, Babe ar fi preferat să nu intre.
Până acum, lui Babe încă nu-i venea să creadă că i s-a întâmplat asta. A iubi pe cineva atât de mult a fost destul de ciudat și dureros. Babe nu și-a imaginat niciodată că este atât de nebun după cineva încât și-ar dori să-și petreacă viața cu acea persoană cât mai mult timp posibil. Oricât de greu ar fi fost, aceasta nu era de fapt imaginea la care visase, dar se întâmplase și i se întâmplase și cuiva pe care nu și-ar fi putut imagina. Asta a fost povestea cuiva pe nume Babe. Mereu surprinzător.
Ceea ce era mai neașteptat a fost propria lui soartă. Soarta nu a fost niciodată de partea lui și a creat mereu glume proaste pentru a-l hărțui. De fiecare dată când credea că lucrurile se vor îmbunătăți, ghinionul îl ținea mereu înapoi. Îi era frică să nu devină accidental prea fericit, mai ales orice altceva decât atât. Oameni precum Pit Babe au meritat-o. Chiar dacă pragul pentru oamenii normali era relativ scăzut, era totuși prea mare pentru el.
Totul fusese întotdeauna așa, încă de la început, orice ar fi iubit, era mereu plin de răni care nu se puteau vindeca la fel de ușor ca atunci când se iubea doar pe sine. A neascultat de soartă devenind numărul unu, iar într-o zi soarta avea să se întoarcă să-l prindă. În ziua în care începea să iubească pe cineva la fel de mult cum se iubește pe sine, acea persoană avea să devină ținta unui nou destin. În loc să fie un ajutor, atunci când persoana a fost rănită, ar răni pe cealaltă persoană mai mult decât s-ar fi rănit pe el înșiși. În acea zi, și-a dat seama că a căzut într-o gaură în care nu ar fi trebuit să cadă.
Îndrăgostirea de Charlie a fost un accident care l-a făcut să se simtă cel mai norocos, dar i-a adus și cea mai mare durere.
O voce tremurândă l-a scos încet pe Babe din vârtejul în care fusese de ore în șir zilele astea. Proprietarul figurii se întoarse spre vocea cu o expresie obosită. Nu a avut puterea să răspundă în niciun fel.
Dar sunetul venea de la telefonul mobil al lui Charlie pe care îl conectase pentru a încărca bateria și simțea că are puțină energie.
Este doar un mesaj automat?
O bandă subțire a întins mâna și a luat telefonul cu ecranul spart, a deconectat cablul de încărcare și l-a ținut în fața feței. Cu toate acestea, părea că nu poate folosi sistemul de deblocare facială, deoarece camera frontală era deteriorată, așa că a înlocuit-o folosind un cod. Cel mai prost cod de șase cifre din lume a fost creat de cel mai prost copil din lume, dar indiferent de câte ori l-a blestemat, copilul prost nu a schimbat niciodată codul.
De ce ar alege cineva un cod care să fie doar numărul cinci? Nu putea înțelege. Babe a apăsat pe cinci de șase ori, apoi sistemul de securitate prestabilit s-a dezactivat și a apărut imaginea de fundal familiară. Alfa a trebuit să respire adânc, încercând să se forțeze să nu plângă. Nu ar trebui să plângă doar pentru că s-a uitat din nou la poza cu el și cu copilul și s-a gândit că va trebui să treacă peste asta cândva.
Dar de ce a fost atât de greu? De ce doar văzând cât de fericiți zâmbeau în acea fotografie l-a făcut să simtă atât de multă durere?
Să fi fost pentru că a regretat trecutul? Sau pentru că a regretat că nu va mai avea niciodată șansa de a face o astfel de fotografie?
Invadarea spațiului personal al altor persoane nu era un lucru bun, chiar dacă acea persoană era iubitul lui sau chiar dacă ar fi murit, dar a trebuit să facă o excepție în cazul lui Charlie și spera că copilul va înțelege că nu poate. Doar lăsa acest lucru să se întâmple fără a investiga adevărul în continuare. Orice s-ar fi întâmplat, Babe știa cu siguranță cui face asta. Avea deja în minte un suspect.
Cu toate acestea, să te grăbești cu mâinile goale nu a fost o idee bună. În afară de faptul că nu primește nimic în schimb, s-ar putea să aibă probleme. Prin urmare, a trebuit să încerce să rămână calm și să adune cât mai multe dovezi.
Nu era sigur dacă exista ceva la telefon care ar putea oferi un indiciu. Cu toate acestea, a fost ceva ce Charlie a purtat cu el în orice moment, așa că poate că a existat ceva care ar putea ajuta la determinarea vinovatului.
Babe a verificat cu atenție lista apelurilor primite și efectuate, iar rezultatul a fost că nouăzeci la sută erau propriul său număr, iar restul erau Alan, Jeff și restul echipei. S-ar putea spune că Charlie a contactat rareori persoane pe care nu le cunoștea. I s-a părut puțin ciudat că nu există deloc un număr anonim, dar o altă parte a lui Babe s-a gândit că poate nu era chiar atât de ciudat ca cineva ca Charlie să petreacă toată ziua cu el și să fie interesat doar de propria lui afacere până la obiect. Unde nu era interesat și nu avea timp să se gândească la alte lucruri. Prin urmare, era posibil ca istoricul apelurilor primite și efectuate de pe acest telefon mobil să pară plictisitor și să nu existe nimic suspect,
Următoarea secțiune pe care trebuie să o analizăm a fost aplicațiile pe care Charlie le folosea de obicei. La început, a avut puțină speranță că va găsi niște indicii, dar în cele din urmă, nu a fost nimic. Chatul fixat în partea de sus era numele lui Babe. Charlie și-a enumerat numele „Babe” împreună cu un emoji de inimă albă. Nu știa dacă numele era intenționat sau dacă bebelușul însemna „Dragă”, dar indiferent de intenție, rezultatul final era același, Charlie deschidea mereu și citea primul mesajele respective.
În afară de conversația lui Babe, mai erau Alan, Jeff și restul echipei. Nu era nimic ciudat la North și Sonic, iar textele despre studii de sănătate și alte lucruri generale erau de la Jeff. Când vorbea despre mașini și curse, Charlie l-a întrebat adesea pe Alan despre tehnicile sale de conducere, urmat de Alan care tocmai a aflat că Charlie a întrebat și despre alte lucruri mărunte. De exemplu, când alegea între un parc de distracții sau un restaurant italian pentru o întâlnire, Alan a spus că nu este sigur, dar probabil că a ghicit un restaurant, deoarece lui Babe nu prea îi plăcea să facă lucruri care le plac copiilor. Cât despre răspunsul lui Charlie, a fost atât de fermecător și amuzant încât Babe nici măcar nu știa când i-au ieșit lacrimile.
Charie: Aș prefera să il duci pe Babe la un restaurant mai întâi. Apoi du-l într-un parc de distracții. În opinia mea, dacă ar merge singur, nu s-ar gândi să meargă într-un parc de distracții. Dar dacă îl inviti pe P’Babe, el va pleca. El mă iubește. 555551
Dacă ar fi fost înainte, probabil că Babe și-ar fi strâns buzele și și-ar fi dat ochii peste cap când Charlie a spus așa ceva, dar acum era foarte fericit că Charlie i-a răspuns lui Alan așa. Babe era fericit că măcar băiatul știa cât de mult îl iubea și era fericit că Charlie putea să spună altcuiva că o va face. Babe a putut să facă lucruri nu atât de grozave pentru că îl iubea atât de mult pe omul mare încât nu a ezitat să facă lucruri pe care nu le mai făcuse niciodată înainte, doar pentru că era o activitate pe care voia să o facă cu iubitul său.
În același timp, era păcat că Babe nu a avut ocazia să meargă la o întâlnire într-un restaurant italian sau într-un parc de distracții așa cum plănuise Charlie, deși băiatul era foarte sigur că chiar vor merge împreună.
În afară de a vorbi despre mașini și despre el însuși, Alan a trimis și fotografii cu Bobo. Lui Charlie îi plăcea foarte mult câinele lui Alan. Într-o zi bună, îl saluta și îi spunea să-i facă poza lui Bobo ca să o vadă. De fiecare dată când trecea pe la casa lui Alan, stătea și se juca cu el mult timp. Babe s-a gândit în secret dacă vrea să cumpere un câine pe care să-l păstreze Charlie. După ce ne gândim, apartamentul nu era potrivit pentru păstrarea unui câine mare, așa că ideea a trebuit să fie pusă în așteptare pentru moment. Babe s-a gândit că se va gândi din nou când va avea șansa să cumpere o casă cu suficient spațiu pentru ca un câine mare să alerge și să se joace, dar acum, poate că nu mai era necesar. Fără Charlie în preajmă, nu mai voia să ridice nimic.
Babe și-a șters ușor lacrimile și a ieșit din chat după ce s-a uitat în jur, dar nu a găsit nimic. Momentan nu se putea gândi la altceva decât să încerce să dea clic pe galerie și să arunce o privire. Nu era prea surprins că erau zeci de mii de fotografii acolo, pentru că lui Charlie îi plăcea să facă o mulțime de fotografii și videoclipuri. De câte ori avea ocazia, își scotea telefonul și făcea poze și videoclipuri. Erau albume bine sortate care includeau fotografii și videoclipuri cu mașina pe care a luat-o în timp ce conducea, astfel încât să poată vedea cum conducea și ce trebuia reparat. Aceste albume nu erau la fel de impresionante ca albumele care prezentau chipul lui Babe pe pagina de previzualizate și erau numite cu o singură inimă albă deasupra lor. Sub nume erau un total de 3.896 de fotografii și videoclipuri aranjate în albume.
De îndată ce a făcut clic pentru a-l vedea, Babe nu a mai suportat să-l urmărească. Alfa subțire și-a lăsat capul în jos până când bărbia i-a atins pieptul, apoi a strigat. Chiar dacă încercase să nu mai fie slab astfel, nu a reușit, pentru că orice s-ar fi întâmplat cu copilul, era mereu gata să plângă. Mai ales când se gândea la cât de mult îi dăduse Charlie în trecut, cu cât se simțea mai vinovat. Se gândise de multe ori că nu era atât de important.
A continuat să-l certa pe copilul căruia îi plăcea să se joace pe telefonul mobil în timp ce mănâncă. Abia azi a aflat că Charlie a făcut poze cu fiecare masă pe care a mâncat-o. Fotografiile erau în aceeași ipostază cu el stând ținând o furculiță și o lingură cu o farfurie cu orez în fața lui, iar mâncarea de pe farfurie se tot schimba. Majoritatea fundalurilor erau ale mesei din această cameră, restaurantului, casa lui Alan sau pista de curse. Aceste fotografii nu erau nimic, arătau doar ce a mâncat la fiecare masă, dar Charlie le-a păstrat tot timpul.
În afară de fotografiile de mâncare, există și fotografii cu alte ipostaze despre care Babe nu știa niciodată.
Charlie a luat în secret atât de multe dintre ele; când conducea, când se uitau împreună la filme în dormitor și când dormea pe umăr. Chiar și imagini cu filmele pe care le văzuseră împreună. Charlie le-a păstrat pe toate. Când Babe l-a întrebat pe Charlie ce poze a făcut, el a răspuns pur și simplu că erau doar biletele de film, dar Charlie zâmbea mereu în timp ce îi răspundea că nu era doar un film ” era un film pe care îl vizionaseră împreună”
„Prima pereche de mănuși P’Babe mi-a cumpărat-o...
O altă lacrimă a început să curgă din nou când a derulat în jos și a găsit un videoclip. Doar auzind prima propoziție, aproape că nu a suportat-o. Noua mănușă de pe mâna lui Charlie era aceeași mănușă pe care o ținea el, dar condițiile erau foarte diferite. Știa că Charlie avusese întotdeauna grijă de tot ce îi dăduse, atât de mașină, cât și de această pereche de mănuși. Băiatul avusese grijă de ele. Dar acum totul dispăruse, iar mașina pe care o iubea erau doar resturi de metal. Mănușile tipului ăsta nu erau diferite de bucăți noi de pânză. Biroul lui de calculator era încă bun, dar nu știa cine avea să stea și să-l folosească din nou pentru că nu era genul căruia îi place.
„Litera C provine de la cuvântul Charlie, ceea ce înseamnă că există o singură pereche de mănuși pe lume și îi aparțin lui Charlie.”
Babe se uită la mănușa pe care o ținea și țipă, neștiind ce să facă. Nu știa cum poate dispărea acest tip de durere. Toată lumea spunea că va dura timp și că într-o zi se va îmbunătăți, dar chiar acum nu-și putea imagina când se va face din nou mai bine. Era imposibil pentru el să rămână așa toată viața? Singurul lucru care l-ar putea face să nu mai plângă era ca picioarele lui să se îndepărteze și să vină în întâmpinarea lui, iar dacă s-ar întâmpla asta atunci s-ar opri din plâns.
Dacă timpul l-ar vindeca cu adevărat într-o zi, ce s-ar întâmpla mai departe? Nu i-ar mai fi dor de Charlie? Nu, cum ar putea fi așa? Copilul ar plânge până când lumea ar fi inundat dacă ar afla că nu-i mai este dor de el. Sau asta însemna că ar putea iubi pe altcineva?
I s-a părut și mai imposibil decât prima poveste, pentru că doar a iubi pe cineva era deja foarte dificil pentru cineva ca el, care a înțeles cu adevărat cuvântul dragoste abia la vârsta de treizeci și unu de ani. Deci, probabil că era imposibil.
Acum că găsise pe cineva care l-a făcut să-și dorească să-și deschidă inima din nou, dacă Babe știa că pierderea a cineva pe care-l iubea din nou il va răni de moarte în felul acesta, ar îndrăzni oare să iubească din nou?
Pentru actualul Babe, numai Charlie era mai mult decât suficient. Nu credea că va mai iubi pe cineva vreodată.
-Charlie... Babe strigă numele băiatului cu o voce tremurată. Mâinile lui strânseră mănușile vechi și se uită la chipul drăguț al băiatului care zâmbea strălucitor pe ecranul telefonului.
-Chiar nu știu cum să trăiesc fără tine, așa că poți să te întorci?
-Îți promit, nu voi fi nepoliticos și nu voi fi deloc supărat pe tine.
-Poţi să te întorci?
Vocea lui Babe suna înăbușită pentru că nasul îi era complet blocat. Încă se lupta pentru a respira. Slabul alfa plângea și vorbea singur de parcă era nebun. El chiar nu putea să înceteze. Avea multe lucruri pe care voia să le spună lui Charlie, dar nu exista altă modalitate de a vorbi cu el
-P’Babe încă te iubește... P’Babe poate face mai bine decât asta.
Și-a lipit fața în mănușile lui Charlie și a plâns, de parcă plânsul din ultimele zile încă nu ar fi fost suficient pentru ameliorarea disconfortului.
-Nu poți să te întorci și să mă iubești mai mult?
-Promit că te voi iubi mai mult decât atât. Promit.
-Charlie... Ești aici?
Babe nici măcar nu a crezut că există un suflet pe lumea asta. Dar acum, era atât de disperat că a implorat milă de la ceva în care nu a crezut niciodată. Atâta timp cât știa că Charlie nu dispăruse pentru totdeauna, era gata să creadă.
-Pot să te îmbrățișez? Pilotul slab a îngenuncheat și și-a îmbrățișat genunchii în timp ce plângea, lăsând în urmă o imagine elegantă și uluitoare a concurentului numărul unu care era invidia tuturor.
Acum tot ce mai rămăsese era Babe care nici măcar nu avea puterea să stea singur
-Chiar nu pot, Charlie... Nu mai pot continua așa.
Babe a plâns cu capul plecat, epuizat. Cu cât plângea mai mult, cu atât devenea mai obosit Nu exista altă cale; în afară de plâns, nu știa cum să-și exprime sentimentele care îl asupreau în acest moment, pentru că oricât de grea ar fi fost furtuna pe care a întâlnit-o, nu a fost niciodată o furtună atât de mare încât să-l obosească atât de mult. De data aceasta, nu a văzut semne despre cum va trece prin această perioadă crudă.
În timp ce stătea acolo plângând, soneria a sunat brusc. Proprietarul figurii care stătea cu fața îngropată în genunchi ridică privirea confuz. Nu credea că va veni cineva să vorbească cu el în acest moment, pentru că toată lumea știa că nu era încă pregătit să înfrunte pe nimeni.
Alfa și-a ridicat mâna pentru a-și șterge lacrimile, înainte de a se ridica și a ieși din cameră spre ușa din față. Se simțea deopotrivă confuz și entuziasmat pentru că a crezut că ar putea fi Jeff sau Alan să vină să dea vestea despre ancheta lui Charlie, ceea ce era posibil... Acum poliția avea mai multe dovezi.
Babe descuie ușa în grabă și când a văzut persoana care stătea în fața ușii, a trântit imediat ușa în fața feței persoanei.
-Babe, stai putin!
-Ce faci? întrebă proprietarul camerei pe un ton enervat.
- Nu ți-am spus să nu-ți mai arăți fața?
-Babe...
-Întoarce-te, nu am chef să mă cert cu tine acum.
După ce a spus asta, Babe a început să se îndepărteze, dar persoana de afară a bătut cu nerăbdare în uşă, de parcă ar fi vrut cu adevărat să vorbească. Din câte a văzut mai devreme, silueta înaltă a venit purtând un costum negru. Babe bănuia că Way s-ar fi dus la mormântul lui Charlie după ce s-au întors cu toții. Picioarele lui s-au oprit acolo unde erau și au refuzat să plece așa cum trebuia.
-Știu că nu vrei să-mi mai vezi fața, dar e ceva despre care vreau să-ți vorbesc. Spuse Way pe un ton rugător, o rugăminte mult mai înțelegătoare decât înainte, deși nu voia deloc să-l simpatizeze
-Dar nu e nimic de discutat. Ai spus totul.
-Știu asta. Nu e nimic de ce să mă cert, este vina mea și nu îmi voi cere scuze.
-Atunci de ce te-ai întors aici?
-Vreau să vorbesc despre Charlie.
Respirația lui Babe s-a oprit pentru un moment când a auzit asta, deodată și-a amintit de mânie persoanei care fusese alături de el.
Way încă îndrăznea să apară în fața lui după ce tocmai s-a întâmplat cu Charlie, dar o altă parte a lui a crezut că Way ar putea ști ceva, pentru că după ce a părăsit echipa, Way s-a întors la casa lui și a urmat ordinele bătrânului .
Poate că ar putea folosi informațiile pe care le avea cealaltă parte. Uneori, chiar dacă asta însemna să aibă din nou probleme cu cineva pe care îl ura, nu-i păsa atâta timp cât putea avea grijă de persoana care îndrăznea să-l ia pe Charlie. S-a gândit că nu-l deranjează orice metodă ar fi nevoie.
Ușa încuiată anterior s-a deschis încet, permițându-le celor doi să se vadă clar fata celuilalt.
Way a părut destul de îngrijorat când a văzut ochii roșii umflați ai lui Babe și obrajii umezi. Way știa, înainte de a suna la ușă ca Babe avea să plângă.
-De unde știu că nu te vei întoarce să mă păcăli din nou? Întrebă Babe cu asprime, uitându-se în ochii lui Way de parcă ar căuta ceva greșit.
-Nu trebuie să mă crezi. Doar imaginați-vă că dacă aș face-o acum, probabil că nu m-aș putea opri. Răspunse Way cu o expresie serioasă. Babe încă nu era sigur cât de mult putea avea încredere în cealaltă parte. Poate că ar trebui să creadă jumătate din asta și să se gândească la un plan de rezervă pe care să-l folosească din nou pentru propria lui siguranță.
-Știu că vrei să știi cine a făcut-o.
-Deci nu ai făcut-o? De ce te porți din nou ca un erou?
-Dacă spui că tatăl meu a făcut-o, s-ar putea să fie adevărat, dar sigur că de data asta nu mi-a spus nimic.
-Chiar dacă te-ai mutat înapoi cu el? Dacă aș crede asta, aș fi prost!
-Tata nu are încredere în mine ca înainte, spuse Way cu o voce profundă. S-a apropiat din greșeală de Babe, dar a trebuit să se oprească când a văzut că Babe se dă înapoi și a tras automat ușa pentru a se acoperi. Nu doar tatăl lui nu l-a crezut. Babe a făcut același lucru.
-De aceea încerci să-mi vinzi știri?
-Nu, a negat slab tânărul înalt înainte de a încerca să explice mai departe.
-Mă simt vinovat pentru ce ți-am făcut. Și mai mult, știind despre Charlie, crezi că te-as lăsa să stai aici? E adevărat că am făcut totul foarte rău înainte, dar nu mi-am dorit niciodată să moară nimeni.
Babe a tăcut auzind cuvintele omului rău care-l trădase cu sânge rece. Nu voia să creadă un cuvânt din ceea ce a spus această persoană. Dar, nu știa de ce, dar voia să știe adevăratul motiv pentru care Way a venit la el. Poate că avea informații importante care l-ar putea ajuta.
-Asteapta jos, la cafenea, spuse Babe cu vocea slabă. Chiar dacă voia informații de la Way, nu a fost suficient de prost pentru a lăsa pe cineva care se gândea să facă ceva murdar cu el singur în cameră. Cel puțin într-o cafenea ar fi oameni tot timpul și părea mai sigur. Nu și-ar asuma riscul a doua oară.
-Bine. Way dădu ușor din cap, cu o expresie ușurată pe față că cel puțin Babe îi dădea șansa să facă ceva.
-Atunci, voi coborî și voi aștepta mai jos.
-Hm, vreau să mă schimb mai întâi. Te voi ajunge din urmă mai târziu.
-Vrei să comand ceva pentru tine? Americano?
-Crezi că voi bea ceea ce ai comandat? Asta a fost tot ce a spus Babe înainte de a închide imediat ușa în fața lui Way, făcându-l pe persoana respinsă să ofteze. El a încercat să se calmeze. Știind că nu a fost vina lui Babe pentru că a făcut asta.
Pentru un tip rău ca el, acel tratament... nici măcar nu a fost prea mult....
-Mâine mă întorc să te iau.
Jeff a dat din cap când a coborât înainte de a închide ușa mașinii de lux și a-i făcu semn șoferului.
Șoferul a făcut semn ușor că poate merge. Bătrânul părea reticent să-l lase să iasă în fața acestei alei liniștite, dar știa că nu poate spune prea multe, pentru că dacă ar fi făcut-o. Jeff nu l-a mai lăsat să-l conducă. Până la urmă, bărbatul numit Unchiul a fost nevoit să renunțe.
Micul omega s-a uitat la superba supermașină care s-a îndepărtat încet până când a dispărut din vedere, apoi s-a întors și a mers drept pe o alee mică. Erau doar câteva case de-a lungul drumului. Mai departe, erau copaci căptușind pe ambele părți ale drumului, care semăna mai degrabă cu o zonă privată. Chiar dacă părea puțin liniștit pentru că acum era aproape întuneric, Jeff nu a simțit frică, pentru că după ce a împins poarta, nu a mai fost nimic înfricoșător.
Când a văzut gardul mare și înalt din fața lui, Jeff a mai mers vreo cinci sute de metri înainte de a vedea o casă de dimensiuni medii situată în mijlocul unei grădini, care era înconjurată de copaci înalți. Zona înconjurătoare era plină de plante ornamentale și flori. Părea destul de umbrit, dar încă confortabil să locuiești. Se îndreptă spre ușa din față a casei, ridică un deget subțire pentru a apăsa de două ori pe soneria, apoi se dădu înapoi. Își întoarse ușor privirea de la ușă și se uită în jur cu interes. Câteva secunde mai târziu, ușa din fața lui a fost deschisă de un bătrân care a zâmbit amabil de parcă l-ar fi așteptat.
-Nu credeam că poți găsi casa: intră, a invitat bătrânul cu amabilitate, așa că Jeff a zâmbit ca răspuns, a plecat ușor capul și a intrat în casă, părând puțin nervos la noutate. Locul îi era necunoscut și decorațiunile păreau ciudate.
-Pe aici... îi făcu semn bătrânul amabil lui Jeff în timp ce intră direct în casă, trecând prin uși arcuite și perdele crem deschis înainte de a găsi o cameră. Camera centrală a casei, care îi amintea de casa unui iepure cald într-o poveste pe care o citise, semăna mai mult cu o casă decât cu conacul.
-Copilule, te caută cineva...
Exclamația vocii ușor tremurătoare a bătrânului a făcut ca persoana întinsă pe canapea cu picioarele întinse să sară imediat în sus, nefiind atent la brațul care era într-un ghips.
-Ce mai face P’Babe?
În loc să întrebe cum a fost călătoria, prostul a dat din coadă și a întrebat despre oamenii care nu erau aici și arăta ca un câine îngrijorat de stăpânul său.
-Încă plânge? A mâncat ceva?
La urma urmei, un câine va fi întotdeauna un câine.
Nota: Deși știam dinainte povestea acum făcând acest capitol mi-am dat seama mai bine cat de buna a fost interpretarea lui Pavel în rolul lui Babe.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...