-Ce sa întâmplat, Babe?
Way și-a întâmpinat prietenul zâmbind, de îndată ce Babe a intrat în garaj. Babe purta o cămașă neagră de la o marcă cunoscută, pantaloni largi și ochelari de soare stilați și arăta bine ca de obicei, chiar dacă în ultimele săptămâni, Babe părea rar să-și vadă prietenii.
-Bună, Way... Silueta zveltă și-a scos ochelarii de soare înainte de a ridica un braț pentru a înconjura gâtul prietenului său înalt și a-i pune un sărut blând pe obraz în felul cochet care i-a plăcut întotdeauna.
-Ţi-a fost dor de mine?
-Aș prefera să întreb dacă ți-e dor de mine, spuse Way sarcastic.
Nici nu ai venit la club deloc.-Oh, scuze. Am practicat Dharma în ultima vreme.
-Hah, aproape gata.
Babe chicoti, fericit că Way încă mai putea să-i accepte glumele bine. Dacă nu s-a socotit pe sine, a crezut că Way este cel care l-a înțeles cel mai mult. Așa că nu este de mirare că oamenii cred adesea în mod eronat că au o relație specială.
-Oh, am adus copilul cu mine, a spus Babe înainte de a se întoarce și de a-i face semn unui tânăr înalt care-l urmărea de la început în spate, să vină și să stea lângă el. Înainte de a vorbi cu băiatul simplu cu ochelari, s-a auzit o voce calmă:
-Acesta este prietenul meu Way. El deține garajul și, de asemenea, gestionează pista de la stadion. .
-Buna ziua... Băiatul și-a lăsat stângaci capul spre Way, în timp ce Way a dat din cap și a chicotit la personalitatea băiatului care nu părea să se potrivească deloc cu Babe.
-Numele lui este Charlie. Celebrul pilot l-a prezentat pe Charlie pe scurt, de parcă nu ar fi vrut să se cunoască. Dar nici măcar Babe nu intră deloc în detalii despre Charlie. Way simțea ce fel de relație avea acest copil cu prietenul său. Este puțin surprinzător că de data aceasta Babe pare să-și fi schimbat puțin tipul.
Charlie pare diferit de partenerii anteriori ai lui Babe și, în același timp, Babe pare mai posesiv cu acest copil decât orice alt partener.
-Buna, Charlie, spuse Way cu un zâmbet prietenesc. Dar în ochii lui Charlie, simțea că zâmbetul lui era ceea ce îl încorda puțin, nu știu, poate că se gândea prea mult. Dar a simțit că era zâmbetul cuiva cu o expresie tachinatoare. Apoi, în mintea lui, s-a gândit la altceva de genul ăsta.
-Nu-l tachina, Babe și-a ridicat mâna și a fluturat-o în fața lui Way, de parcă știa că un astfel de zâmbet l-ar face pe un copil speriat ca Charlie să se comporte nepotrivit. Way a văzut asta și a râs fericit. Prietenul lui a înțeles cu adevărat fiecare pas.
-Ai grijă de mașina mea. Am nevoie de o mașină nouă. Aseară am fost atacat atât de tare, încât aproape s-a răsturnat.
-Oh, am auzit-o de la Billy, răspunse Way cu dezinvoltură în timp ce lua cheile mașinii de la Babe. Acest tip folosește întotdeauna mașini valoroase și le acordă întotdeauna cea mai bună grijă. Cât costã? Zeci de milioane? Asta nu contează pentru cineva ca Pit Babe pentru că îi pasă doar să câștige.
- Deci pe care o vei lua?
-Să vedem, răspunse Babe încet. Înainte de a da din cap spre tânărul care statea încordat langa el,
-Și lasă-l oe acest copil sa aleaga.
Way a zâmbit când a auzit asta. Între timp, Charlie, care fusese nervos, a devenit mai nervos când îi vede pe prietenii apropiați ai lui Babe. Nu știa ce înseamnă acel zâmbet. Poate că altcineva își bate joc de el. Dar el nu a făcut nimic. Sau e ciudat că Babe l-a adus aici?
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...