Doar un gest blând din cap din partea lui Charlie a fost răspunsul la această întrebare, făcându-l pe Babe să fie ușor surprins. Din câte știa el, scopul principal al lui Tony în ceea ce îl privește pe Charlie a fost să facă un copil și să adune cât mai multe abilități speciale posibil, astfel încât Tony să poată utiliza acele abilități și să creeze un moștenitor care să aibă abilitățile speciale perfecte ale lui Charlie.
Charlie trebuia să îndure puterea lui Babe și se simțea vinovat tot timpul. În cele din urmă, tânărul a fost de acord să o taie, știind că ar fi nedrept pentru posesorul abilității inițiale. Acest copil este dispus să facă un pas și să-și asume rolul unei persoane egoiste pentru al o ajuta pe Babe.
Văzând asta, nu este de mirare de ce Babe este atât de vocal cu privire la planurile sale de a-l distruge pe Tony
-Inclusiv abilitățile lui Babe? Pete a ridicat din sprâncene și a întrebat, iar Charlie a răspuns cu aceeași încuviințare din cap.
-Da.
-Și abilitățile tale?
-Da
-Dar tot îndrăznești să vii aici singur așa? Întrebă cel mai mare mai departe, părând surprins de curajul celui de-al doilea fiu preferat (Desigur, numărul unu trebuie să fie el.)
-NU! De data aceasta, a răspuns cu cuvinte, ținându-și mâna și strângând-o și, în timp ce vorbea, și-a strâns palmele pe părțile laterale ale mâinilor, dar a rămas așezat și sprijinit pe umeri. Băiatul a intrat bătut în camera de control.
-Eu venit cu fratele meu.
-Fratele mai mic? De data aceasta, Babe a fost cel care a pus întrebarea. Alfa slăbănog se încruntă surprins de răspunsul lui Charlie. Din câte știe el, Charlie are doar un frate mai mic,
-Jeff?
-Da.
-Jeff vine cu tine? Întrebă Pete cu o voce ascuțită, plină de griji nesfârșite. De la început, a crezut că Charlie însuși era suficient de nebun să vină aici. Știind că și Jeff era aici, nu credea că suna mai sigur. Era chiar mai periculos decât înainte pentru că nu știa dacă Tony știa că Jeff nu și-a pierdut abilitățile așa cum credea cu ani în urmă, iar doar faptul că sunt aici astăzi l-ar putea face să devină o altă țintă.
-Da, la început veneam singur. Dar nu m-a lăsat. Răspunse el cu o expresie îngrijorată.
Nu prea este o surpriză pentru un copil ca Jeff, pentru că băiatul rău i-a adus mai multe probleme decât Charlie și nu a putut face față.
Bărbatul cu ochelari le-a dat o scurtă privire de ansamblu asupra celor întâmplate. De la planificarea morții lui accidentale și distrugerea tuturor abilităților sale speciale până la intrarea în secret în conac în aceeași zi cu ei cu aceleași intenții și planuri, de parcă ar fi plănuit-o împreună.
Cu toate acestea, după o scurtă discuție, ei decid să rămână cu planul lui Pete, cu Charlie și Jeff ca întăriri pentru a ajuta la plasarea găurilor în diferite locuri, deoarece acest lucru va oferi planului un aspect cu mai mare sanse de succes.
Măcar au un copil uriaș și un doctor din viitor care se alătură echipei, n-ar fi prea mult să numim o schimbare mai puțin proastă.
-Și unde este micuțul acum? Întrebă Pete cu o expresie întrebătoare.
Dar Charlie nu a putut da un răspuns clar înainte de a se întoarce cu o expresie surprinsă și un zâmbet. Concluzia tânărului l-a făcut pe Babe și Pete să se întoarcă să se uite unul la celălalt.
-Numărul Opt, te rog vino înainte .
Tony a făcut semn ca următorul copil să urce pe scenă după ce licitația sa închis pentru șapte persoane cu cel mai mic preț fiind șaisprezece milioane de baht și cel mai mare preț ajungând la treizeci de milioane de baht, până acum, licitația este abia la jumătate. Părea că, odată ce ultima persoană a zilei a închis licitație, cu siguranță ar pune în buzunar un cec în valoare de sute de milioane.
Al optulea copil special a urcat pe scenă cu o expresie încrezătoare, spre deosebire de copiii anteriori, iar pe lângă expresia lui diferită, acest copil purta și un hanorac supradimensionat pe care l-a tras peste cap și a lăsat capul în jos atât de mult încât abia îi vedeau față,
-Numărul opt... Tony s-a uitat la băiețel, puțin surprins de o astfel de atitudine, dar nu a arătat nimic deoarece toți ochii erau ațintiți asupra lui. Tony s-a întors să se uite la ecranul LED din spatele lui pentru a descrie fundalul și abilitățile copilului care urma să fie scos la licitație, dar a descoperit că ecranul din spatele lui era doar negru. Greșeala pe care a făcut-o în timpul licitației a fost ceva ce nu a vrut să o ierte. Proprietarul aruncă o privire spre camera de control, întrebându-se ce fac subalternii săi.
-Ce se întâmplă? De ce permit să se întâmple astfel de greșeli? Cu toate acestea, nu a putut vedea nimic din cauza luminii care se reflecta de la fereastra mezaninului, așa că Tony sa întors și le-a făcut semn subordonaților săi de pe marginea scenei să urce în camera de control. Nu putea face nimic decât să se comporte ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat și să lase totul să curgă pe măsură ce situația se desfășura.
-Numărul Opt este un copil destul de asertiv, așa că vrea să vorbească direct cu toată lumea și să-și arate abilitățile speciale de a-și impresiona noua familie. Tony a vorbit primul. Și-a întins mâna spre copilul numărul opt. Poți începe, deștept...
Atmosfera din sala de ședințe a devenit brusc liniștită după ce Tony i-a oferit copilului numărul opt posibilitatea de a se prezenta. Totuși, copilul a stat acolo cu capul în jos și nu a spus nimic, făcându-l pe tatăl său adoptiv care stătea lângă el să aibă o expresie proastă, deoarece în afară de faptul că sistemul nu făcea ceea ce voia, acest copil se comporta ciudat. , de parcă ar fi vrut să-i piardă fața tatălui.
-Ai un microfon, nu? Tony și-a păstrat încă imaginea matură, întrebând ușor înainte de a trece peste și atingând ușor umărul copilului.
-Poți să vorbești și să te prezinți tuturor. După cuvintele lui Tony, băiatul a rămas tăcut. Dar câteva clipe mai târziu, numărul opt a început să țipe.
-Bună, sunt numărul opt, mă numesc Jeff.
Tonul și numele familiar l-au făcut pe Tony să se încrunte ușor, dar a rămas nemișcat, crezând că probabil că era doar o coincidență. Un copil pe nume Jeff cu o voce ca aceasta nu ar fi niciodată aici. Copilul îl ura pe el și această casă mai mult decât orice. Dacă ar trebui să aleagă să se întoarcă aici sau să moară, probabil că Jeff ar alege moartea mai mult decât orice.
-Sunt un omega de douăzeci de ani, a spus numărul opt cu voce tare. În mod lin, capul îi era nemișcat ,s-a înclinat ca înainte, în timp ce Tony, care stătea lângă el, a început să se încrunte și mai tare.
-Abilitatea mea este să văd viitorul.
Oaspeții din sala de conferințe au aplaudat imediat când au auzit acele cuvinte
Servirea viitorului este o abilitate foarte rară și, de asemenea, foarte utilă. În mijlocul entuziasmului , era o persoană care stătea cu ochii mari la ceea ce auzea, de parcă ar fi văzut o fantomă.
Acest copil. Nu-mi spune...
-Dacă o spun, probabil că nu o să crezi. A spus copilul special numărul opt în timp ce și-a ridicat mâna pentru a-și îndepărta gluga înainte de a-și ridica capul, astfel încât toți cei din cameră să poată vedea clar fața, Omega care ar putea vedea viitorul.
-Atunci lasă-mă să-ți arăt abilitățile mele.
Toată lumea l-a urmărit și revelația facială l-a șocat pe Tony. Stătea uitându-se în gol la o parte a feței a fostului său fiu vitreg, șocat că un copil atât de nerecunoscător a apărut deodată în mijlocul licitației sale așa și s-a supărat când și-a dat seama că copilul cu siguranță nu a venit cu bune intenții.
-În cel mult zece minute, toți cei din această cameră vor avea același viitor.
Jeff s-a uitat prin cameră cu un zâmbet strălucitor, înainte de a-și rosti următoarea propoziție, ceea ce a făcut ca întreaga sală de ședințe să tacă, ca și cum nimeni nu ar fi fost acolo.
-Adică moartea.
Micul Omega a zâmbit larg de parcă propria lui predicție ar fi fost foarte plăcută. Chiar și văzând fețele acelor bogați palide ca puiul fiert, i s-a părut atât de amuzant încât nu s-a putut abține să nu și-o amintească,
-Surprins, nu? Jeff râse încet, în timp ce toți cei din sala de ședințe nu îndrăzneau să scoată niciun sunet. Tony a încercat să le facă semn subalternilor să facă ceva, dar oamenii au rămas acolo. Nu au putut face nimic când au auzit cuvântul moarte din gura copilului psihotic. Cât despre Way, doar stătea în picioare și urmărea incidentul cu fața dreaptă, de parcă s-ar fi uitat la o emisiune.
-Dar ce este mai surprinzător, ști? Adevărul este că tot ceea ce văd se va întâmpla sută la sută.
-Voi, voi, voi toţi. Un deget arătător ridicat pentru a arăta spre idioții din fața scenei cu o expresie veselă, apoi s-a întors spre bătrânul vânzător care era ultima persoană care stătea pe scenă,
-Inclusiv tu!
-Toți vor muri împreună aici!
Întreaga sală de conferințe era atât de liniștită încât aproape își puteau auzi propria respirație. În timp ce Jeff zâmbea strălucitor, oamenii din cameră s-au uitat unul la altul, unii dintre ei au început să șoptească în liniște celor de lângă ei, unii au început și să plângă. Următoarea persoană de lângă el era îngrijorată de ce să facă în legătură cu această predicție aparent extremă.
-Calmati-va cu toți, doar glumea. Tony, care asculta în liniște de ceva vreme, s-a grăbit imediat să rezolve situația când a văzut mulți oaspeți începând să se simtă șocați de vorbele acestui copil ciudat.
-De obicei îi place să glumească așa, este un om foarte bun la inima.
-Nu, spun adevărul. Jeff a protestat repede. Se întoarse să se uite la fostul său tată adoptiv cu o expresie care nu părea deloc caldă sau rece.
-Ajunge, spuse bătrânul strângând din dinți, aproape pierzându-și răbdarea cu prostiile lui Jeff, înainte de a se întoarce și dă din cap către subalternii săi de pe marginea scenei. Făcându-i semn să se grăbească și să se ocupe de acest copil cât mai repede posibil.
-Este adevărat că toată lumea va muri în această cameră și se va întâmpla și mai repede dacă toată lumea se mișcă sau încearcă să scape din cameră.
Cu cât au auzit mai mulți oameni, cu atât au devenit mai panicați și nu doar oaspeții se temeau de cuvintele lui Jeff. Chiar și paznicii, niciunul dintre ei nu a îndrăznit deloc să se miște, deși era împotriva ordinelor marelui maestru. În zilele noastre, toată lumea se teme de moarte și nimeni nu vrea să-și asume riscuri.
-Nu te mai juca, Jeff. Tony s-a apropiat și l-a apucat de braț pe Omega pentru că era supărat că a îndrăznit să-i strice munca importantă, dar Jeff nu se temea deloc de el. Tânărul s-a uitat la fostul său binefăcător zâmbind, apoi a continuat fără să se gândească să asculte ordinele.
-Există o bombă instalată în această cameră.
Sunetul care a însoțit panica a fost frumos în ochii lui Jeff, bineînțeles, precum și cei trei oameni care se uitau din camera de control și singura persoană care stătea pe marginea scenei în acest moment, Tony ar trebui să înceapă să realizeze că el nu începuse singur rebeliunea. Cu siguranță colaborează cu copiii săi îndrăgiți care în prezent sunt în concordanță, sunt și cei care se implică și neintenționat dar au același scop.
-Jeff! Opreste-te! Tony a prins de umerii micuțului și l-a scuturat furios. Nu mai face probleme!
-Nu am telecomanda. Dar dacă nici măcar o persoană nu-mi urmează cuvintele, această cameră va exploda imediat.
-Nu te comporta ca un prost! Tony pufni aspru: Dacă locul ăsta explodează și mă costă viața, vei muri și tu. Crezi că o să cred?
-Deci, vrei să încerci? Întrebă Jeff cu o privire tachinată pe față.
-Dar voi băieți care stați acolo? Oracle Omega dădu din cap și se întoarse spre față scenei. Acum toată lumea părea că va plânge, dar nimeni nu a îndrăznit să se miște.
-Ești gata să mori?
-Tu?!!
-Nu! Fă cum spune el!
Era clar că oamenii bogați se iubeau pe ei înșiși și se temeau de moarte mai mult decât orice. Atunci când acesta l-am văzut pe Tony folosindu-și mâna ca să-l plesnească pe Jeff, toată lumea a strigat furioasa să oprească, făcând gazda să nu îndrăznească să atingă copilul din fața lor, oricât de supărat era el in interior.
-Băiat deștept! A spus Jeff cu amărăciune. El a rostit aceleași cuvinte cu care i se adresase în mod deliberat cealaltă parte, înainte de a alerga să înfrunte publicul care stătea atât de încordat încât aproape că stăruiau.
-Multumesc mult tuturor pentru cooperare
-Dacă te comporți așa până la sfârșit, promit că toată lumea va merge acasă în siguranță
-Cererea mea este simplă. Rog pe toți să se așeze și să urmărească prezentarea mea până la sfârșit. Fiți atenți și nu vă gândiți să faceți altceva decât ceea ce vă spun eu să faceți.
-Doar atât, și toată lumea va fi în siguranță. Jeff a zâmbit de parcă nu avea de gând să ia viețile a sute de oameni. Este în regulă?
-Bine bine! Desigur, toți au răspuns la unison
-Bun.
Și de îndată ce toată lumea a acceptat asta, ecranul uriaș din spate, care fusese întunecst, s-a luminat înainte de a apărea două personaje de desene animate cu câini mici. Câinele mare poartă un costum elegant și arată destul de bătrân, câinele mic poartă haine moderne și ochelari drăguți
-Dacă îl ucid pe Charlie, ce am pentru mine? Dacă ai fi destul de deștept, ai ști că nu mi-am dorit niciodată ca Charlie să moară.
Aceasta a fost prima propoziție a bătrânului câine.
-Dar vreau ca picioarele lui să fie dezactivate ca să poată merge acasă. Dezactivat înseamnă că nu este mort.
Și câinele mișto a răspuns.
-Nu ai inimă?
Bătrânul câine de pe marele ecran a continuat să vorbească, în timp ce bătrânul de pe ecran stătea cu pumnii strânși de parcă ar fi vrut să-l omoare. Dar nu a putut să o facă.
-Sunt și eu tristă pentru că a ieșit așa până la urmă. Gândește-te bine, cât costă să crești un câine atât de mare? În plus, copilul tot vrea să învețe mai sus. Știi cât costă școlarizarea in fiecare an?
-Când a fost suficient de mare să-l foloseasc, a început să devină curajos și puternic. Am crezut că va fi un băiat bun și nu va îndrăzni să facă nimic
-Dar dacă gândește pozitiv, Charlie va ști care sunt consecințele de a fi un băiat rău.
Fețele publicului erau înspăimântate și confuze, unii chiar plângeau și asta spera el să se întâmple. Dar acele reacții nu sunt scopul principal al spectacolului
-Știu că vrea să fie liber. Vocea bătrânului câine suna atât de arogantă, încât Jeff nu și-a putut reține furia pentru că era prima dată când auzea același clip vocal. Ce zici de asta? Se simte încă liber?
-Nimeni nu il va mai urma sau chiar dacă o va face, nu vor mai dori să o urmeze.
Nobilii care stăteau cu fețele palide în această cameră ar vedea licitația copiilor ca pe o acțiune adecvată. Dar, desigur, probabil că toată lumea nu este atât de deviantă în moralitatea lor încât să nu știe că rănirea sau uciderea intenționată a unei alte persoane nu este ceva ce ar face o persoană umană. De aceea, clipul vocal a fost înregistrat cu două personaje mici de câini care i-au determinat pe oameni să înceapă să se uite în confuzie.
Însă aspectul lor nu se oprește aici, animațiile drăguțe au dispărut și sunt înlocuite cu fotografii de document, dintre care unele sunt frumos aranjate într-o prezentare ușor de digerat. În plus, unele documente sunt, de asemenea, mărite pentru a sublinia importanța ca toți cei care urmăresc emisiunea să vadă mizeria câinelui Tony.
-Imaginea pe care toată lumea o vede acum este o dovadă documentară care demonstrează că Tony Wang, CEO al UAC Corporation, a comis acte ilegale. Au greșit foarte moral și au încercat să acopere această crimă și să acționeze ca de obicei pentru o lungă perioadă de timp.
Documentele de pe ecranul gigant s-au mutat continuu în funcție de vocea lui Pete care probabil a fost preînregistrată și s-ar putea spune că a fost o prezentare mediatică bună, așa că Jeff nu a fost surprins că Way a spus că a fost ideea lui Pete.
-A început cu înșelarea și amenințarea partenerilor de afaceri să deturneze bani de la organizația de caritate pe care a fondat-o împreună cu compania din Chains și alte companii private care invadează zonele forestiere pentru afacerile lor, agresează angajații și încalcă multe legi ale muncii, ordonând violență fizică împotriva angajaților în compania, inclusiv familiile angajaților care rezistă, să intimideze și să pedepsească.
Textele și dovezile foto care arată comportamentul rău al lui Tony sunt mărite și ilustrate cu infografice pentru a le explica cu ușurință publicului. Dar nu știa cât de mult cunoșteau oamenii din această cameră pentru că toată lumea era atât de speriată încât abia îndrăzneau să-și miște vârful degetelor. Cât despre câinele bătrân care se arăta pe scenă, el și-a strâns pumnii atât de tare, încât venele i se bombau.
-Există, de asemenea, dovezi scrise că Tony a încheiat un acord cu zece spitale pentru a răpi copii născuți din părinți cu abilități speciale și pentru a-i forța să-și antreneze abilitățile până când devin experți, apoi să vândă copiii partenerilor de afaceri sau altor părți interesate.
În timp ce narațiunea vocii continua, proprietarul vocii a stat cu brațele încrucișate, privind spectacolul cu o expresie neutră, de parcă ar fi fost un spectacol interesant. Totuși, acest lucru nu a fost suficient de plăcut pentru a face să apară un zâmbet de partea inculpatului care urma să fie judecat. Tony s-a uitat la Babe, Charlie și Pete care stăteau în camera de control cu furie. Nu putea face nimic pentru că orice ar fi comandat, subalternii săi nu se mișcau nici măcar un centimetru. Părea că în afară de frică de explozii, bietul băiat care stătea nemișcat pe marginea scenei folosea probabil un fel de truc.
Desigur, câinii de pază pot schimba stăpânii astfel.
-Unii copii cu nevoi speciale sunt forțați să exerseze abilitățile în diverse moduri nepotrivite. Mulți copii sunt pedepsiți aspru cu tortură fizică și psihică, de la înfometare, noroc într-o cameră întunecată, până la bătăi. Acest act de violență a dus ca unii dintre copii să fie răniți și să devină invalizi și răniți. Mulți copii au murit și din cauza antrenamentului oferit.
Fotografiile antrenamentului fiecărui copil, documentația detaliată a progresului și a rezultatelor antrenamentului, au fost atât de deprimante încât Jeff nu a suportat să audă aceste lucruri mergând atât de mult timp fără ca ei să-și dea seama că mai existau un număr de copii care să o facă. Ei trăiesc ca șobolani de laborator sau prizonieri. Nu toată lumea poate trăi o viață confortabilă ca Charlie, Babe, Pete și chiar și el însuși este un copil special care are abilități importante pe care și le dorește bătrânul Tony.
-Aproape toți copiii sunt transformați în sclavi și vânduți ca mărfuri, mulți copii cu abilități speciale sunt forțați să producă urmași și să rămână însărcinați fără consimțământul lor. Cei care rezistă sau scapă de arest vor fi urmăriți și amenințați cu violență și viclenie. Intimidare și violență, care rezultă într-un pericol grav pentru viață. Toate aceste acțiuni sunt cele mai iresponsabile și inumane acte care nu pot fi iertate.
Când narațiunea ajunge în acest punct, toate dovezile dispar înainte ca ecranul să se schimbe pentru a afișa o imagine a sălii de conferințe în care sunt adunați, cu diverse unghiuri ale camerei alternând pentru a arăta atmosfera din interior, deși nu la fel de complet ca programele de televiziune cunoscute.
-De aceea, cerem tuturor telespectatorilor, atât cei din sala de difuzare, cât și cei care urmăresc pe toate canalele de transmisie în direct în acest moment, să ne asculte vocea compasiunii față de semenii. Vă asigurăm că toate aceste informații și dovezi sunt adevărul. Transmisă de copii speciali care s-au ascuns și au evadat din închisoarea infernală a lui Tony. Dar noi și alți copii nu vom fi niciodată eliberați de acest iad atâta timp cât acest om trăiește o viață normală și fericită în aceeași societate ca și noi.
Tony, care înainte era atât de supărat încât fața lui era roșie, acum a devenit palid când a auzit cuvintele transmise în direct. Omul cel mare s-a uitat în jur în panică înainte de a realiza în acel moment că camerele instalate în diferite puncte aveau toate lumini roșii intermitente, chiar dacă le-a instruit clar subalternilor săi înainte de incident că nu trebuie să pornească aceste camere și tuturor oaspeților li s-a interzis să filmeze în cameră Întâlnirea.
Când și-au dat seama că tot ce s-a întâmplat în această cameră este transmis în direct în toată țara încă de la început, toată lumea a intrat în panică. De la inițial frică de moarte, acum există o teamă în plus, și anume teama că dacă supraviețuiesc pentru a ieși de aici, până la urmă vor avea să se întâlneasca în închisoare.
-Sunteți supărat, domnule? Jeff s-a întors și l-a întrebat pe marele maestru într-o manieră superioară. Dacă am face asta, ai crede că copiii tăi nu știu să fie recunoscători?
-Voi...!! Tony strânse din dinți și spuse furios. Expresia gazdei arată acum ca un om care este pe cale să se transforme într-un monstru. Crezi că poți face ceva cu asta?
-Și nu putem? Fiul cel mic s-a prefăcut că întreabă, apoi s-a întors în fața scenei. Sa bucurat de vederea câinelui bătrân încolțit și a elitelor emoționate care se roagă cu voce tare, atât de mult încât nu a observat că, în timp ce Tony îl privea furios, o mână i se întinse încet în cămașă. El a purtat propriul costum cu intenția de a face ceva.
-În această măsură, ce altceva poți face
-Chiar dacă ai plecat, poți să vii și să mă muști? Obiectul din buzunar i s-a strâns în mână. Tony s-a uitat în jur și a căutat momentul potrivit. Știind asta, nu ar trebui să-i dau drumul.
-A fost considerată vina ta pentru că ai fost neglijent.
-Da, m-am înșelat când te-am lăsat să supraviețuiești. Dar acum, îmi dau seama că nu era încă momentul potrivit.
-Atunci când este momentul?
BANG!!!
-Jeff!!
Jeff a spus doar că Tony a fost prea neglijent, nu știa că el era cel care era neglijent. Repede, Tony și-a scos arma și a îndreptat-o direct către Jeff, de îndată ce a văzut o deschidere. Sunetul pistolului care s-a auzit i-a făcut pe toți cei din sala de ședințe să se ghemuiască și să țipe automat de teamă pentru viața lor, în timp ce celelalte trei persoane care au asistat la incident din camera de control erau în stare de șoc.
Dar, din fericire, Jeff este de fapt bine.
Aproape că a murit de la o distanță atât de apropiată, dacă nu pentru Way, care stătea pe marginea scenei, observând comportamentul ciudat al lui Tony și furișându-se în liniște asupra lui.
La urma urmei, de la început, bătrânul trebuie să fi ucis oaspeții spectacolului de aici.
-P”Way!!! Jeff a strigat un alt nume cu voce joasă. Era încă șocat de evenimentul brusc pentru că nu știa că Tony și-a adus arma la licitației și și-a dat seama că bătrânul câine a căzut la pământ împreună cu Way care își reținea fostul binefăcător
-Du-te și găsește-ți frații. Spuse Way.
Pe un ton serios, dădu din cap spre camera de control, Jeff, care era încă puțin confuz, nu putea decât să coboare grăbit de pe scenă și să se îndrepte spre frații care așteptau. Dar înainte de a putea merge nicăieri, dintr-o dată un sunet de sirenă a zguduit întreaga sală de conferințe, urmat de un țipăt puternic din partea lui Tony care era încă prins de pământ.
-Prindă-i pe toți! Altfel, îți voi arăta ce naiba este ca și cum declarația aspră a lui Tony a făcut ca fața subalternului său să devină palidă.
Toată lumea se teme de amenințările lui Way și de predicțiile lui Jeff. În acest moment, toți s-au uitat unul la altul pentru că știau că dacă nu se supun ordinelor lui Tony, ce se va întâmpla, nu numai cu ei înșiși, ci și cu familiile lor și celor mai apropiați. În plus, în prezent nu există nicio garanție că planul copiilor marelui șef va funcționa efectiv și îi va elibera. În trecut, nimeni nu a reușit să șteargă puterile lui Tony. Poate după asta va fugi și va cheltui bani pe o dramă mare pentru a supraviețui din nou.
Nici măcar un minut nu trecuse de când bodyguarzii lui Tony s-au trezit din nou, și-au scos simultan armele și le-au îndreptat spre Jeff și Way care erau pe scenă. Cu zeci de arme ridicate, determinând oaspeții să devină haotici. Au ieșit în fugă din sala de ședințe ca și cum ar fi scăpat de moarte.
Way a fost târât de gâtul unui paznic uriaș pentru a scăpa de fiul marelui șef, înainte ca câinii de pază să vină și să-i înconjoare pe Way și pe Jeff. Toate armele erau îndreptate spre ei până când nu vedeau nicio cale de a scăpa. În acel moment, Jeff și-a ridicat capul și s-a întors să privească spre camera de control. I-a văzut pe Babe și Pete țipând la Charlie, care tocmai stătea acolo uitându-se la el, să se grăbească și să fugă. Dar a refuzat să se mute oriunde. Jeff a văzut asta și a ales să dea din cap către fratele său spunând, fă-o și nu-ți face griji. Dacă cel puțin o persoană supraviețuiește, acest plan este considerat reușit.
-Du-te și prinde-i pe nenorociții rămași!!! strigă Tony furios. Dacă nu poți face asta, te voi omorî!! Nu-i lăsa să scape.
-Nu au putut scăpa la timp. Way, care stătea lângă el, șopti în timp ce privea cu atenție în jur. Tocmai acum, tata a ordonat securității să izoleze întreaga casă.
Auzind asta, Jeff și-a pierdut imediat fața. Se gândea că măcar dacă cei trei oameni nu ar putea ieși, acest plan ar fi inutil. Dar dacă toată lumea ar ajunge să fie capturată aici, tot ceea ce ar face ar fi lipsit de sens. Și ce este mai rău, Jeff a încercat să-și imagineze viitorul care se va întâmpla tuturor, dar tot ce a văzut a fost goliciunea. Nu putea vedea nimic
-Chiar vor muri aici?
-Nu există nicio ieșire! spuse Tony cu un zâmbet sinistru. Toate ușile de securitate sunt activate și nimeni nu le poate deschide în afară de mine.
În timp ce vorbesc. Tony mângâie ușor ceasul argintiu pe care îl purta. Jeff, care observase mișcările altora, putea deja să ghicească că ceasul trebuie să fie unealta pe care Bătrânul îl folosea pentru a deschide și închide ușa de securitate cu siguranță. Dar problema era că abia avea ocazia să se apropie și să il ridice.
-Ce ar trebui să facă?
Planul nu putea fi dejucat astfel.
-De fapt, abilitățile tale sunt, de asemenea, jenante. Spuse Tony cu răceală și le-a ordonat oamenilor săi să îngenuncheze pe pământ în timp ce el se apropia cu o armă.
-Dar în comparație cu riscul ca voi să faceți din nou prostii în viitor. Aș prefera să pierd puțin acum și să găsesc un nou loc în viitor.
-Copii ca voi, dacă vă țin, ar fi prea periculos.
Tony a ținut un pistol la capul lui Jeff, dacă ar fi apăsat pe trăgaci, Jeff ar fi murit pe loc, dar sincer, nu a văzut cum ar fi putut să iasă lucrurile altfel. Probabil că el și Way ar muri imediat aici.
Babe și Pete încearcă să scape, dar ajung să fie prinși pentru că acum toate ieșirile sunt închise și Charlie și Babe nu au capacitatea de a se lupta cu un grup de paznici așa. Chiar dacă ar avea puterea lui Pete, nu ar ajuta.
Chiar dacă nu voiau să moară, dar dacă ar fi trebuit să moară cu adevărat, nu ar fi în stare să facă nimic și s-ar fi gândit că măcar au expus faptele rele ale bătrânului câine pentru ca lumea să le cunoască și, deși era cam păcat că nu ar fi făcut-o. Nu au avut șansa să trăiască și să vadă rezultatele acestui plan, dar era mai bine decât să nu facă nimic.
-Mă rog pentru multe binecuvântări, ca în viața următoare să nu trebuiască să mă nasc din nou așa.
Tony râse cu satisfacție văzându-l pe Jeff închizând ochii de parcă și-ar fi acceptat soarta, în timp ce Way nu putea decât să privească, pentru că știa că următoarea victimă va fi el. În acest moment, Way și-a dat seama că abilitatea lui era complet inutilă, deoarece nu putea hipnotiza decât o persoană la un moment dat, uitându-se în ochii lor. Numărul de oameni care stăteau în jur în acest moment era de peste zece și problema hipnotizării lui Tony, nu a putut să o facă pentru că bătrânul purta lentile de protecție a ochilor de când aducea copilul cu puteri hipnotizatoare. Desigur, nu este doar el, sunt și mulți alți copii care pot hipnotiza, așa că Tony are grijă să se păzească.
Este într-adevăr sfârșitul
Nu puteau face nimic altceva.
-Sau dacă nu vrei să te rănești din nou, e mai bine să nu te naști deloc.
Imediat ce împușcăturile au răsunat, micul omega a încercat să se convingă că orice s-ar putea întâmpla și s-ar putea sfârși atât de repede încât nu a mai avut timp să simtă durerea. Deci nu e nimic de care să te temi.
-Tocmai acum, nu ai vrut să arunci în aer camera asta? Dar se pare că o să-ți explodeze capul mai întâi.
BANG!!!
Cu toate acestea, după aceea, sunetul împușcăturilor nu a fost urmărit așa cum era de așteptat. În schimb, ceea ce s-a auzit a fost sunetul a ceva care se trântea puternic de ușa din față a sălii de ședințe. Sunetul era puternic ca o bombă mare. Când s-au întors să urmărească sunetul, au descoperit că nu era o bombă așa cum și-au imaginat.
Este o mașină.
O supermașină neagră a apărut de nicăieri, măturând toți paznicii împrăștiați acolo.
-Acesta este etajul doi.
Cum a putut idiotul ăla să conducă o mașină la etajul doi.
-De ce ai plecat fără să-mi spui mai întâi, Jeff!! Șoferul mașinii a deschis geamul și a strigat puternic.
Auzind acea voce, ochii lui Jeff s-au mărit imediat.
ALAN!!!
Idiotul care a condus mașina la etajul doi a fost Alan!
-Charlie, pe aici!
-Babe!
Pete, care a acționat ca ghid, i-a chemat pe cei doi frați mai mici ai săi, care au fugit în spatele lui. În spatele lui este Charlie și, în sfârșit, este Babe, făcându-l pe copilul uriaș din mijloc să-l cheme pe Babe ca pe un copil căruia îi este frică că mama lui va dispărea.
-Privește înainte! Babe s-a uitat la Charlie care a continuat să alerge și s-a uitat înapoi fără oprire. În clipa următoare, câinii nebuni s-au apropiat, dar acest copil era prea ocupat să se certe cu ei. Indiferent ce vezi, nu plec nicăieri.
-Stai aproape de mine, a spus Charlie cu o expresie iritata înainte de a-si încetini pasul si de a-l apuca pe Babe de mana pentru a alerga cu el, pentru ca atâta timp cat era încă in spatele lui, nu putea vedea complet înainte.
-Nu te porți ca și cum aș fi un copil! strigă Babe Am treizeci și unu, nu trei!!
-Orice vârstă ai avea, ține-ma de mână. Nu mormăi prea mult.
Babe, care voia să se certe, nu putea decât să deschidă gura și nu știa ce să mai spună. A crezut că Charlie a murit, dar s-a întors. Putea Babe să-l mustre cât de tare ar fi putut dori înainte? Sau poate, ar trebui să fie pedepsit? Începea să se întrebe dacă ar putea să se întoarcă în cameră și să-și dea o mică pedeapsă?
BANG! BANG!
Dar dacă se pot întoarce sau nu este o altă chestiune.
Cei trei tineri au coborât automat capul când au auzit împușcături nu departe în spatele lor. Din fericire, pe poteca îngustă din apropiere erau suficiente obstacole, permițându-le să se miște. Chiar dacă a fost foarte lent, a ajutat foarte mult, așa că gloanțele au lovit în schimb țeava mare.
-Mai repede! Nu te opri din alergat! Cel mai mare i-a strigat celui mic în timp ce alerga pe o scurtătură, în timp ce încerca mental să-și dea seama cum să scape de aici într-o situație în care intrarea și ieșirea erau închise.
-Cât mai departe! Babe țipă,
BANG
-Și unde ne va duce asta?
Întrebă Charlie pe nerăsuflate. Au continuat să fugă, fără să știe încotro se îndreptau. În timp ce s-a gândit și la cum ar putea să se întoarcă și să-i ajute pe Jeff și pe Way dacă ar fi fost atacați în acest moment. Oricât de mult a fost fuga așa, nu era ceva ce ar fi vrut să facă deloc. Dar există și posibilitatea de a te grăbi așa. Dar asta ar înrăutăți lucrurile pentru Charlie.
Cu toate acestea, el spera că Alan poate ajunge la timp.
Sperăm că mesajul vocal pe care l-a trimis mai devreme poate fi auzit și sperăm că fratele mai mare în care are cea mai mare încredere își poate ajuta fratele mai mic.
-La etaj. Răspunse Pete înainte de a împinge ușa. Era ușa care dădea în casă, în fața dormitorului lui Tony.
-S-ar putea să nu existe o ușă de securitate pe luminator.
-Deci vrei să plecăm de acolo? Întrebă el cu o voce înaltă. Nu a înțeles ideea lui Pete: În mijlocul acesta?
-Atunci există o altă cale?
-Deci vom muri si noi? Doar metoda este alta!
-Urmează-mă mai întâi! Voi găsi o cale de ieșire în curând.
Babe era foarte obosit, dar nu putea face altceva decât să alerge după fratele lui mai mare, pentru că acum nu se putea gândi la altceva. Toate ușile și ferestrele sunt închise cu uși de securitate. În zilele noastre, nu este diferit de închisoare.
BANG! BANG! BANG!
Pe măsură ce fugeau, împușcăturile au continuat să urmeze în spatele lor de-a lungul coridorului pentru că erau destul de mulți paznici care îi urmăreau și veneau din toate direcțiile, așa că cei trei tineri au fost nevoiți să tragă în continuare, dar nu părea că ar fi făcut-o. Să se poată proteja pentru mult timp, deoarece trei arme conținând fiecare doar 13-16 gloanțe și probabil că nu ar dura pentru totdeauna dacă s-ar ataca unul pe celălalt astfel.
BANG!
-La dracu! Babe reușește să doboare un alt gardian prost, dar se dovedește că acesta a fost ultimul lui glonț, așa că acum arma din mâna lui nu este diferită de o bucată de metal stupidă. Nu putea decât să o țină și să o arunce în cap. Au mai rămas niște gloanțe Charlie?
-Nu există. Charlie a răspuns și a tras brațul lui Babe mai aproape, apoi a tras încă două focuri în câinii turbați. Stai aproape de mine.
-Este suficient să scăpăm?
-Este de ajuns asta pentru ca noi să scăpăm?
-Mi-e teamă că vom muri amândoi.
-A muri împreună s-ar putea să nu fie atât de rău.
-Dar vreau să trăiesc împreună, alfa inslt a răspuns cu voce joasă în timp ce i-a cerut să alerge mai întâi pe scări, în timp ce el însuși se întoarse înapoi în zona în care lupta. A alergat după alte câteva ture înainte de a se repezi înapoi să strângă din nou mâna persoanei care alerga.
-Mai este ceva ce vreau să fac cu tine. Dacă mori, mi-e teamă că nu voi putea să fac asta. Dady.
-Ce?!
-Babe! Charlie scoase o voce aprigă. Dar el a zâmbit înapoi: Este un moment bun?
-Îmi pare rău, dar când ți-am văzut fața, mi-am amintit asta.
-Tu ești singurul care gândește așa.
-Oh, dar chiar nu poţi muri!
-Ei bine, trebuie să supraviețuim și să ne întoarcem... Pentru asta.
Chiar dacă nu era o situație de râs în acest moment, Babe nu s-a putut abține. Era rar ca Charlie să arate o expresie atât de enervat și să-i vorbească sincer așa. Pentru alții, s-ar putea să nu le placă când iubitul lor nu se poartă drăguț. Dar dacă este Babe, îi place foarte mult când tânărul este supărat așa pentru că este atât de drăguț și sexy.
-Imi pare rău, dar încă sunt aici. Spuse Pete, care alerga în față, cu o expresie plată pe față. Nu-i venea să creadă că o pereche de concurenți ar putea vorbi despre așa ceva cu fața dreaptă și într-o situație aproape de moarte ca asta. E chiar greu de crezut.
-Dacă ne întoarcem, vorbim acasă!
-Ne vom întoarce! spuse Babe cu o expresie obosită. Fugiseră atât de departe, iar Babe nu fusese acolo atât de mult timp încât aproape că uitase.
-Stop!!
BANG! BANG!
Când au ajuns la etajul al treilea, Pete, care urcase primul, a strigat un ordin puternic să coboare, urmat de zgomotul mai multor împușcături din ambele părți opuse care păreau să-i fi așteptat. Partea lui Pete a fost cea care a tras înapoi, despre care s-ar putea spune că nu a ratat deloc pentru că aceasta era abilitatea specială a lui Pete, Enigma, care era capabilă să controleze precizia tuturor părților corpului, astfel încât tragerea cu arma să fie ușoară.
Între timp, Charlie și Babe, care au auzit ordinul, s-au oprit imediat, deși erau paznici care urmăreau în spatele lor. Dar au rămas în picioare în mijlocul scărilor, în timp ce Charlie a continuat să răspundă fără oprire. Între timp, Babe simte că este prea inutil, așa că caută o modalitate de a face ceva. Dintr-o dată, s-a întors și a văzut o armă întinsă la începutul scărilor, care era probabil pistolul gardianului pe care Charlie îl împușcase și a murit. Și asta ar putea fi util chiar acum.
-Protejează-mă! Înainte ca Charlie să poată întreba ceva, Babe se repezise deja pe scări, așa că tânărul nu a avut timp să înțeleagă nimic. Tot ce putea face era să mai aștepte puțin ca să-l protejeze pe Babe să nu alerge jos în siguranță în timp ce mergea încet pe scări pentru că nu-l putea smulge pe Babe de pe el.
-La naiba, nu a mai rămas nici măcar un glonț! a strigat Babe după ce a alergat să-și ia pistolul și a constatat că nu mai era niciun glonț în ea. Babe părea prea neglijent și a uitat că stăteau în mijlocul unui câmp de gloanțe, chiar dacă în momentul de față erau doar trei persoane pe partea cealaltă și aproape niciun gloanț nu mai rămânea să tragă.
-Babe!
BANG!!
Cu toate acestea, o lovitură a mers direct către Babe.
În acel moment, totul s-a întâmplat atât de repede și dintr-o dată, încât abia mai era timp să observăm. Pete are de-a face cu un grup de gardieni la etaj. Charlie și Babe au luat un alt grup în fața scărilor. Cu toate acestea, când ultimul glonț din arma lui Charlie fusese tras și un alt glonț se îndrepta spre Babe, tânărul nu a ezitat să se repeada, să se acopere și să-l îmbrățișeze strâns pe Babe până când au căzut împreună.
-Charlie!!!
Ochii slăbănogului alfa s-au mărit la vedere. Nu știa cum Charlie se putea mișca atât de repede. Înainte să-și dea seama, tânărul a stat în fața lui și l-a apucat și l-a îmbrățișat strâns înainte să cadă la pământ așa, și nu a fost împușcat.
-Ce faci! Babe a țipat surprins și s-a ridicat imediat, ochii lui au scanat cu precauție corpul tânărului alfa. Dar nu erau găuri de gloanțe sau răni, nici Charlie nu a fost împușcat nicăieri!
-La naiba!!
Strigătul puternic al lui Alan de a nu ști cum a ajuns aici a provocat încă o dată confuzie. Dar înainte să poată întreba, Babe a înghețat ca o piatră când a văzut că cineva tocmai căzuse în fața lor.
Alan a alergat spre Way, care a căzut la pământ. Între timp, Jeff, care alerga în spate, a continuat să lovească fețele paznicilor rămași de acolo până când toți au căzut în același timp.
-Babe... Charlie l-a prins de umărul lui Babe și l-a scuturat ușor, dar bărbatul a rămas nemișcat ca o păpușă, se uită fix unde zăcea Way, cămașa lui albă pătată încet cu sânge roșu închis și Alan încercând să oprească sângele. Dar nu pare a fi foarte eficient.
-De ce?
-De ce a trebuit să i se întâmple din nou așa ceva?
-,Babe... strigă Charlie, dar proprietarul acelui nume nu mai auzea nimic altceva. Alpha slăbănog s-a ridicat și a mers încet spre Alan care stătea așezat și apăsa pe rana lui Way, care își tăgăduia respirația, iar Jeff a apăsat butonul de apel pentru a chema o ambulanță cu mâinile tremurânde.
-Babe... vocea uscată a lui Way îi strigă numele imediat ce a îngenuncheat lângă el. Asta este tot ce pot face.
Babe a tăcut, doar se uita la fața fostului său cel mai bun prieten, lacrimile curgând în tăcere, fără că el să-și de-a seama.
-Știu că orice aș plăti, probabil că nu ar fi suficient. Dar asta este tot ce pot face. Vocea lui Way este foarte moale, la fel de ușoara ca respirația lui ... îmi pare rău ca sunt un astfel de prieten...
Și aceasta a fost ultima propoziție pe care a spus-o prietenul său rău înainte de a tăcea. Chiar dacă pleoapele lui erau încă deschise, nu se auzea nici o licărire de lumină în ochii lui, nici măcar sunetul greu al respirației ca înainte.
Babe și-a strâns pumnii strâns și i-a lovit ușor pieptul însângerat, lovindu-l de mai multe ori până când obrajii de cățea au fost răvășiți în lacrimi. Babe a căzut cu fața în jos pe corpul neînsuflețit al prietenului pe care îl urăște cel mai mult în viața lui și a urlat necontrolat. Împușcăturile și haosul s-au stins, de parcă cineva care tocmai murise pentru a-și ispăși păcatele
-Vreau să trăiești și să te simți vinovat față de mine pentru tot restul vieții tale. Babe a plâns în hohote în timp ce ținea strâns cămașa pătată de sânge a lui Way ,
-De ce mori așa ușor așa, Way? Rămâi egoist până în ultima secundă, știi?
-Cum ai putut să-mi faci asta?
Babe nu a știut niciodată că trupurile celor vii și ale morților se pot simți atât de diferite. Îl îmbrățișase pe Way de sute de ori înainte, dar niciodată îmbrățișarea nu fusese atât de goală și dureroasă. Chiar dacă nu ar trebui să se simtă vinovat, s-a gândit mereu că îl ura pe acest prieten al său și nu-l va ierta niciodată pentru ceea ce a făcut .
Dar, de ce se mai simțea trist?
Chiar dacă Way l-a rănit cu adevărat. De ce?
-După ce vom termina această treabă, vom termina unul cu celălalt. Nu trebuie să ne mai deranjam unul pe altul’
-Bine, când lucrarea se va termina, vom merge pe drumuri separate.
Acesta este sfârșitul luării la revedere? Nu a știut niciodată că cuvântul „separat” are acest tip de înțeles. El înțelege că fiecare va merge pe drumuri separate și va merge mai departe cu viața și nu va mai fi implicat unul cu celălalt.
-Babe....
Vocea lui Charlie îi strigă numele împreună cu o îmbrățișare caldă. Asta ar trebui să-l facă să se simtă la fel de bine ca întotdeauna. Dar de ce s-a simțit atât de greu de data asta?
Totul s-a încheiat cu victoria lor. Cu toate acestea, imaginea care a apărut a fost foarte diferită de ceea ce era de așteptat. În primul rând, Alan nu a fost în plan de la început, dar a apărut într-un moment crucial alături de mulți alți concurenți. Unul dintre ei este Six, un fost rege care miroase mai mult decât orice. Dar, în schimb, acceptă să ajute datorită cererii lui Alan, iar sosirea lui Six ajută la rezolvarea tuturor paznicilor, inclusiv a câinelui bătrân.
Este uimitor pentru că este un secret pe care Six îl ascunde este că poate crea halucinații realiste. Este atât de realist încât guvernul interzice utilizarea acestei capacități fără permisiune. Habar n-avea ce făcea, dar și-a deblocat abilitățile și le-a folosit pentru a-i ajuta.
Ei sunt capabili să-l prindă pe Tony, grație ajutorului bandei sale de curseți. Nu după mult timp, poliția și ambulanța pe care a chemat-o Jeff a sosit și s-au deschis ușile de securitate ale întregului conac iar oaspeții care se ascundeau în diverse locuri din conac au fost cu toţii mutați cu forța și încătușați la mașina poliției din cauza probelor transmise în direct.
Acolo s-au adunat diverse organizații și mass-media.
Cât despre bătrânul câine Tony, acesta a fost imediat pus sub strictă supraveghere și va fi investigat și cel mai probabil va fi judecate în curând unde vor implica toată mass-media în proceuls de judecată.
De fapt, în trecut, Babe a fost supărat pe Tony și a vrut să-l omoare de multe ori. În realitate, încă se crede că cea mai mare suferință pentru o persoană a fost privarea de libertate, nu moartea. Cu toate acestea, dacă sfârșitul persoanei malefice a fost să părăsească această lume, el a considerat că este prea simplu și confortabil. A trăi pentru a ispăși ceea ce făcuse ar fi mult mai benefic pentru el.
Cea mai mare deraiere de la acel plan ar putea fi dispariția partenerului său, Way s-a întâmplat atât de repede încât prietenul lui nu mai era acolo.
Era adevărat că era atât de supărat pe Way încât nu mai voia să fie implicat cu el. Legăturile, atașamentele și amintirile, fie că sunt intenționate sau nu, l-au făcut să nu-și imagineze niciodată că și-ar dori ca Way să plătească totul cu viața lui așa. El a recunoscut că, în timpul implementării planului, încă îl monitoriza pe Way. Babe era mereu acolo și avea un plan de rezervă în cazul în care altcineva il trăda, ceea ce, din fericire, nu s-a întâmplat. Dar nici de data aceasta nu și-a dorit să dovedească sinceritatea lui Way.
În timp ce oficialii se ocupau de toată mizeria din conac, Babe stătea liniștită în grădină, singur. Era încă prea confuz și năucit pentru a vorbi cu cineva. Chiar și polițiștii sau jurnaliștii sunt excluși din cauza comportamentului lor. Poate sunt și alte subiecte despre care să scrieți în știri.
Charlie stătea în tăcere și il privi pe Babe stând în gol în grădină, cu îngrijorare. Nu știa ce să facă. O parte din el a crezut că ar trebui să-i acorde lui Babe ceva timp singur și să se ocupe de asta. Cu toate acestea, a existat o altă parte a inimii lui care dorea să vorbească și să mângâie persoana cu care vorbea pentru că se simțea rău că l-a lăsat pe Babe singur așa.
Dar, pe de altă parte, în adâncul sufletului, Charlie s-a gândit că ar trebui să plece de acum înainte. Dacă decizia finală rămâne aceeași, dispariția acum ar putea fi cea mai ușoară cale.
Charlie stătea acolo, privindu-l pe Babe cu puținul gând care îi mai rămăsese, când vocea lui Jeff se auzi brusc.
-Dute la el.
-Nu știu dacă ar trebui să merg acolo. Charlie răspunse încet înainte de a ofta încet.
-Babe poate vrea să fie singur.
-Din expresia de pe chipul lui, i-am spus nu
-Hah?
-P’Babe. Jeff dădu din cap spre Babe care stătea singură în grădină.
-Vrea pe cineva lângă el, dar nu știe cum să spună.
Cuvintele lui Jeff l-au făcut să se întoarcă să se uite din nou, a observat expresia și privirea persoanei pentru că voia să știe dacă chiar își dorea cineva să-l însoțească, așa cum spunea Jeff sau nu. Sincer să fiu, nu știa. Dar până la urmă, tânărul a decis să se apropie de persoană pentru că voia să rămână lângă Babe, nu pentru că Babe ar fi vrut.
-Ești aici... Charlie salută blând și se așeză pe banca de lângă Babe. Te cautam.
-Ai terminat de vorbit cu poliția? Întrebă Babe cu o voce care părea foarte slabă.
-Asta e. P’Alan şi P’Pete se vor ocupa de restul.
-Ce mai face Jeff?
-Jeff, e în regulă. Charlie a răspuns cu un zâmbet slab și Babe a dat ușor din cap înainte de a se întoarce in aceeași direcție fără a spune nimic. Atitudinea lui Babe l-a făcut să realizeze cât de obosit și plin de ură era de ceea ce se întâmpla, nu se poate vorbi despre asta încă?
-Mă bucur că te-ai întors. Babe care tocmai stătuse în liniște a vorbit brusc ca și cum s-ar fi gândit la ceva.
-Nu știu despre toată povestea, dar știu că nu faci niciodată nimic fără un motiv. De acum înainte, te rog spune-mi toată povestea, bine?
Charlie, care fusese închis în inima lui de vinovăție, încă simțea că nu era bine. Știa că Base era dispusă să asculte și să-l ierte pentru tot. De asemenea, știa că fiecare lacrimă care ieșea era de bucurie și ușurare văzându-l în viață. În același timp, acele lacrimi erau dovezi clare care l-au făcut pe tânăr să realizeze cât de multă suferință a trăit Babe în trecut, altfel, alți oameni nu ar plânge atât de mult.
-Babe... a spus Charlie. Lângă el se auzi o voce blândă după un moment de tăcere.
-Te simți vinovat. Stiu, dar nu-ți cere scuze. Babe a răspuns cu o voce calmă, de parcă nu s-ar fi gândit prea mult la asta. Știai că oamenii nu s-au simțit vinovați?
-Dar încă mă simt rău și îmi pare rău că te-am întristat, a spus Charlie serios, iar alfa înalt l-a făcut să se întoarcă și să se uite la persoana care a vorbit din nou.
-Nu este prima dată când o fac. Mi-am cerut scuze și m-ai iertat și am promis că nu o voi mai face. În final, am făcut-o din nou.
-Dar asta este în trecut. Expresia lui Babe era calmă, de parcă i-ar fi transmis că era atât de legat de acea promisiune pe cât se temea tânărul. Se poate rezolva acum.
-Cum vrei să faci? întrebă Babe, de parcă ar fi știut că Charlie vrea să spună ceva. Dar încă ezita, de parcă nu știa cum să spună, așa că a ales să întrebe pentru că nu dorea ca Charlie să nu se simtă confortabil că orice ar fi vrut să-i spună, să-l primească cât mai bine.
-În acest moment nu cred că mai suport, P’Babe Charlie se uită în ochii lui Babe.
Sentimentele tânărului erau încă pline de îngrijorare și vinovăție, așa că Babe nu s-a putut abține să nu se simtă îngrijorată pentru el. Știa că Charlie s-a gândit întotdeauna la el primul și, prin urmare, totul despre el era o mare problemă pentru Charlie.
-Totul depinde de tine. Nu am dreptul să aleg nimic pentru că am făcut multe alegeri pentru tine în trecut.
-Deci, ce ar trebui să aleg?
Înaltul alfa tăcu o clipă. A făcut contact vizual pentru o clipă înainte de a respira adanc, parcă și-ar fi adunat curajul să spună ce avea în minte.
-Vreau să alegi dacă mă mai vrei lângă tine sau nu?spuse Charlie cu o expresie fermă, deși înainte a fost mereu ezitant. Dacă vrei să rămân, atunci voi rămâne. Dar trebuie să fii gata să mă ierți cu adevărat și să crezi că poți avea încredere în mine ca înainte.
-Nu pot face asta. Nu e vina ta dacă nu ai încredere în mine ca înainte. Vreau doar să simt că poți să ai încredere în mine din nou. Nu vreau să fiu aici doar pentru că vreau să fiu aici . Pentru că până la urmă nimeni nu va fi fericit.
-Dacă nu pot? A întrebat Babe înapoi. Dacă nu pot avea încredere în tine ca înainte, ce se va întâmpla în continuare?
-Dacă este cazul, atunci ar trebui să ne despărțim.
Inimile vorbitorului și ascultătorului tremurau la aceste cuvinte. Babe se uită la chipul lui Charlie în tăcere. Știa că Charlie se gândea la asta de mult timp și trebuie să fi fost nevoie de mult curaj pentru a putea spune acele cuvinte. Pentru că un copil ca Charlie nu este genul care să se despartă ușor de nimeni, a gândit așa...
-O să-ți părăsesc viața, o să mă opresc cu mașini de curse și nu te voi mai deranja.
-Poti tu?
-Da.
-Mă poți lăsa? Întrebarea lui Babe l-a uimit pe Charlie. Nu a fost niciodată sigur dacă va putea îndeplini sau nu o afacere propusă. Se gândea doar că, dacă era ceva ce Babe alege, ar face-o cu bucurie fără nici un protest.
-Voi face tot ce vrei să fac, a răspuns Charlie zâmbind. Expresia bărbatului în vârstă părea tristă, dar Babe simțea că bărbatul cu ochelari încă arăta drăguț în ochii lui.
-Ai fost forțat să faci lucruri pe care nu le vrei. Nu vreau să fac asta, așa că nu vreau să fiu cel care îți va face asta din nou.
-Nu am nimic să-ți pot da, în afară de asta.
Ochii lui Charlie arată întotdeauna atât de amabili. Indiferent de câte ori a trebuit să plângă pentru acest copil, drăgălașul lui Charlie și momentele bune împreună au fost întotdeauna ceva ce aștepta cu nerăbdare. Babe nu va mai găsi niciodată pe altcineva care să i se potrivească așa.
-Singurul lucru pe care îl pot oferi este libertatea.
Chiar dacă răspunsul era deja în fața lui, de ce încă mai întreba acest copil?
-Deci, vrei să pleci? Babe a întrebat pe un ton lejer Răspunde fără să te gândești la mine, doar folosește-ți sentimentele, nu te gândi prea mult.
-Vrei să te despart de mine?
Chiar dacă el a fost cel care a cerut asta, când Charlie a auzit întrebarea, a simțit un sentiment încordat în inimă. Tot ceea ce se gândește este la ce vrea Babe sau la ce simte. Răspunsul părea complicat și dificil, așa că atunci când a fost vorba de a-i spune să nu se gândească la sine. A simțit că răspunsul a fost mai ușor.
-Nu vreau să mă despart. A răspuns Charlie cu o voce joasă, cu ochi triști care păreau a Cățeluș implorând stăpânul sa-l duca acasă.
-Pentru că te iubesc atât de mult, nu vreau să merg nicăieri. Vreau să fiu cu tine în fiecare zi pentru o lungă perioadă de timp.
-Doar asta
-Atunci rămâi.
Acesta a fost răspunsul lui Babe cu un zâmbet prietenesc, înainte ca o mână zveltă și bine formată să alunece pentru a-l ține pe Charlie și să-l trase în sus pentru a-i apăsa trei săruturi blânde pe palmă, așa cum făceau împreună tot timpul.
-Pentru că am ales cu mult timp în urmă, că orice s-ar întâmpla, vreau să te am în viața mea.
Viețile lor dureroase de lungă durată s-au încheiat în grădina conacului care i-a crescut ca niște animale în cușcă, permițându-le să se întâlnească și să iubească astăzi.
Astăzi totul s-a încheiat.
S-a terminat cu ploaia care le-a spălat petele de sânge, transpirația și lacrimile, precum și cu sărutul dulce la care se gândea de mult timp, făcându-l să se simtă capabil să stea în ploaie fără să se teamă.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...