Capitolul 22

67 3 0
                                    

A mai rămas o ușoară amețeală. Chiar dacă dormise câteva ore, imaginea noului dormitor în care dormea era încă neclară. A trebuit să clipească încet din ochi și să-și dea timp să se adapteze, după ce a fost prins în întuneric atât de mult

-E mai bine?

A fost primul sunet pe care l-a auzit. Vocea lui Jeff nu era nici tare, nici blândă. Micul Omega stătea pe canapeaua din colțul camerei cu o carte pe care probabil o citise în timp ce Chsrlie dormea. Văzând că Charlie era treaz, Jeff a tras apoi semnul cărții și a marcat locul unde citise ultima dată, apoi a pus-o pe canapea și s-a ridicat, mergând spre el.

-Mă doare gatul... Răspunse Charlie cu voce joasă, înainte de a se împinge încet într-o poziție așezată.
Între timp Jeff a turnat ceaiul preparat de unchiul Reval într-o ceașcă mică și i la dat fratelui său mai mare.

-De îndată ce te-ai trezit, unchiul ți-a spus să bei acest ceai.

-Câte ore am dormit?

-Mai mult de trei ore

-Se simte ca și cum am adormit de trei zile, a spus tânărul înalt în timp ce sorbi din ceai.

Mirosul ușor și dulce l-a făcut să se simtă puțin mai bine. Dar această oboseală încă îl făcea să simtă că nu vrea deloc să se miște prea mult.

-Asta este normal. Unchiul a spus că, de obicei, doar stăpânirea unei singure abilități speciale este foarte obositoare și o faci de o săptămână consecutiv. Trei ore de somn sunt foarte puține.

-Este obositor, dar mă simt ușor.

-Desigur, ai aruncat-o pe toată, a chicotit Jeff în timp ce se așeza pe marginea patului. Cum te simti?

-Sunt obosit. Ţi-am spus.

-Asta înseamnă că ai devenit o persoană normală.

Charlie a coborât încet mâna care ținea paharul înainte de a o așeza în poală. S-a uitat în jos la ceașca pe care o ținea, de parcă și-ar fi reflectat la sentimentele sale. Să aibă o viață nouă, complet diferită de acu înainte, asta și-a dorit, dar asta nu însemna că nu se va simți ciudat când acea abilitatea va dispărea. Se simțea ca o persoană nouă.

-Se simte ciudat, a răspuns alfa înalt cu un mic zâmbet
-Încă nu m-am obișnuit, dar mă simt confortabil.

-Nu mai trebuie să cari bunurile furate, nu?

-Da, e mult mai ușor.

-Bine. De acum înainte, viața îți va fi mai ușoară.

-Aşa sper. Charlie râse încet în gât. S-a uitat afară. Erau picături de apă pe geamul ferestrei și lumina slabă a soarelui intră. Vederea îl făcea să se simtă mai proaspăt decât ceaiul pe care tocmai il băusese.

-Doar a plouat?

-Da, ploua foarte puternic Jeff a răspuns, privind afară  Dar s-a oprit înaintea sa te trezești.

-Mă uit la ploaie și mă gândesc la Babe.

-Îți este dor de el tot timpul.

-Nu ca asta. Se întoarse și smuci din nas spre Jeff. Când sunt cu el, se pare că întotdeauna plouă când se întâmplă ceva important în viața mea.

-Fenomen important?

-Da. Tânărul înalt dădu ușor din cap și continuă: Când am ieșit să te întâlnesc la cafenea, eram prea stresat ca să vorbesc cu tine la vremea aceea. În drum spre casă, a plouat atât de tare încât aproape că nu am reușit să ajung înapoi la apartament, dar Babe a coborât și a adus o umbrelă să mă ia pentru că îi era teamă să nu mă  îmbolnăvesc.

-Când Babe a aflat despre relația dintre mine și tata, ne-am certat și în ziua aceea a plouat ca o furtună.
-Și în ziua în care Babe mi-a cerut să fiu iubitul lui, a plouat. Stăteam în pat și vorbieam. Și apoi a început să plouă afară, împreună cu un tunet foarte puternic. Spuse Charlie și zâmbi, deși în acele amintiri erau câteva amintiri nu atât de plăcute. Când se confruntă, s-ar putea să nu fie în stare să zâmbească prea mult, dar în timp ce a trecut prin acele momente dureroase, știa că erau doar o parte din vechile amintiri. Îi era dor să îl aibă pe Babe prin preajmă. Cu siguranță nu voia să se întoarcă la situația în care Babe a fost rănit sau când au avut o ceartă. Dar îi era dor de sentimentul nostalgic de când erau împreună. Doar asta...

-Și în prima zi în care ai fost o persoană normală, a și plouat, a adăugat Jeff cu un mic zâmbet, în timp ce un alt eveniment important îl urma pe Charlie. Dar nu ai putut să-l vezi la timp. Sunt singurul care îl vede când plouă abundent.

-Da, când m-am trezit, ploaia încetase.

-Poate că e un semn bun.

-Un semn bun?

-Da, dădu ușor din cap tânărul.  Pentru că ploaia a încetat.

-Cerul este senin acum.

Cuvintele lui Jet l-au făcut pe Charlie să se uite din nou pe fereastră era deja după-amiază, dar lumina blândă a soarelui era încă vizibilă prin perdeaua de nori, făcând atmosfera sumbră anterior să devină brusc mai strălucitoare. Poate, exact cum spunea Jeff, un semn bun pentru el să înceapă o nouă viață.

-Dacă cerul rămâne senin așa mult timp, e bine, spuse Charlie încet.

- Dar înainte de asta, trebuie să fie ploaie. Altfel, va fi anormal. A răspuns Jeff, acceptând-o și el.

Paharul gol din mâna lui Charlie a fost pus pe masă lângă pat.

-Dar trebuie doar să ai răbdare și să aștepți ca ploaia să înceteze să cadă.

-Și dacă nu pot suporta?

-Încearcă să-ți placă ploaia, a spus tânărul zâmbind, înainte de a se culca să doarmă în poala fratelui său. Nu este cald când plouă. Dormi confortabil.

Charlie îi zâmbi fratelui său. Mâna lui mare se mișcă să-și frece capul ușor, amintindu-și trecutul când erau încă acasă împreună. Desigur, odată ce a aflat întreg adevărul, ceea ce s-a întâmplat în acea casă a devenit o realitate dezgustătoare, dar dacă se gândeau la când erau copii nevinovați, amintirile pe care și le aduceau aminte nu erau chiar atât de rele.

Charlie și Jeff petrec mai mult timp împreună decât orice alti copi. Se joacă împreună. El l-a învățat pe Jeff. Și Jeff a fost acolo, întotdeauna un bun refugiu pentru el. Asta și-a amintit Charlie. S-a simțit foarte norocos, pentru că măcar avea o familie un frate mai mic care nu avea aceeași linie de sânge, dar îl lega mai mult decât o legătură fără valoare

-Doar visam, a spus Charlie cu o voce liniștitoare în timp ce încă freca capul fratelui său mai mic.

-Care este visul tău?

-Babe....

-Îl visezi tot timpul.

-Dar de data aceasta, nu este un vis obișnuit, a argumentat bărbatul în vârstă în timp ce se gândea la ultimul său vis, care se simțea mai puțin dezordonat. El credea că imaginea pe care și-o amintea nu era o imagine vagă, foarte distorsionată, precum imaginea unui vis.

-Este ceva care sa întâmplat cu adevărat”.

-Nu este normal? Majoritatea imaginilor din vise provin din imagini pe care le vedem în viața reală.

-Dar nu este doar o imagine. Acesta este tot incidentul! se certa din nou Charlie. Atitudinea lui era mai serioasă decât înainte. Chiar s-a întâmplat și în visul meu a fost exact așa!

-S-ar putea întâmpla pentru că te gândești mereu la asta .

-Dar unchiul a spus că nu a fost doar pentru că m-am gândit la asta în acel moment.

-Deci, care crezi că este motivul?

-Unchiul a spus că a fost pentru că i-au întrerupt circuitele senzoriale lui Babe. Alfa s-a gândit la asta făcând propriile sale presupuneri. Deși nu știa la fel de multe despre aceste lucruri ca unchiul Reval, o oarecare intuiție îi spunea că aceste lucruri erau mai mult sau mai puțin legate. Când rup circuitul, nu am alte abilități speciale. Dar după ce am eliminat toate amintirile lui Babe, am simțit că sunt chiar lângă el.

-Și când tăi alte abilități, cum se simte?

-Este confuz. Când eram pe cale să decupez o altă abilitate, vedeam o imagine cu ei folosind-o. Acea capacitate va fi oprită și deconectată rapid și apoi va dispărea.

-Nu l-ai simțit deloc pe fostul proprietar?

-Deloc. Îl simt doar pe Babe.

-Dacă  mă gândesc bine, era ciudat că ai simțit prezența lui Babe când și-a întrerupt circuitul de abilități speciale. De fapt, a spus unchiul Revan, abilitatea specială a lui Babe este cea pe care o folosești cel mai puțin

-Abilitățile lui Babe sunt ultimele care sunt tăiate, deoarece durează ceva timp pentru a le recupera pe toate. În timpul procesului de întrerupere a circuitului, tânărul a simțit că unele dintre sentimentele sale au fost mai dense decât înainte Ruperea ciclului altor abilități, desigur, fiecare abilitate are propriile dificultăți. De exemplu, abilitatea detectorului de minciuni este cea mai ușor de manevrat, deoarece Charlie o folosește rar. În același timp, abilitățile care a durat cel mai mult pentru a rupe ciclul și au consumat cel mai mult din energia lui și a lui Ravel au fost abilitatea de a crea halucinații și de a activa și dezactiva acele abilități, deoarece le folosea destul de des, mai ales înainte de începerea acestui plan.
Anterior, Charlie trebuia să se antreneze de mai multe ori pe zi pentru a crea halucinații în secret și să le folosească pentru a-și simula starea fizică după accident. A trebuit să-l antreneze să fie mai stabil și să reziste mai mult, să creeze cele mai realiste halucinații și să controleze percepțiile cât mai multor oameni. De asemenea, a trebuit să exerseze foarte mult deschiderea și închiderea abilităților sale, pentru că în viața lui trecută, nu încercase niciodată să-și schimbe temperatura corpului sau să-și controleze pupilele și, mai important, nici măcar nu se gândise să-și poruncească inimii să nu mai bată, pentru că nu voia să încerce să moară pentru prima dată.
El a recunoscut că a înșela medicii și asistentele a fost foarte greu. Și Charlie nu a vrut să facă asta. Dar chiar nu se putea ajuta, pentru că nu putea să creeze halucinații pentru a păcăli un grup mare de oameni , așa că a trebuit să-și confirme propria moarte celui mai mic grup de oameni, și anume medici și asistente, pentru că existau doar câteva persoane în camera de urgență. În plus, a trebuit să o facă din nou când Alan și Jeff au venit să vadă cadavrul, ceea ce a fost foarte norocos pentru că Babe nu a venit să-l vadă el însuși, pentru că îi era frică să-i facă asta lui Babe.
Poate fi suficient de puternic pentru a-i înșela pe ceilalți, dar dacă îl vede pe Babe trist, Charlie îi este foarte frică să nu facă o greșeală pentru că îi va părea rău pentru ceilalți. Și dacă se va întâmpla asta, va fi foarte rău.

După ce și-a confirmat moartea, a trebuit să evadeze din spital cât mai repede posibil și să lase aranjamentele funerare în seama lui Jeff. Jeff a comandat crearea de păpuși care semănau foarte mult cu oamenii adevărați și care erau întotdeauna învelite în pânză. Din fericire, Charlie nu are rude. Așa că, dacă nu ar fi fost Babe sau Jeff, nimeni nu ar îndrăzni să se încurce cu corpul lui. Și când Babe nici măcar nu are curajul să vină să-l vadă în starea lui fără viață, nimeni nu va putea afla ce s-a întâmplat cu adevărat și ceea ce stă de fapt în sicriu este o păpușă, nu adevăratul Charlie, așa cum cred ei.
Pentru a trece peste, Charlie trebuie să folosească cea mai dificilă abilitate specială pe care a folosit-o vreodată.
Era epuizat fizic și psihic. Spre deosebire de când a încercat să rupă ciclul abilităților lui Babe, în acel moment Charlie a crezut că ceea ce era cel mai greu era sentimentul pe care l-a simțit când a descoperit ceva care l-a făcut să cadă într-o altă lume. Nu s-a concentrat asupra procesului din fața lui, ci a rămas cu proprietarul inițial al acelei abilități, până când nu și-a găsit calea înapoi.
Simțea că o parte din Babe era în el tot timpul.

-Cred că sunteți suflete pereche, a spus Jeff în timp ce făcea o mutră batjocoritoare, în loc să-l ajute să găsească răspunsuri despre comportamentul ciudat al lui Charlie, pentru că nu știa ce îl cauzează. Poate lui Charlie îi este dor de Babe.

-Este amuzant?! Charlie bătu ușor fruntea fratelui său, supărat.

-Cine ştie? Probabil că este adevărat.

-Dacă îți este greu să fii un suflet pereche și să stai cu el, atunci nu o face.

-Dragostea adevărată va avea multe obstacole. Ai auzit de ea?

-Nu niciodată, a spus bărbatul mai în vârstă, subliniind fiecare silabă clar. Mi-am dorit doar o iubire simplă. Nu vreau să demonstrez nimic.

Jeff a înțeles exact ce voia Charlie. Fratele lui nu a plănuit povestea. Iubirea lui era atât de mare sau frumoasă. Și Jeff a crezut asta.

Fratele lui nu părea să-și imagineze niciodată cât de haotică și mortală va fi acea poveste de dragoste, dar bineînțeles că nu a fost ușor de la început. Prin urmare, dorința de a avea dragoste pare un vis potrivit pentru Babe și Charlie.

-Știu, nimeni nu vrea ca asta să fie dificil, a spus tânărul în liniște, în timp ce Charlie continua să se joace cu părul lui. Dar nu poate fi ajutat, nu? Te alegi pe tine însuți.

-Hmm...

-Este adevărat? spuse Jeff  cu o expresie supărată pe față. Sunt mulți oameni obișnuiți. Fii ca cineva special ca P’Babe.

-Nu a putut alege. A fost vina mea.

-Deci, dacă nu poate alege, trebuie să lupți până la capăt.

Jeff a făcut contact vizual cu fratele său și a vorbit cu o voce calmă. Tânărul alfa a tăcut imediat când a auzit acele cuvinte. Charlie a crezut întotdeauna că fratele lui mai mic nu era așa. Cât de mult îi pasă de cum arată dragostea lui pentru Babe până la urmă? Lui Jeff pare să-i pese doar că va supraviețui și va duce o viață normală. Dar după ce a auzit acest lucru, Charlie află că, în trecut, interpretarea lui Jeff a cuvintelor „fericire normală” la inclus tot timpul pe Babe.

Jeff vrea să il protejeze pe Babe, la fel ca și el. Și pentru că nu era doar el cel care risca totul, ci erau mulți alții, care au votat pentru acest plan, cu siguranță nu avea să se încurce cu el.

-Promiți că, când se va termina asta, vei fi din nou foarte fericit? Îl întrebă Jeff pe fratele său cu o voce blândă.

-Ce vrei să spui?

-Promisiune?
Întrebarea lui Jeff părea neclară. Dar din privirea din ochii lui, Charlie credea că Jeff probabil îi spunea să-și urmeze inima cât mai mult posibil.

- Bine, o să încerc.


Casa mare, care înainte era liniștită, a devenit brusc mai vie, deoarece a fost folosită ca loc de adunare pentru mulți nobili bogați și influenți. Grădina a fost împodobită cu trandafiri albi de la intrarea în fața conacului, iar mașinile de lux s-au deplasat pentru a-i alunga pe oaspeții de onoare. Toată lumea era îmbrăcată îngrijit, în costume scumpe și rochii de seară. Desigur, hainele pe care le purtau erau foarte elegante. Este menit doar să crească încrederea în propria persoană, dar este și o reflectare a bogăției și atrage, de asemenea, conexiuni de investiții.

În timp ce oaspeții au intrat încet în conac, Tony gazda s-a ridicat și a așteptat să-i întâmpine pe toți cordial. A pregătit totul Nu există lipsuri. Fie că este vorba despre mâncare sau băutură, trupe de muzică clasică sau chiar redecorarea unor părți din interior, astfel încât atmosfera să pară mai moale și mai rafinată decât de obicei. Toate acestea pentru a impresiona toți partenerii să se alăture afacerii în această seară importantă

Oricât s-a străduit să întâmpine și să aibă grijă de oaspeți. Tony nu i-a putut întâlni pe toți. Prin urmare, nu a existat nicio șansă de a primi invitații speciali care au venit la petrecere cu un număr mare de invitați.

-Hmm... sau poate din cauza hainelor lor. Costumul de culoare neagră, care arăta ca hainele unui livrător, probabil nu avea să iasă în evidență și să atragă atenția bătrânului.

Astăzi este o întâlnire a tuturor partenerilor lui Tony, în cadrul unui banchet pentru a construi relații de afaceri care se face de obicei între oamenii de afaceri. Cu toate acestea, aceasta a fost doar o imagine, chiar dacă de fapt fundalul acestei întâlniri a fost licitația unui număr mic de copii speciali îngrijiți de Tony, sau, pur și simplu, nu a fost diferit de traficul de persoane.

Desigur, toți acești oameni știu. Nu au venit doar pentru a stabili relații sau afaceri. Negocierile ca un punct culminant important al acestui eveniment a fost competiția pentru resurse de energie care erau mai rare și mai utile decât aurul sau acțiunile.

În timp ce Tony era ocupat să vorbească și să râdă politicos cu acești oameni, nu a observat că printre noii săi subordonați exista o față cunoscută.
Babe a mers și a privit tot timpul. Silueta subțire într-un costum complet negru arăta obișnuit și se amesteca bine cu ceilalți bodyguarzi. Deși această față extraordinară va atrage atenția unor oaspeți care o văd, el încearcă să riște cât mai mulți oameni să afle despre el. Pentru că a fi în centrul atenției nu este ceea ce își dorește acum.

Babe stătea drept, cu mâinile la spate, așa cum făceau paznicii. A ales să stea în cel mai întunecat colț, ascuns vederii, după sfatul lui Pete, care juca acum rolul de băiat de livrare. El a servit ca șofer de mașină livrând echipamente decorative pentru a intra în sala principală de ședințe.

Inițial, Babe și Way s-au încăpățânat să se opună acestei idei nebunești. Pentru că din toate unghiurile, Pete nu este deloc potrivit pentru a fi băiat de livrare. În primul rând, nenorocitul ăla este înalt și prea proeminent. Și în al doilea rând. Chiar dacă Pete purta o jachetă de livrare și o pălărie neagră, potrivit lui, acest lucru nu ar fi putut ascunde aura lui Pit de medic amabil cu un fundal familial puternic. Way gândește la fel.

Doar că această persoană continuă să persiste în planul său. Era sigur că, orice s-ar întâmpla, va deveni livrător, pentru că voia să încerce să joace un rol din când în când. Până la urmă, au ajuns să se certe până nu au știut de ce, dar ceea ce știa el era că a se certa cu el era foarte obositor.
Avea o durere de cap groaznică.

Nu știa dacă Pete îl va ajuta sau dacă îl va ajuta pe Pete.

(Cum sunt lucrurile afară?)

O șoaptă a venit de la căștile atașate la urechea dreaptă a lui Babe. Alfa avea probabil o expresie neutră pe față. De fapt, în inima lui era puțin îngrijorat că proprietarul acestei voci a provocat din greșeală să se întâmple ceva. S-a uitat în jur înainte de a răspunde mișcându-și gura cât mai puțin posibil și comportându-se ca și cum paznicul monitoriza securitatea.

-Mulți oameni. Babe răspunse încet. Unde ești?

-În sala de ședințe. Thelped a pus semnul pe mese

-Ce semn?

(Semnul numeric)

Babe și-a dat ochii peste cap cu nerăbdare după ce a auzit răspunsul livratorului contrafăcut. Dar apoi și-a dat brusc seama pentru ce erau pregătite semnele numerice? Doar gândirea la asta l-a făcut să se simtă atât de umflat încât aproape că a vărsat. Oamenii ăștia nu simt nimic? De ce se înghesuiau să liciteze pentru un om din carne și oase cu un aspect atât de plat? Sau pentru că banii sunt îngrămădiți prea mult? Astfel încât acești nobili  au văzut oamenii de sub ei ca ființe umile și și-au folosit abilitățile speciale pentru a obține avantaje?

-Ai grijă, nu lăsa pe nimeni să te vadă și nu vorbi cu nimeni.
A avertizat Babe cu o voce ca un adult ceartand un copil. Chiar dacă Pete era cu câțiva ani mai în vârstă decât el. După ce a lucrat împreună o vreme, a știut că bărbatul matur era încă un băiat de școală elementară cu suflet bun.

(Știu. Nu vorbesc cu nimeni) răspunse Pete cu o voce slabă. (Și unde este Way? L-ai văzut?)

-Nu încă, dar probabil că va scădea în curând.

(Poți să-i spui lui Way să aducă în secret cârnați? Mi-e foame)🤣

Babe trase adânc aer în piept, încercând din răsputeri să nu-l înjure pe bătrân pentru că nu se afla într-o situație în care să poată face așa ceva, deși mintea lui se gândea la 10.000 de blesteme la aroganța și imaturitatea lui Pete.

În timp ce lupta împotriva supărării lui, Babe a aruncat o privire și a văzut o siluetă înaltă și familiară a coborât scările de la a doua treaptă cu o expresie maiestuoasă. Azi, Way pare mai matur și mai formal decât înainte. Tânărul a îmbrăcat o cămașă albă curată, cu doi nasturi descheiați pentru a nu arăta prea incomod, acoperită cu o jachetă neagră cu nume de lux.
Asta îl face să pară potrivit pentru postul de vânzător. Alegerea lui Tony nu poate fi refuzată.

(Babe?) Pete și-a repetat apelul când nu a primit niciun răspuns de la cealaltă parte semnalul este rău? Încă na auzi. Buna ziua? Babe?)

-Nu mai vorbi

(Oh. Nu te-am auzit.)

-Nu asculți, dar ar trebui să nu mai vorbesti! Babe strânse din dinți și spuse cu o expresie complet neutră, dar în inima lui, contrariul era adevărat. „Dacă nu te oprești din vorbit. Te duc acasă.”

(Hei, sunt doar îngrijorat!)

-Atunci  taci.

(Bine!)

În timp ce Babe îi amenință pe părinții cu inima tânără să nu se mai prostească, Way se coboară scările. A încercat să privească în jur într-un mod natural, de parcă ar fi vrut doar să ia în general atmosfera, dar de fapt căuta pe cineva.

Tânărul înalt și-a oprit privirea asupra lui Babe pentru o clipă. Când a văzut că cealaltă parte era acolo stând în picioare și făcându-și datoria, paznicul era într-un colț al holului. S-au uitat unul la altul, fiecare dintre ei nu prezenta nicio expresie, dar parcă comunicau între ei în secret prin ochii lor și conținea mesajul „Ai grijă, timpul este aproape”.

După ce a apărut Way, tânărul a fost târât ici și colo de tatăl său pentru a primi invitații la eveniment. Way a jucat foarte bine rolul copilului preferat. El a zâmbit și i-a salutat pe ceilalți natural de parcă ar fi vrut cu adevărat să-și ajute tatăl în munca sa, neavând alte scopuri ascunse. Tony însuși pare să aibă mai multă încredere în Way de când fiul său a venit acasă și este întotdeauna de ajutor.

Nu este grozav? Mai degrabă decât să facă ca alți copii care sunt sfidătoari și greu de controlat precum Babe, inclusiv fiul său cel mare Pete, care provoacă cele mai multe probleme.

Când sesiunea de salut a fost considerată suficientă, invitații care participau la eveniment au început să intre treptat în sala de conferințe pentru a participa la discuții oficiale de afaceri. Gardienii și-au întins politicos mâinile pentru a invita toți oaspeții conform ordinului Marelui Maestru. Între timp, paznicul fals a mers cu grijă pe marginea holului pentru a ajunge la ușa care era făcută doar pentru paznici și muncitori din interiorul casei. Înăuntru, erau scări și poteci care puteau fi parcurse în tot conacul și trebuia să folosească aceste trasee pentru a ajunge în următorul punct conform planului său, dar era greu să se retragă calm.

-Unde mergi?

Unul dintre gardieni spuse când văzu că Babe era pe cale să se întoarcă într-un colț al sălii principale. Cel care a fost sunat a fost puțin surprins, dar a încercat să nu arate.

S-a întors să se uite la persoana care a întrebat înainte să zâmbească ușor și să răspundă natural.

-Domnul Way a spus că paznicii ar trebui împărțiți în sălile de ședințe.

-O, nu este deja făcută? Gardianul înalt a ridicat din sprâncene. A fost surprins pentru că nu știa despre asta înainte.

-Am, dar nu crede că este suficient. Așa că i-a cerut responsabilului de afară să intre și să ajute.

Babe a continuat să mintă, indiferent cât de repede îi bătea inima. Dacă a greșit și a fost prins, cu siguranță nu ar mai fi nicio speranță. Doar speranța că acest gardian nu își va aminti fața este deja considerat foarte norocoasă. Și părea că acest gardian nu era prin preajmă când a venit să provoace necazuri data trecută.

-Oh... Paznicul dădu ușor din cap, părând încă puțin confuz. Dar nu mai avea îndoieli. Văzând asta, Babe a zâmbit slab și a început să se îndepărteze încet.

-Stai.. Babe se opri din nou în loc. Fața lui a început să intre puțin în panică.

-Esti nou?  întrebă gardianul. Babe nu putea decât să se întoarcă și să zâmbească din nou. Dădu ușor din cap.

-Da, tocmai m-am alăturat și este prima mea zi.

-Nu e de mirare că nu sunt familiarizat cu chipul tău, spuse gardianul cu un zâmbet timid, iar atitudinea lui începea să-l facă pe Babe să se simtă puțin mai mândru.
-Voiam să vin să salut, dar erau încă mulți oameni, așa că eram îngrijorat să fac asta.

-Ah..? Babe nu știa ce să răspundă. Dar uitându-se la obrajii roșii și la expresia incomodă a persoanei în acest moment, s-a gândit... că ar putea cauza din nou probleme:

-Deci, ce sa întâmplat?

-Numele meu este Jim. Tânărul gardian a făcut contact vizual cu Babe când a rostit această propoziție, a continuat să-și evite ochii pentru o vreme. Care e numele tău?

-Shiaa

-Ce este asta?

Babe a tăcut o clipă, pentru că era confuz să fie tachinat dintr-o dată într-un moment ca acesta, deși de fapt încerca să nu vorbească cu nimeni, dar de ce tânărul din fața lui era interesat de el?

-Uh... Babe și-a folosit creierul pentru a procesa lucrurile, pentru că, chiar dacă l-ar fi servit, această persoană nu l-ar cunoaste. Dar, să fiu sincer, numele Babe cu siguranță nu este o alegere bună. Și ce este mai rău, trebuie să încerce să vină cu orice nume la întâmplare pentru a trece peste acest eveniment aleatoriu.

-Jen, numele meu este Jen

-Jen, Jim și-a repetat numele fals cu un zâmbet impresionat. Chiar și cel mai ridicol nume la care mă pot gândi acum, Un nume asemănător eheh. Jen Jim.

-Este o asemenea coincidență.

Chiar dacă a gândit așa în inima lui, Babe a ales să răspundă frumos și a trimis un zâmbet dulce înapoi, făcând să se topească inima unui tânăr.

-Când treaba este gata, unde vei merge, Jen?

-Poate ar trebui să merg acasă, a răspuns Babe zâmbind. Sunt obosit. Mă duc să dorm.

-Oh...

Jim dădu încet din cap, iar Babe văzu că cealaltă persoană părea că vrea să-l invite la o întâlnire după muncă. Dar s-ar putea să nu fie o idee bună. După ce petrecerea s-a terminat, a crezut că Jim nu mai vrea să se întâlnească cu Jen.

-Atunci voi intra eu primul. Domnul Way este deja înăuntru.

-Oh, bine.

-Voi merge...

-Bine, ne vedem mai târziu, Jen.

A fost un mic zâmbet înainte de a se repezi spre ușa secretă, dar a ales să nu o facă. S-a întors să se uite din nou la tânărul gardian. Ştiind că Jim îl va urma, Babe a venit în grabă prin ușa de legătură și închise în grabă ușa. Apoi a oftat uşurat.
Chiar acum era nervos aproape de moarte.

După ce a depășit mai multe obstacole, Bebe trebuie acum să se concentreze asupra planului său. Corpul Alpha subțire a luat mai multe obstacole, Bebe trebuie acum să se concentreze asupra planului său. Corpul Alpha subțire a făcut pași repezi. A trecut cu mare familiaritate acest traseu de scurtătură pentru că în trecut venea adesea în secret să joace în această zonă, deși îngrijitorii lui i-au interzis mereu pentru că acesta era traseul pentru paznici și muncitori, ceea ce însemna că traseul nu arăta bine sau distractiv. Dar pentru că toată lumea i-a interzis, își dorea foarte mult să intre.

Babe a mers pe potecă și a urcat în siguranță scările până la etajul doi. Chiar dacă a dat peste câțiva alți muncitori și paznici, nu erau mulți dintre ei. Acum toată lumea este ocupată cu petrecerea. Toată lumea era atât de concentrată pe sarcinile lor, încât nimeni nu a observat că oameni care nu ar fi trebuit să fie aici se infiltrau în prezent în întreaga zonă a conacului. Și par să nu se teamă deloc.

În timp ce trecea printr-o scurtătură, a ajuns în cele din urmă la al doilea punct de control. În fața lui se afla o ușă gri cu o pancartă pe care scria NUMAI PERSONAL, confirmând că a ajuns la locul potrivit. Babe nu a pierdut timp să deschidă ușa, încrezător că va fi în siguranță înăuntru. Era pe punctul de a intra în camera de control a sunetului și luminii a sălii de conferințe, dar când a deschis ușa, a văzut pe cineva care tocmai ieșise din camera de control.

Când a văzut fața persoanei cu cei doi ochi ai săi, Babe a simțit că pericolul se apropie rapid, așa că a apucat pistolul la băgat în jachetă ca un instinct de supraviețuire.

-Stai, calmează-te... Bărbatul din fața lui și-a ridicat mâna pentru a-l opri calm, deși nici măcar nu scosese pistolul din gaura ascunsă în jachetă. Dar probabil că tipul ăsta știa că asta era deja intenția lui.

-Vrei să folosești o armă care poate fi folosită efectiv?

-Dacă este necesar, trebuie să-l folosesc. Vocea din fața lui a țipat încet, fără să clipească. 

-După Tony, tu ești persoana pe care vreau să o cunosc aici cel mai puțin, Kenta. Kenta se uită la fața lui cu fermitate, înainte de a ofta încet. Cealaltă parte nu a putut vedea cât de des îl vedea aici. De asemenea, a simțit că mâna dreaptă a lui Tony îl privea cu ochii ușor copleșiți.

-Ce-i asta?

-Nu fi bănuitor față de mine. Nu-ți voi face nimic, a spus Kenta.

-Vorbește cu câinele! Babe răspunse aspru. Nu s-a gândit cum a putut Kenta să găsească o scuză atât de proastă? Deși în tot acest timp a crezut cu adevărat că cealaltă parte este foarte inteligent,

-Tony a predat totul și ți-a încredințat. Crezi că o să cred atât de ușor?

-Chiar crezi că ai putea să te plimbi pe aici liber așa, dacă nu te-aș lăsa eu?

Cuvintele Kenta l-au făcut pe Babe să înghețe. A început să se gândească puțin. Acest lucru este într-adevăr ciudat, dar dacă te gândești cu atenție, nu este deloc imposibil. Dar este, de asemenea, posibil ca Kenta să fi spus asta doar pentru a-i distra atenția.

-Chiar dacă nu pot să o fac singur, ce faci?

-Nu că nu te pot prinde. Răspunse Kenta cu o voce calmă. Dar te-am lăsat în mod deliberat.

-Ce vrei să spui? Întrebă Babe îndoielnic, în timp ce în mână, încă ținea pistolul.

-Crezi, cum ai intrat aici? Trebuie să ai un card, nu?

-Știu și am cardul.

-Si de unde crezi că a venit cardul? Kenta și-a ridicat sprâncenele sub semnul întrebării.

Sprâncenele lui Babe se încruntără de confuzie. A încercat să-și amintească cum și-a luat cartea de identitate. Cum a primit cardul? Răspunsul este Way. El însuși la adus.

-De unde l-a luat Way?

Eu am fost cel care i-a dat-o lui Khun Way ca să ți-l dea, Kenta, flutura la BD, risipitor. În ceea ce il privește Babe, el încearcă din greu să proceseze povestea din spatele poveștii pe care nu a știut-o și nici nu s-a așteptat niciodată.

-Când ai făcut o furie zilele trecute, eu am fost cel care a gestionat totul.

-Ce-i asta?

-Ce spune acest prost?

-Despre documentele importante din camera de securitate, eu am fost cel care l-a informat pe Khun Way, eu am fost cel care le-a ordonat celor mai mulți dintre gardieni să se adune în  fața camerei lui khun Tony. Cu cât Kenta vorbea mai mult, cu atât era mai confuz. Dar, în același timp, a început să observe detali pe care le-a trecut cu vederea în mod accidepral, punctele mici au fost aproape complet umplute de Kenta.

-I-am dat cheia și parola camerei de securitate lui Khun Way pentru că în afară de khun Tony, singura persoană care poate intra în acea cameră sunt eu

-Stai, încep să fiu confuz.

-Îmi dau seama, niciunul dintre voi nu ar fi putut să ajungă la ce a spus Kenta cu o expresie încrezătoare și, deși cuvintele au fost enervante, nu a putut nega deloc. Persoana din fața lui avea puterea de a face toate astea lucruri. Inclusiv Khun Pete care este acolo.

Tânărul înalt care era omul din dreapta lui Tony dădu din cap, spre camera de control, făcându-și ochii mari când și-a dat seama că Kenta tocmai aflase despre toate planurile lui. Și dacă Kenta vorbea așa. Însemna că l-a întâlnit pe Pete înainte să fie sosit.
Sau plănuiseră împreună dinainte?

-Am venit doar să verific și n-am făcut nimic. Parcă i-ar fi citit gândurile, Kenta l-a întrerupt repede, după ce a văzut expresia deznădăjduitoare a lui Bebe:

-Dacă nu mă crezi, vezi singur. Trebuie să plec. Am fost plecat de prea mult timp, Khon Tony va deveni suspicios.

După ce a spus asta, Kenta a trecut imediat pe lângă el. Nu a existat nimic că Babe ar scoate o armă. Kenta arăta mereu rece și calm de când l-a întâlnit pentru prima dată. Și Babe a crezut întotdeauna că nu a avut niciodată o minte a lui. Tipul era ca un robot care urma ordinele lui Tony. Prin urmare, faptul că acea persoană a venit să-i ajute, părea de necrezut.

-De ce ne ajuți?

Întrebă Babe înainte ca Kenta să deschidă ușa. Când confidentul lui Tony a auzit-o, s-a oprit o clipă, apoi a răspuns pe tonul lui obișnuit, fără suflet, fără să se învârtă...

-Nu ajut. Fac doar ceea ce vreau să fac.

-Și asta ne ajuti Alpha slăbănog își miji ochii și se uită la spatele lui Kenta, Nu a înțeles mare lucru. M-am gândit că îi vei fi loial lui Tony?

-Am făcut totul conform ordinelor lui Khun Tony. Asta e treaba mea. Fie că s-a gândit la asta sau nu, dar când Kenta a vorbit, vocea i s-a înmuiat și, în același timp, l-a făcut pe robotul fără inimă să pară mai uman.

-Despre a vă ajuta, băieți, aceasta este o chestiune personală. Am creier, pot gândi singur și știu ce să fac.

-Nu toată lumea are atât de multe opțiuni. În special eu. Nu pot face aceeași alegeri ca tine. Așadar, asta e tot ce pot face.

-De restul te descurci singur, nu? Terminând ultima propoziție, Kenta a plecat de parcă și-ar fi făcut datoria. Și după aceasta, se va preface că nu s-au mai întâlnit până acum.

Toți invitații de onoare își luaseră locurile până când sala de ședințe era complet plină. Gazda a aranjat mese rotunde la care oamenii să stea, cinci până la șase persoane pe masă. Și fiecare scaun are un semn rotund cu un număr pe el pentru a reprezenta participantul la licitație. În fața sălii de ședințe, era o scenă amenajată elegant, cuplată cu un ecran mare LED în spate, nu era diferit de un nou eveniment de lansare a telefonului mobil sau așa ceva.

Au fost aplauze puternice când Tony, gazda, a urcat pe scenă cu o atitudine relaxată, dar demnă. Microfonul mic de pe obraz îl făcea pe Tony să semene mai mult cu cineva care ar ține un discurs motivațional în loc să deschidă o întâlnire imorală și ilegală, prin deschiderea unei licitații umane, iar ceea ce era și mai dezgustător, oamenii din sala de ședințe aplaudau și îl respectau pe acel ticălos fără să se simtă stânjenit.

-Sunt atât de bucuros că am avut șansa să vă cunosc pe toți astăzi, a spus Tony, zâmbind ca un adult amabil. Mișcările lui erau la fel de naturale ca cele ale unui vorbitor experimentat și, din această cauză, acei proști bogați îl admirau foarte mult pe bătrânul câine. Pentru că în afară de posibilitatea de a se reuni după despărțire, astăzi toți cei care stau în această cameră vor face cea mai mare caritate din viața lor. Și sunt sigur că nu va găsi niciodată o oportunitate atât de bună în altă parte.

-Nu există dar mai mare decât darul vieții. Nu doar a da naștere, ci și a oferi o viață nouă și mai bună copiilor care se nasc mai puțin norocoși decât alți copii.

-Îi sponsorizăm pe acești copii săraci pentru a le îmbunătăți viața. Și societatea noastră va fi mai frumoasă datorită bunătății și generozității tuturor.

-Și te asigur că toți copiii care vin astăzi cu tine acasă, îți vor aduce lucruri bune înapoi. Pentru că aceasta este legea acestei lumi. A dărui și a primi înapoi este adevărul, de aceea rog pe toată lumea să zâmbească și să accepte acest dar măreț cât de mult pot Discursul bine pregătit părea să-i inspire pe oamenii bogați al căror creier era mai gol decât se aștepte, toată lumea zâmbind strălucitor și aplauda discursul fals de parcă ar fi fost foarte emoționant.

-Dacă spui ceva, voi vomita

-Ce înseamnă să adopți un copil special pentru o societate frumoasă? De unde nenorocits ăia de logica ?

Doar cei doi tineri care stăteau în camera de control au rămas uluiți. Nu se așteptau ca cineva să se gândească la astfel de gânduri murdare și mulți oameni au fost de acord. Niciunul dintre oamenii bogați care stăteau acolo cu fețele în derivă nu a simțit cât de dezgustător era ceea ce făceau. Acești oameni folosesc cuvinte precum caritate și dăruire pentru a se convinge că ceea ce fac nu este împotriva moralității și a legii, pentru că fiecare știe în inimile lor că tot ceea ce face este în folosul său.

-Oprește repede asta, bine? Nu vreau să mai ascult. Babe stătea cu brațele încrucișate de enervare.
În prezent, Pete face parte din echipa tehnică care controlează luminile și sunetul în sala de ședințe

- Bine. Așteaptă mai întâi semnalul lui Way.

-Când?

-Încă puțin, a răspuns Pete, ajustând unghiul camerei cu care se face fotografia. Cele două camere au arătat sala de ședințe, iar camera din fața scenei a arătat clar activitatea de acolo sus cu telecomandă

-A trebuit să las mai întâi să meargă aproximativ jumătate din licitație.

-Voiam să vomit înainte să se întâmple asta. Mormăi Babe în timp ce privea grupul de oameni de dedesubt cu o privire dezgustată, mai ales că stătea în camera de control care se afla la mezanin așa, făcându-l și mai capabil să vadă clar mișcările oamenilor la fiecare pas. Oamenii stăteau în jurul unei mese rotunde, personalul și paznicii erau împrăștiați în diferite colțuri, iar Tony stătea pe scenă cu un zâmbet larg pe buze.

Licitația a început și a decurs fără probleme datorită performanței lui Tony. Bătrânul i-a chemat pe scenă pe rând pe copii. Pe ecranul LED din spate vor fi scrise numele și istoricul copilului, inclusiv abilitățile speciale ale acestuia. După o scurtă prezentare, Tony îi va ordona copilului special să-și demonstreze abilitățile, solicitând voluntari dintre ofertanți pentru a confirma abilitățile fiecărui copil. Publicul era încântat și bătea din palme de parcă s-ar fi uitat la un spectacol.
Dar nu pentru Babe. Cu cât îl văzu mai mult, cu atât devine mai dezgustător să vezi oameni care își folosesc banii pentru a cumpăra copii speciali care au abilități care le plac de parcă ar cumpăra o nouă colecție de haine, fără ca pe nimeni să fie stânjenit de ceea ce se întâmplă.

Rând pe rând copiii sunt chemați pe scenă. Fiecare dintre ei părea speriat. Mulți dintre ei păreau nefericiți, fără speranță și goi. Desigur, deși erau încă copii și nevinovați, stând în fața oamenilor și așteptând ca aceștia să ridice semne în încercarea de a se controla s-a simțit destul de prost știind că acest lucru nu era normal.
Lui Babe i-a fost atât de frică că, dacă nu-și puteau folosi abilitățile, li s-ar fi ordonat să părăsească prima scenă, parcă pentru a le da copiilor o pauză și pentru a se pregăti pentru o clipă. Dar, în realitate, știa foarte bine că copiii sunt pedepsiți pentru că nu-și fac treaba suficient de bine
Cel mai mic copil special pe care l-a văzut avea în prezent cinci ani, iar cel mai mare avea optsprezece ani. Fiecare copil are abilități diferite, majoritatea sunt alfa care arată puternic. Există multe genuri speciale și există unele omega. Fiecare Omega care are abilități speciale este foarte special pentru că este greu de găsit.
Lucrurile pe care copiii le puteau face erau atât de uimitoare încât s-a întrebat de unde i-a luat Tony. Unii oameni pot hipnotiza zece persoane deodată, alții pot vedea imagini și acțiuni ale oamenilor din alte locuri, inclusiv abilități foarte rare, cum ar fi citirea minții.
Și din această cauză, acești săraci milionari se luptă între ei pentru a-și păstra mărcile de licitație. Aceiași copii au fost licitați pentru zeci de milioane de baht. Desigur, cu banii care vin, nu există nicio îndoială că vechea geantă a lui Tony va fi plină.

Dacă nu ar fi scăpat în ziua aceea, ar putea fi nevoit să stea în același loc cu acei copii.

-Este deja aproape? L-a întrebat Babe din nou pe Pete, când nu a suportat să se uite la poza tristă. Chiar nu a mai suportat.

-Aproape acolo... a răspuns Pete în timp ce continua să coboare și să lărgească scena, evidențiind copiii care își etalau talentele pe scenă după caz, pentru a nu fi prinși.

-După ce licitația acestui copil se încheie, putem începe.

-Când ți-a spus?

-N-ai auzit asta mai devreme? Babe și-a încruntat sprâncenele, pentru că nu putea vedea când Way trimite semnale, deși purta un dispozitiv de comunicare care era mereu atașat la urechea lui.

-Nu pot să-l văd sau să-l aud, a spus alfa slab în timp ce își scotea căștile pentru a verifica mai întâi, înainte de a le pune la loc.

-Așteaptă puțin. Să instalăm mai întâi iluminatul aici. O să verific pentru tine, a spus Pete cu ochii încă deschiși, încă concentrat pe activitățile scenice. Mâinile îi erau încă ocupate cu multe butoane de pe panoul de control.

Între timp, Babe învârtea dispozitivul de comunicare în mână, încercând să vadă dacă există ceva. Deodată se auzi un foșnet din afara camerei, sunetul nu era puternic. Dar nu moale. De fapt, deși nu mai are simțuri speciale, tot le aude (și până în ziua de azi nu știe cum îi pot reveni simțurile pentru o clipă și apoi să dispară din nou).

-Ai auzit ceva? I-a șoptit Babe lui Pete, cu ochii încă uitându-se la ușa camerei de control și într-o stare constantă de paranoie.

-Ce? Pete s-a întors către Babe cu o expresie aparent lipsită de idee, deoarece era prea concentrat pe munca lui.

-Am auzit ceva afară.

-Este adevărat?

-Stai puțin, spuse Babe în grabă, apoi se ridică și se îndreptă spre uşă.

-Unde te duci? Îl strigă Pete, către copilul mai mic. Din cauza comportamentului ciudat al lui Babe, se simte în nesiguranță când îl lasă să plece.

-Ce-ar fi să ies să arunc o privire?

-Hei, nu, o să văd singur.

-Stop. Babe și-a ridicat imediat mâna ca să-l oprească când l-a văzut pe Pete pe cale să se ridice din fața panoului de control,

-Fă-ți treaba acolo. Mă duc să văd singur.

-Dar afară...

-Eu în regulă. Mă descurc, a spus proprietarul corpului subțire cu o voce scăzută. Pot lupta mai bine decât tine. Așa că voi ieși și voi verifica. Așteaptă puțin.

După ce a spus asta, Babe s-a întors și a deschis imediat ușa fără să se gândească și să fie atentă la protestul lui Pete.
Alfa a făcut pași lenți și a încercat să pună cât mai puțină greutate pe pasi. S-a uitat cu atenție în jur, deși nu erau mulți oameni care treceau pe acel coridor .

Mâna lui subțire intră și scoase din nou pistolul ascuns în costumul lui și se pregăti să il folosească.

Se auzi zgomotul pantofilor care loveau podeaua. Instinctiv, il scoase și se întoarse spre voce. Cu toate acestea, s-a dovedit că proprietarul vocii avea și o armă.

-Khun Babe?

Persoana din fața lui era un paznic care probabil mergea pe aici, dar ceea ce era și mai întâmplător era că persoana respectivă îl cunoștea. Și chiar dacă cealaltă parte știa cine este, el a refuzat totuși să coboare arma. Asta însemna probabil că Tony a emis ordine în acest sens de la început:

-Mă cunoști? Sunt atât de fericit. Spuse Babe încet. Chiar dacă mâna lui era încă îndreptată spre botul pistolului, aceasta era îndreptată spre gardian.

-N-ar trebui să fii aici.

-Acesta este evenimentul lui tată. Cum am putut să nu vin?

-Cel puțin nu aici, spuse politicos tânărul gardian Deși tonul și atitudinea lui nu păreau să-și dorească să-l respecte foarte mult.

Văzându-l pe paznicul înalt trecând încet, Babe încercă să se gândească la o soluție pentru a face față situației actuale. Dacă apăsa pe trăgaci, sunetul pistolului ar face cu siguranță să se adune câinii de afară. De asemenea, nu a putut chema pe nimeni altcineva pentru a-l ajuta, deoarece dispozitivul său de comunicare era deteriorat. Există o singură modalitate de a o face chiar acum. El trebuie să facă față singur.

Cei doi s-au privit unul în ochii celuilalt. O persoană a continuat să se apropie, în timp ce cealaltă s-a retras, fugind de parcă ar fi căutat un moment în care să poată câștiga un avantaj înainte de a-i trece brusc o idee prin cap, când a văzut căruța unui servitor parcat lângă locul unde stătea el. .

-Ar fi bine să mă urmărești calm. Nu mă lăsa să folosesc violența, a spus gardianul în timp ce încă se mișca după el. El a spus pe un ton ușor batjocoritor ,Khun Tony va fi cu siguranță bucuros să te vadă.

-Este adevărat?

-Desigur. Dacă nu mă crezi, te duc eu acolo. Vrei?

-Oh, bine. Babe a răspuns cu un zâmbet dulce, înainte de a legăna piciorul și a lovi cu piciorul atât de tare în căruță încât s-a repezit spre paznicul prost și a profitat de acel moment să sară pe căruță, apoi a sărit și a încuiat paznicul la timp. Cât despre persoana care era închisă, acesta încerca să scape, dar Babe nu l-a lăsat să-și piardă șansa cu ușurință. Alpha slăbănog și-a trântit piciorul în jos. Pe de altă parte, încheietura mâinii care ținea pistolul era la putere maximă, până când a țipat și a lăsat accidental pistolul, așa că Babe a lovit-o în grabă cât de departe posibil, pentru a împiedica acest gardian să apuce pistolul și să il îndrepte spre el din nou.

Desigur, garda lui Tony nu era doar o persoană obișnuită. Acești oameni sunt instruiți din greu să protejeze și să mențină siguranța stăpânului lor, inclusiv totul în această casă. Și când a încercat să aleagă să se elibereze, gardianul s-a ridicat și i-a izbit capul în fața lui Babe până când acesta a pierdut momentul și a căzut pe spate. În acel moment, gardianul s-a întors și a câștigat imediat avantajul.

-Dacă m-ai fi ascultat de la început, nu ar fi trebuit să treci prin asta. Paznicul a scrâșnit din dinți în timp ce îl strângea pe Babe, apoi s-a balansat puternic și a lovit scara de depozitare de la lateral, făcând ca obiectele așezate pe el să cadă la pământ și să-i lovească corpul, apăsându-l în mai multe locuri.

- Khun Tony a spus, dacă nu te pot prinde de viu, atunci te pot ucide. Deci nu este considerată o greșeală.

-Tuck! Babe, care stătea întins pe podea, a fost forțat să se întindă pe spate, înaintea paznicului și s-a urcat deasupra lui și a folosit acele mâini mari pentru a-l strânge strâns de gât de parcă ar fi vrut să facă asta până l-a sufocat literalmente aici.

-Ești inutil. De fapt, ar fi trebuit să mori cu mult timp în urmă. Tânărul gardian și-a coborât vocea și a crescut forța de a strânge gâtul lui Babe, până când persoana de sub el a început să se zbată. Picioarele lui Babe mergeau înainte și înapoi în timp ce încerca să ridice mâna ca să lovească persoana de deasupra, Dar cu cât îi intră mai puțin aer în plămâni, cu atât puterea îi este mai mică. Nenorocitul ăsta abia a fost afectat de pumnii.

-Dacă nu găsești un loc de locuit, chiar nu vei supravieţui.

Fața lui Babe era acum aproape violet din cauza forței strângerii, încât aproape niciun aer nu intra sau ieșea. Ochii lui Babe au început să cadă, limba a început să-i intre în gură. Trupul i se cutremură, de parcă cineva avea să leșine. În acel moment, se gândea că orice s-ar întâmpla, cu siguranță nu va supraviețui. Tot planul pe care l-a făcut... s-a prăbușit din cauza propriei sale neglijențe

-Îmi pare rău, Way... Pete...

-Îmi pare rău. Charlie

Lovitura!!!

Dar tocmai când Babe a crezut că va muri, deodată a auzit un sunet. Ceva l-a lovit pe nenorocitul de gardian, înainte ca presiunea din jurul gâtului lui să dispară și trupul gardianului să fie aruncat și trântit de perete, urmat de un strigăt de bocet. A fost călcat în mod repetat pe mijloc și pe piept până când sângele i-a țâșnit din gură și, în cele din urmă, ticălosul nu s-a mișcat deloc.

Babe s-a ridicat și a tras aer greu în plămâni. O mână subțire și-a atins ușor gâtul și a constatat că durerea încă nu dispăruse. Forța presiunii gardianului era atât de puternică, încât îl dore mult gâtul, dar nu se putea plânge prea mult de durere pentru că deodată simțea că lumea s-a oprit brusc, când vedea chipul celui care a venit să-l ajute clar vizibil cu ambii ochi.

-Ce faci aici?

Întrebă tânărul înalt cu cel mai enervat ton și expresie pe care le văzuse vreodată. Persoana părea foarte supărată, dar o mână mare s-a mișcat pentru a-i sprijini umărul. Ochi plini de îngrijorare îl priveau din cap până în picioare, de parcă l-ar fi observat. Mai este ceva rănit?

Dar Babe a rămas tăcut ca și cum ar fi blestemat.

Proprietarul figurii s-a uitat la persoana din fața lui cu ochii mari șocați. Tot trupul i-a înghețat. A refuzat să se miște un centimetru până când persoana care a venit să ajute a trebuit să-l scuture ușor, îngrijorat de ce i s-ar putea întâmpla.

-P’Babe...

-Charlie ?

Vocea lui Babe tremura. Ochii lui mari au început să devină roșii, în ceea ce privește gura plină, a încercat să o deschidă de parcă ar fi vrut să spună ceva, dar nu a mai ieșit niciun sunet. Babe nu știa ce să spună, așa că a continuat să se uite la tânăr. O siluetă înaltă într-un costum negru elegant care îl făcea incapabil să-și creadă ochilor.

-P’Babe...!!!

Charlie îi strigă numele cu voce joasă. Văzând că Babe a vărsat lacrimi, în timp ce o mână subțire și-a întins mâna și i-a atins ușor obrazul, parcă ar fi dovedit că era o persoană reală care putea fi atinsă. Aceasta nu a fost doar o născocire a imaginației lui.

-Charlie, tu ești?

Văzând atitudinea lui Babe, Charlie a rămas fără cuvinte. Așadar, a făcut contact vizual cu frumosul alfa și a dat ușor din cap ca răspuns.

-Da

Și de îndată ce s-a confirmat, Bahe l-a îmbrățișat atât de tare pe Charlie încât s-a împiedicat puțin înapoi, dar tânărul și-a îmbrățișat strâns iubitul cu un sentiment deplin, inclusiv cu fericirea de a-l întâlni.

Este uşurat că Babe este în siguranţă. S-a simțit vinovat când i-a văzut lacrimile și, în același timp, a fost îngrijorat de situația actuală, care părea mai riscantă decât crezuse de la început.

-Întotdeauna am crezut că nu ești mort, spuse Babe, plângând. Bărbatul l-a îmbrățișat pe băiatul care murise o dată, strâns, foarte fericit. Nu știu de ce. Dar simt că încă ești aici. Încă ești aproape de mine tot timpul.

Charlie nu știa ce să spună. Atitudinea actuală a lui Babe l-a făcut să se simtă atât de vinovat încât nici nu a îndrăznit să spună un cuvânt. Nu putea decât să-și rețină sentimentul greoi din inima lui care nu știa când se va potoli.

-Te visez în fiecare noapte. Alți oameni au crezut că sunt nebun. Dar știam că te vei întoarce.

-P Babe...

- Da. Ştiam că nu m-ai fi părăsit niciodată.

-Îmi cer scuze.

-Este în regulă, Babe și-a dat drumul la îmbrățișare și a răspuns imediat, fără să se oprească o secundă, Palmele care susțin obrajii bărbatului, înainte de a se mișca și de a-i săruta toată fața, inclusiv fruntea, nasul, obrajii și buzele.

-E în regulă, Charlie. Într-adevăr, e în regulă.

Frumosul Alfa l-a îmbrățișat din nou pe tânărul înalt. Între timp, gura continuă să spună

-Este în regulă, iar și iar până când ascultătorul se simte rănit.

-Îmi pare foarte, foarte rău.

Cealaltă persoană a fost atât de devastat încât nu a îndrăznit să-l îmbrățișeze mai tare.

-Îmi pare rău, P’Babe. Îmi pare foarte rău.

Vocea lui Charlie tremura în timp ce lăsă lacrimile să cadă, incapabil să le mai țină înapoi, văzând cu propriii ochi cât de rănit era Babe de ceea ce făcuse.


-Nu plânge, va fi mai bine dacă ne întoarcem din nou. E în regulă Charlie l-a asigurat Babe cu cuvinte amabile și o bătaie blândă pe cap. Chiar dacă încă nu se putea opri din plâns.

-Dacă ai omis ceva, să începem din nou. Orice nu înțelegi, spune-mi doar ca să poți înțelege. Nu trebuie să-ți fie frică, bine?

-Îmi cer scuze.

-Pot să te iert încă de o mie de ori. Atâta timp cât rămâi aici și-mi ceri scuze, e suficient.

-Încă pot să te iubesc mai mult decât atât, dar nu te duce în altă parte. Din cauza cuvintelor lui Babe și a lacrimilor lui Babe, a crezut că decizia pe care urma să o ia era definitivă.

A dispărut multă vreme și apoi i-a revenit și a trebuit să-l înfrunte din nou.
Poate pentru că era încă un copil prost, inima i s-a zdruncinat ușor doar din cauza gândului

-Dacă se întoarce, Babe va plânge.
Și, Babe i-a mai oferit încă o șansă. Dar fără el aici, n-ar plânge și Babe.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum