SPECIAL 1: Prima întâlnire

99 3 0
                                    



-P’Babe

-Hmm?

-Știi ce zi este mâine?

Înainte să se trezească și să poată face ceva, Babe a trebuit brusc să-și ascuta creierul și să-și testeze din nou memoria . Alpha slăbănog stătea întins pe canapea și se juca cu telefonul mobil. A scos un oftat ușor în timp ce s-a întors să se uite în ochii lui Charlie, care stătea uitându-se la el cu ochii săi de cățeluș și arăta de parcă ar aștepta cu nerăbdare răspunsul lui Babe.

-Ce ai în minte?

- Babe s-a uitat la data de pe telefon înainte de a răspunde cu încredere, dar ceea ce a primit în schimb a fost o expresie tăcută, care părea mai mult decât tăcere, ci mai degrabă un sentiment de nemulțumire. Babe a început să se încrunte de tensiune.

- Ziua antrenamentelor?
Bătrânul a continuat să ghicească. Dar după expresia de pe chipul lui, Charlie încă nu era mulțumit de acel răspuns.

-Nu, nu mai sunt întrebări ca asta. Celebrul pilot de curse a zâmbit înainte de a se împinge încet pe scaun din cauza experiențelor trecute. Babe s-a gândit că dacă ar continua să se comporte ca și cum nu ar fi făcut asta și ar continua să fie serios în privința acestei situații, cu siguranță ar fi un conflict.

Cu siguranță el este cel care este din nou confuz.
Oricât de influent ar fi fost Pit Babe înainte, când era cu tânărul său iubit, își dădea seama ce ii placea lui Charlie era meseria lui principală, mai presus de toate cursele de mașini. Și acesta a devenit noul său hobby.

-Deci, ce-i cu mâine, Charlie? Babe gemu, în timp ce Charlie stătea acolo uitându-se la el cu ochii mari, refuzând să spună un cuvânt. Și-a mutat și gura mai aproape.

-Este ziua ta de naștere? Nu, nici măcar nu știi propria ta zi naștere.

-Hm, sau „aniversare”

Babe, care era pe cale să spună ceva, s-a oprit brusc și a gâfâit. Și-a orbit ochii pentru o clipă înainte de a închide încet gura și de a se uita la Charlie cu o expresie vinovată, pentru că chiar acum tânărul îl privea cu o privire care părea că ar fi vrut să fie supărat, dar nu era atât de furios. . Dacă te uiți la el, probabil că seamănă mai mult cu expresia cuiva care este enervat

-Mâine? Babe a spus cu un zâmbet ușor . Nu știam delo

-Aniversarea noastră de un an .

-Uau, a trecut un an? A fost foarte rapid.

Expresia emoționată a lui Babe nu l-a entuziasmat nici pe Charlie. Tânărul înalt stătea încă în același loc, simțind că nu a primit dreptate pentru că el era singurul care își amintea și număra zilele până când va sosi ziua. Dar Babe nu părea să știe de cât timp se întâlnesc?

Chiar dacă știa că oamenii ca Babe probabil că nu își aminteau toate aceste lucruri, a fost totuși dezamăgitor.

-Oh, tati. Văzând expresia dezamăgită a lui Charlie, Babe chiar a trebuit să-și lase telefonul mobil jos, apoi s-a ridicat imediat și s-a dus la iubitul său. Bărbatul slab și-a îmbrățișat cățelul în timp ce vorbea cu o voce drăguță și rugătoare. Ar putea face copilul supărat să se simtă puțin mai bine.

-Bine, recunosc. Nu știu.

-Da, știu deja asta.

-Dar... se corectă în grabă Babe. Aceasta este considerată o zi importantă, nu? Este aniversarea noastră.

-Nu știu, Charlie a rămas calm ca de obicei. Îi plăcea să facă asta ori de câte ori era supărat sau enervat pe el. Crezi că este important?

-Este important. Cum ar putea să nu fie? Babe răspunse cu o expresie entuziastă.

-Data în care te-am făcut iubitul meu. Asta e cu siguranță important.

-Dar din câte văd, nu-ți amintești nimic.

-Bine, asta...

-Numai că îmi amintesc. Eram singur în bucuria mea. De la a face o față care părea supărat. Când a ajuns la această propoziție, Charlie și-a strâns buzele de parcă ar fi fost pe cale să plângă când Babe a văzut asta, a fost foarte supărat. A ridicat imediat mâna și a prins obrazul lui Charlie, astfel încât ochii lor să se întâlnească înainte de a da repede din cap și a spune:
-Nici să nu te gândești să mergi atât de departe.

-Nu e așa, spuse Babe hotărât. Îmi pare rău, nu-mi amintesc data, dar nu am spus că nu este important.

-Dacă este important, ar trebui să îți amintești.

-Îmi pare rău, nu am fost atentă, Babe a vorbit încet și l-a îmbrățișat mai tare pe Charlie.
-M-am bucur că ești dispus să-mi fii iubit. Am uitat să mă uit la data.

-Nu trebuie să-l revendici.

-Sunt serios...

-Te-ai întrebat, dar nu-ți amintești.

-M-am înșelat. Îmi pare rău. Nu fi supărat, na..., a spus el pe un ton rugător plin de emoție, pentru că stia că asta îi slăbește mereu inima tânărului. Chiar dacă Charlie implora adesea acest copil nu a vrut nimic. Atâta timp cât nu era mare lucru, Charlie nu se simțea niciodată enervat pe el mai bine de o jumătate de zi.
Doar că aceasta este o mare problemă pentru Charlie.

-A fi cu tine în fiecare zi este special pentru mine, așa că nu mă gândesc deloc la acea zi specială. Sunt foarte rău. A spus seniorul slab, cu umor, înainte de a întinde mâna, apucând mâna lui Charlie și forțându-l pe cel mare sa-l plesnească ușor pe obraz, ca pedeapsa ca nu-si amintește de o zi atât de importanta

-Bine, de acum înainte nu o voi mai uita niciodată.

-P’Babe

-Poți să mă pedepsești. Lovește-mă până îți dispare furia.

-Nu te voi lovi, n-ar schimba nimic. Spuse Charlie cu voce tare, trăgându-si mâna, refuzând să-l lase să-i folosească mâna să se lovească din nou, pentru că asta nu-l făcea să se simtă mai bine.

-Atunci cum o să mă pedepsești?

-Să pedepsesc ce? Nu ești prizonier.

Chiar dacă era încă dezamăgit, Charlie a fost întotdeauna un băiat dulce. Tânărul alfa s-a uitat la fața lui. Babe a tăcut și a oftat încet înainte de a trage persoana într-o îmbrățișare strânsă de parcă ar fi renunțat la orice rezistență. Acest lucru la făcut pe Babe să zâmbească larg de satisfacție.

-Deci, ce sunt eu?

-Tu esti iubitul meu. Răspunse Charlie încet, frecându-și nasul în părul drăguț al lui Babe.  Ești calul meu sălbatic.

-Bine... Babe chicoti la răspunsul dulce al tânărului său iubit. Charlie, nu mai ești supărat?

-Nu.

-Dacă tot vrei să fii supărat, poți fi supărat.

-O să mă lași să mă îmbufnez pentru totdeauna?

-Nu, vreau să fac pace. Vreau să fiu în pace în fiecare zi.

Tonul oarecum neserios al lui Babe îl făcu pe Charlie să chicotească. Știa că este o persoană foarte sensibilă. Babe trebuie să se împace continuu cu el, chiar dacă natura lui Babe este cineva care nu vrea niciodată să cedeze altor oameni. Dar nu pentru Charlie.
Prin urmare, în secret, tânărul se simțea adesea fericit când Babe se împăca cu el. Asta l-a făcut să știe cât de mult îl iubea Babe.
De aceea se simțea adesea enervat, dar doar pentru o clipă.

-Nu mai sunt supărat, răspunse Charlie cu amabilitate.  Am nevoie doar de un moment.

-Într-adevăr?

-Da.

-De ce?

-Pentru că P’Babe va fi întotdeauna iubitul meu. Nu contează dacă faci greșeli sau faci ceva greșit, tot trebuie să mă împac cu tine.

Poate pentru că amândoi trebuie să depună prea mult efort, făcând lucrurile mărunte in relație, și ei încearcă tot posibilul să nu facă nimic care să provoace probleme care vor da o altă durere de cap.

-Te iubesc cu adevărat Babe și-a ridicat mâinile și și-a strâns cu putere ghearele. Îți dau tot ce vrei.

-Într-adevăr?

-Ei bine, ce vrei? Un cadou de aniversare.

-Nu vreau nimic, pentru că am deja multe. Spuse Charlie încet în timp ce continua să vorbească cu un zâmbet timid, ca un copil care vrea să-i ceară ceva mamei. Dar vreau să-ti îndeplinesti promisiunea pe care mi-ai făcut-o.

-Ce promisiune?

-Ai spus-o singur.

-Ce am spus? întrebă Babe cu o expresie goală pe față pentru că nu înțelegea despre ce vorbea Charlie?

-Ai spus că nu te-ai întâlnit niciodată, nu? Nu-ți amintești?

-Da, nu m-am întâlnit niciodată, deci ce e în neregulă cu asta?

Charlie se uită la chipul lui Bebe și rămase tăcut, înainte de a scoate un oftat obosit. Se pare că Babe nu își va aminteste niciodată nimic. Fie pentru că nu era atent, fie pentru că memoria lui începea să se înrăutățească. Dar oamenii peste treizeci de ani nu ar trebui să fie atât de uituci, nu? Chiar și oamenii în patruzeci de ani, au încă o memorie bună

-Ai spus că te vei întâlni cu mine.

Babe a țipat când a auzit răspunsul. Dar încă se încruntă. Pentru că începea să devină puțin confuz de definiția dată de Charlie a cuvântului „întâlnire”

-Nu ne întâlnim deja?

-Când?

-Ce vrei să spui? Slabul alfa exclamă cu o voce ascuțită, plină de surpriză. -Ne întâlnim de multă vreme, nu-i așa? Mâncăm, ne uităm la filme, conducem împreună și multe altele.

-Este adevărat. Dar nu este la fel.

-Cum de nu este la fel?

-Aceasta este o întâlnire specială. Nu ca înainte. Este într-adevăr o întâlnire cu iubitul.

-Deci, mai întâi, nu sunt iubitul tău? Babe mormăi neînțelegând mare lucru, pentru că la început a crezut că Charlie vrea să aibă o experiență de întâlnire romantică și o făcuseră de multe ori înainte, dar se pare că tot nu părea să-l intereseze pe tânăr, așa că asta era o chestiune confuză.

-P’Babe, vrei să mergi la o întâlnire cu mine?

-Desigur. Răspunse imediat Beab.
-Deci, ce vrei să faci? Te-ai gândit la asta?

-M-am gândit la asta. Charlie a răspuns entuziasmat, înainte să înceapă să-i vorbească despre planurile lui de întâlnire.
-Caut un restaurant italian. Am avut unul și am văzut recenzii care spuneau că mâncarea acolo a fost delicioasă și atmosfera a fost grozavă.

-Restaurant cu zmeură? Ei bine, nu e rău.

-Este corect? Dacă vrei să mergi, o comand pentru prânz.

-Oh, am crezut că o să mă chemi la cină.

-La început m-am gândit că o să te invit la cină. Dar este aniversarea noastră, așa că cred că e mai bine dacă luăm cina împreună în cameră. E bine?

-Oh, bine, asta depinde de tine. În plus, pot să o fac. Babe a răspuns cu un zâmbet sincer și a făcut ca inima lui Charlie să se simtă mult mai bine.

- Deci, ce vom face după-amiaza?

-După-amiază... spuse tânărul cu o voce ceva mai sigură. Charlie a zâmbit umil, expresia lui arătând îndrăzneață și intimidare într-un mod în care Babe a trebuit să ridice mâna pentru a ciupi ușor obrazul iubitului său, în timp ce dădea din cap pentru a arăta că tocmai era pe cale să vorbească.

-M-am gândit. O să te duc undeva, dar poate nu-ți va plăcea, doar că... vreau să te duc .

-Unde vrei sa mergi?

-Parcul de distracții...

Babe a tăcut, Charlie și-a ținut din greșeală răsuflarea și el pentru că tânărul știa că parcurile de distracții nu erau un loc potrivit pentru Babe, dar pentru că nu fusese niciodată acolo nici măcar o dată, dorea dacă avea ocazia să meargă pentru prima dată și a vrut să meargă cu Babe.

-Nu trebuie să jucăm prea mult. Vreau doar să merg cu tine. Oricum, dacă nu-ți place,....

-Hai să o facem.... Cuvintele lui Charlie au fost întrerupte scurt când Babe a răspuns fără să-și termine fraza. S-a privit în ochi în timp ce zâmbea slab și freca ușor capul băiatului de parcă i-ar fi spus că se gândește prea mult.

-Adevărat? întrebă din nou tânărul. Fața lui părea foarte fericită, dar nu îndrăznea să o arate.

-Dacă vrei să pleci, la fel voi merge și eu. Babe răspunse încet. Ce vrei să joci, voi juca și eu cu tine.

-O să fac prima ta întâlnire cât mai bine. Îți promit. Charlie zâmbi, incapabil să-l mai țină în brațe. Băiatul l-a îmbrățișat strâns pe Babe și l-a sărutat de multe ori cu fericire pe obrazul bătrânului, deși deja credea că Babe nu-i va asculta dorința. Dar când Babe este dispus să facă lucruri pe care nu le crede , nu își poate stăpâni entuziasmul.

-Ai văzut?

-Ți-am spus că mă iubește.

Acum, Babe nu este sigur că a urma dorințele unui copil ca Charlie este o alegere foarte bună. Deși prânzul la un celebru restaurant italian a fost impresionant, dar a fost greu de descris să fii nevoit să stea la soare în fața unui parc de distracții cu copii mici care alergau împreună atât de entuziasmați.

-Am luat biletele!

Da, nu doar copiii au fost încântați de vizită, cățelul nu a fost mai puțin încântat.

-Să mergem. Charlie, care ținea biletele la parcul de distracții în mână, a sărit în sus și  la tras pe Babe, strângându-i mâna foarte entuziasmat. Între timp, persoana care a spus că va face tot ce vrea copilul, arăta ca cineva care era pe cale să leșine din cauza unei insolații.

-Am umplut cardurile cu cantități mari, astfel încât să putem juca orice vrem.

-Ai de gând să joci asta iar și iar?

-Dacă e distractiv, de ce nu te joci mai mult? tânărul s-a întors și a răspuns într-un mod clar.  Vei juca toate jocurile pe care le vreau eu, nu-i așa?

Iată-l. La naiba, se pare că gura ta aduce ghinion, Babe!

-Oh, da, voi juca ce vrei tu Babe dădu din cap așa înainte de a fi târât înăuntru de băiatul uriaș cu o atitudine deloc diferită de cea a unui copil de grădiniță care își trage părinții, deși soarele strălucea atât de fierbinte. Nu jucase niciodată un joc ca acesta. Dar când l-am văzut pe Charlie zâmbind luminos, nu a vrut să se plângă.
Nu e niciun rău să-l răsfeți puțin pe copil.

În acest moment, Charlie era încă îmbrăcat ca de obicei. Blugi lungi, tricou alb și cămașă albastru deschis. Cât despre Babe, el este tot același Babe, un Alpha cu un corp subțire și un tricou simplu combinat cu blugi negri slim fit. Au pășit mână în mână în zona de joacă care acum era plină de copii și familii, precum și de câteva cupluri care au fost văzute sporadic. Dar majoritatea sunt cupluri tinere. Dacă ar trebui să ghicească, a spus el, unii dintre ei ar putea fi încă în liceu. Și acest fapt a rezonat puțin cu un tânăr de treizeci de ani care mergea mână în mână cu un bărbat mai tânăr.

-Vrei o bandană? A întrebat Charlie în timp ce treceau pe lângă un magazin care vinde suveniruri complete cu jucării drăguțe, păpuși și accesorii.

-Dacă vrei, spune doar că vrei. Nu trebuie să mă întrebi dacă vreau sau nu. Babe răspunse pe un ton scăzut pentru că știa că Charlie știa deja. Așa ceva nu-i trecuse niciodată prin minte lui Babe. Deci, motivul pentru care băiatul a întrebat a fost pentru că a vrut să-l ia pentru el.

-Bine, atunci hai să aruncăm o privire. Tânărul înalt a zâmbit larg bine dispus înainte de a-l trage de braț, forțându-l să-l urmeze în magazin. Acest magazin este decorat în mare parte în alb și roz, ceea ce îl face să arate foarte drăguț, dar în interior este plin de personaje celebre cu stiluri diferite.

Desigur, persoana cea mai interesată de magazin a fost Charlie.

-Care e mai buna? Bărbatul mai tânăr a scos bandane colorate pentru ca Babe să aleagă. Două dintre cele patru au forma urechilor lui Mickey Mouse și Minnie Mouse. Celelalte două sunt urechi de câine și urechi de pisică

-Nu-mi place nimic.

-Alege...

-Dacă aleg, o vei critica. Deci nu are nicio diferență dacă mă întrebi sau nu.

-Dar vreau să-l alegi tu. Spuse Charlie implorând: Hai, alege unul. Îl iau pe cel pe care îl alegi.

Babe se uită la fața lui cu o expresie goală. S-a gândit deja că dacă ar veni aici ar fi o situație ca asta. În acest moment, probabil că nu a putut scoate niciun sunet pentru că el a fost cel care a spus că îi va asculta cuvintele. El a mai spus că va face din această întâlnire cea mai bună întâlnire vreodată. Dacă s-ar comporta ca un prost acum, ar irosi totul.

Bătrânul a scos un oftat ușor înainte de a se ridica și a apuca o bandană maro cu urechi de câine.

O mână mare a aterizat pe capul tânărului, apoi a luat bandana cu urechi de pisică neagră și a pus-o fără tragere de inimă pe propriul cap, cu o expresie foarte plată. Dar, l-a făcut pe Charlie să zâmbească larg drept mulțumire.

-P’Babe este o pisică. Spuse Charlie zâmbind, în timp ce mâna lui ținea urechile mici de pisică pe capul bărbatului în vârstă, cu o expresie foarte mulțumită. „Drăguţ.”

-Ești un câine.

-Da, pentru că sunt mai mare.

-Nu, dar pentru că îți place să mă faci câine.

Charlie a fost foarte surprins. Tânărul înalt și-a întins grăbit mâna pentru a-i acoperi gura, înainte ca cealaltă parte să spună din greșeală ceva ce nu ar trebui spus într-un loc cu mulți copii mici care se plimbă peste tot așa.

Să nu spui, tânărul alfa a pufnit, în timp ce Babe a plutit fără să simtă cea mai mică lovitură de vinovăție, până când Charlie a fost nevoit să ofteze epuizat.
-Așteaptă aici. Eu voi plăti primul.

-Ai bani? întrebă bărbatul cu o voce limpede, în timp ce mâna mare îi elibera gura. Vrei să-mi folosești cardul?

-Nu e nevoie, mă descurc. Charlie a refuzat în grabă, înainte de a se întoarce și a pleca la tejghea.

O pereche de pisici și câini merg mână în mână printr-un parc de distracții. După cum era de așteptat, Charlie intenționa să cumpere bilete pentru toate jocurile, pentru că câinele cel mare era dornic să se joace și să încerce totul. Când trecea pe lângă orice joc, îl târa pe Babe să se joace cu el. La care bătrânul care era târât nu a putut decât să dea din cap, neputând să refuze. De fapt, nu era deloc familiarizat cu aceste jucării pentru copii. Dar, de dragul puiului său, nu-l deranja.

De asemenea, cât de provocatoare este această călătorie? Pit Babe este un pilot profesionist. Sarcina lui principală este mai provocatoare și mai periculoasă decât orice altceva, așa că nu vă așteptați ca jocul acestui copil să-l doboare. Aici, toată lumea trebuie să știe cine este adevăratul Rege

-Te simți bine? l-a întrebat Charlie pe iubitul său cu o privire îngrijorată, când Babe părea brusc tăcut din momentul în care au intrat în zona roller coaster. Mai mult decât atât, acum echipamentul de siguranță fusese instalat, iar fața seniorului slăbănog părea palidă până în punctul în care picioarele începuseră să se simtă slabe și părea nesigur în timp ce mâinile îi erau strânse.

-Chiar trebuia să-l călăreasc?

-E în regulă. Babe răspunse cu o voce calmă, în timp ce se uita în continuare drept înainte pentru că nu știa unde să-și pună ochii. Ca răspuns, a apucat placa de siguranță care fusese instalată și a strâns-o

-Esti sigur? întrebă din nou Charlie, pentru că cuvintele și gesturile lui Babe păreau să meargă într-o altă direcție.

-Dacă ți-e frică, nu trebuie să mergi. Îmi poți spune.

-Nu mi-e frică, nu fi nebun, Charlie

-P’Babe.

-Nu, mă voi juca cu tine.

Babe a obiectat vehement, chiar dacă chipul lui nu părea convingător. Charlie care a văzut sa simți vinovat pentru că poate a pus prea multă presiune pe Babe.

Știa că doar a merge într-un loc ca acesta era demodat, dar Babe se străduia din greu să o facă. Și acum a cerut chiar acelei persoane să se plimbe cu el.

-Este el prea egoist?

-Nu face o mutră tristă. Spuse Babe încet, privind în aceeași direcție. Nu l-am călărit pentru că m-ai obligat. Am făcut-o pentru că vreau să fiu prima persoană care face toate aceste lucruri cu tine.

Chiar dacă situația actuală nu părea potrivită pentru o scenă emoționantă, a trebuit să recunoască că era foarte atins de intenţiile lui Babe. Omul nu-i plăceau plimbările înalte, amețitoare, cum ar fi chiar dacă situația actuală nu părea potrivită pentru o scenă emoționanta, ca să-i facă nepoliticos. De fapt, de îndată ce a coborât din plimbare, Babe a trebuit să simtă mirosul inhalatorului. Dar chiar și așa, a îndrăznit totuși să se joace cu el și a făcut totul exact așa cum a spus.

-Deci cum ar putea să nu-l iubească?
Uite cât de mult îi place.

-Pregateste-te..

Vocea operatorului de montagne russe era tare. După ce a verificat siguranța tuturor din tot trenul, cu cât Charlie se uita de mai multe ori la Babe, cu atât părea mai nervos. Alpha slăbănog respiră adânc de parcă s-ar fi pregătit. Părea mai serios decât atunci când avea de gând să concureze cu o mașină.

Roller coaster-ul a înaintat încet înainte, în timp ce celebrul concurent stătea nemișcat în timp ce se juca cu hamul de siguranță pe corp. Babe nici măcar nu s-a întors să se uite la Charlie.

Pe de altă parte, Charlie nu căuta nicăieri. Tânărul înalt îl privea pe Babe cu atenție, deși Babe încerca să se comporte de parcă nu era nimic. Chiar și așa, știa că Babe era foarte nervos.

- Vrei să te țin de mână? Întrebă Charlie în timp ce roller coasterul se ridica din ce în ce mai sus. Nu-ți fie frică.

-Să ne ținem de mână când ești speriat, nu cred că e ceva rău în asta.

-Dacă nu pot să joc astfel de jocuri, nu-mi spune Pit Babe. Spuse el cu o față încordată.

Cum ar putea un bărbat de treizeci de ani să se comporte ca un copil care se preface că nu-i este frică? OK, să vedem cât de mult își poate înfrunta temerile.

ALAHHHH!!!!!!

Dar în cele din urmă, omul curajos a țipat când roller coasterul a ajuns în vârf și a făcut o scufundare bruscă cu o viteză incredibilă. Fața lui a devenit palidă de moarte și a întins rapid mâna să-i țină mâna iubitului.

-De ce? Ai spus că nu ți-e frică?!

-Charlie, Aaahhhhhh!!!!!

Iar cel mai tare pasager de pe acest roller coaster este un pilot faimos pe nume Pit Babe, care are treizeci și unu de ani.

-O clipă. Mă duc să cumpăr nişte apă. Spuse Charlie, după ce la invitat pe Babe să stea pe o bancă sub copac. Băiatul înalt a alergat apoi spre tavernă să caute o băutură dulce pentru a reumple zahărul din sângele iubitului său, înainte de a fi complet leșinat.

În timp ce aștepta, Babe pufăi în inhalatorul său și făcu cu mâna iubitului sau uriaș care sa dus sa cumpere apă, cu un corp obosit. Nu s-a gândit niciodată că un roller coaster îl va face așa, până în punctul în care dacă ar fi stat o secundă mai mult acolo sus, ar fi vomitat.

-Jen?

Se auzi o voce în timp ce stătea încă în același loc și nu-i păsa pentru că nu era numele lui. Probabil că acea persoană a sunat pe cineva pe care-l cunoaște pe aici.

-Jen, tu ești Jen?

Dar fără să acorde atenție, Babe nu putea decât să ridice privirea. Când stăpânul vocii s-a apropiat și s-a oprit în fața lui, l-a făcut și mai confuz, pentru că nu credea că-l cunoaște pe acest străin. În plus, cealaltă parte îi tot spunea Jen

-Da? El a răspuns cu o expresie confuză

-E drept, Jen? Persoana a zâmbit larg. Când a văzut fața lui Babe clar, în timp ce Babe nu înțelegea nimic.  Eu sunt Jim, îți amintești?

Babe rămase nemișcat în timp ce se gândea dacă mai cunoscuse vreodată pe cineva pe nume Jim sau nu. Dar nu avea sens, din moment ce tipul ăsta tot spunea altor oameni pe nume așa. Deci, cum a putut spune că se cunoaște?

-Ah... stai putin.

Mintea i-a început să se schimbe, după ce s-a uitat cu atenție la fața celeilalte persoane, deodată a apărut o imagine a unui tânăr cu fața beată, în costum și coafură îngrijită. Momentul acela l-a făcut să facă ochii mari de surprindere.

Jim!

Paznicul care l-a sedus în casa aceea! Oh. Jim!

Babe era pierdut de cuvinte. Nu credea că lumea va fi rotundă până când asta nu se va întâmpla din întâmplare. Cum a putut să-l întâlnească pe fiul lui Tony aici? În plus, nu a putut recunoaște pe nimeni altcineva prima dată când l-a văzut, pentru că Jim arăta acum complet diferit de când era gardian. În haine casual de genul acesta, bărbatul înalt părea blând și mai tânăr.

-Nu mă așteptam să ne întâlnim aici, Spuse Jim pe un ton emoționat în timp ce a întâlnit dintr-o dată pe cineva care l-a plăcut din întâmplare.  M-am gândit că nu te voi mai vedea niciodată pentru că nu mai lucrez la acea casă.

Babe clipi, neștiind ce să răspundă. Se pare că nici acum, Jim încă nu știe cine este pentru că fața lui nu este la știri. În plus, nu au dezvăluit identitatea lui Babe ca fiul vitreg al lui Tony, prin urmare, cei din afară nu știau că Babe a fost implicată în marele caz al lui Tony, care a fost atât de îngrozitor anul trecut.

-Ah... și eu sunt surprins Falsul  Jen râse nervos -Deci, cu cine ești?

-Am venit cu prietenii.

-Oh

-Jen este singur, cu cine ești?

-Am venit cu...

-Babe!
Înainte ca Jen să răspundă, deodată o voce puternică îl întrerupse. Bineînțeles, câinele uriaș a venit cu o față aprigă și un pahar de smoothie în mână. În plus, se uită la fața lui Babe, alternând cu cea a lui Jim, fără să clipească.

-Am venit cu iubitul meu.

Babe a răspuns la întrebarea lui Jim zâmbind, în timp ce Jim părea surprins și la văzut pe Jen uitandu-se pe rând la un tânăr înalt cu urechi de câine pe cap, înainte de a se uita la Jen care purta și urechi de pisică pe cap. În același timp, el structurează în mod conștient evenimentele care au loc cu grijă.

Jen are un iubit și merg împreună într-un parc de distracții și poartă împreună urechi de câine și pisică și, de asemenea, tipul îi spune „Iubire”.

-Zău? Jim râse stânjenit, înainte de a se întoarce către tânărul înalt și a încercat să zâmbească prietenește. Chiar dacă nu a vrut să zâmbească deloc în acest moment,
-Bună, sunt Jim. Sunt prietenul de serviciu al lui Jen.

-Jen? Charlie se încruntă confuz. Și-a întors privirea să se uite în ochii lui Babe, de parcă ar fi vrut un răspuns. Babe i-a răspuns mișcându-și sprâncenele frumoase, ceea ce îi făcea semn să nu întrebe nimic încă. Apoi urmează mai întâi fluxul:

-Oh... da, sunt Charlie, iubitul lui Be... um, mă refer la Jen .

-Voi doi sunteți atât de drăguți, a spus Jim, zâmbindu-le lui Charlie și Babe, deși părea într-adevăr că se forța,
-Atunci ar fi bine să nu vă întrerup întâlnirea. Prietenul meu mă așteaptă. Eu voi merge primul, Jen. .

Fostul său coleg de muncă fals s-a întors și și-a făcut cu mâna la revedere lui Babe. Jim părea dezamăgit și trist în același timp, dar chiar și așa, bărbatul înalt încă a încercat să-i zâmbească lui Jen până în ultimul moment.

-Bine, distrează-te, a răspuns Babe zâmbind.

-Și tu, a răspuns Jim zâmbind și el. Încântat de cunoștință.

Apoi Jim a plecat. Babe se uită curioasă la tânărul inocent

S-a simțit puțin vinovat pentru că chiar a fost înșelat de el. Dar înainte de a se simți mai vinovat decât atât, ochii i-au căzut asupra unui câine mare care ținea un pahar de smoothie și se uita la el. Avea o expresie nefericită pe față.

Babe nu putea decât să zâmbească înapoi și să întrebe cu voce joasă

-Vrei să mergi pe roata Ferris?

-Esti suparat? l-a întrebat Babe pe tânărul care stătea îmbufnat de când s-a urcat pe roata Ferris. Nici măcar nu-i putea vedea fața și a continuat să se uite afară. De asemenea, a refuzat să spună un cuvânt. Părea că era foarte enervat pe Jim.

-I-am spus deja că am venit cu iubitul meu. N-ai auzit asta? Babe a încercat să explice,

Iar băiatul cu faţa morocănosă doar a oftat în schimb.

-Este foarte clar. Nu știu cum să refuz.

-Charlie.

-Atunci de ce te uiți la el așa? Charlie îşi permise în cele din urmă să se întoarcă şi sa se uite la el. Și apoi a răspunse de parcă te simți vinovat

-Ești delirante!! Babe se certa aspru. M-am simțit vinovat că l-am înșelat. El îmi știe doar pseudonimul, dar nu știe adevărul.

-Oh, asta e tot?

-La naiba  Charlie!

-Oriunde te duci, ești mereu tachinat de alți oameni. A fi iubitul lui Pit Babe este foarte greu.
Mormăi Charlie în timp ce mergea în altă direcție. Doar privindu-l, își dădea seama că Jim era serios să-l tachineze, iar Charlie era gelos să-l vadă fiind tachinat. Chiar dacă acest copil se va obișnui cu astfel de lucruri, se pare că Charlie nu va putea niciodată să se scuture cu ușurință de farmecul lui Pit Babe.

-Oh, câinele meu este atât de posesiv, a spus Babe cu o voce ascuțită înainte de a se apropia încet și de a se așeza de aceeași parte cu Charlie.

-Sunt supărat. Nu veni la mine.

-Nu am vrut să spun așa. Spun doar că ești foarte posesiv.

-Nu mă descurc bine cu asta. Și da, sunt atât de posesiv încât sunt obosit.

-Atunci nu fi prea posesiv. În plus, unde să mă duc?

Charlie se întoarse și se uită la Babe în ochi, înainte ca câinele cu urechi căprui să scoată un oftat greu. S-a aplecat și și-a îngropat fața în gâtul frumosului său iubit, ca și cum ar fi vrut brusc să toarcă.

-Sunt un idiot, P’Babe? Întrebă câinele mic, cu o voce înăbușită pentru că încă își ascundea fața în spatele curbei gâtului iubitului său.

-Absolut nu.

-Într-adevăr?

-Sunt foarte emoționat, deși ești foarte bun să fii enervat, a răspuns Babe cu o voce calmă în timp ce ridica mâna în aer și freca capul cățelușului pentru a-l înmuia,
-Dar nu prost deloc

-Dar mă simt ca un prost.

-Ești un băiat bun.

-Îmi cer scuze..

-Ești un copil bun. Nu ești prost.

Babe a izbucnit în râs. Când copilul s-a agitat, el și-a ridicat brațele și l-a îmbrățișat strâns doar pentru ca Charlie să-și îndepărteze fața de curba gâtului corpului subțire, înainte de a ridica privirea. Avea gura ușor strânsă, de parcă ar fi fost enervat pe el însuși, dar nu știa ce să facă, așa că Babe și-a liniștit prețiosul băiat apăsând un sărut blând pe buzele lui pline și ținându-l un moment pentru a-i lăsa timp. Pentru a-și absorbi pe deplin grijile.

-Dacă încep să fiu prea prost, trebuie să mă certați. Nu mă răsfăța.

Spuse Charlie cu voce joasă în timp ce se uita la fața lui Babe cu ochi triști. Cu cât poarta mai des urechi de cățeluș în felul acesta, îl face mai asemănător cățelușului.

-Nu-ți place să fii răsfățat?

-Îmi place, dar nu ma răsfăța prea mult, altfel... îmi pierd manierele

-Nu văd nimic rău în asta.

-P’Babe

-Bine, voi fi înverșunat data viitoare, a fost de acord bătrânul zâmbind. Cât despre Charlie, el a fost de acord cu răspunsul.

Roata Ferris a coborât încet pentru a se învârti din nou. Lumina portocalie profundă in noaptea face atmosfera foarte romantică.

-Charlie... îi strigă Babe bărbatului mai tânăr.

-Da?

-Vrei să încerci să faci dragoste aici?

-P’Babe!!!

În cele din urmă, prima lor întâlnire specială s-a încheiat pe roata Ferris plină de sunetul puternic al râsului lui Babe și Charlie care se îmbujorează cu o față adorabilă înroșită, auzind ideea lui Babe.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum