Capitolul 24🔥🔞

147 3 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Cine ar fi crezut că într-o viață, oamenii vor avea ocazia să se întoarcă și să stea în fața aceluiași cimitir, în același timp, în aceleași haine, și în aceeași atmosferă, într-un timp care nu era mult diferit de la precedenta?
Totul arăta la fel.

Dacă ar fi ceva diferit, cu siguranță ar fi persoana întinsă în sicriu. După ce problema de la casă s-a terminat, ceea ce trebuia să se ocupe mai întâi nu era doar să dea declarații la secția de poliție, ci și înmormântările persoanelor care au murit, au dispărut și nu se vor mai întoarce niciodată. Ca cel mai în vârstă din echipă, Alan a preluat rol de gardian și s-a ocupat de totul, nu spre deosebire de înmormântarea lui Charlie. De data aceasta, nu a existat nicio păpuşă în pământ care să arate ca un om, pentru că era într-adevăr trupul fără viaţă al unui prieten apropiat. Babe ia sugerat lui Alan să-l aducă și să-l îngroape aici pe Way.

Atmosfera de la înmormântarea lui Way nu era aproape deloc diferită de cea a lui Charlie, plină de emoție și tristețe. Cerul nu era atât de strălucitor și numărul celor îndoliați de la această înmormântare a rămas același ca înainte. Când Babe a văzut asta, a rezonat cu el, pentru că în cele din urmă, Way era unul dintre acei oameni a căror soartă nu era cu mult diferită de a lui și a lui Charlie. Au fost adoptați în același mod, crescuți în același mod, și au avut același punct final, și anume moartea lui a fost prezentă de mai puțin de zece persoane care au venit să-și exprime condoleanțe.

Dar a spune că Way a primit mai puțină dragoste decât alți oameni decedați nu era adevărat, pentru că toți cei care stăteau aici erau oameni care l-au iubit cu adevărat pe Way în inimile lor și, deși a fost foarte puțin, a compensat moartea prietenului lor. A fost prea regretabil. Indiferent de lucrurile de neiertat pe care le făcuse Way în trecut, nu exista niciun om care să nu regrete dispariția lui. Chiar și Babe, care a spus că nu-l va ierta, a fost zdrobit de plecarea lui.

-Vrei să stai mai mult? Il întrebă Charlie pe Babe după ce ceilalți se împrăștiaseră încet.

Ceremonia de înmormântare a lui Way a fost destul de simplă. Pur și simplu au depus flori, s-au ridicat să plângă și și-au luat rămas bun. Au venit doar câteva persoane, așa că nu a durat mult până la finalizarea ceremoniei. Acum era doar Babe, care stătea nemișcat privind mormântul de la început până acum și încă nu se mutase nicăieri.

-Da. Un răspuns i s-a prins în gât.  Poți să aștepți mai întâi cu Jeff.

-Jeff este cu P’Alan chiar acum, nu trebuie să mă dai afară.

-Way a fost atât de rău cu mine. Spuse Babe încet. Charlie nu era foarte sigur ce să spună despre privirea din ochii lui Babe în acest moment, pentru că la prima vedere păreau goi, dar păreau și pline de o tristețe de nedescris.

-M-a păcălit de zece ani. Indiferent de câte ori m-aș gândi la asta, tot mă enervez. Nici nu vreau să-i văd fața. Dar încă cred în planul lui.

-Nu știu de ce am fost de acord să fac ceea ce a spus el în acel moment. Chiar dacă m-a înșelat  înainte. Proprietarul figurii a scos un oftat ușor de disconfort pentru că nici măcar el încă nu s-a înțeles cu adevărat.

-Cred că în adâncul sufletului, încă ai încredere în P’Way. Poate pentru că sunteți împreună de mult timp. Cred că au fost multe falsuri, dar sunt multe lucruri pe care le-a făcut cu adevărat pentru tine. Altfel, tu nu ai putea fi împreună atât de mult timp. La urma urmei, P’Way te iubește. Spuse Charlie în timp ce se uita la fotografia lui Way lipită pe piatra funerară.

-Chiar dacă nu-mi place de el și sunt supărată pentru că ți-a făcut asta, simt că te-a iubit cu adevărat.

-Nu ești doar tu, și eu îl simt.

Charlie știa că inima lui Babe trebuie să fi fost plină de confuzie de când și-a văzut cel mai bun prieten murind în fața ochilor lui. Chiar dacă acest prieten apropiat îi făcuse cel mai rău lui Babe, în același timp, el i-a stat mereu alături. Prin urmare, i-a fost greu să definească care sunt sentimentele sale actuale.

-Acest nenorocit a făcut lucruri la spatele meu, a icnit alfa slăbănog profund, de parcă și-ar fi suprimat unele sentimente, înainte de a continua:
-Când am fost rănit, Way a reușit să găsească persoana care a făcut-o. Pete a spus că le-a ordonat oamenilor să-l bată pe tip, până când a rămas paralizat.

-Persoana care ți-a sabotat mașina în timpul cursei?

-Da, l-a găsit pe tipul lui tată și s-a ocupat de asta. Dar nu mi-a spus.

-Probabil că i-a fost teamă că te vei îndoi de el, așa că nu ți-a spus.

-Bineînțeles că mă îndoiesc, a răspuns Babe ferm, pentru că, când s-a gândit, era încă supărat Acest tip îmi cunoștea personalitatea. Știa totul bine.

-S-a gândit, dacă ar deveni în secret un erou la spatele meu, mi-ar plăcea de el?

-Dacă așa a crezut el, atunci a greșit. Cum aș putea să iubesc pe cineva ca el? Vocea lui Babe tremura. Mâinile lui subțiri erau strânse atât de tare încât Charlie a vrut să întindă mâna și să le țină astfel încât să nu tremure, dar a ales să-i dea lui Babe șansa de a face față singur acele sentimente, pentru că, potrivit lui, poate asta era ceea ce persoana în vârstă dorea mai mult.

-Dacă a vrut să il iubesc ca pe un bărbat, de ce a vrut să fie prietenul meu?

-Dacă Tony ți-a spus să mă abordezi, chiar trebuia să fii drăguț cu mine? De ce ai făcut sentimente pentru mine? Știai că tu ai fost cel care a complicat totul? Sunt Devastat!!

-Ai spus că vei încerca să mă faci să te iubesc. Pentru că, deși ai vrut să-ți întemeiezi o familie. Nu ai vrut să mă forțezi. Ai vrut să fii tatăl copilului meu, ai venit dintr-un astfel de motiv, dar ai crezut că te voi iubi?

-Îți amintești, Way, tot ce mi-ai făcut... Nu te voi ierta niciodată, ticălosule!! Chiar dacă mori, nu te voi ierta!!

În cele din urmă, Charlie nu s-a putut abține așa cum plănuise. L-a îmbrățișat strâns pe Babe când l-a văzut pe bărbat plângând până când umerii i-au tremurat. Fiecare cuvânt rostit părea să fie plin de furie. Dar lacrimile curgeau pe obrajii vorbitorului în timp ce vorbea. Acele cuvinte crude transmiteau că nu voia să ierte greșelile lui Way, dar, în realitate, Way era încă singurul prieten pe care îl iubea și avea cea mai mare încredere.

Acest ticălos a ales să moară în locul lui, pentru că a crezut că era singurul lucru pe care îl putea face pentru a-și ispăși greșelile.

-S-a gândit că, dacă ar muri pentru mine, l-aș ierta? Babe plângea în brațele lui Charlie, cu fața lui frumoasă lipită de pieptul său lat, în timp ce îl ținea aproape pe bărbatul mare, având nevoie de protecție,

Iar Charlie era mai mult decât dispus să facă asta pentru Babe.

-Nu-l voi ierta. Știi asta, corect, Charlie?

-Da, știu, răspunse Charlie încet, mângâind ușor  capul bărbatului. Dacă moare, mori! Nu plătește nimic.

Poate că Babe plângea chiar acum pentru că voia cu adevărat să-l urască pe Way, ca să nu-i pară rău că a plecat de data asta, dar, din moment ce nu a putut, Babe a țipat de disconfort și durere în timp ce îl înfrunta.

-Te voi urî toată viața! Babe i-a îmbrățișat strâns picioarele lui Charlie, în timp ce spunea propoziția de mai sus persoanei care zăcea sub pământ în fața lui. Voi fi supărat pe tine până mă voi revanșa

-În următoarea viață, te rog să fii drăguț cu mine. Nu mă mai înșela.

-Fii un prieten bun, idiotule!!

Înmormântarea simplă a lui Way s-a încheiat cu lacrimile și blestemele lui Babe, dar a avut ca scop doar speranța că Way va fi un bun prieten în viața lui viitoare, pentru a-și ispăși greșelile.

-Sărmanul P’Babe.

Spuse Jeff încet în timp ce stătea în mașina lui Alan. Micul omega se uită pe geamul mașinii în timp ce se uita la Babe, care îl îmbrățișa pe Charlie și plângea în fața mormântului. Se simțea îngrijorat, în timp ce persoana care stătea la volanul mașinii nu putea decât să privească cu același sentiment.

-Trebuie să fi fost foarte greu cu el în ultima vreme. Alan oftă încet. Dar dacă Charlie e prin preajmă, asta nu contează dacă rămâne cu el. El va fi mai bine în curând.

-Chiar îmi pare rău pentru P’Babe.

-Da, este foarte greu să fii de două ori într-o astfel de poziție. L-am văzut la înmormântarea lui Charlie.

-Dar Charlie a făcut-o cu un motiv.

-Ca si tine?

Jeff, care privea afară, făcu o mică pauză înainte de a privi înapoi la chipul bătrânului care vorbise brusc pe un ton serios.

-Ce? întrebă Jeff, ridicând din sprâncene.  Ți-am spus că nu te-am enervat?

-Mă  întrebi de ce sunt supărat pe tine?

Alan a ridicat ușor din umeri înainte de a-și arunca spatele pe scaunul mașinii sale scumpe, în timp ce micul omega își strângea buzele, foarte enervat de natura cinică a bătrânului de pe aici.

-Ți-am spus deja, deci este chiar necesar?

-Desigur că este necesar!

Jeff a respirat adânc, încercând să-și stăpânească iritația, pentru că știa și că a făcut o greșeală mințindu-l pe Alan și implicându-l într-o situație atât de mortală încât trebuia să vină în ajutor. Dar el a explicat deja totul despre asta, așa că de ce nu putea acest unchi bătrân să-și treacă încă peste furia?

-Unchiule... scoase micul omega o voce fermă. Văzându-l pe Alan doar privind drept înainte, în loc să-și întoarcă capul ca de obicei, a spus: Care este problema ta, de ce te-ai supărat brusc?

Alan nu a răspuns și s-a comportat de parcă nu ar fi vrut să vorbească cu copilul mincinos. O astfel de indiferență făcu gura lui Jeff și mai strânsă pentru că nu știa cum să facă față. Ce a fost cu sentimentul de neputință al lui Alan?

-Nu vreau să mint, unchiule. Dar dacă află mai mulți oameni, va deveni mai periculos. Unchiul știe că nu am prea multe de ales. Și mă lași să iau viața altuia din nou?

-Și dacă mori, merită? Alan și-a întors privirea către micuț și a spus cu o voce calmă și rece.

Uneori Jeff se întreba, era el Alanul pe care Jeff îl cunoștea? Pentru că, de obicei, Alan se comporta serios și ca un lider strict când era cu membrii echipei sale, dar când era cu el, era mereu vorbăreț și semăna mai mult cu un unchi bătrân.

-Rahat...

-Știi cât de îngrijorat am fost când am aflat? Spuse Alan cu o expresie serioasă, până în punctul în care Jeff nu putea decât să stea și să asculte în liniște pentru că nu știa ce să răspundă pentru a-l face să se simtă mai bine.

-Fă doar orice îți pui în minte. Nu ți-e frică niciodată și întotdeauna ești gata să-ți asumi riscuri. Știu totul, așa spune Charlie mereu.

-Dar nu știi niciodată cât de îngrijorați sunt oamenii din jurul tău.

-Nu te iubești pe tine însuți și nu ți-e frică de moarte, știu asta. Dar sper doar că știi că oamenii care își fac griji pentru tine nu te vor lăsa să mori?

-Dacă nu te poți gândi la altcineva, măcar ai un frate mai mare.

Alan nu și-a luat ochii de la Jeff când a spus acele cuvinte. Jeff putea simți îngrijorarea lui Alar, dar nu știa cum să reacționeze, pentru că în această viață, singura persoană care a spus din toată inima că nu vrea ca Jeff să moară a fost Charlie.

-Atunci Alan? Nu-l cunoștea atât de bine, nu știa... dar dintr-o dată el a fost cel care ținea la el la fel de mult ca și Charlie, deși la început a crezut că Alan este un unchi care și-a asumat temporar responsabilitatea ridicându-l. Acest lucru a fost foarte ciudat.

-Nu știu cum să explic. Răspunse Jeff cu o voce calmă după un moment de tăcere. Pentru că știu de ce ești îngrijorat. Când totul se va termina, voi veni să mă așez și să vorbesc cu tine să ascult.

-De ce am făcut-o? Pentru că știu că te-am făcut să-ți faci griji. Chiar dacă până la urmă trebuie să riști să mă ajuți. Știu că ești dezamăgit că nu ți-am spus de la început. Dar știai că, cu alți oameni, nu mă așez niciodată și vorbesc așa?

Bătrânul stătea acolo, clipind, fără să știe cum să răspundă. Grozav, era prima dată când Jeff îi spunea asta. De asemenea, a vorbit mai mult decât de obicei, chiar dacă, de obicei, acest copil nu părea să vorbească prea mult. Dar confruntându-se cu fraze lungi ca aceasta, l-a făcut de fapt confuz cu privire la cum să acționeze

-Asta înseamnă că nu sunt ca toți ceilalți? L-a întrebat Alan pe tânăr cu zâmbetul pe buze, de parcă ar fi uitat cât de mult a încercat să fie cool cu copilul.

-Hmm...

-Este adevărat? Un tânăr în vârstă de treizeci de ani a zâmbit larg când a auzit asta.

-Da.

-Ce sunt eu în ochii tăi?

-Batran, răspunse Jeff cu o expresie neutră, de parcă acesta ar fi fost un răspuns. Dacă nu îl numeri pe P’Charlie, ești persoana cea mai apropiată de mine... și cea mai în vârstă.

Această propoziție a fost foarte dureroasă. A durut mai mult decât atunci când i s-a frânt inima prima dată.

-Imi pare rău, dacă devin prea bătrân. De la un zâmbet larg inițial, acum și-a acoperit gura aspru și a vorbit sarcastic, nemulțumit că i se spune mereu bătrân. De fapt, nu avea încă patruzeci de ani. Nu a fost corect.

-De ce-ți pare rău? Nu e vina ta că ești bătrân.

-Dar sunt bătrân, nu?

-Nu e vina ta.

-Dar eu sunt cu optsprezece ani mai în vârstă decât tine.

-Deci unde este problema? Întrebă Jeff cu o față dreaptă, de parcă n-ar simți nimic despre acele vârste. Alan a fost confuz de sensul ultimei propoziții a lui Jeff, care întreba: Unde este problema? Ce însemna asta?

-Unchiule, de ce-ți compari vârsta cu a mea? Dacă ești bătrân, e bine. Ce mai poți spune?

Dar când a auzit următoarea propoziție, Alan a vrut să-și bată o palmă în cap până când a încetat să mai fie prost. La naiba, părea chiar nebun înainte să se gândească doar la semnificația din spatele cuvintelor lui Jeff.

Chiar dacă acest copil a vorbit spontan, fără să se gândească prea mult.

-Doar nu te comporta ca ceilalți părinți. Mi-e suficient sa am părinți. Spuse Jeff încet, lăsându-se pe spate în scaunul mașinii cu o expresie relaxată. În plus, am deja douăzeci de ani. Nu mai am mult timp să fac astfel de lucruri. Nu am nevoie să am din nou părinți ca tutore.

-Sunt doar îngrijorat, a răspuns Alan pe un ton serios. Dar când ochii lui Jeff s-au uitat înapoi la el, chipul bărbatului serios a căzut brusc. Bărbatul mai tânăr nici măcar nu a spus nimic încă.

-Poți să mă consideri un frate mai mare. Ești de acord cu asta?

-Am deja un frate mai mare de vândut.

-Te-a criticat cineva?

-Tu ce mai faci?”

-Mai sunt locuri libere? Răspunse cel mai nou frate cu o expresie serioasă. Vreau să fiu și eu persoana pe care o vinzi. Nu poate fi altceva?

Jeff a râs de propoziția ciudată, pentru că tocmai întâlnise pe cineva care i-a cerut să le vândă. Sau ceva de genul asta era normal pentru cineva ca Alan? Nu știa, pentru că a văzut că ceilalți membri ai echipei păreau să-l iubească și să-l respecte pe Alan ca pe un frate, pentru că acest unchi era obișnuit să joace rolul unui frate mai mare. Deci, el a aparținut tuturor.

-Depinde de ceea ce vrei să fii. Micuțul a ridicat din umeri și a răspuns fără grijă. Numai să nu te încrunți prea des. E suficient. Nu am nicio bomboană!

-Vrei să faci pace cu mine?

-Hmm...

Alan chicoti la reacția lui Jeff. Micul omega părea o persoană interesantă. Chiar avea nevoie de cineva ca Jeff. Apoi, Jeff s-a așezat și i-a explicat. Chiar dacă îi era frig și nu vorbea mult...

Dar e dragut....Noul lui frate mai mic.

-Adevărat? Alan a chicotit,

-Nu știu.

-O, asta înseamnă că nu sunt normal?

-Da, spuse Jeff ferm, cu o față dreaptă. O persoană normală nu și-ar conduce mașina la etajul doi.

-Ți-am spus, mașina este deja la etajul doi, răspunse Alan cu voce joasă. De la ceea ce s-a întâmplat în acea zi, Jeff l-a văzut ca pe un nebun care își conducea mașina oriunde, chiar dacă îi spusese că este o mașină de lux pe care Tony o pregătise înainte pentru a o arăta invitaților la eveniment și a păstrat-o. Etajul doi. A interceptat persoana care a venit să ridice mașina și a deschis ușa sălii de conferințe. Doar asta. Nu era suficient de nebun să urce scările.  Vrei să spui că sunt nebun că conduc așa?

-Nu spun că ești nebun, e tare.

-Copiii care mint nu vor primi cadouri de la Moș Crăciun.

-Oh, chiar aşa? Jeff s-a întors și l-a privit pe Alan în ochi înainte de a vorbi serios

-Când conduceai mașina, ai spart ușa și ai venit la mine. Asta a fost chiar mișto. Nu credeam că vei face asta. Nici măcar nu credeam că poți face așa ceva.

-Nu am avut de ales. Mi-a fost teamă că, dacă m-aș gândi prea mult, nu aș putea să te ajut la timp.

-De aceea cred că e mișto.

Jeff era într-adevăr genul ăsta de copil, genul care își spunea părerea, indiferent de ce. Fața lui era calmă și adesea făcea să pară o persoană lipsită de emoții. Dar în ochii lui Alan, a descoperit că Jeff era o persoană blândă, care putea să ofere căldură celorlalți cu o expresie aparent plată.

-Este adevărat? întrebă Alan surprins. Nu s-a putut abține să nu zâmbească puțin: Chiar crezi că sunt cool?”

-Da, pentru câteva minute.

-Oh!

-Pentru că e ceva mai tare... a răspuns Jeff liniştit, înainte de a se întoarce să privească în altă parte, de parcă nu credea că cuvintele lui contează, Vrei să mă ajuţi. Asta e cu adevărat tare

Cu toate acestea, acea simplă propoziție a făcut ca inima lui Alan să se simtă caldă.

După ce s-a întors de la înmormântare, Babe încă nu părea să fie bine dispusă. Din aces după-amiază, a mâncat doar câteva mușcături și a spus că vrea să doarmă. Așa că Charlie și-a lăsat toată munca, să doarmă și să-l îmbrățișeze, până când în cele din urmă a adormit în brațe.

De la incidentul de acasă, Babe nu a mai putut dormi singur pentru că era mereu îngrijorat și îi era frică, așa că a trebuit să fie dus la un psihiatru. În acest timp, Babe a trebuit să ia medicamente si merge constant la medic pentru a-si depăși simptomele, dintre care unul s-a datorat vederii uni prieten împușcat în fața lui, iar un altul rezultat din stresul care a apărut în timpul absenței lui Charlie.
Chiar dacă Babe îi tot spunea că nu era vina lui, Charlie încă nu putea să închidă ochii și să creadă. Vina încă îi umplea pieptul și îl durea de fiecare dată când vedea cât de mult suferea Babe pentru acțiunile sale. Uneori, voia să evadeze într-un loc în care nu ar fi trebuit să mai vadă niciodată umbre ca acestea.

Dar doar gândindu-se că Babe va trebui să se întindă și să plângă din nou singur, s-a pocnit în grabă peste cap, iar și iar, până și-a dat seama că cel mai important lucru pe care îl putea face era să stea lângă el, să nu fugă sa supraviețuiesca din cauza unui asemenea egoism.

Prin urmare, Charlie putea să doarmă și să se îmbrățișeze cu Babe oricând dorea, indiferent dacă îi era somn sau nu. El mângâia ușor capul persoanei din brațe până când acesta adormea, astfel încât să fie sigur că orice s-ar întâmpla, va fi mereu lângă el.

În cele din urmă, oboseala și îmbrățișarea caldă a lui Charlie l-au făcut pe Babe să adoarmă. Brațele subțiri ținând silueta înaltă s-a slăbit ușor, motivul fiind că corpul lui Babe a intrat într-o perioadă de odihnă completă. Văzând asta, Charlie s-a simțit ușurat.

Trecuse prin multe, cel puțin... doar a putea dormi și a se odihni era considerat bun.

Cât despre alte lucruri, el spera că lucrurile se vor îmbunătăți treptat. El credea că Babe va putea fi din nou fericită în viitorul apropiat.

Sunetul respirației lui obișnuite îl făcu pe Charlie să se asigure că Babe doarme, pe lângă faptul că stătuse întins liniștit pe pat timp de aproape două ore, îmbrățișându-l pe Babe, fără să adoarmă pentru că nu-i era deloc somn. Se uită la ceasul de pe noptieră și constată că era deja ora cinci

Charlie s-a trezit în jurul orei 18.00 pentru că atunci era momentul când frumosul Alfa trebuia să mănânce. Prin urmare, tânărul s-a gândit că ar trebui să se ridice și să pregătească cina iubitului sau. În astfel de momente și-a dorit ca Babe să mănânce mâncare sănătoasă pentru că cu siguranță în urmă cu ceva timp mânca doar alimente pe care le-a comandat online.

Alfa înalt și-a lăsat încet îmbrățișarea cât mai blând posibil. Și-a mișcat încet trupul, de teamă că nu-l va trezi, dar, din fericire, Babe încă dormea. Odată ce s-a dat jos din pat, s-a grăbit să pregătească cina.

Primul lucru pe care l-a observat Babe imediat ce și-a deschis ochii a fost întunericul. Și-a amintit că a căzut în dormitor, ceea ce probabil însemna că de atunci adormise și s-a trezit din nou după ce soarele apusese. Trezirea la această oră a făcut-o pe Babe să se simtă puțin confuz.

Proprietarul corpului subțire își întoarse corpul înainte și înapoi ușor pentru a-și trezi mușchii care se odihniseră de ceva vreme. În același timp, a întins mâna să caute pe cineva care zăcea lângă el, dar în mod ciudat, era doar gol.

Somnolența i-a dispărut cât ai clipi când a constatat că nu era nimeni lângă el. Babe a sărit în picioare și s-a ridicat și și-a trecut mâna peste pat pentru a verifica și a se asigura. Apoi, s-a uitat prin cameră în caz că băiatul s-ar fi dat jos din pat chiar înainte să se trezească.

EL NU A FOST ACOLO!!

Inima lui Babe îi bătea cu putere în piept. Trupul îi tremura, pentru că oricât ar încerca, el nu s-a recuperat.

Nevăzându-l pe Charlie, alfa slăbănog s-a ridicat în grabă din pat. Nu-i păsa că pătura cădea pe podea, tot ce îi păsa acum era să găsească băiatul.
Slabul alfa a deschis ușa dormitorului în panică, dar apoi s-a oprit în loc când a găsit zona din afara dormitorului puternic luminată, iar mirosul de mâncare i-a lovit nasul de îndată ce a deschis ușa.

-Oh, te-ai trezit? Voiam să intru și să te trezesc în zece minute.

Tânărul înalt în șorț s-a întors și s-a uitat o clipă la Babe cu un zâmbet slab, apoi și-a îndreptat din nou atenția către oala cu supă din fața lui, în timp ce Babe a continuat să stea neputincios ca o statuie și nu a răspuns. Deloc. Charlie, simțindu-se ciudat, a trebuit să se întoarcă și să se uite din nou la bărbatul în vârstă.

Ceea ce a văzut a fost pe Babe stând în picioare și privindu-l cu ochii roșii și dând mâinile.

Văzând asta, Charlie și-a lăsat nepăsător lingura în oală, a alergat repede spre Babe, apoi l-a prins și l-a îmbrățișat strâns fără să fie nevoie să-l întrebe. Doar uitându-se la expresia lui, Charlie a știut imediat ce se întâmplă.

-Îmi pare rău.

-Cred că visez din nou. Babe îi întoarse îmbrățișarea, vorbind cu o voce răgușită.  Credeam că tocmai am visat că te-ai întors.

Cu cât il auzea mai mult, cu atât mai multă durerea simțea Charlie în inima lui. S-a gândit prea puțin, gândindu-se că de îndată ce Babe se va trezi, își va da seama că era afară și pregătește mâncarea. În realitate, Babe încă îi era frică să nu se trezească și să se trezească dormind singur în patul lui mare.

Lui Babe îi era teamă că prezența lui Charlie aici era doar un vis și i-a fost teamă de asta când s-a trezit. Charlie ar dispărea din nou în acel moment.

-Nu visezi. Spuse Charlie și îl mângâie ușor pe capul bătrânului pentru a-l liniști, convingându-l că totul aici era real. Acesta nu era un vis sau o imagine în capul lui, așa cum se temea. Sunt cu adevărat cu tine. Tocmai am ieșit să gătesc pentru tine.

-Nu pleca nicaieri.

Auzind confirmarea lui Babe, a scos un oftat lung. Alfa zvelt a încercat să-și regleze propria respirație și să depășească anxietatea din inimă pentru a nu se înrăutăți, pentru că acum nu mai are de ce să se teamă.
Charlie a fost aici. De ce altceva i-a fost frică?

-Îmi pare rău... și-a dat drumul din îmbrățișare, apoi și-a cerut scuze lui Charlie cu voce joasă, dar tânărul a clătinat din cap, indicând că nu era deloc nevoie să-și ceară scuze și și-a ridicat mâna pentru a șterge ușor. Lacrimile de pe ambii obraji.

-A fost vina mea că m-am strecurat afară. Nu ți-am spus unde mă duc.

-Nu face o mutră de mizerie ca asta.

-Nasol?

-Arăți din nou vinovat. Babe și-a încruntat sprâncenele și a spus cu o expresie recunoscător înainte de a ofta din greu când l-a văzut pe Charlie făcând o față plină de regret. Ți-am spus, asta nu îți va remedia greșelile. Mi-e frică de mine.

-Dar ți-e frică din cauza mea...

-Am spus că iertarea înseamnă iertare, Charlie.

Babe nu știa de câte ori trebuia să-i spună lui Charlie să nu se mai simtă vinovat pentru ceea ce s-a întâmplat. Știa că îi va fi greu pentru Charlie să nu se învinovățească în timp ce se confruntă cu aceste simptome, dar se simțea și rău pentru că acest copil se tot uita la el cu ochi vinovați tot timpul, deși spusese deja că este dispus să ierte. Tot.

-De ce spui că ar trebui să am încredere în tine ca înainte? Deci de ce nu mă crezi?

-Te cred. Știu că m-ai iertat complet. Spuse Charlie încet. Întinse mâna să-l țină pe Babe de mână pentru că îi era teamă să nu înțeleagă greșit. Pur și simplu mă simt rău văzându-te așa. Asta nu poate fi iertat.

-A fost din cauza gândurilor mele. Nu din cauza ta. Babe s-a uitat în ochii lui Charlie, înainte de a vorbi cu o voce tare și serioasă:

-Pe atunci era foarte rău. Dar acum, nu mai e la fel, ești aici și, treptat, totul se va îmbunătăți.

-Da

-Este suficient să fiu cu tine. Acordă-mi ceva timp, bine?

-Întotdeauna am timp pentru tine. Charlie a zâmbit ușor în timp ce își întindea palma mare și o apăsă ușor pe obrazul lui Babe și făcu contact vizual cu frumoasa pereche de ochi a lui Phi, încercând să-i comunice că nu voia ca Babe să-și pună prea multă presiune pe sine de dragul lui. Orice ar fi, voi fi mereu cu tine.

-Nu pot merge nicăieri. Sunt legat de tine așa.

-Deci, nu trebuie să faci presiune pe tine, bine?

-Să ne adaptăm treptat.

Babe a zâmbit în cele din urmă. S-a uitat și la fața băiatului pe care-l iubea. Expresia de pe chipul lui era una de uşurare. Dădu din cap cu blândețe, apoi se ridică în vârful picioarelor să-l sărute pe Charlie pe buze drept recompensă pentru că era un băiat bun.

-Foarte bine, Babe a ridicat mâna și a frecat cu admirație capul câinelui mare.

-Și tu... a răspuns Charlie cu același lucru. Așa că acum, cei doi se frecau pe cap, până când nu și-a putut reține râsul.

-Ce gătești? întrebă Alfa, întinzându-și gâtul pentru a privi în bucătărie. Și auzind acele cuvinte, ochii lui Charlie s-au mărit surprins pentru că și-a dat seama că supa lui era încă pe foc.

-Supă! Pregătesc supă! Tânărul a alergat imediat înapoi în bucătărie, lăsându-l în urmă pe bătrân, care se uită la el și scoase un oftat obosit.

Nu știa când va crește acest copil prost.

Mâncarea delicioasă a fost bine gătită. Astăzi, Charlie a primit și laude de la Babe, făcând mâncarea sa aibă un gust mai delicios, făcându-l pe tânăr să zâmbească non-stop. A curăţat farfuriile şi zâmbi fericit în timp ce se îndepărta. Babe putea să stea și să se uite confortabil la televizor, fără să piardă energie pentru că copilul a vrut să facă totul singur.
Între timp, Charlie scotea vasele pe care tocmai le spălase și le punea pe raft și le aranja într-o manieră ordonată. În inima lui, nu era concentrat pe sarcină. Băiatul s-a tot gândit că trebuie să facă ceva pentru a-l face pe Babe să se simtă mai bine, chiar dacă în circumstanțe normale, Babe s-a comportat de parcă nu ar însemna nimic. Dar știa că aceasta nu era cea mai bună versiune a lui Pit Babe. Pentru că în trecut? Babe părea mai strălucitor și mai plină de viață decât asta. Între timp, chiar acum, părea prea slab. Sau ar trebui să găsească ceva interesant de jucat?

Charlie a avut deodată un asemenea gând. Babe era practic o persoană căreia îi plăcea entuziasmul, provocările și îi plăceau foarte mult să concureze, dar din cauza haosului anterior, Babe era ocupat să se gândească la alte lucruri, așa că nu avea mult timp pentru el însuși. Așa că, s-a gândit că dacă Babe s-ar putea întoarce să facă ceva, poate și-ar putea recupera spiritul mai repede.

-Deci, ce i-a plăcut cel mai mult?

De fapt, probabil că au fost doar câteva lucruri. În afară de mașini și Charlie, probabil știa că sexul îi plăcea foarte mult.

-Ce faci?

-Am căutat doar ceva

Babe s-a întors să se adreseze tânărului care mergea în cerc, refuzând să stea cu el, deși terminase de mult de spălat vasele și era timpul să se uite la un film împreună.

Deci de ce încă mai făcea Charlie alte lucruri?

-Așteaptă un moment! strigă Charlie din dormitor. Babe nu știa de ce puștiul a intrat în cameră, dar ipostaza părea că ar fi căutat ceva.

-Charlie... bătrânul l-a strigat în timp ce apăsa telecomanda și derula fără rost lista de filme de pe Netflix. Din moment ce îl avea pe Charlie, care îl însoțea mereu să vizioneze filme, nu și-a mai ales niciodată propriile filme pentru că asta era lăsat pe seama copilului. Cât despre Babe, el doar însoțea și privea.

-Haide haide...

A auzit zgomotul unor pași repezi venind din spate, înainte ca tânărul înalt să alerge și să se oprească în fața lui Babe în timp ce zâmbea ca un cățeluș fericit. În același timp, a adus o cutie mică și plată. De mărimea unei palme și i-a arătat-o cu o expresie extrem de mândră.

-Ce? întrebă Babe cu voce joasă. Nu părea deloc entuziasmat de Charlie.

-Putem să ne uităm mâine la film? Spuse Charlie pe un ton fericit. -Astăzi, sa jucam asta.

-Ce joc?

-Cărți. A răspuns Charlie cu o voce clară în timp ce scotea cărți din cutie și le împrăștia în jur ca un magician de cărți, în timp ce Babe doar stătea și se uita brăzdat la puștiul prost.

Încruntându-si sprâncenele fără să înțeleagă nimic.

Nu știu ce a trecut peste el până când a cerut brusc să joace cărți. Este nebun?

-Cum poți să-mi ceri să joc cărți? întrebă Babe cu o expresie confuză. A eliberat cu sârguință spațiul din fața televizorului, deși nu acceptase să joace.

-Vreau să mă joc, a răspuns tânărul zâmbind, nu am mai jucat de mult. Când eram cu jeff, ne jucam mult împreună.

-Poți să joci doar în doi oameni?

-Da

-Deci azi vrei să mă joc cu tine?

-Da. Charlie dădu din cap, cu fața încrețită de entuziasmul obișnuit.

-Ce distractiv e să te joci cu doi oameni?

-Dar acest joc trebuie să fie jucat de doi oameni pentru a fi distractiv.

-Ce tip de joc?

-Cartea goală. Înaltul alfa a răspuns cu fața dreaptă, în timp ce pentru cel care a auzit, ochii i s-au mărit și aproape că nu-i venea să-și creadă urechilor.

-Vrei să te joci?

-Vorbești serios, Charlie? Babe își miji ochii neîncrezător că un copil ca Charlie va veni și-l va invita să joace așa ceva.

-Vorbesc serios, a continuat Charlie, confirmând declarația sa inițială. Este suficient doar să ne uităm la puncte. Cine obține scorul mai mare este câștigătorul. Învinsul trebuie să-și dea jos o piesă de îmbrăcăminte. Trebuie să continuăm să jucăm până când nu mai sunt haine de scos.

-Atunci ce urmează?

-Câștigătorul poate ordona învinsului să facă orice.

Doar câteva reguli simple l-au încântat pe Babe. A fost surprinzător, dar dacă l-ai întreba dacă i-a plăcut, ar fi făcut-o cu siguranță . De când erau împreună, Charlie nu i-a cerut niciodată să joace. Glume de genul acesta s-au mai întâmplat. Acum că Babe era deprimat, Charlie nu putea pierde această ocazie.

-Sunt bun la cărți, a spus Babe zâmbind înainte de a se ridica de pe canapea și de a se așeza pe podea în fața televizorului, vizavi de Charlie care așteptase de la început.

-Și eu mă pricep la asta, spuse bărbatul înalt cu o expresie încrezătoare. Când joc cu Jeff, câștig foarte mult.

-Ai jucat și tu acest joc cu Jeff?

-Ești nebun? Jucăm asta după reguli diferite. Charlie se corectă în grabă. Expresia de panică a tânărului băiat l-a făcut să nu se mai poată opri din râs, pentru că știa deja că Charlie nu va face așa ceva, așa că a îndrăznit să întrebe. Tachinarea micuțului său este într-adevăr unul dintre lucrurile mai amuzante din viață.
-Acest joc trebuie jucat doar cu tine.

-Dacă vrei să mă vezi gol, poți să-mi spui frumos. Nu trebuie să cauți jocuri pentru a juca.

-Dar dacă doar o faci, nu este interesant.

-Ești atât de pervers.

-Babe a râs puțin, în timp ce Charlie a amestecat încet cărțile după ce a amestecat, el și-a împărțit cărțile lui și lui Babe, câte cinci cărți fiecare. Restul au fost puse într-o grămadă în centru

Regulile erau foarte simple. Ei trebuie să scoată pe rând cărțile a căror valoare era mai mare decât cealaltă parte, și așa mai departe, până când o parte a rămas fără cărți sau cealaltă parte nu a putut riposta Valoarea deținută conform regulilor jocului . Aceasta a însemnat că cele mai mici scoruri au fost sortate de la trei la zece, urmate de Jack (J), Queen (Q), King (K). Au fost două cele mai mari scoruri posibile. Sortate de la cel mai mic scor la cel mai mare scor au fost: A❤️, A♣️, Ace 🖤 și Ace of ♦️, urmate de numărul doi ca deținător al celui mai mare scor. Conform Secvenței, învinsul trebuie pedepsit prin eliminarea unei piese de îmbrăcăminte sau bijuterii pe corp pe tură.

-Du-te înainte, tu mergi primul, a spus Babe cu o expresie tachinată pe față, de parcă ar fi fost foarte încrezător.

-Orice s-a întâmplat, el trebuie să fie câștigătorul. Cât despre Charlie, nu a avut nicio problemă cu provocarea tânărului

Charlie dădu ușor din cap și începu să joace jocul. Prima sa alegere a căzut pe 3 de inima. Ceea ce înseamnă că aceasta a fost cartea cu cel mai mic punctaj din mâna lui Charlie.

-Bun băiat, a zâmbit Babe înainte de a plasa cartea Cinci de pică deasupra primei cărți a lui Charlie. În același timp, înalt alfa a ghicit în mintea lui că Babe va folosi cea mai mică carte din mână. Acesta este un meci bun. Nu te gândi prea mult. BINE?

-Rahat...

-Bătrânul a chicotit, așezându-și 9 de pică, ceea ce a reprezentat o creștere destul de mare a punctelor. Ai niște?

-Nu poți fi atât de entuziasmat? Babe a răspuns supărării lui Charlie, ceea ce înseamnă că nu mai erau multe puncte de luptat acum.

- Acesta este cel mai înalt?

- Credeai că o să-ți spun?

-Bine, a răspuns Charlie zâmbind și a pus jos una dintre cărțile înalte, un A de pică, cu o expresie de satisfacție pe față, iar Babe a încremenit imediat ce a văzut cartea. Chiar vrei să lupți?

-De ce ești atât de răutăcios?

-Jocul este așa.

- Ești fericit să te joci cu mine așa? Babe și-a închis ușor gura, de parcă ar fi fost dezavantajat, dar în timp ce atitudinea lui părea așa, mâna lui subțire a pus o carte.

-Ceea ce l-a făcut pe Charlie să râdă imediat ce a văzut scorul.

-Două de pică!

-A primit cel mai mare punctaj, așa că de ce părea trist?

-Chiar ești rău? Charlie și-a strâns buzele supărat de actoria lui Babe, între timp, Babe râse bucuros.

-Este un joc, alfa slăbănog ridică ușor din umeri și continuă: Da-l jos!

-Știu. Băiatul înalt a oftat încet înainte de a-și scoate ochelarii și Babe a protestat imediat

Băiatul care a semnat Sony Bomore care a preluat este groaznic să văd asta

-Hei, haide, nu-ți scoate ochelarii.

-Oh? Charlie se opri, ridicând surprins din sprâncene. De ce?

- Nu vreau să-ţi scoţi ochelarii.

-Dar dacă este cazul, sunt dezavantajat.

- Îți voi da șansa să mai adaugi una. Dar nu-ți scoate ochelarii. Spuse Babe cu o expresie serioasă. Cât despre Charlie, părea să nu înțeleagă de ce Babe voia ca el să-și țină ochelarii.

-De ce?

-Dacă ești dezbrăcat și încă porți ochelari, ești foarte sexy, Bărbatul și-a acoperit gura și a șoptit, înainte de a se întoarce de parcă ar fi fost cu adevărat jenat, dar în ochii tânărului nu a simțit nici cea mai mică parte de jenă venind de la Babe.

-Hai, te-am obligat să-i porți!

- Deci, ești sigur că o să mă dezbraci? Charlie chicoti. Mai bine ai lua totul înaintea mea.

-Imposibil! Babe scoase un sunet tachinitor, apoi porunci entuziasmat:

-Ah! Ce mai aștepți? Haide, scoate-l!

Charlie a zâmbit și a clătinat ușor din cap înainte de a-și ridica ușor mâna și de a-și scoate ceasul de pe încheietura mâinii, înlocuindu-și ochelarii la cererea lui Babe.

După aceea, au început să apară cărți noi. De data aceasta Babe a început primul, desigur că tot deschizând-o cu inimi roșii. Charlie a ripostat apoi cu un scor mai mare cu șase diamante. Cei doi au stins pe rând focul în mod continuu. Oricât de greu era de crezut, meciul a ajuns în sfârșit la punctul în care amândoi le mai rămânea doar o carte în fiecare mână. De data asta, a venit rândul lui Babe

- Ia o altă bucată, Dady... spuse Babe cu o expresie batjocoritoare. Apoi și-a aruncat ultima carte, Asul de pică.

- Cine e gol? În acest moment, Charlie încă zâmbea. Tânărul înalt și-a înclinat capul pe spate. Arătând de parcă era cu adevărat mulțumit când în sfârșit i-a venit rândul.

-Trebuie să-l scoți, Dady...!! După ce a spus asta. Charlie a aruncat ultimul cartonaș și când a văzut cele două inimi roșii, Babe a izbucnit imediat în râs.

După ce a pierdut primul tur, Babe și-a dat seama că părea puțin dezavantajat pentru Charlie, pentru că acum nu era diferit de a purta o cămașă de noapte. Întregul său corp era format doar dintr-un tricou, pantaloni scurți și lenjerie intimă. Nu erau deloc bijuterii, pentru că și-le-a scotea înainte de a face duș.
Spera că acesta nu era planul lui Charlie.

-Oh, îți dau o singură șansă, ,se ridică Babe cu nonșalanță, înainte de a-și scoate pantalonii scurți. Acum frumosul Alpha purta doar un tricou și lenjerie de corp de culoare închisă.

-Voi câștiga următoarele două runde. Spuse Charlie cu o expresie hotărâtă pe chip.

A văzut cum era într-un loc strâmt, cu doar două piese de îmbrăcăminte rămase de scos, așa că dacă Charlie mai câștiga două runde la rând, Babe nu ar mai avea nimic de scos.

Îți voi da jos toate hainele. Așteaptă și vezi.

Pe măsură ce cărțile au fost împărțite, următoarea rundă de joc a început imediat. Atât Babe, cât și Charlie aveau dispoziții similare. Au fost încântați de acest simplu joc de cărți și s-au tachinat unul pe celălalt după pofta inimii, abia realizând cât timp trecuse de când nu stătuseră și râseseră împreună așa.

Din primele două runde, Babe a câștigat în runde separate, dar Charlie era plin de așteptări și credea că va câștiga în final. Cu toate acestea, se părea că realitatea era chiar invers. În rundele următoare, Charlie aproape că nu a mai atins cărțile mari, aproape fiecare carte care i-a căzut în mână valorează doar 3-6. Asta însemna că aproape toate cărțile mari erau în mâinile lui Babe.

-Dady, ți-e frig?

Babe, care încă purta tricou și lenjerie intimă, l-a întrebat pe băiat care acum purta doar lenjerie intimă, pe un ton batjocoritor. Când a fost întrebat, Charlie nu a putut decât să stea acolo și să se încruntă. Simțea că norocul nu era deloc de partea lui. Dar, nu și-a dat seama că dezamăgirea lui era inevitabilă, deoarece cu dimensiunea jocului de cărți, cineva ca Babe ar câștiga totuși cu ușurință.

S-a gândit la ceea ce spunea întotdeauna Babe, că „PitBabe s-a născut pentru a câștiga”. Asta a fost cu siguranță adevărat.

-Mai este încă o rundă. Charlie încă nu a cedat, chiar dacă se îndrepta spre înfrângere.

-De data asta, s-ar putea să trebuiască să-l scoți!

-În nici un caz, tu vei fi cel care o va scoate! Răspunse Babe, ridicând indiferent din umeri. Ochii lui cercetau cu satisfacție figura tânărului abia îmbrăcat. Babe se uită la fața lui Charlie; s-ar putea să fie puțin enervant, dar cu orice altceva, ar putea garanta că oricine va saliva peste el. Chiar și acum, încă nu se putea opri să simtă o furnicătură în stomac.

-Dar ai spus că o să-mi mai dai o felie, nu-i așa?

-O, bine, uită. Babe dădu încet din cap, de parcă tocmai și-ar fi amintit, iar Charlie zâmbi larg. Băiatul întinse mâna și luă pantalonii de trening care fuseseră lăsați lângă el și se pregăti să-i îmbrace din nou. Cu toate acestea, înainte de a putea face ce a vrut, a fost atacat de cineva care l-a oprit imediat.

- Stai, ce faci?

-N-ai spus că aș putea purta din nou una din hainele mele?

-Atunci, ți-am spus cu ce să te îmbraci?

Tânărul si-a lărgit gura când a auzit acele cuvinte. Cu siguranță s-ar termina prost dacă Babe ar vorbi cu acel zâmbet viclean. Zâmbind astfel, trebuie să se gândească la ceva rău.

-Deci cu ce vrei să mă îmbrac?

Babe nu a răspuns, doar a zâmbit răutăcios. Babe s-a ridicat și a mers spre bucătărie. Charlie nu putea decât să privească cum îl urmărea. Nu știa exact ce avea de gând să facă Babe, dar câteva secunde mai târziu, fața tânărului înalt era palidă când îl văzu pe Babe întorcându-se înapoi cu ceva ce părea ca o pânză albă în mâini. Când a văzut pânza atârnată, s-a gândit imediat ce vrea.

-Ăsta... spuse Babe cu o voce clară. Apoi a aruncat o cârpă albă peste capul lui Charlie, care părea să-și fi pierdut cunoștința.  Am ales deja ce ar trebui să porți.

-P’Babe...

-Folosește-o, poți doar să adaugi asta. Nu purta nimic altceva. Charlie se uită la șorțul din mâinile lui cu inima grea.

Acest lucru nu este deloc ciudat. Întotdeauna purta acest șorț când lucra în bucătărie, dar îl purta peste hainele normale, nu cu lenjerie de genul asta. Părea că planul lui era să-i dea lui Babe multă bucurie, nu și-a imaginat niciodată că va fi acest gen de bucurie.

-Nu te mai uita așa la mine!

Charlie a vorbit pe un ton nefericit și ușor nervos pentru că Babe doar stătea și se uita la el cu ochi pofticioși tot timpul până când aproape că a uitat să acorde atenție jocului.

-Îmi place foarte mult..., a spus Babe, purtându-se ca o fată care a văzut o păpușă drăguță într-un desen animat japonez. Ochii bebelușului trebuie să se fi transformat acum în inimi roz.

-De ce ești atât de drăguț într-un șorț?

-P’Babe...

Babe nu suportă drăgălașul câinelui uriaș care poartă șorțul său. A sărit peste și a apucat de fața lui Charlie, înainte de ai ciupi amândoi obrajii cu nerăbdare. Acest lucru l-a făcut pe copil să întoarcă capul și să fugă pentru că era enervat. Cu toate acestea, încă nu a putut scăpa de colții lui Babe.

-Oh... e de ajuns! Charlie pufni. După ce l-a lăsat să se îmbufneze, Babe l-a sărutat pe obraz mult timp. Fața băiatului a devenit roșie, extinzându-se până la vârful urechilor. Din moment ce încă se îmbrăca singur, era destul de jenant. Mai mult, Babe se purta nebun pentru că îi plăcea să-l vadă purtând astfel de haine. A fost și mai jenant.

- Ai de gând să mă tachinezi în continuare?

-Când pierzi, scoate-ți chiloții. Nu-ți scoate șorțul! Babe s-a ridicat în picioare în timp ce dădea un ultimatum, înainte de a se întoarce să stea în același loc cu o expresie de regret că nu continuase să lupte cu obrajii băiatului.

-Din nou? Nu m-ai lăsat să-mi scot ochelarii mai devreme!

-Da, e drăguț. Nu vrei să-mi arăți?

-De ce să-l port?

-Dacă ești de acord să porți șorțul astăzi, îl voi purta data viitoare, ca să vezi.

-Într-adevăr? Urechile tânărului câine s-au înălțat și coada i s-a ridicat imediat ce a auzit și a fost așa cum se aștepta. Babe știa deja ce l-a făcut pe Charlie să-l asculte.  Este adevărat că ai purta așa ceva?

-Dar de data aceasta, trebuie să cedezi mai întâi.

-Da, încuviință imediat Charlie, făcându-l pe Babe să izbucnească în râs. Îmi promiti.

-Bine, promit!!

După finalizarea contractului, a început o nouă rundă. De data asta, dacă Charlie câștiga, Babe ar pierde

Un articol de îmbrăcăminte. Cu toate acestea, dacă Babe a câștigat, s-a considerat că Charlie a pierdut complet și a trebuit să îndepărteze ultimul lucru care îi acoperea corpul, și anume lenjeria. Babe era năpădit de imaginile a ceea ce își dorea cel mai mult să vadă. De data aceasta, Charlie a fost cel care și-a jucat primul cărțile. Începând cu jocul valoric obișnuit, Babe a continuat să joace cu o atitudine relaxată, în timp ce Charlie s-a comportat ca și cum acest meci ar fi fost un joc de viață și moarte. Băiatul transpira de fiecare dată când își lăsa cărțile mai mari, până în momentul în care fiecare avea o singură carte în mână și era ultimul rând al lui Charlie să-și așeze cărțile.

Tânărul și-a ținut respirația și a căzut cu pasiune peste Babe. El știa că această carte ar putea să nu fie cel mai mare scor, dar în trecut au folosit o mulțime de cărți cu scoruri mari, așa că deocamdată, posibilitatea ca Babe să aibă o carte mai mare ar fi mai mică.

JOC ÎNCHEIAT

Spuse Babe în timp ce scotea ultima carte din mână, care era Regele Inimilor

Charlie și-a ridicat mâinile la cap, simțindu-se neajutorat. De fapt, a fost încrezător în abilitățile sale de a juca cărți în tot acest timp, dar, în cele din urmă, a pierdut în fața unui câștigător înnăscut precum Pit Babe.

-Dă-l jos!! O să arăți frumos... Se lăsă ușor pe spate și își lipi mâinile de podea într-o dispoziție foarte bună. Charlie nu putea decât să respire adânc, încercând să accepte înfrângerea, înainte de a-și ridica încet șoldurile pentru a-și scoate chiloții.

-Wow...!!

-P’Babe, nu fi așa!!! Tânărul înalt a protestat în timp ce Babe făcu brusc tam-tam în timp ce lenjeria închisă a căzut de pe corp. Acum, Charlie purta doar un șorț alb pentru a-și acoperi corpul.

-Sexy.

-Orice vrei să fac, spune repede.

-De ce te grăbești atât de mult? Încă nu sunt mulțumit.

-M-ai tachinat mult azi...

-După mine! spuse Babe în timp ce se uita la el cu ochi emoționați. Charlie stătea acolo, cu o expresie îmbufnată pe față. Se simțea bine că Babe era într-o dispoziție mai bună. Dar, de ce trebuia să fie într-un mod atât de umilitor? Chiar dacă își văzuseră trupurile goale de nenumărate ori, a fi îmbrăcați ciudat ca acum dădea un sentiment foarte diferit.  Bine, n-am să te tachinez.

-Spune repede.

-Lasă-mă să mă uit.

Bătrânul a dat ordine cu fața dreaptă, în timp ce tânărul a închis ochii în timp ce fața i s-a înroșit, pentru că doar purtarea unui șorț în fața lui Babe l-a făcut atât de stânjenit încât aproape că a fugit. Mai mult, i-a cerut lui Charlie să se ajute în timp ce privea.

-Eşti serios? întrebă din nou Charlie, sperând că Babe se va răzgândi.

-Da, fă asta. Dar ce era imposibil pentru cineva ca Pit Babe? Dacă a spus că vrea să-l vadă. Apoi trebuia să-l vadă. Deoarece Charlie însuși a dat toate regulile, dacă Charlie nu i-a ascultat ordinele, a fost considerat încălcarea regulilor.

-Fă-o până termini.

Văzând expresia serioasă și tonul lui Babe, Charlie simți că era neajutorat. Nu și-a putut schimba soarta. Tânărul scoase un oftat lung înainte de a se uita la propria sa secțiunea mediană. A întins mâna și se atinse ușor prin țesătura subțire a șorțului. Palma mare se mângâie ușor apoi a crescut treptat până la o strângere cu mâna plină.

-Uita-te la fata mea!!

Ordonă Babe cu voce joasă. Oricât de stânjenit ar fi fost, Charlie nu era reticent a se conforma. Tânărul alfa și-a ridicat capul pentru a-l privi pe Babe în ochi, în timp ce mâna lui încă îsi masa centrul. Respirația i-a devenit mai grea și mai rapidă din cauza pasiunii care începea să se dezvolte. Mai mult decât atât, ochii lui Babe.. care, când a văzut, au făcut acea dorință și mai puternică

-Ah, Charlie a început să scoată zgomote puternice în gât până când un lichid limpede a început să se formeze și să-i ude șorțul până când a fost vizibil prin țesătură. Așa că a decis să miște cârpa și să-și atingă penisul direct.

-Cum te simte? întrebă Babe, cu ochii incapabili să părăsească trupul lui Charlie

-Emoționant

-De ce este asta palpitant?

-Pentru că îți place, a răspuns Charlie sincer, pentru că atunci când Babe se uita la corpul lui Charlie în timp ce o făcea, ochii lui îi scanau și ei , Babe îl tachina de fiecare dată când își mișca corpul. Chiar dacă Babe avea haine pe corp în ochii lui Charlie, nu era diferit de a fi gol, deoarece își folosise vederea pentru a îndepărta toate hainele care erau lipite de el.

-La ce te gandesti? Gura lui a trimis o întrebare. Mâna zveltă începu să se miște, mângâindu-și propriul trup. Babe a respirat mai greu înainte de a-și strecura încet mâinile sub cămașă și de a-și atinge partea de sus a pieptului care se ridică ușor.

-Credeam că vrei să o fac pentru tine.

-Sa faci ce?

-Vreau ca asta să fie mâna ta, a răspuns Charlie cu o voce confuză, în timp ce puiul își tot mișca mâna pentru a se mângâia. Abilitățile lui de flirt erau și ele bune. Cu cât Babe mângâia mai mult corpul lui și îl răsucea, cu atât senzațiile îl făceau să-și imagineze multe lucruri lascive pe care și le dorea  și o face cu Babe.

-Asta e tot?

-Vreau să ți-l pun în gură.

-Atunci o voi suge tare. Tânărul înalt a spus tot ce se gândea, de parcă ar fi uitat și cât de stânjenit îi era să i se spună să facă așa ceva. Dar când pofta a luat stăpânire, rușinea care era cândva atât de mare a dispărut într-o clipă.

Acum nu-i păsa cât de jenant era. Voia doar să satisfacă nevoile care se construiau în corpul lui.

-Ți-am spus să te ajuți singur. Cum poți să mă sugi? spuse Babe cu voce joasă, strângându-și picioarele și coborându-și mâinile pentru a-și strânge propria pula care începea să devină foarte strânsă și umflată.

-Asta nu se mai numește masturbare.

-Daca nu vreau să mă ajut.

-Atunci cum o fac, nu?

-Ai putea sa mă ajuți? Charlie se uită la Babe cu ochi rugători. Transpirația se aduna pe piept din cauza căldurii corporale crescute. Între timp, Babe a îndeplinit sarcina de a adăuga combustibil la foc, făcându-l și mai fierbinte. 

-Nu vreau să stai doar să privești.

-Hm... Babe și-a mușcat buzele strâns, pentru că Charlie l-ar putea trezi fără ca cealaltă parte să fie nevoie să facă altceva decât să se masturbeze și să spună acele cuvinte murdare.

-Nu am mai făcut asta de multă vreme..., a spus băiatul înalt, gâfâind. Ultima dată, tocmai ți-am făcut sex oral.

-Hah...!!

-De când ne-am întors împreună, nici nu am făcut-o încă.

-Nu ți-e dor de mine?

Întrebarea s-a încheiat cu o notă de pledoarie. Babe a îndurat solicitările. El însuși nu putea accepta. A încetat să se mai joace cu trupul său și s-a târât spre Charlie,

Frumosul alfa s-a aplecat până când fața lui a ajuns la nivelul erecției băiatului. Apoi a scos limba și a clătinat din cap într-o ipostază seducătoare.

-Ah... Charlie a gâfâit și a scos un geamăt pe care nu l-a putut reține.

Căldura și moliciunea vârfului limbii i-au dat pielea de găină pe tot corpul. Acest lucru a fost foarte palpitant; aproape că uitase cât de grozavă era relaţia lui cu Babe.

-P’Babe, ești extraordinar...

-Fă-o repede, a ordonat alfa slăbănog, înainte de a-și mișca fața pe pula lui Charlie. Și-a folosit limba pentru a mângâia partea fără nici un dezgust, în timp ce palma lui Charlie nu se putea opri din a se juca cu penisul.

Charlie și-a folosit mâinile pentru a-și satisface dorințele, cu ajutorul lui Babe care și-a folosit gura pentru a-l încuraja în același timp. Ochii lui erau mari și rotunzi, uitându-se la fundul rotund al frumosului alfa în timp ce își arcuia capul și se legăna seducător, fără să se oprească.

-Ah... a gemut Babe încet când a simțit brusc o atingere tare, direct prin canalul din spate. Nu era greu de ghicit despre ce era, pentru că, în timp ce răsfăța bărbăția lui Charlie, proprietarul acestuia își linse vârfurile degetelor groase până s-au udat, apoi le-a dus să-i maseze zona de intrare îngustă instinctiv.

-Gel... ia gelul ah.

-Ai făcut-o singur? Întrebă Charlie în timp ce se mișca să deschidă sertarul de lângă canapea și scoase gelul lubrifiant, apoi îl strânse în palmă și îl frecă în canalul din spate al lui Babe.

-Nu...

-Nu e de mirare că e atât de strâns.

-Oh... Dady va fi foarte fericit. Dady!

Babe a gemut tare și și-a apăsat fața în secțiunea mediană a lui Charlie, în timp ce degetele siluetei zvelte îi tachinau gaura din spate. Băiatul a introdus încet și a mișcat calm pentru pregătirea pentru lucrul real mult mai mare, iar acum nu se putea opri să-și imagineze cât de uimitor ar fi când își va strecura pula în interiorul lui Babe.

-Doare?

-Nu, ah... S-au apăsat unul împotriva celuilalt, astfel încât Charlie să-și poată aluneca degetele subțiri adânc înăuntru. Odată cu trecerea timpului, gura s-a ocupat de duritatea penisului, scoțând pe rând limba să lingă, de parcă ar fi spus: „Mulțumesc, apasa mai adânc”.

-Dacă îmi folosesc doar degetul, poate ajunge atât de adânc.

-Și ce ar putea merge mai adânc?

-A Dady...

Charllie nu era doar vorba, pentru că avea să arate și ce putea face. Alfa înalt la apucat pe Babe a îngenuncheat și l-a ridicat în sus, înainte de a trânti bărbatul în vârstă pe covor și de a scoate cu nerăbdare lenjeria care se agăța de picioarele lui pline de formă.

-Calmează-te, dady.. Babe a râs entuziasmat văzând expresia nerăbdătoare a lui Charlie, în timp ce el își deschidea larg picioarele subțiri, astfel încât tânărul să poată intra liber.

-O să adormi dacă o fac cu blândețe?

-Deci, poți să joci greu?

-Atunci data viitoare... a spus Charlie cu o voce fermă și a încetat să-și îndepărteze șorțul, apoi și-a folosit cealaltă mână pentru a lovi bărbatul cu penisul până când acesta a crescut rapid.

-De data aceasta, lasă-mă să scap mai întâi de el.

Babe a simțit că îi tremură stomacul când a auzit acele cuvinte. Stătea întins uitându-se la tânărul alfa înalt în șorț, încălcându-și propriile nevoi, cu un sentiment de confuzie pe care nu-l mai simțise de mult.
Se gândi, seara asta nu se va termina ușor.

-Dacă vrei, grăbește-te. Spuse Babe urgent, nevrând să mai îndure. După asta, o voi purta și pentru tine.

-Vreau mai bine, a răspuns Charlie, înainte de a trage șoldurile rotunjite ale bărbatului în vârstă spre el, înainte de a se apleca și de a-și apăsa ușor erecția în gaura strânsă a lui Babe.

-Ah ah...

-Nu fi încordat...

-Nu sunt încordat!

-Dar nu pot intra.

-La naiba..ah... Babe a gemut încet pentru că Charlie l-a tratat ca și cum ar fi un tânăr inocent și ignorant, chiar dacă din cauza lui însuși i-a făcut corpul să furnice

-Nu ai făcut asta de mult timp? Ai fost de acord să faceți asta unul cu celălalt. ?

-Bine, atunci, respiră, Charlie zâmbi amabil. Babe a respectat ordinul cu ușurință. În timp ce inspira, silueta înaltă îi împinse șoldurile, pula a intrat dintr-o dată și un geamăt dulce i-a scăpat.

-Ah! Ummm ..

-Doare?

-Extraordinar! Babe și-a trântit mâna de pieptul lui de furie. Puștiul ăla prost se complica pe zi ce trece.  Și dacă mor?

-Este chiar atât de interesant?

-Oh, inima mea este frântă.

Charlie a zâmbit la răspunsul sincer al lui Babe și și-a strâns buzele. La urma urmei, Babe arăta întotdeauna drăguț în ochii lui. Chiar acum, drăgălășenia nu l-a făcut să-și dorească să-l îmbrățișeze sau să-l sărute pe obraz prea des.

-Ah ah...

Dar l-a lăsat să-și dorească mai mult.

-Ah, atât de strâns, P’Babe, spuse Charlie pe un ton ferm, în timp ce canalul lui Babe se strângea strâns cu fiecare lovitură a penisului său.

-Îti place?

-Îmi  place...
- Te gândești des la asta?

-Mă gândesc la asta în fiecare zi..... Indiferent ce întreba Babe, Charlie era gata să răspundă la toate. Tânărul alfa s-a prins ferm de talia lui subțire și și-a trântit șoldurile tare, tare și necruțător. Acest lucru l-a făcut pe Babe să realizeze că Charlie însuși avusese răbdare de mult timp. Era de genul „Pot să mai țin?”

Babe însuși nu a vrut să-și dezamăgească cel mai puțin iubitul său tânăr.

-Aştept şi eu Dady.

-Rahat.

-Îți promit că, dacă supraviețuiesc, mă voi întoarce.

-Nu mai suport.
Babe l-a înnebunit prea pe Charlie

-Dady Charlie, dă totul.

-A provocat Babe, știind că cu siguranță va face asta.

-De asemenea, mă întreb câți oameni o doresc.

- Vei ști sigur.
Cuvintele provocatoare ale lui Babe erau ca cheia care deschidea ceva în interiorul lui Charlie. Băiatul părea să fi devenit surd după aceea. A ridicat unul dintre picioarele lui Babe, l-a pus pe spate, și-a ridicat șorțul și l-a ținut cu gura. Apoi începe să bata; ține și strânge din nou. Dar de data aceasta a fost de două ori mai rapid și mai înverșunat decât prima dată.

-Ah! Ah!
Era atât de puternic încât frumosul alfa care stătea sub el a alunecat pe covorul moale și a gemut, nemaiputând să-și stăpânească vocea.

Charlie refuză să spună da. A ținut tivul șorțului pe loc și și-a împins șoldurile și a continuat să-și aducă penisul înăuntru și afară. S-a auzit doar o voce joasă și răgușită și era foarte sexy în ochii lui Babe.

- Ah... dady, gemu Babe. A încercat să întindă mâna și să atingă stomacul băiatului, dar a fost foarte greu pentru că a fost bătut până i-a clătinat capul. Charlie a văzut asta și l-a răsfățat pe tip aplecându-se peste el pentru ca Babe să-l atingă. Dar, în același timp, în felul în care Charlie s-a aplecat, duritatea lui a fost mai adâncă decât înainte.

-Oh, mai adânc. Ah, atât de adânc.

- Este suficient de adânc acum? Tânărul alfa și-a scos șorțul de pe corp, înainte de a se apleca pentru a săruta obrazul frumosului senior, ca răspuns la emoțiile sale puternice.

-Ah Ah, este palpitant.

-Foarte bun.

-Dady! Babe era atât de frricit încât lacrimile îi curgeau pe obraji. Un bătrân slăbănog s-a uitat în ochii tânărului și a avut o privire ciudată rugătoare în ochii lui, ceea ce l-a făcut pe Charlie și mai emoționat. El a spus:

-Destul....Ah, este suficient.

-Suficient pentru moment?

-A întrebat dacă este suficient?

-Doare?

-Nu... nu, tati, gemu bărbatul de dedesubt cu lacrimi în ochi, dar nu părea că ar fi suferit. Părea mai degrabă că Babe era atât de fericit încât nu putea suporta. Nu il văzuse niciodată pe Babe arătând atât de implorator.

-Da de ce? răspunse Charlie pe un ton prietenos. Dar el nu s-a oprit și și-a ridicat șoldurile: De ce faci o astfel de față?

- Doare... ah.

-Precum ce?

-Oh... de ce se pare că mă tachinezi? Babe a făcut o mutră enervat și și-a ridicat pumnul pentru a-l lovi ușor pe Charlie pe umăr. Prea incitant.Iese.

- Doar lasă-l să vină.

-Dady...!

-Nu cred.

-Lasă-mă sa vad cum se simte cand esti cu adevarat excitat.

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum