⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
După ce se realizează oficial înțelegerea dintre un puști cu ochelari care visează să devină pilotul numărul unu și persoana efectivă numărul unu, bineînțeles că trebuie să urmeze câteva schimbări care armonizează acordul.
Pentru cineva care arată superior ca Pit Babe, se pare că nu sunt prea multe schimbări. A trăit în continuare aceeași viață îngăduitoare ca înainte. Mica diferență este că nu trebuie să treacă prin necazul căutării unui Alfa potrivit si nu trebuie să fie enervat atunci când face sex pentru că Alpha lui nu are un miros enervant.
Între timp, de partea lui Charlie, pare să fie o schimbare destul de clară. Întotdeauna trebuia să se pregătească pentru Babe, pentru că atunci când vrea să il întâlnească, asta însemna că trebuia să fie disponibil, oricând.
Dacă Babe voia să rămână cu el, trebuia să rămână. Dacă după ce erau împreună și Babe se plictisește... îi ordona să se întoarcă și părea că el era întotdeauna cel care trebuia să se supună.
Cu toate acestea, dacă este întrebat, daca este nemulțumit de ceea ce se întâmplă acum? Probabil că va răspunde imediat, nu, pentru că în afară de faptul că era aproape de Rolls-ul lui și știa mai multe despre curse, el a simțit întotdeauna că are un avantaj. Nu avea senzația că a pierdut nimic în comparație cu ceea ce câștigase.
-Ah! Ah!-mai puternic....
Chiar nu a pierdut nimic. Nu poate decât să accepte și să câștige.
Un baiat cu părul dezordonat nu îl face să pară urât. Dimpotrivă, arăta foarte natural și seducător în ochii lui Charlie. Când a văzut o siluetă alunecând pe pat, gâfâind, gemând în timp ce își înfige unghiile în fața de pernă și incapabil să se stăpânească, a crezut că este cea mai frumoasă și mai incitantă imagine pentru el.
Și asta era scena din fața lui chiar acum.
-P”Babe... ah, Charlie însuși nu s-a putut abține să nu geamă pentru că, indiferent de câte ori ar fi făcut așa ceva cu Babe, a simțit de fiecare dată o dorință pe care nu o mai simțise niciodată înainte. Când, în realitate, nu avea prea multă experiență în pat. Dar sexul cu Babe este încă cel mai bun in mintea lui
-...Voi fi acolo....
-Ah, ummhhh și eu... Babe strânse din dinți, încercând să-și ridice capul de pe pernă pentru că voia să vadă partea în care trupul lui și al lui Charlie erau atât de strâns legate.
Penisul lui tare la lovit repede și cu o frecvență mai satisfăcătoare decât prima dată, pentru că băiatul a învățat foarte bine tot ce a predat, Babe.
-Îți place?
-Este uimitor... a răspuns Charlie gâfâind.
-Esti foarte incordat. Ești prea mare.
-Deci nu-ți place? Pula mea mare?
-Vorbești prea mult, se plânse Babe , băiatului prost de deasupra lui, ca de obicei. Chiar și așa, tot nu se putea opri din oftat de bucurie. Sprâncenele lui frumoase s-au încruntat de căldura care il făcea acum atât de excitat încât capul îi era plin de fantezii perverse. Și cu siguranță este mai lasciv decât ceea ce se întâmplă de fapt acum.
-Umh- Charlie...
-Da
-Ești gata?
-Aproape.... Încă puţin.
-Dacă vrei să-l iei, scoate-l, a spus Babe, gemând cu o voce tremurândă , dar Charlie nu și-a înmuiat deloc lovitura din partea inferioară a corpului: „
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...