Capitolul 25🔥(Finalul)

117 1 0
                                    

După o activitate care a durat câteva ore, Babe stă întins pe spate pe spatele larg, complet epuizat. Chiar și gol, nu pare jenant. În prezent, nu a vrut deloc să facă ceva pentru că anterior să fie jucat prea mult, de la jocul de cărți la lucruri pentru care își fac griji, cum ar fi să facă dragoste. Babe a simțit că activitățile lor de data aceasta erau mai feroce și mai sălbatice decât focul. În plus, nu făcuse asta de când a plecat Charlie. Încă nu-i venea să creadă că un copil ca Charlie ar putea avea astfel de relații sexuale.

-Charlie

Babe a strigat copilul, când a simțit că Charlie fusese departe de brațele lui de prea mult timp. Când tocmai au terminat de făcut sex, în loc să-l îmbrățișeze ca să-l liniștească puțin, a spus că îi este sete și băiatul s-a dus imediat să ia apă. Chiar rasfatat.

-Da

Chiar dacă știa în secret că Charlie era încă acolo, când a auzit răspunsul amuzant al iubitului său, Babe a zâmbit automat.

Charlie s-a întors în dormitor cu o sticlă de băutură energizantă și a băut-o dezinvolt. Dar în ochii lui Babe, arăta foarte sexy. Poate pentru că Charlie purta doar pantaloni de trening și era la bustul gol.

S-ar putea ca copilul să fi crescut pentru a fi mai atractiv decât de obicei?

-Ești obosit?

-Încă nu... răspunse Babe încet, ca și cum ar urma mișcările lui Charlie. Doar privirea la el și la făcut fericită pe Babe.
- Te-ai săturat până la punctul de a fi nevoit să-l bei?

-Am vrut doar să beau ceva dulce și nu era decât asta în frigider. El a răspuns cu un zâmbet și s-a așezat pe pat lângă Bebe care ststea.  Vrei să-ți iau eu?

Bărbatul s-a uitat la fața tânărului pentru o clipă, apoi a dat ușor din cap înainte ca gura să se deschidă ușor, ca un semnal către cealaltă persoană să-l bage în gură.

-Ridică-te, sau te îneci.

-Mi-e prea lene să mă riidic, te rog dă-mi-o.

Auzind ordinul arogant al lui Babe, Charlie nu a putut decât să ofteze încet pentru că a înțeles cât de multă energie fusese scursă din activitățile sale anterioare, dar știa și că Babe voia în mod deliberat ca el să facă ceea ce voia. Asta nu avea nicio legătură cu oboseala, Babe părea că vrea doar să fie răsfățat.

Charlie își dă jos propria băutură energizantă în loc să i-o dea lui Babe. Văzând asta, Babe se încruntă pentru că era nemulțumit de atitudinea indiferentă a lui Charlie față de cererea lui. Dar, nu a avut timp să se plângă pentru că băiatul bun și-a trimis mâinile mari să strângă ușor obrajii marii mai în vârstă, făcându-i gura să se deschidă complet, înainte de a-i acoperi gura lui Babe cu a lui și a lăsa să iasă lichidul dulce care i-a curs în gura lui Babe. . Da, Charlie i-a dat băutura prin gură. Are un gust grozav, fără să se sufoce deloc.

-Umh, Charlie scoase un sunet moale în gât, când cealaltă parte nu s-a oprit acolo și schimbul lor de limbi nu s-a oprit, deși nectarul le curgea deja pe gât. Prin urmare, a trebuit să găsească timp să rupă sărutul înainte ca Babe să provoace mai multe probleme decât atât.

-Suficient.

-Ești sigur că e de ajuns?Să o facem din nou, întrebă Babe cu o privire rugătoare pe chip.

-Dar termină asta și apoi mișcă-te

-Ai obosit

-Să ne odihnim mai întâi pentru a ne recupera din oboseală, apoi continuăm.

-Credeam că ești speriat, spuse Charlie cu un zâmbet ușor, trecându-și degetele prin părul lui Babe. Astăzi ai plâns și ai oftat mai tare decât de obicei.

- Cine plânge?

-Te-am văzut plângând.

-Hei, nu plâng pentru că nu-mi place. Spuse Babe încet, apoi trase mâna mare care se juca cu părul lui pentru a o apăsa și o sărută ușor. Doar că se simte ciudat.

-Ciudat?

-Ei bine, nu am fost niciodată așa în timpul sexului.

-Precum ce?

- Cam... da așa... răspunse Babe cu voce joasă, ținându-se puțin jenată.  Și nu mă lași să plec, nenorocitule.

-Ești rușinat?

-Bineînțeles că îmi este rușine. Nu am mai făcut asta până acum.

-Nu văd nimic în neregulă în asta. În regulă a răspuns Charlie cu un zâmbet slab înainte de ai lua mâna frumoasă și de a o săruta, la fel cum tocmai făcuse Babe cu mâna lui,

-Se simte foarte bine și e frumos să te fac. Zvârcește când îl scoți. Cred că ești într-o dispoziție bună.

-Spunând asta, înseamnă că ai mai făcut pe altcineva să vieze înainte?

-Cum ar putea fi? Nu-ti amintești când te-am cunoscut prima data, încă nu știam ce sa fac.

-Băiatul a chicotit când se gândea la primul său sex cu Babe și încă nu înțelegea nimic la acel moment. A trebuit întotdeauna să se bazeze pe îndrumarea lui Babe și Charlie a recunoscut sincer că el însuși nu se așteptase să-și îmbunătățească abilitățile în problemele legate de pat în această măsură. Desigur, tot meritul ar trebui să revină antrenorului său personal, -Tu m-ai învățat.

- Dar nu te-am învățat niciodată să mă bați aşa.

-Asta este ceea ce am învățat eu însumi. Credeam că o să-ți placă.

- De ce vrei să studiezi?

-Vreau să fiu persoana ta cea mai bună, a răspuns băiatul înalt cu un zâmbet dulce. Între timp, o palmă mare s-a mișcat pentru a mângâia pieptul lui Babe, care conținea câteva urme slabe de mușcătură și sugere.
- Pot să te mulțumesc?
-Dacă sunt mulțumit, te simți grozav?

-Dacă asta te face mulțumit, atunci sunt bun la asta.

Cum a putut Babe să nu se lase să se îndrăgostească de acel copil?

-Copil inteligent, l-a lăudat Babe cu un zâmbet înainte de a se ridica încet. În același timp, mâna lui zveltă întinse mâna pentru a împinge ușor pieptul gros al lui Charlie, făcându-l să-l coboare. Tânărul a făcut-o fără nici cea mai mică rezistență 
-Dar nu fi prea mulțumit doar cu asta.

- ce? Nu ești mulțumit? Nu sunt încă foarte bun?

-Pentru că P’Babe nu este încă plin, a răspuns bărbatul în vârstă cu o voce liniștită, în timp ce se deplasa în sus.

Pieptul dur al tânărului alfa, apoi și-a mișcat ușor șoldurile înainte și înapoi, seducător. Charlie, care a văzut asta, a luat imediat sticla de băutură energizantă și a pus-o pe masă lângă pat.

-Așteaptă până sunt plin, apoi îți spun dacă ești grozav sau nu.

-Deci, când ai de gând să o faci? Întrebă Charlie, ridicând din sprâncene.
-În acest moment corpul tău încă nu se poate mișca.

- Crezi că voi pierde atât de ușor?

-E atât de plăcut să te văd la orgasm, a spus tânărul cu o expresie batjocoritoare pe față,

-Dady, nu... ah... mai repede, un pic mai mult, ah... dady...

- Nu așa suspină Phi de plăcere?

-Oh, doar ma joc...

- Da, foarte realist.

-Ei bine, Babe este un actor profesionist, Babe și-a întins gâtul mândru de propriile sale abilități de actor.
Charlie nu putea decât să se întindă și să râdă încet la comportamentul lui și s-a predat talentatului dl. Pit Babe,

-Nu râde sau nu vei mai putea râde din nou.

-De ce? Charlie s-a prefăcut că-și înclină capul și a întrebat cu o expresie inocentă.  O să mă faci?

-Da!!!

-Este înfricoșător. Cu ce ai de gând să-l acoperi? Cu bandă? Sau cravata ta?

-Vorbești mult.

-Am vrut doar să știu. Charlie continuă să joace rolul unui tânăr nevinovat, chiar dacă mâna lui nu încetează să strângă mâna lui Babe.  De ce nu pot să râd?

- Pentru că îți voi acoperi gura așa.

-Din ceea ce tachina inițial, acum tânărul alfa nu mai poate spune nimic. S-a uitat la chipul frumos al persoanei care s-a mișcat în sus și s-a așezat deasupra feței lui. Charlie se uită la Bab cu „ochii lui de cățeluș”.

Babe, care a văzut asta, a interpretat sensul din privirea din ochii lui, spunând că a fost șocat.

-Dar te rog stai confortabil.

-În ultimul timp, gura mea a devenit foarte mare, a spus Babe în timp ce se mișca în sus.  Trebuie să-ți dau o lecție.

Charlie își dădu ochii peste cap spre Babe care era pe cale să-și lase șoldurile ușor pe față

Băiatul si-a lins buzele înainte de a ridica mâna pentru a-și scoate ochelarii de pe față, pentru că el totuși ar fi foarte deranjant.

-După ce ai terminat de lins, pune-ți ochelarii înapoi. Proprietarul figurii a vorbit încet și Charlie a dat din cap ascultător, dar purtarea lui inocentă și bună nu l-a făcut pe Babe să se răzgândească să nu-l pedepsească.

Frumosul alfa a zâmbit ușor. Apoi și-a coborât șoldurile și s-a așezat pe chipul lui frumos, îndreptându-și gaura din spate roz, astfel încât să poată ajunge la gura persoanei care se afla chiar sub corpul lui.

-Ah, la naiba, Charlie..!!!

Și băiatul bun știe care era meseria lui.

Charlie ridică mâinile și-i apucă coapsele netede. Apoi, limba fierbinte a început imediat să acționeze. Bărbatul mare i-a sărutat orificiul umed din spate fără nici un dezgust, înainte de a-și folosi limba moale pentru a pătrunde mai adânc, deoarece era sigur că persoana de deasupra lui i-ar plăcea.

-Bine... asta e,a exclamat Babe bucuros așezându-se pe scaunul lui. Mișcarea limbii l-a făcut să se simtă mai confortabil stând pe scaunul vieții sale decât orice scaun din lume.

-Ling-o, da... ah... linge acolo, e atât de bine...

-Umm...

-Ai o gură drăguță, ar trebui să o folosești mai mult așa a spus persoana care a inspirat adânc de plăcere. Cât despre cel mic, părea să-i dea mai mult entuziasm și și-a arătat abilitățile după ce a auzit divagarile lui Bebe.

-Te zdrobește, doar așteaptă și vezi.

Desigur, nu se vorbește doar despre preț. El este cunoscut drept Pit Babe și spune doar adevărul. Șoldurile rotunde, care erau apăsate de fața lui Charlie, s-au mișcat lin, în timp ce mâinile lui zvelte și frumoase strângeau părul moale al persoanei de sub corp pentru a evacua emoțiile în creștere, Babe speră că făcând acest lucru îl va face pe Charlie să se simtă atât de chinuit încât va regret și nu va mai fi atât de încăpățânat cu el. Dar nu știa că lui Charlie îi plăcea să fie cel care îi susține emoțiile. Cât de dezordonat este asta?

-Nemerniculs, ah... nemernic obraznic!!! spuse Babe cu o expresie ascuțită, Acum scaunul pe care stătea începea să-și facă treaba din ce în ce mai bine. Limba lui, care devenea din ce în ce mai fierbinte și mai rigidă, a continuat să fie introdusă în canalul moale și umed. Bărbatul de deasupra lui nu s-a putut abține să nu strângă în secret și să reziste ușor, incapabil să-l țină, cuplat cu nasul său ascuțit care era aproape de intrare, frecându-se de fesele sale până când Babe a simțit de fapt o senzație de furnicături,

-La naiba. ..nasul tău este atât de ascuțit.

-Vrei să mă faci să virez? Poți să mergi mai adânc?

-Da...

Acesta era singurul răspuns pe care Charlie îl putea da în acest moment, pentru că gura lui acționa atât de atent. Și-a înfipt limba în gaura din spate a lui Babe, împingând-o înăuntru și afară, până când alfa slăbănog a trebuit să-și dea șoldurile ca să reziste. Apoi, l-a scos și a lins intrarea în mod repetat, fără a se opri, înainte de a selecta coapsa netedă a bărbatului, care era ușor ridicată deasupra lui și a clătinat ușor din cap înainte și înapoi până când a auzit un țipăit umilitor.

-Ah, ah... Dady...

Dar cu siguranță este așa.

-La naiba, asta e atât de enervant. Gura lui părea să se plângă, dar șoldurile îi strângeau înainte și înapoi fără oprire. Babe a prins strâns capul tânărului alfa, făcându-i gura acoperită complet de fundul său rotund, fără să-și deschidă ochii.

Charlie și-a ridicat ușor capul și a gâfâit de plăcere de la cea mai palpită pedeapsă până când a uitat că Babe făcea asta pentru a-l pedepsi.

-Ai de gând să termini astfel de lucruri, Charlie?

-Vreau mai mult...

-Nu, e suficient, Babe îl trase de păr pe Charlie și îi ridică șoldurile. La început, a vrut ca acea gură bună să-l mulțumească, dar s-a răzgândit și și-a mutat șoldurile înapoi pentru a se încadra pe picioarele bărbatului sub el și a tras în grabă partea de sus a pantalonilor băiatului cu mâinile.

-Pune-ți repede ochelarii! Acesta a fost sfârșitul ordinelor lui Babe. Charlie își apucă repede ochelarii care erau pe noptieră, în timp ce Babe mângâia rapid pula întărită a lui Charlie. Babe își ridică încet șoldurile și ghidează acea tijă fierbinte sub gaura din spate și își coboară imediat șoldurile în jos pentru a-l înghiți de parcă nu ar putea să-l suporte. E greu de crezut că pilotul încă își dorește atât de mult, deși a făcut-o doar de câteva ori,

-Ah...ah....

-Nu te doare?

-Am făcut-o de multe ori. Ce altceva ar strica?

-Sunt îngrijorat pentru că am făcut-o de atâtea ori, a spus Charlie în timp ce se ridica încet să se ridice, pentru că îi plăcea când Babe era deasupra lui

-Dar am încercat tot ce puteam.

-Când o faci, nici măcar nu-ți vei mai face griji pentru mine. Spuse Babe, sătul de puștiul prost care se preface că zâmbește. Era diferit de când își trântise șoldurile în corp cu o oră în urmă.

-Atunci, de data asta te voi lăsa să mă controlezi. Îți promit că voi sta liniștit, a spus Charlie zâmbind.

Între timp, Babe și-a mișcat imediat talia subțire cu blândețe, de parcă și-ar fi încălzit și și-ar fi pregătit penisul în interiorul corpului. Dar, se părea că nu avea nevoie să se pregătească prea mult pentru că tocmai când Babe se mișca puțin, Charlie și-a mușcat accidental buza.

-De ce faci o mutră ca asta? A întrebat Babe în timp ce zâmbea tachinat în timp ce Charlie continua să facă asta. S-a uitat și a pus o față care părea că vrea mereu să se năpustească asupra bărbatului de deasupra lui.
-Iti place?

-Tu ești atât de uimitor...

-Tocmai  știai?

-Știam asta de mult. Dar nu credeam că vei fi atât de uimitor. A răspuns Charlie în timp ce s-a apropiat și s-a ghemuit în pieptul lui Babe, ceea ce era atât de tentant încât nu a putut rezista.

-Nu știu de câte ori am făcut asta, dar sunt încă la fel de fericit ca prima dată.

-Și mi-ai dat prima dată. Ce drăguț.”

Babe a gâfâit încet în timp ce bărbatul sugea și linge partea superioară a sânului ca un copil însetat de lapte.

-Serios... spuse tânărul înalt. Pieptul i s-a ridicat ușor și ochii i s-au uitat la fața lui Babe.

-Simt că aș putea să-ți fac asta toată ziua.

-Nu te opresc

-Într-adevăr

-Putem face asta toată ziua, a spus frumosul alfa, accelerând ritmul șoldurilor lui balansate și lovind-le mai tare decât înainte.

-Orice poză vrei să faci, doar fă-o, dar trebuie să completezi fiecare poză.

-P’Babe

-Dacă ești obosit, odihnește-te. Când terminăm cu odihna, ne vom ridica și vom continua.

-N-ai de gând să faci nimic azi?

-Nu vreau să fac nimic a gâfâit Babe, cu corpul arcuindu-se pe spate pentru că nu se putea susține din cauza senzației de furnicături, atât în partea inferioară care era atacată continuu, cât și în pieptul care era supt continuu de tânăr. . Indiferent de câte ori a mai simțit furnicături, a spus:

-Vreau să fiu cu tine. Vreau să te îmbrățișez, vreau să te sărut. Vreau să fac dragoste până mor de epuizare.

-Babe... ah... ah...

-Te rog să mă ajutați să acord ceea ce îmi doresc.

Charlie pufni ascuțit, înainte ca chipul lui dulce să se coboare și să-l sărute pasional, cu corpurile lor inferioare încă mișcându-se împreună fără să se oprească. Babe și-a clătinat șoldurile în timp ce Charlie se mișca în sus și în jos, lovind puternic în corpul lui Babe și fără să se lase. Corpurile lor erau apropiate unul de celălalt, iar transpirația picura pe corpul lor, dar niciunul dintre ei nu dorea să se lase unul de celălalt.

-Ah, Dady... Babe ridică privirea și gemu când Charlie a rupt sărutul. El a tras și și-a târât limba de la vârful bărbiei până la fundul gâtului, apoi s-a întors înapoi, urmărindu-i partea netedă a obrazului, de parcă nu ar fi vrut să piardă corpul acelui frumos alfa.

- Eu... nu pot suporta.

-Nu-i nimic... gâfâi Charlie,

-Nu vrei să te tragi până nu ești epuizat?

-Vreau... vreau să fac asta cu tine, Dady...

Inițial, Charlie avea să-l lase pe Babe să se bucure de asta până la sfârșit, dar părea că a fost păcălit să-și facă plăcere. Prin urmare, Charlie nu putea să stea pe spate și să aștepte.

Charlie și-a dat jos pantalonii complet și la forțat pe Babe să se întindă pe pat până când, în cele din urmă, au rămas întinși unul față în față cu trupurile încă conectate. A apucat picioarele subțiri ale lui Babe și le-a agățat în jurul taliei lui, pentru a-și trage șoldurile rotunjite mai aproape înainte de a se apăsa pe spate rapid și de a se mișca înainte și înapoi cu forță deplină până când corpul lui Babe s-a zguduit sub el de la împingerile tânărului alfa.

-Ah ah ..ah!

-Ah... Dady Ești cu adevărat extraordinar...

-Îti place?

-Îmi place, a spus Charlie în timp ce își împingea șoldurile în mod repetat, făcându-l pe Babe să gâfâie și să înăbușe cu saliva ieșind din colțurile gurii.

-Dady, nu poti să-l lasi înăuntru? Dady ah...

-Dady, de unde să-l scot! Cei doi s-au privit unul în ochii celuilalt, înainte ca Babe să-și scoată puțin limba, iar Charlie a răspuns la acțiune scoțându-și limba și îndreptându-se unul cu celălalt în afara cavității bucale. Poate că a fost un schimb jenant de atingeri, dar în vremuri ca acestea, a fost cu adevărat emoționant

-Ce vrei?

-Pot să ți-l dau?

-Bine, uh... eu vreau.

-Băiat bun...

-Băiatul lui Dady este uimitor

-Ah! Ah...

Acea laudă dulce era ca o unealtă folosită pentru a atrage pe cineva la moarte, pentru că în acel moment Alpha mai bătrân a gemut până a fost amețit.

Charlie s-a ridicat, Babe care stătea întins a îngenuncheat, apoi i-a spus lui Babe. Totul s-a întâmplat foarte repede. Spatele să se aplece Strângerea l-a făcut să nu se pregătească înainte să-și dea seama că își apăsa fața pe pernă. Apoi senzația de zvâcnire a lovit din nou brusc, pula a intrat cu toată forța până când picioarele lui subțiri i-au tremurat

-Hm... Dady...

-Ridică un picior, Șuieră Charlie, cu mâinile pe șoldurile bărbatului și lovindu-l din nou.

-Bun echilibru, dady... ești bun la asta

-Gaura mea continuă să se zvâcnească

-Este adevarat? Tânărul înalt s-a uitat unul la altul în timp ce o erupție roșie a căzut din relația lor.

În ochii lui Charlie, părea deopotrivă amuzant și trist, dar pentru că știa cât de fericit era cu el, nu vedea că este nevoie ca această acțiune să se oprească.

-A fost bătut roșu, ce păcat.

-Săracul? Îmi place!!

-Iti place?

-Îmi place așa.

-La naiba, a spus Charlie răgușit, cercetându-i gaura din spate, care devenea din ce în ce mai roșie din cauza bătăilor lui, până când corpul bătrânului alfa a fost împins mai tare de forță și fața lui drăguță a fost lipită de pernă, cu mâinile de ambele părți, strângând fata de perna bine, în timp ce șoldurile lui plinuțe erau încă îndoite și se luptau fără să renunțe.

-Îmi place să te privesc ca pe un câine. Uită-te la tine acum.

-Ah... ah..

-Ce zici, îți place stilul cățeluș?

-Ah... Dady, imi place... voi fi acolo. Ah...
-Dady... ah.

-Aproape ai terminat? Lasă-mă să arunc o privire..

Nu știu de câte ori au făcut sex, dar aceasta a fost prima dată când Babe a fost ca o marionetă la picioarele lui Charlie. Tânărul Alpha și-a tras pula în timp ce frumosul cursier se apropia de punctul culminant. Babe a fost târât să se întindă pe marginea patului, în timp ce Charlie și-a lăsat picioarele în jos pentru a sta lângă pat. Tânărul a apucat apoi unul dintre picioarele subțiri ale lui Babe și le-a ridicat înainte de a-și reintroduce pula într-un unghi.

-Ah, tati, se simte ciudat, a exclamat Babe. Și tot ce putea face a fost să se întindă pe spate și să-și desfășoare picioarele pentru a accepta penisul lui Charlie care se lovește de neputința lui.

-Este atât de ciudat?

-Da... și doare. Dady, nu repeta asta.

-Bine, atunci voi repeta acest stil cât mai des posibil. Charlie face opusul a ceea ce cere Babe. Tânărul înalt a ridicat sub el picioarele subțiri ale bărbatului și le-a așezat pe umeri, înainte de a le ține cu mâinile până când orificiul din spate s-a îngustat și apoi si-a trântit din nou șoldurile.

Strângerea canalului îngust îl face să se îngusteze până când nivelul de căldură se simte strâns atunci când intra și ieșea.

-Dady, nu... ah, voi fi acolo.

-Fă-o, vreau să văd.

-Nu poți fi un psihopat?!

-Vreau să te văd gemând și plângând de plăcere. Când Babe a început să țipe. Charlie a început imediat să cerșească, pentru că știa cât de rușinat era Babe.

-Dar serios. Babe, am de gând să mor așa. Pot să-l văd din nou?

-Charlie , ah... îmi este rușine.

-Deci nu-ți place? Când a fost întrebat înapoi, Babe a devenit atât de tăcut încât nu a putut nega complet, pentru că, în realitate, era foarte conștient de cât de grozav era sentimentul să nu-ți poți controla propriul corp.

- Nu este foarte interesant?

-Îmi place, dar...

-Nu fi timid, sunt doar eu, a spus Charlie, accelerând ritmul șoldurilor lui. Gura tânărului era plină de bucurie, pentru că el însuși aproape ajunsese la rai.
-Sunt singurul care te poate vedea așa.

-Ah... Dady

-Orium , există o singură persoană care te poate distruge.

Finalul propoziției a fost foarte stimulant și indecent și, în același timp, apă limpede a ieșit din miezul lui Babe scurgându-se încet, iar dedesubt... In canalul din spatele lui a eliberat lichid și s-a scurs afară.

Frumosul alfa s-a spasmat pentru scurt timp, determinând canalul sa se strângă și să se contracte și ritmic. Și din cauza acelei stimulări, Charlie a ajuns imediat la punctul culminant.

-Ah... Ah, tânărul a lovit cu atâta forță încât și-a apăsat coloana vertebrală înainte de a elibera toată presiunea reținută în canalul îngust. A ținut-o până când a fost sigur că a eliberat fiecare picătură. Apoi s-a dat înapoi încet

-Pregătește-te, vreau să te trag mai mult

-Nu trebuie să spui nimic.

-Wow, totul este roșu Charlie se uită fascinat la Babe întinsă pe spate. Îi plăcea foarte mult să-și vadă iubitul în această stare. Pentru că era sigur că era singura persoană care îl văzuse vreodată pe faimosul Pit Babe într-o mizerie ca asta.
- Aici e roşu.

-Ah... Babe gemu când degetul lui subțire apăsa pe intrarea care încă nu se putea contracta din nou. Și în timp ce omul mare apăsa ușor, lichidul gros care fusese eliberat de câteva ori s-a revărsat încet.

-Wow, chiar a ieșit.

-Chiar dacă nu trebuie să explici totul, e în regulă, nu?

-Vrei să-l gusti?

Babe a fost surprinsă de întrebare. Dintr-un anumit motiv. Charlie și-a îndepărtat jena întrebând așa ceva. Dar ceea ce este și mai jenant este că nu a spus doar asta.

-Vino aici, ordonă Babe cu o voce calnica. Charlie, desigur, a făcut ceea ce a făcut fără ezitare. Băiatul s-a târât încet pe pat și a îngenuncheat lângă fața lui Babe fără alte instrucțiuni. Dar pentru că instinctul său interior i-a spus să o facă, s-a gândit că ar trebui să o facă așa

-Știi ce trebuie să faci.

Persoana care l-a complimentat a zâmbit înainte de a întinde mâna pentru a-și atinge pula mai puțin trezită. Între timp, Charlie și-a ridicat capul în timp ce Babe i-a luat încet penisul în gură, ca și cum ar fi să guste gustul de pește rămas și să-l curețe. Copilul a fost recunoscător pentru ceea ce a creat pentru a-i oferi atât de multă fericire

-Oh... e suficient, a spus Charlie, frecându-i ușor capul lui Babe când a văzut că bărbatul nu numai că a lins lichidul gros care a fost irosit, dar a continuat să-i suge penisul până când Charlie a simțit din nou pulsația.

-P’Babe, dacă ții așa, voi avea din nou probleme

-De ce? Babe și-a tras gura, apoi s-a întins și și-a lăsat capul înapoi la normal.

-Se poate trezi din nou.

-Dacă te trezești, hai să o facem din nou.

-Chiar nu ai de gând să dormi în seara asta?

-Vreau să continui să mă joc cu Dady și Micul Charlie, a răspuns Babe cu o expresie calmă. Dacă este așa, poți fi sigur că își vor continua să-și petreacă timpul făcând aceste activități fierbinți până când vor leșina de epuizare.

-Poți face orice. Poți să cobori și să cumperi o băutură energizantă.

-O vom face până când vom avea orgasm fără să eliberăm nimic.

La început, Charlie a crezut că Babe doar spunea ceva senzual. Dar, din privirea feței lui, se pare că ar trebui să coboare și să cumpere niște băuturi energizante pentru a se aproviziona.


Un Ferrari de lux se oprește în fața unei case pe care Babe nu o recunoaște. Zona din jurul casei din calea lungă de la poartă este plină de copaci mici și mari, de fapt este ca și cum ai intra într-o pădure. Dacă nu era pentru gardul înalt de afară, Babe ar fi crezut că Charlie pune la cale ceva, să-l păcălească să facă lucruri ciudate în pădure?

-Am ajuns. Spuse Charlie, care a fost șofer astăzi, zâmbind și parcând mașina în fața casei din mijlocul pădurii. Nu prea i-a venit să creadă și și-a ridicat gâtul să privească pe fereastră

-Este chiar acesta locul?

-Da, aici este

-Este înfricoșător, ca casa unei vrăjitoare. Babe a făcut o mutră speriată și Charlie a chicotit înainte să deschidă ușa mașinii și să intre fără să-i pese de ce credea Babe despre acest loc.

-Hei! Puști prost
Proprietarul corpului subțire a deschis în grabă portiera, a coborât din mașină și a fugit după Charlie în casă pentru că nu voia să stea singur în mașină. Îi era teamă să nu se întâmple ceva misterios, ca în filmele western, care de obicei se întâmpla de fapt.

Tânărul a sunat la ușă degajat, de parcă ar fi fost foarte familiarizat cu acest loc. Da, nu a fost ciudat pentru că locuise aici în timpul șaradei morții

Când Charlie i-a spus, Babe încă nu înțelegea de ce unchiul ăsta ar face asta. Este foarte amabil și dispus să ajute pe cineva care vine de nicăieri precum Charlie și Jeff. Dar Charlie a spus că unchiul este foarte drăguț, așa că Babe s-a gândit că ar fi bine să vină să-l vadă și să-i mulțumească cel puțin să ii mulțumeasca că i-a dat mâncare și apă copilului acelui prost.

-Intrați

Charlie se apropie și deschise ușa descuiată. Proprietarul casei părea să știe deja cine vine. Babe a ghicit că Charlie trebuie să fi sunat dinainte și să fi spus că va trece astăzi. Judecând după accentul său, el trebuie să fie un unchi amabil, care este aproape de Charlie

-Este adevarat?

-Haide, Charlie se întoarse și dădu din cap în timp ce îl luă pe Babe de mână și îl trase să-l urmeze în casă

De îndată ce a intrat, și-a dat seama că această casă era o casă în care locuiau părinții lui, deoarece decorul era doar obiecte vechi în forme clasice și avea același miros ca și casa bunicului și bunicii sale din altă provincie (de fapt, nu fusese niciodată acolo, dar cred că era acolo, acolo este la fel.) Din sala de așteptare, au mers drept puțin mai departe și era o ușă arcuită. Charlie îl luă de mână și îl conduse până când descoperi că înăuntru părea să fie o zonă de locuit. Era o canapea și o masă joasă în mijlocul camerei și era un bărbat lângă fereastră. S-a ridicat și a tăiat o ramură de copac. Se pare că unchiul a fost cel care l-a salvat pe Charlie

-Unchiule. Charlie l-a strigat blând pe proprietar înainte ca bătrânul să se întoarcă încet.

Și în primul moment când Babe a văzut clar fața unchiului, Babe a rămas nemișcat o clipă, ca și cum ar fi fost blestemat.

... Pa a spus Babe încet.

Nu-i venea să creadă că persoana pe care tocmai o văzuse există cu adevărat. Expresia bătrânului era calma, ca și cum persoana ar fi știut deja că va fi aici. Dar in acelasi timp, ochii lui Babe, care părea foarte triste, s-a schimbat. Imediat a știut că ceva nu era în regulă.
Cum a putut fi tatăl său aici după ce a murit cu mai bine de douăzeci de ani în urmă?

-Babe

Cu cât auzea mai mult vocea tatălui său, cu atât se simțea mai deprimat și mai speriat. Această voce pe care nu o mai auzise de când a fost externat din spital, așa că abia își amintea că vocea tatălui său era mai tare și mai răgușită decât atunci când era mic. Și acest fapt l-a făcut pe Babe să realizeze cât de mult îmbătrânise tatăl lui.

-Ce mai faci, fiule?

-Ce mai faci?
A crezut că nu era deloc un salut bun. De fapt, el însuși nu știe ce să transmită într-o propoziție bună?

-O să aștept afară. Îi șopti Charlie la ureche lui Babe în timp ce mâna lui mare îi mângâia capul cu blândețe. Părea să spună că Babe putea să petreacă atât de mult timp aici cât și-ar dori.

Babe dădu ușor din cap, apoi Charlie ieși să aștepte în fața casei. Între timp, bătrânul proprietar al casei și-a întins mâna spre canapea, arătând că Babe putea să stea acolo. În timp ce el însuși se apropie și se așeza pe scaun lângă el. Bărbatul era calm, diferit de tatăl său când avea zece ani.

-Am crezut că tata a murit. Acea propoziție a devenit primul început de conversație, deși era încă confuz cu privire la ceea ce se întâmpla

-Asa credeam şi eu, spuse în şoaptă tatăl, mai bine ar fi fost dacă am muri mai devreme.


-Dar tata nu a murit

-Ei bine, după cum poti vedea.

-Deci, tata nu plănuiește să mă caute?

Bătrânul oftă încet. Știa deja că această întrebare va veni, dar de îndată ce a ieșit din gura singurului său fiu, sentința i-a străpuns încă adânc în inima, de parcă nu s-ar fi pregătit dinainte.

-Bineînţeles că am vrut să te caut. Dar nu am putut.

-De ce nu ai putut s-o faci?

-Pentru că tata a făcut o greşeală. Reval a răspuns cu o privire plină de îngrijorare pentru că se simțea vinovat pentru copilul pe care l-a abandonat de mai bine de douăzeci de ani și credea că lucrurile vor continua așa până când va părăsi această lume.

-Tata a crezut că ai fi avut o viață mai bună dacă ai fi trăit cu Tony.

-Ai fi mâncat până te-ai săturat la fiecare masă și ai fi putut mânca gustări delicioase ca alți copii și ai fi dormi într-un dormitor confortabil.
Tata a vrut să studiezi ca studentul de liceu OLA
Tata a vrut să înveți ca un elev de liceu așa cum ți-ai dorit mereu... Știam că ieșeai mereu și îi vedeai pe acei elevi venind acasă de la școală în fiecare zi.

-Tata a vrut ca Babe să fie fericit. Apoi tata și-a dat seama că Tony a fost cel care ți-a dat așa ceva. Deși se pare, deloc. Vocea tatălui tremura. Ochii ăia roșii se uitau la el de parcă ar fi vrut doar să facă asta.

-Ți-am explicat, ca să înțelegi. Dar nu îndrăznesc să sper la iertare de la tine. Tata a recunoscut că  a făcut o greșeală. Am crezut că dacă ai rămâne cu Tony, ai fi mai bine, dar eu nu am făcut-o. Sa gândesc sa privesc mai atent sa vad daca omul care a spus ca va avea grija de fiul meu chiar a făcut sau nu. Si după ce știu totul nu pot decât sa regret si sa mă gândesc, ce fel de persoana este?

-Tata a vrut să te vadă de multe ori. Dar nu ma-u lasat să te văd. Tata mergea și aștepta în fața casei aproape în fiecare zi, dar a trimis pe cineva să mă alunge. A spus că dacă tata se întoarce din nou, el nu ți-ar garanta siguranța. Când m-a amenințat așa. Tata nu a îndrăznit să facă nimic.

-Sunt născut să iert pe toți?

-A trecut, lasă-l să treacă, tată.

-Dar ce este asta? Aceasta este viața mea. De ce toți iau întotdeauna decizii pentru mine Nu pot alege?

-Niciodată nu m-am gândit să il caut pe tata.

-E în regulă, puștiule. Nu e vina ta.

-Nu m-am gândit la tine de mult timp. Așa că nu sunt supărat și nu te urăsc, deoarece știu că ai regretat. Babe și-a șters lacrimile și a vorbit într-un mod care părea atât de matur, până și tatăl lui a fost șocat pentru că erau despărțiți de atâta timp încât a uitat că acum Babe nu mai era un copil de zece ani. Fiul lui chiar crescuse.

-Când m-am dus cu Tony, am luat decizia mea să merg să locuiesc confortabil în acea casă atât de mulți ani încât am uitat să mă gândesc la tata. Așa că nu s-ar simți bine dacă tata s-ar învinovăți doar pe sine.

-Chiar dacă nu a mai rămas mult timp, dacă tata încă vrea să fie tatăl meu, tata poate să o facă.

-Babe..

-Înainte ca tata să moară cu adevărat, vreau ca tata să fie mereu alături de mine.

Bătrânul a lăsat lacrimile să-i curgă pe față în timp ce dădea repede din cap, de parcă ar fi rămas fără cuvinte de bucurie.

Vinovăția pe care o purtase de zeci de ani părea să dispară doar cu un cuvânt sau altul, și asta l-a făcut să realizeze că motivul pentru care a ales să trăiască zile proaste decât să moară, a fost pentru că el aștepta să se întâmple asta.

-Mulțumesc, Babe. A spus tatăl plângând, înainte de a se întoarce să privească pe fereastră, apoi a râs încet când l-a văzut pe băiatul înalt ridicându-se și întorcându-se să prindă un fluture mic. Mulțumesc, ginere

-Ginere? întrebă Babe cu o voce ascuțită, ridicând sprâncenele.
-Ce vrei să spui. Băiat prost Charlie?

-Nu-i așa?

-Uh, nu știu.

-Tata crede că este un băiat bun. Se pare că te iubește cu adevărat.

Babe i-a răspuns tatălui său pe un ton nu prea încrezător și s-a uitat afară să-l vadă pe băiatul prost întorcându-se în stânga și în dreapta urmărind fluturele. Totul i-a rămas blocat în propriul cap, făcându-l să se simtă și mai nesigur.

-Tata, crezi că ar putea fi ginerele tău?

-De ce nu?

-Da, ai dreptate, astfel de copii proști sunt ușor de crescut.

Cel puțin, acest idiot l-a iubit.


Uralele puternice au răsunat pe tot stadionul, în mijlocul celei mai fierbinți atmosfere din ultimul final al sezonului The Hollows. Acum pista este plină de mașini și de la ultimul pilot care a trecut prin turneul istovitor, în câteva minute, vor ști cine va fi REGELE sezonului.

-Se va naște un nou Rege sau va rămâne vechiul Rege pe tron? Să aflăm astăzi.

În frunte se află două mașini de lux care sunt considerate favorite în acest sezon. Primul este regele mașinii din toate timpurile, Pit Babe, care a adus astăzi un McLaren alb pentru a-și apăra tronul. Mașina de lângă el nu este mai puțin interesantă, deoarece este aproape prima dată când un concurent major folosește același model de mașină într-o cursă atât de importantă.

Dacă nu ești fan Pit Babe, probabil că vei fi un fan al proprietarului negru de Back Laren. Persoana care vrea cu adevărat să-l învingă pe Rege.

Se aude semnalul de numărătoare inversă. Fiecare mașină a început să accelereze și să se pregătească. Fața nimănui nu părea încordată, inclusiv cele două mașini din față care încă se uitau în secret una la alta, deși competiția avea să înceapă în câteva secunde.

Pit Babe se uită la tânărul din mașina de lângă el și un zâmbet prietenos îi curbă buzele.

Între timp, tânărul din  McLaren negru arăta foarte stresat, chiar a vrut să-l învingă?

Semnalul de start se aude împreună cu vocea crainicului stadionului.

El este șoferul mașinii de curse de la Taekai Field, care decolează din punctul de plecare. Gemenii alb și negru au condus împreună încă de la început, creând o atmosferă diferită. Mulți oameni chiar și-au folosit telefoanele pentru a înregistra fotografii pentru că erau atât de încântați.

Chiar dacă situația din cadrul echipei nu este foarte încurajatoare, acest sezon ar trebui probabil acordat lui X-Hunter pentru că ceea ce îi face pe toți emoționați este că aceasta nu este doar o competiție între concurenți din aceeași echipă. Dar este o competiție între cele mai urmărite cupluri în acest moment. Și o mulțime de zvonuri zboară printre acționari și oameni din industrie. Unii spun că Pit Babe intenționează să se retragă din industrie, astfel încât să piardă concurența. Și pentru a-și satisface fanii, și-a făcut cursa partenerului în schimb. Unii spun că corpul lui Babe nu și-a revenit complet încă, așa că această competiție ar putea fi doar o competiție de salvare a feței pentru Babe care nu pierde niciodată.

În timp ce oamenii de pe margine sunt ocupați să interpreteze și să inventeze povești, cel de la volan nu are intenția de a face nimic conform predicțiilor aleatorii ale acestor oameni. Babe a mers cu viteză maximă și a reușit să-l depășească pe Charlie.

Publicul a aplaudat tare. Cât despre persoana care a fost depășită, părea brusc îngrijorata, Charlie era foarte supărat. Mâinile lui mari, înmănușate, strângeau strâns volanul, în timp ce tălpile lui exercitau forță pentru a apăsa mai adânc pedala de accelerație până aproape că atingea viteza maximă.

-Copil prost!! Spuse Babe în timp ce râdea în gât. După ce am văzut asta. Charlie încearcă să fie la fel de bun ca Babe și nu renunță niciodată. Părea că puștiul chiar nu voia să piardă în fața lui, până în punctul de a accelera mai repede cu câteva zeci de metri înainte de o curba ca acesta. Dacă ar fi făcut chiar și cea mai mică greșeală, cu siguranță ar fi sfârșitul jocului.

Atât comentatorii, cât și spectatorii de pe margine au aplaudat de bucurie când au văzut cele două mașini că intră împreună în curba, în aceeași poziție. Plus că ambele pot încolți frumos.

Dar face ca uralele mulțimii să fie puternice așa? Asta e arena. De îndată ce curba este terminata. Mașina merge departe și el urcă în poziția de sus. Asta înseamnă că Charlie a reușit să-l depășească pe Babe la o curbă periculoasa.

-Am văzut eu bine? Charlie l-a depășit pe Babe la un viraj periculoas? Este acesta un semn că astăzi vom primi cu adevărat un nou rege?

Cuvintele gazdei au stimulat entuziasmul și uralele publicului. Motivul este că, în timpul cursei, Babe și Charlie conduc unul lângă celălalt. Se conduceau pe rând și se urmăreau unul pe altul pe parcurs. Ritmul fiecărei curse face ca inimile publicului să bată mai repede. Charlie l-a depășit pe Babe la curba, înainte de a fi blocat direct de Babe și a-l depăși într-o altă tură. Apoi, Charlie a reușit să-l facă pe Babe să se retragă din nou, până la situația actuală. Charlie și Babe conduceau împreună cu rezultate aproape imposibil de prezis.

-Deci, a cui mașină va ajunge prima la linia de sosire?

-Lasă-mă sa câștigam, P’Babe!!

Charlie strânse din dinți și își spuse, când ajungeau în sfârșit la ultima secțiune dreaptă:

Înainte de a ajunge la linia de sosire. Până acum, nu reușise să-l depășească pe Babe, deși partea din față a mașinilor lor era paralelă între ele. Charlie nici măcar nu îndrăznea să se uite la Babe, îi era frică că pentru o secundă atenția lui va fi distrasă și asta ar face sa își piardă starea de spirit.

-Ultimii cincizeci de metri! Să vedem cine va fi Regele în acest sezon.

-Putin mai mult

-Grăbiţi-vă

Charlie a călcat pe accelerație pentru a-și aduce mașina la linia de sosire înaintea lui Pit Babe, dar tot nu și-a putut lăsa coada așa cum își dorea, pentru că și Babe însuși se repezi după el. Așa că acum nu puteau decât să spera să vadă cine va trece primul linia de sosire

-Pit Babe și Charlie trec linia de sosire!

Privite din perspectiva spectatorului, mașina lui Charlie și Pit Babe trec linia de sosire deodată. Adică una dintre aceste două mașini va fi regele sezonului, iar cealaltă va coborî pe locul doi.

Imediat ce mașina s-a oprit. Charlie a făcut o oprire la boxe și și-a scos imediat casca și s-a uitat la ecranul digital uriaș de pe marginea terenului, deși nu a avut timp să-și tragă sufletul pentru că încă nu știa cine a trecut de fapt linia de sosire primul.

-Judecătorii au verificat rezultatele și avem Regele din acest an...

Numele cui este în partea de sus a panoului publicitar?

-Câștigătorul este Pit Babe!!!

Urale puternice au răsunat pe tot stadionul. Între timp, Babe, câștigătorul, tocmai a răsuflat uşurat. Nu mai concurase atât de pasional de mult. Sincer să fiu, îi era frică în secret că va pierde cu adevărat în fața lui Charlie.

Cioc... Cioc..

Zgomotul bătăilor la geamul mașinii l-a făcut pe Babe, care stătea și vorbea singur, să fie puțin surprins. S-a întors să privească în direcția vocii înainte de a realiza că persoana care bătea în geam striga la el.

-Fericit?

Charlie i-a zâmbit larg lui Babe de îndată ce persoana care a deschis ușa a coborât din mașină. Bărbatul a zâmbit dulce, dar a încercat să nu se descurce în acest moment, pentru că el însuși știa că Charlie intenționează să concureze și cât de mult vrea să câștige împotriva lui.

-Ești supărat? Babe luă mâna tânărului, care purta mănușile noi pe care i le luase, și o ținu lejer.

-Puțin, a răspuns Charlie sincer. Avea mereu un zâmbet prietenos pe buze. Chiar dacă apierdut, asta nu înseamnă că nu a fost mulțumit de victoria lui Babe.
-Dar și eu sunt mulțumit de tine

-Victorie. A fi rege sezonul viitor sună grozav.

-Oh, de ce ești așa drăguț?

Babe a întins mâna și a strâns obrazul băiatului bun, deși el știa deja personalitatea  băiatului.

Dar totuși, când tânărul a fost dulce cu el, nu s-a putut abține să nu se simtă amar. E greu de crezut că Pit Babe ar putea avea un iubit atât de bun.

Poza cu câștigătorii locurilor I și II distrându-se pe teren este considerată a fi o imagine care face pe toată lumea să zâmbească când o văd. Fie că este vorba de spectatori care vin să ajute pe tot parcursul turneului, sau chiar de alți concurenți care pierd în fața ambilor.

-De ce?

Câștigul sau pierderea există doar în competiție. Dar Charlie este încă câștigătorul în relația lui cu Babe, deoarece îi poate face pe toată lumea geloasă

-Mă simt rău pentru Charlie, a spus Jeff, care stătea pe margine privindu-și fratele.
-A concurat cu toată puterea lui.

-Nu-mi pare deloc rău pentru el. Charlie pare fericit a protestat Alan care stătea lângă el, scoţându-si acadea din gură.

-Știu, dar este foarte greu să faci față acestei știri.

-Dar cred că a câștigat.

-Ce câștigă? Uită-te la tabela de marcaj, unchiule?

-Chiar așa?” Bătrânul chicoti, uitându-se la Babe și la Charlie. Cei doi păreau atât de fericiți încât au uitat sentimentul de a câștiga și de a pierde.  Dar, ai auzit vreodată de această regulă?

-Ce reguli?

-Reguli în curse? Alan a zâmbit ușor și s-a întors să întâlnească privirea băiețelului care stătea în picioare și se uita la el cu ochii mari

-Cu mulți ani în urmă, a fost un concurent care a spus că dacă vrei să fii regele acestei piste. Sunt două metode. Primul este să câștigi și să-i suprimi pe ceilalți iar al doilea lucru este că dacă pierzi, poți face ce vrei.


Jeff clipi la regula ciudată înainte de a se uita înapoi la Charlie. Acum arată ca un Babe foarte fericit. Jeff nu-l mai văzuse niciodată așa. Și, în același timp, întreg stadionul a fost șocat pentru că era prima dată când cineva auzea râsul lui Babe atât de strălucitor.

-E în regulă să pierzi cursa, spuse Alan încet. Fața lui era încă împodobită cu un zâmbet vag, fericit de priveliștea din fața lui.

-Dar câștigând inima lui Pit Babe, regele pistei, atunci el poate fi considerat adevăratul rege dragostea și competiția par a fi opuse. Când competiția se transformă în învingerea reciprocă. Atunci dragostea înseamnă grija, arătarea afecțiunii și sprijinirea ambilor parteneri să meargă împreună, având grijă de învinși și de câștigători.
Dar chiar și așa, în fiecare competiție va exista doar rivalitate și ură. Există întotdeauna provocări, intenții și ambiții care se pot întâmpla oricui. Dar cu dragoste, vom putea zâmbi sincer la victoria cuiva. Atunci dragostea va înflori în inimile noastre

-Da, este în regulă. Să o facem din nou în sezonul viitor. Babe a îmbrățișat  talia lui Charlie și a vorbit cu o voce mică, care suna atât de drăguț încât Charlie nu s-a putut abține.

-În pauza competiției. O să te antrenez.

-Parcă ne-am întors când ne-am cunoscut prima dată. Charlie a chicotit.

-Ce am spus atunci? Sunt dispus să fac orice. Vreau doar să mă accepti într-o echipă ca asta. Nu-i așa?

-Da, a râs Babe, amintindu-și prima dată când s-au întâlnit, Ai spus că sezonul următor vei fi rege.

-P’Babe...

-Cum ai făcut-o?

-Sunt dispus să fac totul. Vreau doar să mă accepți în echipă.

Până acum nu-i venea să creadă că asta era de la un copil pe nume Charlie, care nu știa nimic despre cursa din acea zi, acum putea să stea lângă Babe care era acceptat și respectat de toată lumea. Și din ceea ce a crezut inițial că se apropie de Babe pentru că voia să-l protejeze, până la urmă s-a îndrăgostit de tip și a fost atât de hotărât că nu poate ajunge nicăieri.

-Trebuie să mă satisfaci mai întâi, apoi te voi lăsa să te alături echipei.

Ei continuă să-și amintească despre prima lor întâlnire, inclusiv despre modul în care Charlie a renunțat la corpul său și a făcut sex cu Babe pentru prima dată. Și acum, se îndoia că va putea vreodată să părăsească camera Regelui...

(Sfârşit)💜


Nota⚠️

Sper că va plăcut aceasta poveste pentru mine a fost destul de interesantă și captivantă in același timp.

Voi reveni cu capitolele speciale

                 Kally 💜


Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum