Capitolul 4⚠️🔥🔞

139 1 1
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Să poţi merge pe calea lunii fără să te grăbeşti după bani. Acest ton este destul de excitant și nu este atât de aglomerat ca afară.

În timp ce picioarele merg ,mână lui zveltă a ridicat telefonul și l-a privit în timp ce își mișca degetele în zadar pentru că acum concentrarea lui nu era concentrată pe nimic. Dar în spatele lui era un sentiment ciudat.A auzit pași și o respirație ... zgomotul hainelor foșnind prin mișcare. Îi simțea temperatura corpului și o anumită masă de senzație în spatele lui. Este aici de ceva vreme.Dar în mod ciudat, nu simțea nimic.

-Oh!

Un strigăt de durere a răsunat în timp ce faimosul pilot se întoarse brusc. A prins brațul perversului care mergea în spatele lui și l-a aruncat cu toată puterea până a rămas întins la pământ. Când vede că cealaltă parte se află într-o poziție dezavantajoasă se grăbește-te și sta deasupra perversului. Acel gigant l-a împiedicat imediat să se ridice pentru a-l contracara.

- Iată, l-a dat personalului tău, spuse Babe încet, privind fata suspectă, șapcă neagra și măști de culoare asortate. Avea și ochelari de vedere. Indiferent de cum arăta, își ascundea în mod clar fața.

-Cum ai intrat?

Oh, perversul stătea acolo de parcă nu știa ce să facă în continuare. Poziția lui îl face să creadă că acest tip trebuie să fie un fel de amator.

Cine s-ar fii gândit să vrea să urmărească o persoană celebră ca Babe pentru că tocmai l-au aruncat . Persoana aruncată nu a răspuns deloc la nimic chiar dacă era de fapt mai mare decât el, iar acum tremura. Este confuz, de parcă ii este frică de el.

-Dacă vii după alții, de ce ți-e frică?

-Trebuie să-mi fie frică de tine.

-Întreb frumos, dar nu voi răspunde.

Babe își păstră vocea scăzută, încercând intenționat să strângă inima uriașului. Poate această furnică să deschidă gura și să spună ceva?

- Sau vrei să pun o altă întrebare?

-Bine, nu mai sunt blocat...

-Scuze.

Nici măcar felul în care a răspuns nu a fost atât de bun pe cât crezuse. Acesta este de acord să deschidă gura sa îi vorbeasca fără măcar să aștepte să facă ceva mai drastic. A vazut asta. Babe era și mai confuz cu privire la modul în care cineva atât de laș se putea gândi să îndrăznească să vină după el.

Când îl întreabă mâinile lui zvelte se întinseră după pălăria uriașului și scoțându-i masca care îi acoperă gura pentru a vedea clar fața persoanei care s-a gândit să facă așa ceva. Cine este mai exact și de unde a apărut? Dar rezultatele nu au ajutat prea mult pentru că, deși putea să-și vadă clar fața, nu l-a făcut să știe nimic mai mult pentru că nu cunoștea sau nu a mai întâlnit-o vreodată pe această persoană.

Eh... sau l-ai întâlnit vreodată?

Babe se uită gânditor la băiatul cu ochelari. Încercă să-și amintesca ... Unde ai văzut oameni ca ăsta? Pentru că este sigur că nu îl cunoaște ... dar dacă îl vede doar prin proprii ochi ...Acest lucru ar putea fi posibil.

-Uh... asta e...

-Ați fost în tribună chiar acum, nu? a întrebat proprietarul figurii înainte de a interveni.

Acuzatul va trebui să deschidă gura și să spună ceva si întrebările îl fac pe Babe să și încrunte sprânceana surprins .Apoi ochii din spatele ochelarilor s-au mărit ca cineva care vede o fantomă când se aude următoarea propoziție:

Dragoste în viteză 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum