⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
De obicei, într-o arena de curse, sunetul mașinilor era extrem de puternic, totuși, astăzi părea că vocile umane vor fi mai puternice decât mașinile, deoarece mulți oameni s-au adunat la The Hollows după jumătatea pauzei competiției din acest sezon din cauza accidentului lui Babe, care a dus la o anchetă.
Ancheta a fost pentru a afla adevărul despre incident, dacă a fost un accident sau a fost intentionat. Au fost instituite noi reglementări pentru a preveni repetarea incidentului anterior. Zona de teren a trebuit să fie renovată din cauza mașinii lui Babe care a lovit mai multe margini ale terenului, iar acest lucru a durat destul de mult. De asemenea, Babe nu este trecut pe lista celor care concurează astăzi pentru că corpul lui nu și-a revenit la timp, dar acum nu pare să fie o problemă.
-Ești bucuros?
Charlie a fost puțin surprins când a auzit vocea lui Alan vorbind din spatele lui. Tânărul s-a gândit că dacă se ascunde într-un colț îngust de sub tribune, că va scăpa de oameni, dar părea că nu poate scăpa de căpitan orice ar fi.
-Da, răspunse Charlie încet, cu mâinile strânse . Simțindu-se nervos că nu se poate descurca bine.
-Prima cursă este întotdeauna așa, Spuse Alan liniştit înainte de a merge spre el şi de a sta cu tot spatele lipit de perete lângă Charlle.
-Când sa încheiat prima mea cursă. Am vomitat.
-E adevărat?
-Este atât de jenant, a chicotit tânărul Căpitan, relatând experiența sa umilitoare.
Pe de altă parte, Charlie a fost destul de surprins de ceea ce a auzit. Privindu-l acum pe Alan, nu și-l putea imagina pe Alan vomitând din cauza tensiunii primei sale curse.
-Cred că s-ar putea să fiu mai rău decât tine în acel moment.
-Încearcă să privești publicul ca pe un grup de furnici și ai încredere în tine, tensiunea ta va dispărea.
-Chestia este că furnicile nu sunt interesate să se uite la curse. Charlie oftă, enervat pe sine. Indiferent de ce, s-a comportat mereu ca un laș, cu siguranță și alții l-ar fi privit cu dispreț. Era enervat pe el însuși pentru că era așa.
-Acum esti atât de speriat încât ai uitat complet ce m-au învățat. Ei te-au învățat lucruri până la moarte și dacă îndrăznești să uiți totul astăzi vei fi bătut!
-North mă va certa.
-Ai terminat!!! Alan a râs când a văzut expresia sumbră a lui Charlie înainte să întindă mâna și să-l mângâie încurajator pe umăr pe cel mai mic copil din echipă.
-Dar suntem siguri că te vei descurca bine.
-De asta îmi este mai frică, Charlie s-a întors și și-a strâns buzele de parcă ar fi vrut să-i plângă lui Alan.
-Nu vreau să te dezamăgesc. Nu vreau ca oamenii să creadă că standardele echipei X sunt mai scăzute din cauza mea.
-Hei, nu-i prea mult? Tânărul căpitan îl împinse pe Charlie deoparte și spuse cu o expresie serioasă.
-Crezi că standardele noastre sunt atât de scăzute încât oricine se poate alătura echipei?
-Nu, nu este așa...
-Nu trebuie să crezi că porți pe umerii tăi numele întregii echipe. Gândește-te doar ce să faci pentru tine, ca să nu fii nevoit să regreți mai târziu.
CITEȘTI
Dragoste în viteză 💙
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de nuditate ..erotică....perversitate....cuvinte obscene si vulgare și sex consensual violent....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. ⚠️⚠️⚠️ Pit Ba...